shit im bfbc2 hani eigendlich nur immer rush gspielt aber im bf3 nur na conquest!
conquest uf métro
es isch aber scho truurig wie verschisse paar lüüt spieled.. huerre viel möngel wo eifach bim spawn bliibed und snipere wönnd und das uf chline bzw. enge maps..
normal chusch nöd voraa und hät de gägner ziit alli pünkt z'erobere :typej:
100% wahr!
vieli hend au absolut nid begriffe wieme das spiele SETT
i bin scho 3/4 tod vor eme sani umegumped, hanem is gsicht gschosse...alles probiert! de idiot het mer KEIS päckli welle anelege und lauft weg...wie blöd mues me si?
säg nüt... als anti-tank bisch z.b. huere uf munition nachschub agwise... vor allem mit de stinger mit nur 2 schuss... ich drück alligs back-taschte uf de supporter aber die type schnalleds nöd, bis ich ihne alligs hinedriseckle und ballere.... LOL
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ja genau oder wennd imne tank als fahrer bisch und en squadmate spawnt bi dir. denn schüsst er so schön dumm ume das au ja jede trottel dich bemerkt und sobald mal agschosse wirsch, gumpt er gad sofort use und haut ab OBWOHL ER EN FERKING ENGINEER ISCH!
en guete tank rulet so ziehmlich alles wäg.. guet, das gilt fast für jedes fahrzüüg.
lol, eigentli grad diä map wo conquest überhaupt nöd usgliche funktioniert. das team wo vo de stadt chunt mues blöd sie zum verlüre. schnäll diä mittler basis ihneh und es denn nur no träppe und rollträppe abeballere
lol, eigentli grad diä map wo conquest überhaupt nöd usgliche funktioniert. das team wo vo de stadt chunt mues blöd sie zum verlüre. schnäll diä mittler basis ihneh und es denn nur no träppe und rollträppe abeballere
ja das ischmir denk scho bewusst und drum findis au so en geili map
wennd imne dumme team landisch hesch bi däre map ziehmlich gschisse. denn chasch grad ufhöre objektiv spiele.
aber es isch imfall scho möglich. wennd paar schlaui team mates hesch -> meistens sinds uf die vordere rolltreppe konzentriert, nimmsch der paar lüt und "schliichsch" die hindere ufe.. gahsch punkt A goh erobere und denn wirds wieder usglichener.. aber äbe, dmeiste lüüt denked gar nöd so wiit
TypeJ hat geschrieben:100% wahr!
vieli hend au absolut nid begriffe wieme das spiele SETT
i bin scho 3/4 tod vor eme sani umegumped, hanem is gsicht gschosse...alles probiert! de idiot het mer KEIS päckli welle anelege und lauft weg...wie blöd mues me si?
es nervt
sehr blöd. es het ja nöd emal en grund zums nöd geh. es git sogar pünkt und es chostet dich 1 sekunde. für diä lüt gits ja extra de TDM modus
es git au viel wo nöd checked das mer innerhalb vom squad diä spezialfähigkeite chan uswähle. bzw. oft hani en squad wo alli andere drü s'gliche usgwählt hend :typej:
04.02.12
EA: Call of Duty Elite Abo-Modell als Vorbild?
Das kostenpflichtige Abo-Modell Call of Duty-Elite von Activision Blizzard für Call of Duty: Modern Warfare 3 scheint offenbar auch Anklang bei Electronic Arts zu finden. Denn John Riccitiello (Chef von Electronic Arts) äußerte sich in einer Investorenkonferenz sehr positiv über einen nicht namentlich genannten "Konkurrenten", der es tatsächlich geschafft hätte, einen Ego-Shooter mit einem Abo-Modell zu ergänzen.
Riccitiello: "Offen gestanden habe ich einem unserer Mitbewerber ein Kompliment ausgesprochen, denn sie haben ein Abo-Modell zu einem First-Person-Shooter hinzugefügt. Ich denke, das ist die bestmögliche Leistung in diesem Sektor." Zweifelsohne spielt er auf den kostenpflichtigen Call of Duty Elite-Service an, der zusätzliche Funktionen und Inhalte zu einem Abo-Preis mit sich bringt und zügig über eine Million Abonnenten zählte (wir berichteten). Riccitiello führt fort: "Wir untersuchen diese Entwicklungen akribisch und wenn wir gerade schon bei Beispielen sind: Wir haben auch (FIFA) Ultimate Team auf den Markt gebracht und hatten eine ähnliche Idee für Madden." Im Anschluss machte er noch klar, dass solch ein schnell wachsendes System beträchtliche Erträge generieren würde und sie darüber nachdenken würden, ähnliche Ideen in ihren Produkten umzusetzen.
John Riccitiello verwies im gleichen Atemzug auf Peter Ausnit, Vizepräsident für Investorenbeziehungen, der deutlich klarere Worte fand: "Wir haben Pläne alle großen Serien in eine Art... Spiel-Service (eng. Originalausdruck: "games for service") umzuwandeln, die einen stetigen Fluss von Download-Inhalten erhalten werden. Ihr werdet einige Ankündigungen von uns rund um Battlefield hören und zwar schon in der kommenden Woche - bei einem Event in New York." Mit über zehn Millionen verkauften Exemplaren von Battlefield 3 dürften genügend potenzielle Interessenten für solch einen Service vorhanden sein. Nähere Details wird Electronic Arts dann auf dem besagten Event bekannt geben.
Autor: Marcel Kleffmann
Quelle: industrygamers.com; CVG; BF3Blog
Schön es genierert zuesätzliche Umsätz... churzfristig... langfristig möched si sich s Business kaputt
Bim GoW3 isch ja au so. Chasch ner no en SeasonPass abelade wo ca. 60% vomene Game chosted (ca. 40.- wenn mi nid irre), und deführ chasch dir zuesätzliche Inhält abelade. Rächt dumm... Chunnsch denne zwar alli DLC's über, aber was wenn i nur eine wott und nid alli?
Meistens ebe scho so - zahlsch viel zviel für das wo überchunsch.
Aber selbst wenn nid, findis eifach doof, wenn's nochane nur no "halbi" Games verkaufend und dr nachher alles möglicha zuasätzlich muasch kaufe.