Legend of Zelda: Breath of the Wild
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Btw chli öpis über 80 Schtund, 15 Härze, 3x Stamina und zwöi Titane lol. Es isch scho krass wie mer all paar Minute trotz Ziel vor Auge wider dür irgend e Impuls abglänkt wird. Ich ertappe mich ständig bim Mapmarker setze =) das Schpil...
Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild
Ich bin bi 55 Stund, 12 härze und 4 Titane.
het öpär scho z'hylian shield gschlisse? wie mänge Guardian beam chani blocke? lol
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
wennds richtig machsch unendlich, im richtige moment mit zrugg refkletiere, das gilt aber für alli schilder, au en fass deckelJones hat geschrieben:het öpär scho z'hylian shield gschlisse? wie mänge Guardian beam chani blocke? lol
de hylia schield het en durability vo 800, die ander top schilder so um die 20 bis 60, de hylia schild isch also ca. 20 mal haltbarer als die andere schilder
mer chanen aber in tarrey town neu chaufe für 3000 rupees
und ja ich hanen gschlisse, im einte rum under eim labyrinth wos öppe 20 guardiands het

Ja genau dä rum underem Labyrinth. Da hani no dänkt das geit nur mit killerschild... lol
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
wo isch dä ruum? ich ha bisher 2 Labyrinth entdeckt. i eim (insle) hets aber nume öpe 5 wächter gha, im andere (wüeschti) hani gar keini gseh will i ufe klätteret bi und de shrine direkt agfloge ha.
gits no meh Labyrinth?
gits no meh Labyrinth?
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
es gi 3 total
aber nur i eim hets die guardiands, ich han aber gmeint es sind meh als 5 gsi
aber nur i eim hets die guardiands, ich han aber gmeint es sind meh als 5 gsi

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
das wär demfall das bi de insle
det mues mer ja nume dür de gross ruum düre mit eim wächter und 2 flügende wächter. und ganz hinde über d muur chlättere und denn isch ja unde links de igang i Mittelteil wo de d stäge ufe de shrine isch...
guet, ich ha mi recht uf Stamina konzentriert bim upgrade. herz nur s nötigschte fürs master schwert
ich ha mer sones reflektorschild kauft im akkala Institut, 10 wächter hani sicher scho abeputzt demit.
chömed die eigentlich wider nachem blood moon?
det mues mer ja nume dür de gross ruum düre mit eim wächter und 2 flügende wächter. und ganz hinde über d muur chlättere und denn isch ja unde links de igang i Mittelteil wo de d stäge ufe de shrine isch...
guet, ich ha mi recht uf Stamina konzentriert bim upgrade. herz nur s nötigschte fürs master schwert
ich ha mer sones reflektorschild kauft im akkala Institut, 10 wächter hani sicher scho abeputzt demit.
chömed die eigentlich wider nachem blood moon?
Ja die wächter vorem hyrule castle hani scho paarmal platt gmacht...
es isch das labürinth obe rächts vom akkala institut. wemmers gschafft het und de berserker helm glootet het kamme no durch sone loch en witeri ebeni abwärts in en risigi unterirdischi höhli, dort hets die viele wächter und unter andeem no s diamant stirnband
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ja die im loch unde meini 
und mitem akkala schild chasch wächter easy abeschwöre, aber Achtung, au bi dem schild verlürtmer Haltbarkeit wennmer ned im richtige Timing d'strahle reflektiert, obwohls immer reflektiert, wenner wüssed wasi meine

und mitem akkala schild chasch wächter easy abeschwöre, aber Achtung, au bi dem schild verlürtmer Haltbarkeit wennmer ned im richtige Timing d'strahle reflektiert, obwohls immer reflektiert, wenner wüssed wasi meine

i bi vo dem ganze antik zügs biz entüscht. i find t items ztüür für das was si bringe.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
guardian shield (und waffle) sind doch au nöd grad s'schlächtischt gäge guardians. bruuche die ömel immernume gäge die.
I speeled my drink!
vo de köschte findi halt die antike pfil am beste, brucht ja nur 1 antik achse und macht jedes monster mit 1 schuss weg.
i mein eehr so t rüschtig und die andere waffe, has nie kauft weili t chole für anders ha welle, und am schluss woni mehr als gnueg chole gha ha, hani scho viel besseri waffe vo de leune. die antik abwehr und setbonus merki jez au nit so heftig.
aber chön sins drfür
i mein eehr so t rüschtig und die andere waffe, has nie kauft weili t chole für anders ha welle, und am schluss woni mehr als gnueg chole gha ha, hani scho viel besseri waffe vo de leune. die antik abwehr und setbonus merki jez au nit so heftig.
aber chön sins drfür
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Antik Rüschtig findi scho no recht super. Die hani scho guet ufeglevlet.
Danke für de Tipp für d Wächterhöhli, det goni demfall nomol äne go ufruume =)
Danke für de Tipp für d Wächterhöhli, det goni demfall nomol äne go ufruume =)
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Wo kammer die antik pfil kaufe?!?evo hat geschrieben:vo de köschte findi halt die antike pfil am beste, brucht ja nur 1 antik achse und macht jedes monster mit 1 schuss weg.
aber chön sins drfür

Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Akkala Institut
Was hat es mit der Eiche im Baum und an der Kette, ich kann da nur was mit der stasis machen sonst nix?
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich habe an einem ast eines Baumes, ne grosse Eiche an ne Kette gesehen. Aufnehmen kann ich sie nicht, nur was mit der stasis Modul kann ich machen, leider passiert da nichts wenn ich mit Pfeilen drauf schiesse.
An einem anderen Baum ist nochmals ne fette Eiche im Baum eingebettet, auch da kann ich was mit der stasis Fähigkeit anstellen, nur passiert auch hier nix wenn ich mit Pfeilen drauf schiesse.
An einem anderen Baum ist nochmals ne fette Eiche im Baum eingebettet, auch da kann ich was mit der stasis Fähigkeit anstellen, nur passiert auch hier nix wenn ich mit Pfeilen drauf schiesse.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Ah das wäre noch ne Idee, werde es dann Morgen mal testen, falls es ch die Bäume wieder finde.
also ich kum rein überhaupt nit drus was du meisnch. eine eiche in einem baum an einer kette? wtf? eine eiche IST ein baum.
was ich kenn: metalkugel an kette womer in en baumstrunk muess inetue mitem magnet modul.
und eichLE als kochzuetat.
was ich kenn: metalkugel an kette womer in en baumstrunk muess inetue mitem magnet modul.
und eichLE als kochzuetat.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Ja ich meine natürlich ne eichle.....
Es ist ein korok seed. habe nun ein Video gesehen wo einer die Eichel im Baum mit dem Schwert gesmasht hat. Funzt eventuell auch wenn man zuvor den Baum fällt.

Es ist ein korok seed. habe nun ein Video gesehen wo einer die Eichel im Baum mit dem Schwert gesmasht hat. Funzt eventuell auch wenn man zuvor den Baum fällt.