Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Moderator: Avenger
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Miklingblingbling! 

Bitte nid chrombedampfte Plastik mit verchromtem Metall verglyche. Das sind zwei ganz verschiedeni Paar Schueh, min Technik-NOOB ...
Billige, chrombedampfte Plastik passt eher zumene S2000-Fanboy wie Dir:

Billige, chrombedampfte Plastik passt eher zumene S2000-Fanboy wie Dir:

Chrom türgriff... Holenmolen.. 

Nei, WFT ... 

hesch am golf o so viu billig-chrom dra wie am bmw?
dä roschtet ja vor sich hin dert ir kurve...
dä roschtet ja vor sich hin dert ir kurve...

Hauptsach kein billige Seat wo jewyls ersch nach 5 Johr d'Technik vo VW bechunnt ...
Typisch fnanzschwache Schwindelholz halt. Bisch Du eigentlich Abwart in dere Hasestall-Überbauig? Würd irgendwie total passe ...

Typisch fnanzschwache Schwindelholz halt. Bisch Du eigentlich Abwart in dere Hasestall-Überbauig? Würd irgendwie total passe ...

Du mit dim finanzschwach immer...
Muesch e rechte komplex ha dass dis froueli het müesse mitbläche dass im huus vom mami darfsch wohne...
Füre fassadesanierig hets halt de nüm glängt gäu...
Muesch e rechte komplex ha dass dis froueli het müesse mitbläche dass im huus vom mami darfsch wohne...

Füre fassadesanierig hets halt de nüm glängt gäu...

Du mit dim Mami immer. Nach Dinere "Logik" muesch en rechte Muttikomplex ha ... 
Zumindescht wohn ich nid imene Hasestall ...

Zumindescht wohn ich nid imene Hasestall ...

i wohne knapp 2h vo mim mami entfernt, du 10 sekunde... no frage?

zudem:
definier doch mau "finanzschwach". beziehsch du das rein ufe wohnort (hus vs wohnig, egal wäms ghört)?
nach gängiger definition wärs gloub eher dr lohn und z'bankkonto...

Ja sehr wohl: Das söll jetzt was genau heisse? Je wyter wäg desto weniger Mutti-Komplex - isch das die berüehmti Schwindelholz-Logik?

Zudem: In minere Wält kümmeret mer sich um sini Eltere und das goht umso besser je nöcher die sind - wenn das bi Dir andersch isch und Du das guet findsch => schön für Dich ...

Finanzschwach isch wenn mer jammeret wäg Tierarzt-Rächnige, gäu ...

du hesch gloub (wieder mal) es problem mit textverständnis wenn du das als jammere agluegt hesch...
i würd o 10'000 stutz für mini büsis usgäh wenns nötig wär... und tue trotzdem no 30k ufs sparkonto im jahr!
so viu zum thema finanzschwach...
äbe... wohnsch näbedra zum sie pflege... löblich!
aber im hus näbem mami wohne tuesch trotzdem...
i würd o 10'000 stutz für mini büsis usgäh wenns nötig wär... und tue trotzdem no 30k ufs sparkonto im jahr!

so viu zum thema finanzschwach...

äbe... wohnsch näbedra zum sie pflege... löblich!
aber im hus näbem mami wohne tuesch trotzdem...

Denn muesch halt Dini Text präzisiere - das isch nid mis Problem ...

Und jetzt? Was Dir öpis wärt wär het jo nüt mit Dim Gejammere z'tue ...
Schön für Dich - das tönt jetzt wiederum nach Protzerei ...

Aber wieso fahrsch denn sonen billige Seat mit Frontatrieb?

Und jetzt meinsch wenn 30 Tonne pro Johr chasch spare ghörsch zur Finanzelite? Das isch beschtefalls ghobene Mittelstand ...

Wenn Du dich über das luschtig muesch mache seit das wieder emal gnueg über Din Charakter us ...

En typische Egoischt halt, unsers Schwindelhölzli ... :typej:
also jede wo us job gründ vo sine eltere wägzieht, isch e egoist dire meinig nah? also so ca. 90% vo allne mönsche? 
i fahre ke seat du technik noob!
und mi cupra isch meh wärt als di billig chrom-bmw oder di rostig VW!

i fahre ke seat du technik noob!

und mi cupra isch meh wärt als di billig chrom-bmw oder di rostig VW!

Eine wo sich luschtig macht über Mensche wo d'Eltere pfläged und drum möglichst nöch bi ihne wohned isch en Egoischt ...

Und eine wo demit prahlt, dass er sin Hasestall ohni Partnerin kauft het ebeso ...

Aha, denn fahr ich au kein BMW. Nomol typische Schwindelholz-Logik ...

Als öb mich das interessiere würd (wenns denn so wär) ...

Interessiert mich öpe glich vil wie eine wo en Subaru mit tiefem Schwerpunkt fahrt ...

i mach mi nid lustig über di, wiu du dis mami pflegsch. ha das vorher als "löblich" bezeichnet.
i mach mi lustig über dis "i schmück mi mit frömde fädere zum finanzchraft z'suggeriere" verhalte...
zudem:
vor paar wuche hesch no vo finanzschwach und undere mittelstand gredet...
i mach mi lustig über dis "i schmück mi mit frömde fädere zum finanzchraft z'suggeriere" verhalte...

zudem:
ah itz plötzlech ghobene mittelstand?
vor paar wuche hesch no vo finanzschwach und undere mittelstand gredet...

Was het das mit "fremde fädere" z'tue? 90% vo de Paar erwerbed es Wohneigetum gmeinsam.

Wenn Du mich am Wörtli "ich" anstatt "mir" wotsch feschtnagle => bitte sehr. Ich het mer beidi Hüser au sälber chöne leischte aber das entspricht nid mim Verständnis vonere Partnerschaft ...

Du hesch das do überseh:
beschtefalls

Ich ghör übrigens au nume zum Mittelstand ...

isch viellech e frag vom zytpunkt vom erwärb / zytpunkt vor beziehig nid? und vo de finanzielle müglechkeite...

hätt mi o verwunderet wenns andersch gsi wär als velomech wo handbüecher schriebt und online e grossi klappe schwingt!

Das heisst Du trausch Dinere Partnerin nid, dass Du sie jetzt nid mit ins Boot nimmsch?

Betreffend de finanzielle Möglichkeite: Mer chönnt jo vilicht au hürote wenn eim d'Partnerin und ihri Absicherig wichtig wär. Do gubtis scho Möglichkeite, Schwindelholz ...

Ich säg jo: Du bisch genauso nume Durchschnitt wie ich ...

Nume verstand ich was Autos alangt öpis vo Technik und Du nid ...

du redsch no gärn vo sache, wo du nüt dervo weisch gäu?
weisch du, wenn ig d'wohnig chouft ha und wenn ig mit dr fründin bi zämecho? omfg...
dini ussag mit durchschnitt... offebar steisch du finanziell schlechter da als ig...
isch haut no luschtig, wenn DU mit finanzschwach und "unteri mittelschicht" um di wirfsch und am schluss chunnt us, dass DU dä us dr mittelschicht bisch...
und wenn du was vo outos würsch verstah, hättsch di BMW säuber tunet statt fixfertig tunet chouft!
hesch di wieder mau schön blamiert mit dine vorwürf, wo sich jedes mal als eigegoal usestelle!

weisch du, wenn ig d'wohnig chouft ha und wenn ig mit dr fründin bi zämecho? omfg...

dini ussag mit durchschnitt... offebar steisch du finanziell schlechter da als ig...
isch haut no luschtig, wenn DU mit finanzschwach und "unteri mittelschicht" um di wirfsch und am schluss chunnt us, dass DU dä us dr mittelschicht bisch...

und wenn du was vo outos würsch verstah, hättsch di BMW säuber tunet statt fixfertig tunet chouft!

hesch di wieder mau schön blamiert mit dine vorwürf, wo sich jedes mal als eigegoal usestelle!

Das isch eigentlich Dis Spezialgebiet, also so in Sache Autos ...

Natürlich paart mit Rächeschwächi, Legasthenie und mangelnde Englischkenntnis ...
But thats non of your business ...

Ich weiss, dass Du zumindescht mit Dinere Fründin zämme bisch sit Du mir unufgforderet dini Meinig zu Honda hesch welle ufdränge.

Wär also gnueg Zyt gsi um sie au finanziell unter Dini schützende Schwinge z'neh ...

Und vo wo wotsch das wüsse - hesch e Glaschugele?

Ich ha nie gseit, dass ich finanzstark oder öpis bessers sigi ...

Ganz im Gegesatz zu Dir wo sich mit Händ und Füess wehrt gege s'Attribut "finanzschwach" ...

machsch sit monate dr glich fähler:
ahand eme tippfähler meinsch, öpis über mini änglisch kenntnis z'wüsse. im unwüsse über mini englisch zertifikat und wie mänigisch und wie lang ig scho i de staate gsi bi...
ahand dr tatsach, dass ig mi füre wohnig statt füres hus entschiede ha meinsch öpis über mini finanze z'wüsse... im unwüsse über mini brueflechi und finanzielli situation...
e glaschugle bruchi nid, du hesch obe säuber gschriebe, i welere ikommensschicht du bisch...
aber du meinsch ja o, du sigsch e tuner, wenn es fertig tunets outo choufsch!

sone richtige velomech halt... wenn z'rad churmm isch, liegts sicher am bremshebel...
ahand eme tippfähler meinsch, öpis über mini änglisch kenntnis z'wüsse. im unwüsse über mini englisch zertifikat und wie mänigisch und wie lang ig scho i de staate gsi bi...
ahand dr tatsach, dass ig mi füre wohnig statt füres hus entschiede ha meinsch öpis über mini finanze z'wüsse... im unwüsse über mini brueflechi und finanzielli situation...
e glaschugle bruchi nid, du hesch obe säuber gschriebe, i welere ikommensschicht du bisch...

aber du meinsch ja o, du sigsch e tuner, wenn es fertig tunets outo choufsch!

sone richtige velomech halt... wenn z'rad churmm isch, liegts sicher am bremshebel...

Jetzt chunnt wieder die Leier. :typej:
Genau wie bi de lächerliche 200 Aschläg pro Minute ...

Ich cha Dich da ine nume beurteile anhand vo Dine Fehler. Und vo dene machsch am Laufmeter ...

Nei - has scho emol gseit: Das basiert um Dim Gjammer wäg dr Tierarzträchnig ...

Ja in dr gliche wie Du - suscht würdsch jo nid sonen lausige Seat fahre ...

Zuletzt geändert von vectrex am 30 Jun 2022 11:41, insgesamt 1-mal geändert.
hesch no schnäu müesse rächtschribfähler korrigiere narzistli? 
chasch sie im fall o lah stah.. bi 30482094802348 aschläg pro minute wo du angäblech machsch, liegt das o mau drin...

chasch sie im fall o lah stah.. bi 30482094802348 aschläg pro minute wo du angäblech machsch, liegt das o mau drin...