Seite 40 von 46

Re: World of Warcraft

Verfasst: 19 Nov 2011 00:30
von zwirrlibatz
WoW isch es überfänomen und isch i de popkultur jenschtes zitiert worde - meh als mängs anders spiel - und hett sälber wiederum au jenschtes popkultur verarbeitet. aber als mmorpg hetts als solches nur die unwichtige konkurränte usem gliiche genre beiiflusst. übergriiffend uf nöd-mmorpgs hett WoW kei uswürkige.

Re: World of Warcraft

Verfasst: 19 Nov 2011 10:31
von Sylvara
O_O hat geschrieben: s game ansich isch sicher iflussriich gsi, ich mein es hend sehr viel gspielt aber fürd industrie? nä-äh, s genre existiert näbe WoW chum und au chäm mir wie vorher scho erwähnt nüt i sinn wo vo WoW kopiert wär worde.

League of Legends het jetzt meh spiler als WoW je gha het und es revolutioniert ds F2P konzept das und Dota wärde in zuekunft einiges grösser wärde als WoW.
fast jedes MMO, sit WoW, het wesentlichi technischi aspekt (u.a. UI, quest system, talent/skill system usw.) kopiert oder sich lah "inspiriere"; z.T. dreist, zum teil weniger dreist. das gilt für LotrO, ebeso wie für Rift und anderi vo de more successful MMOs momentan. es git garniemert, ussert vilicht GW1 (wo zytgliich isch usecho o wenns keine gmerkt het :lol:), wo nid vom kommerzeille erfolg vo WoW profitiert het. es isch e neui ära worde, dank Blizzard. o em subscription model het me probiert ds folge, im fall vo zB. AoC oder LotrO bekannterwiis erfolglos.
logischerwiis het o WoW vo de ältere MMOs abgluegt, aber Blizzard het zum erste mal soviel aspekt mit max polish als package verchauft. und das isch vilicht sogar die grösst leistig gsi, vo WoW 1.0.

LoL isch im 2009 usecho und isch ja nid i dem sinn es MMORPG. es het eifach e online multiplayer für die team battles, chlii wie battlenet. het ja o dr eint oder ander WCIII entwickler dran mitgwürkt. http://www.gamasutra.com/view/news/3865 ... layers.php" onclick="window.open(this.href);return false; - 32.5mio registers, huiii.
also mal abgseh dervo, dasses keis MMO isch, sind spieler und subscribers o zwei paar schueh. WoW isch ja grad wege dem eso erstuunlich, wills ~10mio zahlendi subscribers anebringt. dass aber anderi games inzwüsche meh spieler hend, isch scho klar. WoW isch sit 2010 o am abstiege und wird wiiter.


http://www.computerandvideogames.com/22 ... -blizzard/" onclick="window.open(this.href);return false;
dass me nid oder wenig vom wow model weg chunnt, isch ja momentan eis vo de grösste dilemma im MMORPG bereich (Rift ahoi); aber dr schatte wird zum glück langsam chürzer - und GW2 wird mega, säg ich, mit de meiste innovatione sit langem. :) wieviel spieler dasses wird ha, gseht mer denn. es wird ja o F2P.

Re: World of Warcraft

Verfasst: 19 Nov 2011 10:44
von Sylvara
zwirrlibatz hat geschrieben:übergriiffend uf nöd-mmorpgs hett WoW kei uswürkige.
sicher wesentlich weniger. allerdings hend konsole-entwickler i de letze jahr sicher o vermehrt über ds sub-model nachedänkt, und da isch WoW nunmal d'referenz, dasses kommerziell cha funktioniere. ich glaub immerno, dass mir o bi konsole i nid allzu langer zyt nümm für games/cds werde zahle, sondern gametime.

aber dr grabe zwüsche konsole- und PC-welt sind scho immerno gross, das isch so. o wenns mitem ganze xbox live & co. und multi-platform games langsam bitz schwindet.

Re: World of Warcraft

Verfasst: 19 Nov 2011 12:08
von zwirrlibatz
bi dene aspäkt ja klar. de ganz online shizzle, content vertrieb usw. nur s'spiel als solches isch quasi e nische für bzw trotz de fantaschtrilliarde gamers, wo gaming usserhalb nöd nachhaltig (hui!) beiiflusst wie sägemer es mario, gta oder halo.

(gitt schiins lüüt wo jahrelang nur das spieled, was doch grad uf die in sich begränzti wächselwürkig hiiwiist, no intressant vo dem her)

Re: World of Warcraft

Verfasst: 19 Nov 2011 12:43
von O_O
Sylvara hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:übergriiffend uf nöd-mmorpgs hett WoW kei uswürkige.
sicher wesentlich weniger. allerdings hend konsole-entwickler i de letze jahr sicher o vermehrt über ds sub-model nachedänkt, und da isch WoW nunmal d'referenz, dasses kommerziell cha funktioniere. ich glaub immerno, dass mir o bi konsole i nid allzu langer zyt nümm für games/cds werde zahle, sondern gametime.

aber dr grabe zwüsche konsole- und PC-welt sind scho immerno gross, das isch so. o wenns mitem ganze xbox live & co. und multi-platform games langsam bitz schwindet.
momentan gsehts us als wär F2P zuekunft.

Re: World of Warcraft

Verfasst: 19 Nov 2011 12:57
von thaeye
O_O hat geschrieben: League of Legends het me spiler als WoW.
ja, aber riot haet bisher au nööööd ganz krass gross kasse gmacht, jetzt mitem china investor gebets nah chli meh gas und das chunt guet. haend am afang au huere mueh gha zum de shop einigermasse zum laufe z bringe. aber mitem wachstum vo de spielerbasis isch natürli au das choh.

krass findi das soen guardsman bob chan lebe eifach vo chli Lol Streame uf ownd. guet für ihn. mags ihm gönne. wieviel gits echt pro adiblendig und unique viewer?muess das mal abkläre lol. chum mir machet schwizzzer team und werdet pros! mini reflex sind zwar au nömm die beste.

ich spiel AP mid oder supporter. best elo bisher 1500 looool. scheiss solo queue.

Re: World of Warcraft

Verfasst: 19 Nov 2011 13:22
von Sylvara
O_O hat geschrieben:
Sylvara hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:übergriiffend uf nöd-mmorpgs hett WoW kei uswürkige.
sicher wesentlich weniger. allerdings hend konsole-entwickler i de letze jahr sicher o vermehrt über ds sub-model nachedänkt, und da isch WoW nunmal d'referenz, dasses kommerziell cha funktioniere. ich glaub immerno, dass mir o bi konsole i nid allzu langer zyt nümm für games/cds werde zahle, sondern gametime.

aber dr grabe zwüsche konsole- und PC-welt sind scho immerno gross, das isch so. o wenns mitem ganze xbox live & co. und multi-platform games langsam bitz schwindet.
momentan gsehts us als wär F2P zuekunft.
es wird interessant. i mues allerdings säge, ich möcht nid e zuekunft, wo jedes game free isch und derfür all hundert meter es game-shop pop-up uuftaucht und ständig für jede firlefanz inkl. items modular muesch zahle. es stört extrem bim gameflow (und bi einige mmorpgs isches ganz übel umgsetzt).

eigentlich wär für e sub zahle ja scho simpel. aber du schrecksch vill weniger ab mit F2P, das isch scho so. isch ja o dr gedanke derhinder "die zahlet denn scho, wenns mal bitz gspielt hei". was o nid schlecht isch, will sich devs so müesse müeh ghä, zersch mal spieler ds gwinne, bevors zahlet (mer cha sich denn o nümm leiste bim launch irgend e half-finished seich usezlah).

het halt beides vor-und nachteil. du chasch grosses geld mache mit RMT, aber o mit subs - es ligt vorallem am typus spieler, wo du aaziehsch; öppert wo vil spielt, profitiert meh vo subs, will er so 'alles' bechunnt. e casual player hingege, isch im nachteil, wenn er nur einisch ir wuche spielt, aber füre ganz monet zahlt. die breit masse isch sicher meh casual.

Re: World of Warcraft

Verfasst: 19 Nov 2011 13:35
von zwirrlibatz
weiss nie wie's bi anderne isch, bim lotro gitts verschiedeni subs. machsch de vip wie scho vor em f2p und dänn merksch nüt vom ingame schopping. easy.

Re: World of Warcraft

Verfasst: 19 Nov 2011 14:59
von evo
O_O hat geschrieben: wenn mit bruchteil "mehr" meinsch denn hesch recht.

CoD MW3 in füf täg $775 millione umsatz gmacht. I FÜÜF TÄG.

WoW het um die 10 millione aktivi users gha, CoD 25-30 Millione wo Map Packs chaufe und jedes jahr es neus update.

ja MMO kopiere vo WoW aber welli MMO si würkli relevant füre markt? keis.

League of Legends het me spiler als WoW.

775 mio. super.
10 milion WOW spiler, jede zahlt 15.- pro monat. si 150 millione pro monat 5 jahr lang. drzue no t verkäuf vom grundspiel und de addons. witers gäld duch kostepflichtigi char transfers, rassewächsel, pets und de ganzi anderi schrott wod mitlerwile "kaufe" kasch.

mehr registrierti spiler. logisch, isch ja au gratis. s git im pfall mehr registrierti minesweeper und solitär spielr als LoL spiler :idea:

Re: World of Warcraft

Verfasst: 19 Nov 2011 16:52
von O_O
evo hat geschrieben:10 milion WOW spiler, jede zahlt 15.- pro monat. si 150 millione pro monat 5 jahr lang. drzue no t verkäuf vom grundspiel und de addons. witers gäld duch kostepflichtigi char transfers, rassewächsel, pets und de ganzi anderi schrott wod mitlerwile "kaufe" kasch.

mehr registrierti spiler. logisch, isch ja au gratis. s git im pfall mehr registrierti minesweeper und solitär spielr als LoL spiler :idea:
nope, so chasch das nid rächne vo denne 10 milione WoW spiler zahlt nämli en guete teil devo scho mal gar nüt wills in asia oder russland im internet kafi spilet.

CoD macht me geld als WoW. fascht en ganze jahresumsatz in füüf täg und die spil verchaufet sich s ganze jahr lang bis s neue spil usechunt (addon)

Re: World of Warcraft

Verfasst: 19 Nov 2011 16:56
von O_O
+ vier mappacks a 20 stutz

Re: World of Warcraft

Verfasst: 19 Nov 2011 18:28
von ritschi
O_O hat geschrieben: nope, so chasch das nid rächne vo denne 10 milione WoW spiler zahlt nämli en guete teil devo scho mal gar nüt wills in asia oder russland im internet kafi spilet.

es si aber 10mil subscribers und nid 10mil spieler.

spieler chasch gar nid zelle, weisch ja nid wär spielt. cha o eine mehreri accounts ha oder mehreri mit em gliche account spiele.

Re: World of Warcraft

Verfasst: 19 Nov 2011 20:21
von Sylvara
das isch so - WoW zellt subscribers, nid spieler. garkeis spiel het je annähernd ~10mio subscribers gha, geschweige denn stabil über mehreri jahr. die nächst "grössere" MMOs hei grad mal 1-3% vo dem gschafft (Aion, FF, AoC), Rift glaub jetz doch bis 1mio oderso. drum sind ja überhaupt soviel F2P worde. das chame direkt denn garnümm vergliiche.

zudem macht Blizzard nid 'nur' mit subs ds grosse geld inzwüsche; d'additional services (server switch, race/name changes usw.) und blizzstore generiere es grosses stück zuesätzlich. und denn hemmer nonid vo de expansions gredet. lol, sogar a de scheiss authenticators hends verdient.

stand märz 11: http://wow.joystiq.com/2011/05/09/world ... bscribers/" onclick="window.open(this.href);return false;
wäre denn gliich immerno über 120mio$/monet a subs, EXCL. services, webshop oder expansion key/modul. und mir redet hier vomne spieli, das 7-jährig isch. :lol:

krasse shizzl übrigens: http://investor.activision.com/released ... eID=575495" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: World of Warcraft

Verfasst: 19 Nov 2011 20:44
von Sylvara
à propos 'spieler zahle' - http://ve3d.ign.com/articles/news/52996 ... -Level-Ten" onclick="window.open(this.href);return false;

mer chönnt also säge, wenn WoW F2P wär, hätts bis zu 70% meh spieler, womer i statistike würd lah iifliesse.
und so simer denn plötzlich bi 40mio spieler aaglangt....das mal ohni rücksicht uf zytrüüm. :nut:

abe ebe, zahle...wayne. players und revenues sind nid alleini usschlaggebend derfür wie guet oder innovativ oder iiflussrich es game isch gsi. und süsch sind facebook games wie farmville eh die 'beste games ufem planet'..
WoW het e stellewert, zumindest im online PC bereich, wo indiskutabel isch. ich find ja scho ds 'popkultur phänomen', wie dr vortex so schön gseit het, enorm. :-D

Re: World of Warcraft

Verfasst: 19 Nov 2011 22:26
von The Sheep
evo hat geschrieben:10 milion WOW spiler, jede zahlt 15.- pro monat. si 150 millione pro monat 5 jahr lang. drzue no t verkäuf vom grundspiel und de addons. witers gäld duch kostepflichtigi char transfers, rassewächsel, pets und de ganzi anderi schrott wod mitlerwile "kaufe" kasch.
So viel sinds ganz sicher nid. De Grossteil vo de WoW Accounts sind asiatischi. Die zahle dört a) kei monatlichi Gebühre (sind also au nid chündbar) und b) sinds für Blizzard finanziell nid wirklich usschlaggäbend wils viel weniger zahlet als mir. Aber zum karschiere vo de rückkgängige Abozahle im Weschte isch sones Asie Standbei natürlich Gold wärt.

Jedi Wett, in USA und Europa zäme sinds nid mehr 3-4 Mio aktivi Accounts, und das sind die wo Blizzard wirklich verdient dra.

Re: World of Warcraft

Verfasst: 20 Nov 2011 00:02
von ritschi
The Sheep hat geschrieben:Aber zum karschiere vo de rückkgängige Abozahle im Weschte isch sones Asie Standbei natürlich Gold wärt.
Activision Blizzard latest earning call revealed that World of Warcraft lost another 800,000 subscribers last quarter, following the loss of 300k subscribers announced last quarter and 600k loss from the quarter before that. This brings us to 1.7 million subscribers lost in the last 3 quarters. Some things they made note of on the call:
Most of the subscriptions were lost in China.

zu de chöste:
A one-time use card which gives you 4000 minutes of playing time costs 30 RMB (4.66 USD), or about 0.45 RMB (7 cents US) per hour.
tönt nach wenig, cha sich aber schnell mal addiere.
wet gar nid wüsse wie bi üs z'gehüüle würd losgah, wenn mir z'gliche system hätte und mä mal im game uf öpper mues warte :lol:

Re: World of Warcraft

Verfasst: 20 Nov 2011 00:25
von The Sheep
wie bitte chönets subscriptions verliere wenn die Lüt dört nach Spielzit zahle ? Ich han mol en China Account vome MMO kha. Dört het mer genau nach däm Prinzip nach Spielzit zahlt. De Accout isch hüt no aktiv will i immer no es paar Dollar druf han. Han mi aber sit 2 Jahr nüm iglogt!
Abgseh dervo spielet die meischte Asiate in Internet Cafes. Die chaufet nid mol s´Grundspiel oder irgendwelchi Erwiterige. Eifach Account alege, es paar Dollar Spielzit chaufe und du hesch en Subscription uf Läbenszit. Aber Haupsach es tönt guet für die dumme Weschtler wo d'Qualitet vo de Spiel nach Abozahle beurteile :lol:

Re: World of Warcraft

Verfasst: 20 Nov 2011 00:38
von ritschi
kei ahnig, wenn en monet nüm spielsch, wird de account für sie villech als inaktiv agluegt.

Re: World of Warcraft

Verfasst: 20 Nov 2011 00:40
von ritschi
If you care to read the press release you'll see that the metric used in Asia is people that have logged on in the last 30 days.
:idea: :lol:

Re: World of Warcraft

Verfasst: 20 Nov 2011 09:39
von Sylvara
The Sheep hat geschrieben: Jedi Wett, in USA und Europa zäme sinds nid mehr 3-4 Mio aktivi Accounts, und das sind die wo Blizzard wirklich verdient dra.
irgendwo komisch, dass sie sich nie überlegt hei, ob sich F2P mit zuesätz nid o im weste würd lohne. will statistisch gseh wüssets selber, dass ohni subs wesentlich meh lüüt würde WoW spiele. es fragt sich, wo die linie isch zwüsche F2P (mit meh spieler) vs. sub (mit weniger spieler) und was sich meh lohnt(?)
oder vilicht hends inzwüsche eifach o kei interesse meh gross umzstrukturiere. selbst wenns jetz no 5mio accounts wäre, sind das 60mio$ im jahr nur subs, ohni irgendwas mitgrechnet.

Re: World of Warcraft

Verfasst: 20 Nov 2011 11:10
von The Sheep
ritschi hat geschrieben:
If you care to read the press release you'll see that the metric used in Asia is people that have logged on in the last 30 days.
:idea: :lol:
ok ich korrigiere. choschtelose account + es paar Dollar Spilzit+ 1x iloge pro Monat = wow subscription uf Läbenszit ;)
I mag zwar nid so richtig dra glaube dass sie das kontrolliere, aber egal.

Guet für d'Abozahle wird aber bestimmt de WoW Release in Brasilie si wo bald startet. Denn händs villicht bald wieder 12 Millione Subscriptions und chönnd verzelle es segne nie besser gange.

Re: World of Warcraft

Verfasst: 20 Nov 2011 13:16
von ritschi
The Sheep hat geschrieben: ok ich korrigiere. choschtelose account + es paar Dollar Spilzit+ 1x iloge pro Monat = wow subscription uf Läbenszit ;)
I mag zwar nid so richtig dra glaube dass sie das kontrolliere, aber egal.
account uf läbensziit hesch immer - er wird aber halt nur zu de aktive dezue zellt wenn spielsch.
aber einisch ilogge isch einisch ilogge. wenn öpper ilogt spielt ers no, us welem grund und wie lang o immer.

aber eigentlich alles total egal. WoW isch z'erfolgrichste MMORPG bis jetzt und das sit irgendwie 7 jahr. alles het irgendwenn es ändi und i hoffe das sie bald mal es neus usebringe. isch ja mal vor 1-2 jahr drüber gmunklet worde, aber mä het nie meh was ghört.
mä merkt ja o wie hie im forum das praktisch niemer meh spielt. inzwüsche spiele wahrschinlech meh neui spieler, als settig wo vo afang a debi si gsi. und sehr viel lüüt luege halt nur binere neue erwiiterig wieder chli ine. drum chunnt o jedes jahr wieder eini :lol:

it still prints money

Re: World of Warcraft

Verfasst: 20 Nov 2011 14:59
von The Sheep
Früener 12 Mio Spieler, hüt 10.5 gemäss offizielle Zahle. Und denn sind die einehalb wo ufghört händ hauptsächlich asiatischi. Es entstoht also der Idruck dass 90% vo allne WoW Spieler immer no derbi sind.

Komisch nur dass sälbscht bi uns im (G) bis uf eine alli wäg sind vo WoW.
Ich kenn zB no 1 RL Kumpel wo hüt no WoW spielt. Er isch immer no in dere Gilde woni fascht 5 Jahr drin gseh bin. Zu beschte Zit het die fascht 200 Accounts kha. Hüt sinds nid mol mehr gnueg für en spontane 10er Raid.

Und dass so vieli neui derzue cho sind zumene derart alte Spiel halt i schlicht für unmöglich. Zumal Blizzard ja mittlerwile zuegit dass Cata eher en Reinfall als en Erfolg gseh isch. Hets chürzlich es Statement gä derzue.

Mol ganz unabhängig dervo dass ich WoW au eins vo de beschte Spiel vo de letschte Jahre find, das mit de Abozahle isch e Augewischerei. Muesch luege, eines Tages ines paar Jahr wärde d'Server abegfahre wils nüm rentabel isch, und die letschte Spieler fallet us allne Wolke wills 2 Wuche vorhär no verzellt händ si heige 9 Millione aktivi Subscritptions.

Re: World of Warcraft

Verfasst: 20 Nov 2011 15:57
von evo
me triffts scho überall ah.

miteme kolleg imne resti über wow gred. wo dr kälner s zweit bier brocht het froger no mit toternschter miine: "horde oder allianz"

oder bimne pharmaunternäme woni mol bi go ferie ushilf in dr IT mache. bini in irgend eme labor was am wärkle gsi, sin die 3 laborantine näbe mir am quasle "2 mol caster dolch dropt bla bla random raid.."

super :lol:

Re: World of Warcraft

Verfasst: 20 Nov 2011 16:19
von ritschi
also d'sicht usre gilde findi jetzt überhaupt nid ussagechräftig. git ja immer wieder neui gilde und anderi gilde gö i. das het i dr regel ganz anderi gründ.

und wüsst jetzt nid was blizzard gross dervo hät mit de zahle z'lüge. wahrschinlech würd das o schnell mal usecho, merksch ja am gwinn usw.


Online subscriptions* 44%
PC and Other 6%
Sony PlayStation3 13%
Sony PlayStation2 1%
Microsoft Xbox 360 19%
Nintendo Wii 4%
Total console 37%


* Revenue from online subscriptions consists of revenue from all World of Warcraft products, including subscriptions, boxed products, expansion packs, licensing royalties, and value-added services.)


Call of Duty schiint also doch nid meh gwinn z'bringe als WoW.