Supersonic hat geschrieben:Sens Fortress. Shit die hett mich sooo hert dra gnoh s'erst Mal
säg das nöd. drfür bin ich scho dur d'katakombe und dä pinwheel tschüsst (ja isch ja au easy....). Aber en Skull Lampe han ich nöd brcho, dä letscht Nekromant hett sie glaubs droppt aber ich bin grad au gschtorbe und när isch sie nüme det gsi. Die sig no praktisch für dä Tomb go raide. D'Skelett sind rächt lolig, die Kamikazezerbröselanimation.
Dä Stray Demon eeeeeeeeeeeeendli au gnoh. Fasch so en schlimme Puls gha wie im Goldeneye Control Level uf 007schwer. Mit de Füürsense, wo ich ersch jetz han, wärs wohl eifacher gsi.
Nöd grad s'schlächtischte Spiel.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 24 Apr 2014 07:23
von Supersonic
Nachem Pinwheel chasch eh grad umchehre so wied jetzt grad bisch. Also zimli sicher. Det une wirds grad massiv schwieriger...
Sens Fortress isch scho nöd s'dümmst zum jetzt mache. Du packsch das scho!
@DS2 Lüüt
Hett öpper en guete Tipp gege de Darklurker? De macht mi wahnsinnig hässig. Sobald er sich zweiteilt macht er mi gruusig zur Sau. De Vendrick wär Bubieifach, er schaffts aber irgendwie immer mich bim letschte Viertel vo sim Lebe mitem üsserste Zipfel vo sim Schwert ztreffe de Bastard...
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 24 Apr 2014 11:57
von zwirrlibatz
Supersonic hat geschrieben:Nachem Pinwheel chasch eh grad umchehre so wied jetzt grad bisch. Also zimli sicher. Det une wirds grad massiv schwieriger...
Sens Fortress isch scho nöd s'dümmst zum jetzt mache. Du packsch das scho!
ich bin nume ein bonfire wiiter une goge de skull lamp hole.
jetz sen's fortress. super level. han scho 807560876 versüech bruucht bis zum bonfire....
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 24 Apr 2014 12:03
von Supersonic
Haha, bis froh dasds Bonfire gfunde häsch. Ich han das übersehe und han ca. 15 Aaläuf bruucht zum ufe cho und han denn nomal 5 bruucht bisi de Boss gschlage han.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 24 Apr 2014 16:23
von zwirrlibatz
ich han zum glück nur gheilt aber nöd greschtet, drmit ich mich wieder use heibinde han chöne. usekämpfe wär unmöglich gsi bi dene grosse skelett. gäbt grad en sälbschtverschuldete gamebreaker.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 24 Apr 2014 16:59
von Moff
schissgame erkennt mis kack pad nöd
im erschte hets problemlos klappt
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 28 Apr 2014 07:36
von zwirrlibatz
Moff hat geschrieben:schissgame erkennt mis kack pad nöd
immernoni? mis au nöd...
im DS1: Anor Londo, nur no die Böss mache. Und dänn sig me ersch i de Hälfti??? die sentinels sind super. roll & combust.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 28 Apr 2014 11:34
von DeftOne
gueti Games bütet halt eim au chli was.
Irgendwie scho krass wie wenig mi Dark Souls 2 begeisteret im Verglich no mitem Erstling. Aber vilicht krieg i ja irgendwenn numel richtig Lust druf über.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 28 Apr 2014 11:59
von thaeye
findi gar nöd, ich finds immer nah phantastisch. absolut null Rückschritt.
jetzt bi de gargoyles also na nirgends. mach en hex/int build.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 28 Apr 2014 12:04
von Supersonic
Hett öpper de Ancient Dragon und de Darklurker scho gmacht?
Han jetzt am Havel sis Schild und sini Rüstig
Btw. Ich han gester s'erste Mal es paar Duels gmacht und es hett ja glaggt wie Sau! Unspielbar, hett mi furchtbar hässig gmacht.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 28 Apr 2014 12:23
von DeftOne
Supersonic hat geschrieben:Hett öpper de Ancient Dragon und de Darklurker scho gmacht?
Han jetzt am Havel sis Schild und sini Rüstig
Btw. Ich han gester s'erste Mal es paar Duels gmacht und es hett ja glaggt wie Sau! Unspielbar, hett mi furchtbar hässig gmacht.
Ha chli mini Problem gha mitem Weg zum Darklurker drum han i en au no gar nöd gseh. De Ancient Dragon han i scho paar Mal probiert, aber au scho wieder e Wili her. Ancient Dragon het au relativ wenig mit Fairness ztue, selte so en beschissene Kampf gseh imene Game. Genauso beschisse wie de Bruckedrache us Teil 1.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 28 Apr 2014 15:51
von Supersonic
De Weg zum Darklurker findi Peanuts aber de Boss selber.... Mamma Mia! De Ancient Dragon hani gester s'erst mal aagriffe. Er mich au. Er hett gunne. De Kolleg probiert en ebe scho sitere Wuche.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 28 Apr 2014 17:25
von zwirrlibatz
s'einzig wo mich nervt. d'wäg vo respawn zu böss sind müehsam zlang.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 28 Apr 2014 20:09
von zwirrlibatz
zwirrlibatz hat geschrieben:im DS1: Anor Londo, nur no die Böss mache.
ljdgffgpibzpdfigh.lsfgvsfghh a gshyfgbaghbhaznz
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 28 Apr 2014 20:09
von zwirrlibatz
dä fett isch easy aber de ander macht mich grad platt. mängisch läbt sogar dä summon länger als ich.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 28 Apr 2014 21:58
von Supersonic
zwirrlibatz hat geschrieben:dä fett isch easy aber de ander macht mich grad platt. mängisch läbt sogar dä summon länger als ich.
Zerst de Ornstein, denn de Smough isch vieeeel eifacher. Probiers so!
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 28 Apr 2014 22:26
von zwirrlibatz
me brchäm aber schiins e superrüschtig diesewäg. ich schaffs schono, mittlerwiile bring ich de solaire ja scho i die zweit phase vom kampf zum hälfe.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 29 Apr 2014 06:11
von DeftOne
Also vo de Wert her isch eigentli dRüstig wo du durch zerst ornstein und denn Smough kriegsch um einiges besser. Isch au i gwüsse Bereich die best im Spiel. Nur lauft nie eine demit ume.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 29 Apr 2014 06:28
von Parisienne
rüstige in dark souls:
optik -> schutz
und ja, chunnsch eifach d'rüstig vom jewiligä boss über
d.h. wenn de ornstein zum schluss tötisch chasch drüstig vo ihm bimne händler später chaufe umd umgekehrt.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 29 Apr 2014 07:34
von zwirrlibatz
ornstein rüschtig isch geeigneter für en dex als die vom smough.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 29 Apr 2014 08:14
von Parisienne
IMO ischs total egal was fürne rüstig mer aleit.
s'einzig wo en rüstig büütet isch elemental resistenz, DAS und s'gwicht spieled en rolle
die ganze physische eigeschafte wie stich-resistenz, hieb-resistenz, vo dem han ich selber nie gross öppis gmerkt
und wenn, denn nur bi extrem heavy-rüstige, wie de stei-rüschtig oder ähnlichem
in DS rolle/uswiiche -> alles andere
es schild langt zwar au, vor allem für normali gägner, git aber au immer wieder agriff wo nöd blockbar sii.
drum ja, mousch luege das undr 50% gwicht bisch, denn gahts ab
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 29 Apr 2014 08:25
von derinderinderinderin
Hett öpper s'Lösigsbuech vom Dark Souls 1 zum verchoufe?
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 29 Apr 2014 10:22
von Pandemonium
Dä Parisienne spricht d Wahrheit. Ich ha bi mim erste Playthrough au d Smough Rüstig und Havel brucht willis nöd besser gwüsst han. Bim zweite denn eigentli nur es Tuech und de Dark Wood Grain Ring gha, de git der meh invincibility frames und en Rückwärtssalto. Ha alles abegschwört. Klar, en starche Gägner oneshotted dich, aber denn häsch en Fehler gmacht.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 29 Apr 2014 10:35
von Moff
Also in ds2 hend caster rüstige sehr gueti boni. Schneller caste, meh spells etc.