Moderator: Avenger
tönsch scho wie de blickReinforced hat geschrieben:aber nöd usem jede strahlts 1000 fachi milisievert wert.
gseh ich tatsächlich völlig andersch. es isch zwar schwer zum glaube, aber es git sogar hützutags no mensche uf dere erde wos nid eifach nur immer um de chole gahtJones hat geschrieben:meh sött eifach nid so blauäugig si, z'gloube, dass es de ökolobby um d'rettig vor wäut geit! das mag zwar bi einige zueträffe aber grundsätzlech isch das business und nüt anders!
Schummelschumi hat geschrieben: gseh ich tatsächlich völlig andersch. es isch zwar schwer zum glaube, aber es git sogar hützutags no mensche uf dere erde wos nid eifach nur immer um de chole gaht
Jones hat geschrieben: und wär investiert viu geld i solarstrom, wenn strom an sich so günstig und im überfluss vorhande isch?
Man kann sagen, die SPD hat mich reich gemacht. Denn als ich damals den Vertrag über die Stromerzeugung unterschrieben habe, wurde Solarenergie stark subventioniert. Davon profitiere ich immer noch.
tatsächlich!Jones hat geschrieben:
Schummelschumi hat geschrieben:gseh ich tatsächlich völlig andersch. es isch zwar schwer zum glaube, aber es git sogar hützutags no mensche uf dere erde wos nid eifach nur immer um de chole gahtJones hat geschrieben:meh sött eifach nid so blauäugig si, z'gloube, dass es de ökolobby um d'rettig vor wäut geit! das mag zwar bi einige zueträffe aber grundsätzlech isch das business und nüt anders!
ökolobby = ecolobby. ähnlich wied öllobby mit erneuerbare energie.Schummelschumi hat geschrieben:gseh ich tatsächlich völlig andersch. es isch zwar schwer zum glaube, aber es git sogar hützutags no mensche uf dere erde wos nid eifach nur immer um de chole gahtJones hat geschrieben:meh sött eifach nid so blauäugig si, z'gloube, dass es de ökolobby um d'rettig vor wäut geit! das mag zwar bi einige zueträffe aber grundsätzlech isch das business und nüt anders!
De Punkt isch halt eifach, dass Atomstrom sälbst dänn immer no die viel unvernünftigeri Option isch, wänn me mal rein hypothetisch devo usgaht, dass es uf beide Siite i gliichem Mass gäldgierigi, korrupti Gschäftslüüt hätt. Lieber korrupti, profitgeili Lüüt, wo mit Solarpanels und Windräder hantiered, als korrupti, profitgeili Lüüt, wo mit Kernreaktore und nuklearem Abfall hantieredhanf hat geschrieben:ökolobby = ecolobby. ähnlich wied öllobby mit erneuerbare energie.Schummelschumi hat geschrieben:gseh ich tatsächlich völlig andersch. es isch zwar schwer zum glaube, aber es git sogar hützutags no mensche uf dere erde wos nid eifach nur immer um de chole gahtJones hat geschrieben:meh sött eifach nid so blauäugig si, z'gloube, dass es de ökolobby um d'rettig vor wäut geit! das mag zwar bi einige zueträffe aber grundsätzlech isch das business und nüt anders!
das heisst natürli nöd dasses nöd sehr viel gueti mensche git wo sich fürd umwelt iisetzet. aber gueti mensche händ bekanntlich kei geld und sind drum au nöd inere lobby (=interessensgmeinschaft mit viel geld) sondern bi greenpeace.
Schummelschumi hat geschrieben: da au nomal en
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/sta ... y/22016088
greenpeace und kei lobby. wot lebsch denn du, überall und alles lobbisiert.hanf hat geschrieben: aber gueti mensche händ bekanntlich kei geld und sind drum au nöd inere lobby (=interessensgmeinschaft mit viel geld) sondern bi greenpeace.
Gurgelhals hat geschrieben: Lieber korrupti, profitgeili Lüüt, wo mit Solarpanels und Windräder hantiered
was wie wieso?Moff hat geschrieben:wow, d'svp hets tatsächlich gschafft mich z'verblüffe, unfassbar. uf sowas wär ich iets echt nie cho
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 1 Gast