de HELM!!!!
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
I han Project Cars, und has es paar Fründe zeigt andere Party, mit entsprächendem Racing Wheel zum stüre. Die händs eigentlich alli megen gfunde.
Aber mir persönlich fählt de Verglich. Bin jetzt nid so en Kenner vo Autorenne. Drum chani dir nid sage ob d'Grafik schlächter isch als bi andere. I mag mi allerdings erinnere dass i damals in de Settings Grafik erscht han miesse ischtelle, wills erscht nid so suprig usgseh het.
Aber mir persönlich fählt de Verglich. Bin jetzt nid so en Kenner vo Autorenne. Drum chani dir nid sage ob d'Grafik schlächter isch als bi andere. I mag mi allerdings erinnere dass i damals in de Settings Grafik erscht han miesse ischtelle, wills erscht nid so suprig usgseh het.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Re: de HELM!!!!
The Sheep hat geschrieben:I han Project Cars, und has es paar Fründe zeigt andere Party, mit entsprächendem Racing Wheel zum stüre. Die händs eigentlich alli megen gfunde.
Was für Settings häsch igstellt bi vr istellige chan mer ja nöd viel istelle. de wage, scockpit strass gseht super us. jedoch strecki irgendwie mega komisch. bzw näbed de strecki.
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Weissi ächt nüm. I has aktuell nüm uf der Platte. Hetmer zviel Platz brucht uf der SSD, da ichs nur sälte gspielt han.
Aber heschs mal vergliche mit de offizelle Videos uf Youtube ? Da söttsch ja schnäll merke obs besser sött usgseh oder nid.
Aber heschs mal vergliche mit de offizelle Videos uf Youtube ? Da söttsch ja schnäll merke obs besser sött usgseh oder nid.
The Sheep hat geschrieben:Weissi ächt nüm. I has aktuell nüm uf der Platte. Hetmer zviel Platz brucht uf der SSD, da ichs nur sälte gspielt han.
Was für e SSD häsch du? Ich nume e 512GB
hans Video gse uf YouTube. so gsehts bi mier nöd us.
han spiel abeglade.
muens glaub chaufe 
egal

egal
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
ich han 256GB.Goran hat geschrieben:The Sheep hat geschrieben:Weissi ächt nüm. I has aktuell nüm uf der Platte. Hetmer zviel Platz brucht uf der SSD, da ichs nur sälte gspielt han.
Was für e SSD häsch du? Ich nume e 512GB

Isch eigentlich nume fürs Windows dänkt gseh, aber für VR Züg ischs ebe scho flott.
Wägder Grafik vo Project Cars:
So sötts usgseh mit Oculus Rift: https://youtu.be/TERGSoSKfbA?t=323" onclick="window.open(this.href);return false;
Ich bin grad am überlege ob i de Virtuix Omni söll storniere und de VUE Treadmill söll bschtelle. Schint technisch besser zsi und chann 30 Tag nach Vorbschtellig glieferet wärde. Allerdings isches scho es riese Möbel und wahrschinlech sauschwer.
Quelle
es git leider no keini unabhängige Reviews devo wills offebar erscht jetzt erhältlich isch. Was mir uffalt in de Videos: d'Reaktionszit vom Fuesstracker isch bitz langsam (langsamer als bim Virtuix Omni). Allerdings isches nume uf 3 vo 4 Videos. Wo das ein im Kommentar erwähnt, wird ihm gseit das chömer ischtelle und im 4. Video (das woner "The Affected" spielt) gsechmer dass es fascht instant reagiert.
Bin halt bitz verunsicheret wie guet de Tracker tatsächlich isch. Es isch doch es wesentlichs Elemänt vo däm Grät. Und ebe, es git no kei Reviews.
Alles andere gseht super us ... bis uf de schrecklich wiss/hellblaui Astrich. Aber hey, wenns funktioniert söll das s'letscht si wo mi stört. ^^
Wasi ebe besser find a däm Konzäpt gegenüber em Omni, isch das mit der Bewegigsfreiheit. Kei Bügel ume Ranze wo stört. Du chasch au in d'Hocki go, was sich ebefalls mit der Spielsoftware triggere lot (falls es die Funktion dört git natürlich). Und d'Verarbeitigs Qualitet. Alles isch us Metall. Grad mit dere Laufflächi gsehts im Video us, als chönntmer natürlicher druf laufe und renne als uf däm Plastik Ding mit de Rille vo Virtuix.
Zuletzt geändert von The Sheep am 06 Nov 2016 08:48, insgesamt 7-mal geändert.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Wie gsets us wennt ruckartig ine anderi Richtig willsch renne? Ich stell mir das biz gstabig vor...chänt aber funktioniere...
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Han de Brüeder mitem Oculus vo VR überzoge
Er hät sich jetzt PS VR kauft und wirds mit de PS4 Pro game 

- Drachenherz
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
40
Han letschti en Kolleg da kha wo d'Vive uusprobiert hät... Hehehe, er isch ziemlich überrascht gsii und hät nöd dänkt, dass es scho soo guet isch.
Chauft sich aber derziit no nüt, er wartet druf, bis wireless einigermasse guet wird (mindestens inside-out positional tracking muens ha).
Chauft sich aber derziit no nüt, er wartet druf, bis wireless einigermasse guet wird (mindestens inside-out positional tracking muens ha).
Project Cars gaht jetzt. Bin aber enttüscht vo de Grafik ächli und vom Motion Sickness. Also ich chan nöd lang spiele. Muen Dirt Rally usprobiere. Nimmt mi Wunder
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Gnomes & Goblins gseht cool us. Bin gspannt was si da drus mache
Hät öpper vo eu Alice vr gspiellt? Ich churz 5 min. Bin enttüsch vo de Grafik. Komisch grafik hani überall uf high ta und gseht glich nöd so guet us. Vo de Demos woni usprobiert han ufem Vive und und ufe de PSVR gseh han, liet bi de Grafik viel me drin als so öppis.
guet das Game isch au nume 25.-
Hät das öpper gspielt und findes guet? Reviews sind nöd schlächt uf Steam
guet das Game isch au nume 25.-
Hät das öpper gspielt und findes guet? Reviews sind nöd schlächt uf Steam
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ne, das Game nervt mi...ich arbeite sit bald 2 Jahr amene VR Spiel namens Alice...und denn chömed die deher mit dem Crap und wähled de glich Titel 
Edit: Apropos Alice und VR. Isch euch mal ufgfalle, dasmer au in VR Optics het? Findi na interessant. Das bewist quasi iwandfrei, dases kei übersinnlichi Wahrnemig vo de Realität, sondern lediglich e anderi Interpretation vo de Sinnesidrück isch. An sich nüt neus, aber en Schlag id Nüss für einigi Esos...
Hets schomal öpert mit DMT probiert? Bi leider nanig dezue cho aber das wär glaubs einiges interessanter...

Edit: Apropos Alice und VR. Isch euch mal ufgfalle, dasmer au in VR Optics het? Findi na interessant. Das bewist quasi iwandfrei, dases kei übersinnlichi Wahrnemig vo de Realität, sondern lediglich e anderi Interpretation vo de Sinnesidrück isch. An sich nüt neus, aber en Schlag id Nüss für einigi Esos...
Hets schomal öpert mit DMT probiert? Bi leider nanig dezue cho aber das wär glaubs einiges interessanter...
Mit was masch Spiel? mit Unity? Han Unity oder wie das heisst uf mim PC drufta. jedoch kei Ahnig wie n ich was machen chan. Wöt mal ächli umespiele und öppis usprobiere.Xinobrax2 hat geschrieben:Ne, das Game nervt mi...ich arbeite sit bald 2 Jahr amene VR Spiel namens Alice...und denn chömed die deher mit dem Crap und wähled de glich Titel
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Im Moment arbeiti lieber mit de Unreal Engine aber mit Unity hani au scho Zügs gmacht. Wennt d Basics mal drin hesch, chasch eigentlich mit jedere Engine arbeite. Unreal isch halt umfangricher und Open Source...für Neuistiger chans aber au biz erschlagend si. Es lohnt sich trotzdem...alles isch beschtens Dokumentiert und uf em offizielle Youtube Kanl wird amigs jedes neue Feature besproche und mit Video Tutorials erklärt. Ebefalls relevant für d Wahl vo de Engine sind no d Programmiersprache wod chasch. Fallsd keni chasch, stigsch gschider grad bi Unreal i, willt det unter anderm au mitere visuelle Scriptsprsch (Blueprint) chasch arbeite. Det stecksch quasi nur chli Boxe mit Kabel zeme...nix programmiere....und susch...schrib mal da dri wasd willsch mache und wasd scho chaschGoran hat geschrieben:Mit was masch Spiel? mit Unity? Han Unity oder wie das heisst uf mim PC drufta. jedoch kei Ahnig wie n ich was machen chan. Wöt mal ächli umespiele und öppis usprobiere.

i bi vor 2 täg in dietlike gsi im virtual reality center! ächt cooli erfahrig gsi. scho e huere brainfuck wenn übere planke söttsch loufe und uf beide site geits virtuell hundert meter is loch abe... 

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Hetsch en Gruess chöne sägeJones hat geschrieben:i bi vor 2 täg in dietlike gsi im virtual reality center! ächt cooli erfahrig gsi. scho e huere brainfuck wenn übere planke söttsch loufe und uf beide site geits virtuell hundert meter is loch abe...

next time
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Superhot Demo für Oculus Touch ist ja der Hammer! 

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Superhot gits doch no gar nöd für VR oder hani öpis verpasst?
Han es mail vo oculus übercho das bald mini touch controller usgliefered werded
. Das Teil chunt doch am 7. dez use

Falls er wänd games chaufe. Hüt bis sm 29 nov lohnt sichs. Bi oculus häts par games günstiger. Uf steam häts viel vr games wo 50% günstiger sind. Serious sam vr isch 20% günstiger
170 chf usgä
170 chf usgä