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Apocalypse Now
Verfasst: 26 Jan 2017 07:28
von Master(G)
hört hört!
de francis macht es videospiel! und es wird
KEIN shooter, sondern es Survival Horror Game!
Francis Ford Coppolas Filmstudio American Zoetrope arbeitet mit Veteranen der Spiele-Industrie zusammen, um ein psychologisches Survival Horror RPG zum Filmklassiker Apocalypse Now (1979) herzustellen. Das teilt Coppola mit.
Für das Spiel konnte er die Schöpfer, Designer, Directors, Autoren und Produzenten von Fallout: New Vegas, Pillars of Eternity, The Witcher, Neverwinter Nights 2, Wasteland 2, Torment: Tides of Numenera, Everquest, DC Universe Online, PlanetSide, PlanetSide 2, Star Wars Galaxies, uvm. gewinnen.
10 Bilder:
http://www.thegnet.ch/gallery/display/2 ... alypse-Now" onclick="window.open(this.href);return false;
Quelle:
https://www.kickstarter.com/projects/fr ... w-the-game" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Apocalypse Now
Verfasst: 26 Jan 2017 07:49
von TypeJ
tönt etz recht dumm
Re: Apocalypse Now
Verfasst: 26 Jan 2017 11:08
von Marco_in_motion
tönt wahrlich echli tumm ...als Shewty chönnts was geils wärde à la Wolfenstein der neue Befehl aber survival Horror? :typej:
Re: Apocalypse Now
Verfasst: 26 Jan 2017 11:25
von Master(G)
The game is an interactive recreation of Willard’s journey, as seen through a survival horror lens in which players with limited resources face unspeakable terrors.
By choosing how to react to these situations, each player molds a unique version of Willard within the loose confines of the film story. You are Willard and your actions will determine his fate.
Your mission begins in Saigon, where Willard is holed up in a dingy hotel. Audio and visual distortion evoke Willard’s emotions and past experiences. The game provides you subjective access to a character who is already nearly insane.
Unlike a traditional RPG, the emphasis is not choosing dialogue, but rather actions and postures. Combat draws from survival horror to emphasize combat avoidance and stealth. This is not Call of Duty in Vietnam.
You will quickly learn that the gun-blazing solo war machine of other shooters would not have lasted long in the real Vietnam. Instead you will find rewards for proceeding cautiously and managing limited resources with care. Willard is your responsibility; make him an adept soldier and you will command respect in the jungle.
Brutalism and hubris will bring about severe repercussions affecting your relationship with those around you, especially the crew of the PBR Streetgang (aka the Erebus). Your actions can endanger or empower them and will affect how they view you and their willingness to aid you.
There is also a war of resources. Food, water, first aid supplies, anti-malaria medicine, drugs, ammo, weapons, mission information, and gasoline are all vital to your and Willard’s success. While in U.S.-controlled territory, you can find resources through exploration, interactions with allied forces, completing side missions, scavenging from hostiles, and supply drops.
Once the Erebus crosses under the Do Lung Bridge, the reigns of control are sheared away. American influence is replaced by something more primal, all ending in Kurtz.
The world of Apocalypse Now is full of compelling, disturbing, and potentially useful characters. You will recognize many of them from the film, but we’ll be adding new ones in collaboration with our partners at American Zoetrope. Our goal is to immerse you in a tale of drama, magic, and horror.
sie bruched 2.5 Millione, um en aständigi version (voice actors, soundtrack, etc.) für PS4, Xbox One und PC zmache... ned wenig!
Re: Apocalypse Now
Verfasst: 26 Jan 2017 12:11
von Moff
würd mich wundere wenn das uf 2.5millione chunnt
kei bekannti näme under de entwickler, nur under de produzente
kein demo oder susch was handfeschsts
filmspiel hend ohnehin en schlechti ruef
und denn na eine vo bide junge eh ned super bekannt isch, au wenner natürlich super isch
Re: Apocalypse Now
Verfasst: 26 Jan 2017 12:15
von Bejita
Kling interessant, aber huere Kickstarter scheiss, söue sich eifach e Publisher sueche
Re: Apocalypse Now
Verfasst: 26 Jan 2017 13:03
von Master(G)
das isch es risiko-projekt. da findsch kein publisher wo das hütt no macht. es wird lieber uf sicher gspielt und fortsetzige vo bestehendem, erfolgriichem zeugs gmacht.... darum isch kickstarter gar ned so verchert...
Re: Apocalypse Now
Verfasst: 26 Jan 2017 13:31
von Bejita
Master(G) hat geschrieben:das isch es risiko-projekt. da findsch kein publisher wo das hütt no macht. es wird lieber uf sicher gspielt und fortsetzige vo bestehendem, erfolgriichem zeugs gmacht.... darum isch kickstarter gar ned so verchert...
Ja das stimmt scho, aber das Kickstarter Zügs zieht sich immer id lengi, när Merkä d Studios uf z mau dasi glich nid gnue Gäud hei etc. Mi gsehts ja bi Shenmue 3, mi dünkt die chöme chum vorwärts wüäu si mi am Gäud zäme chratze si aus schüsch öpis.
Re: Apocalypse Now
Verfasst: 30 Jan 2017 18:48
von zwirrlibatz
wird super. so psychodureknallt wie Stalker.
Re: Apocalypse Now
Verfasst: 30 Jan 2017 19:02
von The Sheep
gsehni etz au als Risikoprojäkt. Muess nid heisse dass es schlächt wird. De Film isch natürlich super und es Psychospiel dezue chönnt funktioniere. Aber für en kommerzielle Erfolg isches wahrschinlich zu idealistisch. Und ohni Ussichte uf en kommerzielle Erfolg lönd die grosse Gäldgäber natürlich d'Finger devo.
Re: Apocalypse Now
Verfasst: 31 Jan 2017 06:00
von rebornkid
Da müend den aber Marlon Brando, Dennis Hopper und Martin Sheen scho debi si!

Re: Apocalypse Now
Verfasst: 15 Feb 2017 09:47
von Master(G)
kickstarter abgebrochen... 10 neue screenshots:
http://www.thegnet.ch/news/16298/2017/2 ... -10-Bilder" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Apocalypse Now
Verfasst: 15 Feb 2017 12:07
von geosnow
Hehe. Chunts uf em swutch?
Re: Apocalypse Now
Verfasst: 15 Feb 2017 12:10
von Moff
gar nienets chunnts