Kingdom Come Deliverance

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Kingdom Come Deliverance

Beitrag von Buccaneer »

Niemmert?
Gseht sehr geil us. Wird aber sicher die erste Reviews abwarte.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von thaeye »

chönd spannend werde aber au sehr langwielig.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von The Sheep »

Das hani scho sit 3 Jahr. Am Afang isches nur es Techdemo gseh :lol:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von Master(G) »

ich finds frisch, dass es mal es mittelalter game isch ohni fantasy, drache, magie und co. und wirdes mir sicher mal hole. obwohl ich bitz skeptisch bi was qualität abelangt, wills a) uf cryengine basiert und die bis jetzt nur crytek würkli im griff gha hett. alli andere hersteller händ schiinbar bitz müeh mit dere engine... und b) wills nur es chlises team isch. isch bitz heavy für sones chliises team, sones ambitionierts "triple-a spiel" zmache...

aber bi vorsichtig optimistisch. was mer bis jetzt gseh händ tönt guet, vor allem die viele verschiedene lösigswäg...

ich gseh so, dass es bim release wohl no bitz problem gitt und nach eme halbe/drüviertel jahr, nach paar patches, isch es denn es guets spiel. so in etwa.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von Buccaneer »

https://www.kingdomcomerpg.com/de/game-features/realism" onclick="window.open(this.href);return false;
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von Moff »

hans backed aber weiss nüm mit wie viel :shock:
die Videos hets aber leider scho bitz lame usgseh, mal luege
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von Buccaneer »

Uf Youtube luege isch no gföhrlich. Viel womer dete gseht isch usere Beta wo ca 1.5 Jahr alt isch.

Tönt no spannend. Aber er vorignoh.

Quelle
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von The Sheep »


Quelle
Es isch duss, und es isch megen. Viel besser als i erwartet han :herzli:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von Master(G) »

ich bi scho 2x dur de bode gheit :groel:
Dateianhänge
wieso konstruiert mer soviel geometry UNDER de map, wo niemer gseht? frisst das ned unnötig performance??
wieso konstruiert mer soviel geometry UNDER de map, wo niemer gseht? frisst das ned unnötig performance??
27658107_10215259053453307_3127499609457881387_n.jpg
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von The Sheep »

Wie findsches susch?
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von Master(G) »

ja, irgendwo isch es faszinierend. irgendwo isch es aber au rächt "harzig"... oder "langatmig" zum spiele. isch halt uf realismus trimmt und bis uf en schnellreiseoption gitts nöd grad viel hilfestellige, wos mittelalterliche läbe bitz würd eifacher mache. hunger, durst, müedigkeit macht mer am meischte zschaffe - ja es nervt mi scho fast bitz. aber ghört halt dezue. ich will jetzt no keis urteil abgäh, ha ja erst knapp 3 stund gspielt... mal luege, ich spiele sicher no bitz wiiter. dmissione sind die grossi stärchi bis jetzt und hauptmotivation für mich. technik begeisteret mich ned so. kämpf findi no interessant, aso skampfsystem. isch zwar au bitz hakelig irgendwie, aber ich glaub da chumi no dri. hett potential.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von Master(G) »

ah ja, die dütsch synchro isch guet! würkli! spiele suscht immer uf änglisch, aber bi dem setting, i dere region, findi dütsch passender und i dem fall findi si sogar besser als die englisch tonspur... (wenn nur lippesynchron uf dütsch usgleid wär) :kicher:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von Moff »

wird's au uf dütsch spiele :shock:
wenns scho da in böhme spielt und dütschi vorchömed, wird sicher glatt

gschid wärs wohl zum warte bis Bugs gfixt sind, aber ich bin halt kein gschide mensch
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von Buccaneer »

Die erste sächs bis siebe Stund siged eh nur Turtorial :kicher:


Quelle
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von Master(G) »

ich merk wie witcher-gschädiget ich bin, wenni das spiele :kicher:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von The Sheep »

lol, han zerscht ane Bug dänkt wos plötzlich tschechisch, polnisch oder ungarisch gredt hän während der Flucht. Aber isch offebar voll beabsichtigt. Wenn der Gegner usme Land chunnt wo sie e Sprach rede womer hie nit kennt, gits au nüt zum übersetze :lol:

Find de Aspruch an Realismus wo das Game het wirklich erfrischend.

Und die Designs! Es bitz kenni mi ja us im Spätmittelalter. Möcht zwar nit behaupte, ich würd jetz bi allem erkenne chönne obs authentisch umgsetzt worde isch. Aber die Sache wonich kenn, sind alli sehr genau und detailliert gmacht. Mir isch kei einzigi Waffe oder Rüschtig ufgfalle woni müesst sage, momänt, das isch doch erscht später entstande!
Scho die Cut Scene wo das Schwärt bim Schmied zämegsetzt wird. mega! Mer merkt, das isch wahri Liebi für die Epoche. Das sind wirklich Nerds am Wärk gseh :herzli:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von zeromeier »

gamestar review:
In der Praxis macht unter anderem aber genau dieser Schwerpunkt Kingdom Come so einzigartig. Man muss sich natürlich darauf einlassen - wer kein Faible für ruhige Momente oder ein zumindest grundlegendes Interesse am Mittelalter mitbringt, sollte diese Zeitreise vielleicht lieber auslassen.

Rein spielerisch fühlt sich Kingdom Come häufig an wie ein Adventure. Man ermittelt allein in der Story-Kampagne an diversen Tatorten, stellt Fragen, analysiert Menschen, sammelt Gegenstände. Aber hinter diesen Tätigkeiten verbergen sich stets Rollenspiel-Mechaniken - das erinnert ans legendäre Adventure-RPG Quest for Glory von 1993, nur eben in Open-World-Ausmaßen.
tönt äigentli super, s'ässe und körperhygiene sowie kpl. fehlende quick-save nervt mich aber glaub au.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von Moff »

für save gits uf pc bereits mods womer unendlich chan. de negativ Effekt vom schnaps wird eifach usgschalte und er wird ned konsumiert.

https://www.nexusmods.com/kingdomcomede ... escription" onclick="window.open(this.href);return false;

gmäss tutorial sötts ja bis jedem verlah vom game speichere, au ohni schnapps

aber das funktioniert ned und muess zersch patcht werde :lol:

unspielbar us miner sicht, chasch nie eifach churz mal en rundi spiele so
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von thaeye »

nix für mich, lebenssimulation mit schlafe und esse und trinke. dont starve scho uf de sack gange.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von The Sheep »

Bin mittlerwile nüm ganz so sicher obs nit e glückliche Zuefall gseh isch, wo grad passt het. Hüt händ d'Wache während me Kampf "kurva" gruefe, die tschechischi Version vom Lieblingswort vo de polnische Mitarbeiter in minere Firma. Uf polnisch isches denn eifach w statt v. :lol:
Übersetzigsfähler findi easy. Aber was scho eher es bitz schreg gseh isch, dass gwüssi Questenschteidige eifach ignoriert wärde im Spiel. Han zb nit mitgmacht s'Hus vo däm Tütsche zäme mit mine Fründe mit Schissi zbewärfe. Dennoch hanis später zuegä dass i debi gseh bin :?
s'glich bi dere Sidequest mit der Theresa wo vo feindliche Soldate vergewaltigt wird. Nachdäm i s'escht mol gmerkt han dass i kei Chance han im Kampf gege die, bin i s'nächscht mol eifach gflüchtet, han aber später ime Questdialog munter verzellt ich heg sie denn fertig gmacht ...
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von zeromeier »

Mir isch s game nach guete 20 Minute abgestützt, hani abgstellt lol
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von Master(G) »

The Sheep hat geschrieben:Aber was scho eher es bitz schreg gseh isch, dass gwüssi Questenschteidige eifach ignoriert wärde im Spiel. Han zb nit mitgmacht s'Hus vo däm Tütsche zäme mit mine Fründe mit Schissi zbewärfe. Dennoch hanis später zuegä dass i debi gseh bin :?
s'glich bi dere Sidequest mit der Theresa wo vo feindliche Soldate vergewaltigt wird. Nachdäm i s'escht mol gmerkt han dass i kei Chance han im Kampf gege die, bin i s'nächscht mol eifach gflüchtet, han aber später ime Questdialog munter verzellt ich heg sie denn fertig gmacht ...
du weisch aber scho, dass mer au "lüge" chan im spiel... du bisch eifach en lügner. so eifach isch das! :kicher:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von evo »

The Sheep hat geschrieben:Bin mittlerwile nüm ganz so sicher obs nit e glückliche Zuefall gseh isch, wo grad passt het. Hüt händ d'Wache während me Kampf "kurva" gruefe, die tschechischi Version vom Lieblingswort vo de polnische Mitarbeiter in minere Firma. Uf polnisch isches denn eifach w statt v. :lol:
...
S wird au im tschechisch mit w usgsproche.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von The Sheep »

Master(G) hat geschrieben:
The Sheep hat geschrieben:Aber was scho eher es bitz schreg gseh isch, dass gwüssi Questenschteidige eifach ignoriert wärde im Spiel. Han zb nit mitgmacht s'Hus vo däm Tütsche zäme mit mine Fründe mit Schissi zbewärfe. Dennoch hanis später zuegä dass i debi gseh bin :?
s'glich bi dere Sidequest mit der Theresa wo vo feindliche Soldate vergewaltigt wird. Nachdäm i s'escht mol gmerkt han dass i kei Chance han im Kampf gege die, bin i s'nächscht mol eifach gflüchtet, han aber später ime Questdialog munter verzellt ich heg sie denn fertig gmacht ...
du weisch aber scho, dass mer au "lüge" chan im spiel... du bisch eifach en lügner. so eifach isch das! :kicher:
scho möglich. aber i hätt gärn d'Wahl gha :lol:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Kingdom Come Deliverance

Beitrag von thaeye »

ok muen das spiel glich nah chaufe uus politische gründ und de entwickler söll belohnt werde, chli trötzle. bruchts ab und zu. widr mal unglaublich was da vo de moralapostle abzoge wird.

futzdumm alles welle go politisiere. söllet doch die weltverbesserer es spiel programmier wo im 15 jahrhunder spielt wo meh s fürstetum vom patriarchat muess befreie, d strasse sind voll mit schwarze, und meh chan sich jede tag us 5554 gschlechter eis ussueche. und ufem fürstethron hockt en lesbischi muslimin. spiel wird sicher guet verchauft werde. d wahrschinlichkeit isch höher das spiel nie wird usechoh will vor luuter diskussione welli minderheit im spiel jetzt meh underdrückt wird, meh sich so zerstritte haeti.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 54 Gäste