Hesch en Läbens-Plan?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderatoren: Uriel, Avenger

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitragvon Mastler(P) » 10 Okt 2019 11:22

Moff hat geschrieben:de Tod vo mänsche wo mir nöch stöhnd.

das tut mir eher weh. muetter, grossmuetter, bescht kolleg und eh anderi kollegin sind mer scho ab.

dä grossvater wartet sitt nem jahr nurno druff zum sterbe. und obwohl sis läbe jetz recht leer isch und ich ihn nahvollzieh chan, fallts mir schwer mich demit abzfinde ihn bald au los zah und es tut mir vill meh weh, als dgrossmuetter, wo eh scho 2-3 jahr gsundheitlich immer schlächter zwäg gsi isch und das ganze so vorrussehbarer und au bitz eh art erlösig für sie gsi isch.
The mind is the friend of those who have control over it, and the mind acts like an enemy for those who do not control it... es ist eine Form der geistigen Gewalt.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Seid reich im Geiste und warmherzig.
BildMan kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.Bild
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
23
Trading points minus
0

Beitragvon thaeye » 10 Okt 2019 11:22

Ribit hat geschrieben:Wobei ich ja auch, wahrscheinlich, ein Leben lang Krankenkasse bezahle und vielleicht nie auch nicht ansatzweise diese Kasse ausnutze, also einfach immer nur zahlen für Pharma und co.

mir chönd gern vo mir us au s solidarsystem chünde, den zahl ich nämlich fast nix meh. bin debiii. din chopf isch widrmal am chrüsimüsi mache vor luuter hass geg d wirtschaft. mach initiative und ich underschriib.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon thaeye » 10 Okt 2019 11:28

Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:de mister sucht das glück definiert "unzfriede" au chli schnell, aber ebe......kritik wird hüt schnell mal als "unzfriede" oder "bösartig" absgstemplet, willmer alli chli en dünni hüt überchoh haend dur de medial überschall i de letschte 10 jahr. gang mal devooo uuus das de mr. sucht das glück mal en extremi lebenskrise gha haet (scheidig oder so) und sich jetzt halt mit so glücksmoment vollpumpt (serotonin, dopamin, hirni und so). aber d welt chli usblendet.

es buech lese um meh zfriedeheit und es erfüllts lebe zha, nöd so mis. da gits besseri methode, nämlich sich selber mal under d lupe neh (da chan es buech chli inputs geh). allgemein sind "lebenstip/selbstfindigs" buecher für mich humbug. wems hilft...."lebe deinen Traum" ghört meh i jedem 2 scheiss buech (meistens vo fraue gschriebe), isch au chli eifach gseit amene familievater mit 4 chind miteme durchschnittlohn vo 4000 CHF. LEB DOCH EIFACH DIN TRAUM , huere tubl. was motzisch ume, leb eifach din traum und lahn d familie verrecke. Buecher für globetrotters und digital nomads ohni lebensstruktur und meine das gilti jetzt für d allgemeinheit.

lustigerwiis chömet den lüüt wo single sind und guet verdienet nameh inen sinnkrise als de familievater wo muess strample, wieso? evtl doch chli luxus halt...

joker isch sehr geil :wixer:

lies gschider "möglichkeit einer insel im orginal La possibilité d'une île" vom houlllebequ, gschiid aber ohni zeigfinger.
Wirsch immer besser, gschide bini, aber d Krise (wo keini gsi isch, ha lediglich fascht es Bei verlore vor 10 Jahr) hed mi gheilt was Luxusproblem betrifft. Drum reg mi mittlerwile au praktisch über nüt meh uf. Nid mal über dini Kommentär :)
Mängisch tuesch mer eher chli leid, vor allem während dine caps lock Phase.

Edit: 95k im Jahr und nume 2 Chind, devo eis fascht 18i.
Dini Glas-Chugle isch kabutt

fast es bei verlüüre , söll kei krise sii? verzell kein hafechäs und mach dich nöd stärcher als bisch. dis "positive thinking" (ebe dopamin uschüttig) stinkt bis da ane. sich über nix ufrege, schmöckt eher nacheme verdrängigsprozess als "luxusproblem" chöne z relativiere. wer au grad chli schwach würsch dich ab mine kommentär ufrege.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Okt 2019 11:55, insgesamt 2-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 10 Okt 2019 11:32

vilicht hät ers im nachhinein nüm als eh kriese empfunde, will er durch die erfahrig gwachse isch und darum das ganze als krise (eigentlich kei krise) beschriebe?
The mind is the friend of those who have control over it, and the mind acts like an enemy for those who do not control it... es ist eine Form der geistigen Gewalt.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Seid reich im Geiste und warmherzig.
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
23
Trading points minus
0

Beitragvon thaeye » 10 Okt 2019 11:34

Mastler(P) hat geschrieben:vilicht hät ers im nachhinein nüm als eh kriese empfunde, will er durch die erfahrig gwachse isch und darum das ganze als krise (eigentlich kei krise) beschriebe?

im nachhinnein lernt meh immer drus (also die gschiide machet das), aber en krise isch en krise, und es bei fast verlüüre würd ich jetzt mal dezuezähle. aber er isch eventuell en maschine. dasers jetzt als lebenserfahrig gseht und drus glernt hät--->super.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Okt 2019 11:46, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 10 Okt 2019 11:40

Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
23
Trading points minus
0

Beitragvon thaeye » 10 Okt 2019 12:50

Ribit hat geschrieben:Hmmm, da war jemand jahrelang Putzmann in einem Panetarium welches er als Planetarium verwechselte und er berichtet noch stolz darüber wie er einfach nichts weiss ausser kugelrunde Brötchen aufbacken und Menschen welche später zum Engel werden beleidigen... aber wir haben Freude daran, Danke sehr!

du gasch also devoo us das du zumene engel wirsch? mmmmmmmm
thaeye
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon zeromeier » 10 Okt 2019 13:17

thaeye hat geschrieben:konsequenze haets aber au.

alles hed Konsequänze. de ganz Tag im Büro hocke für de rescht vo mim Läbe aber au.
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr

Tradingpunkte:
Trading points plus
94
Trading points minus
0

Beitragvon zeromeier » 10 Okt 2019 13:24

thaeye hat geschrieben:was ich vom lebe wott? muess ich öpis vom lebe welle?

öhm nei musch nöd. mir langts halt nöd, mini läbensziit mit schaffe und scheisse chaufe + druffolgendem passivem Konsum zverbringe.
Muss meh mache, wemer dihei hockt und 3 Chind hed, isch halt so, irgendwie muss Cash inecho. Für de Priis vome Mittelklasse-Wage läbsch aber es Jahr oni so scheiss und gsesch no d'Wält debii.

aber wenn grundsätzlich mit allem zfriede bisch wies isch, super, beniidenswert.

übrigens glaub ich au, dass mir nix sind und völlig unwichtig. Das isch s'Problem. Ich glaub, alles wo ich da mach isch komplett Sinn befreit. Also wieso zur Höll söt ich überhaupt was mache? fürs System? lol.
zeromeier

Tradingpunkte:
Trading points plus
94
Trading points minus
0

Beitragvon Herr Rossi » 10 Okt 2019 13:39

thaeye hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:de mister sucht das glück definiert "unzfriede" au chli schnell, aber ebe......kritik wird hüt schnell mal als "unzfriede" oder "bösartig" absgstemplet, willmer alli chli en dünni hüt überchoh haend dur de medial überschall i de letschte 10 jahr. gang mal devooo uuus das de mr. sucht das glück mal en extremi lebenskrise gha haet (scheidig oder so) und sich jetzt halt mit so glücksmoment vollpumpt (serotonin, dopamin, hirni und so). aber d welt chli usblendet.

es buech lese um meh zfriedeheit und es erfüllts lebe zha, nöd so mis. da gits besseri methode, nämlich sich selber mal under d lupe neh (da chan es buech chli inputs geh). allgemein sind "lebenstip/selbstfindigs" buecher für mich humbug. wems hilft...."lebe deinen Traum" ghört meh i jedem 2 scheiss buech (meistens vo fraue gschriebe), isch au chli eifach gseit amene familievater mit 4 chind miteme durchschnittlohn vo 4000 CHF. LEB DOCH EIFACH DIN TRAUM , huere tubl. was motzisch ume, leb eifach din traum und lahn d familie verrecke. Buecher für globetrotters und digital nomads ohni lebensstruktur und meine das gilti jetzt für d allgemeinheit.

lustigerwiis chömet den lüüt wo single sind und guet verdienet nameh inen sinnkrise als de familievater wo muess strample, wieso? evtl doch chli luxus halt...

joker isch sehr geil :wixer:

lies gschider "möglichkeit einer insel im orginal La possibilité d'une île" vom houlllebequ, gschiid aber ohni zeigfinger.
Wirsch immer besser, gschide bini, aber d Krise (wo keini gsi isch, ha lediglich fascht es Bei verlore vor 10 Jahr) hed mi gheilt was Luxusproblem betrifft. Drum reg mi mittlerwile au praktisch über nüt meh uf. Nid mal über dini Kommentär :)
Mängisch tuesch mer eher chli leid, vor allem während dine caps lock Phase.

Edit: 95k im Jahr und nume 2 Chind, devo eis fascht 18i.
Dini Glas-Chugle isch kabutt

fast es bei verlüüre , söll kei krise sii? verzell kein hafechäs und mach dich nöd stärcher als bisch. dis "positive thinking" (ebe dopamin uschüttig) stinkt bis da ane. sich über nix ufrege, schmöckt eher nacheme verdrängigsprozess als "luxusproblem" chöne z relativiere. wer au grad chli schwach würsch dich ab mine kommentär ufrege.
Was hätts mir gnützt wenn ich 5 Wuche lang trurig im Spitalbett gläge wär? Au das isch e Lebensischtellig. Ja, ich bi mental sehr schtarch und ha Glück mit minere Gsundheit (s Bei isch dür e Spitalkeim fascht killt worde) , ich tue aber au öpis defür, Bewegig und früschi Luft jede Tag öpe 2 Schtund etc. Gelasseheit chasch lehre, aber ich verurteile niemert wo sich gäge das entscheidet. Für mich isch Zfrideheit s Wichtigscht im Läbe, de Wäg det äne isch für jede en andere. Mit Büecher läse machsch das sicher nid, und s Läbe gsehni au als Gschenk, darum hani kei Müe mit Theme wie Tod, Arbetslosigkeit oder elei sii. S Läbe isch geil
Zuletzt geändert von Herr Rossi am 10 Okt 2019 13:41, insgesamt 1-mal geändert.
Herr Rossi
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
27
Trading points minus
0

Beitragvon thaeye » 10 Okt 2019 13:40

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:was ich vom lebe wott? muess ich öpis vom lebe welle?

öhm nei musch nöd. mir langts halt nöd, mini läbensziit mit schaffe und scheisse chaufe + druffolgendem passivem Konsum zverbringe.
Muss meh mache, wemer dihei hockt und 3 Chind hed, isch halt so, irgendwie muss Cash inecho. Für de Priis vome Mittelklasse-Wage läbsch aber es Jahr oni so scheiss und gsesch no d'Wält debii.

aber wenn grundsätzlich mit allem zfriede bisch wies isch, super, beniidenswert.

übrigens glaub ich au, dass mir nix sind und völlig unwichtig. Das isch s'Problem. Ich glaub, alles wo ich da mach isch komplett Sinn befreit. Also wieso zur Höll söt ich überhaupt was mache? fürs System? lol.

du widersprichsch dir, du suechsch de sinn vom lebe momentan aber da seisch widr das alles sinnbefreit isch. ich glaub du bisch eifach uf de suechi momentan. völig i.o. meistens ebe usglöst dur en schwere schicksalsschlag.

ich bin überhaupt nöd grundsätzlich mit allem z friede (wie chunsch uf die idee, du kennsch mich ja und das bin ich überhaupt nöd) , lüüt wo immer zfriede sind, bildet sich was iiii und entwicklet sich nömm wiiter. mag für sie stimme, aber isch nöd d realität. glasseheit so wies de rossi formuliert, chan nämlich au Glichgültigkeit sii.

fürs system muesch nix mache , den du findsch ja so wien ich chan uselese s "system" (welles system überhaupt, de kapitalismus?) eh scheisse.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Okt 2019 13:46, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon thaeye » 10 Okt 2019 13:45

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:konsequenze haets aber au.

alles hed Konsequänze. de ganz Tag im Büro hocke für de rescht vo mim Läbe aber au.

den chünd und gang uf weltreis, du häsches i de hand. als familievater isches den halt chli schwerer.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon zeromeier » 10 Okt 2019 13:53

thaeye hat geschrieben:
du widersprichsch dir, du suechsch de sinn vom lebe momentan aber da seisch widr das alles sinnbefreit isch.

Du hesch völlig rächt. Einersiits isch äigentli alles egal, anderersiits weti natürlich glich irgendwas guets tueh. Was ja äigentli egal wär, wenn alles egal wär, komischerwiis ischs mir det nöd egal :lol:

fürs system muesch nix mache , den du findsch ja so wien ich chan uselese s "system" (welles system überhaupt, de kapitalismus?) eh scheisse.

ich find de kapitalismus super, ich wetem eifach nümä fröhne. All andere sölled das aber wiiterhin mache bitte.

thaeye hat geschrieben:
den chünd und gang uf weltreis, du häsches i de hand.

alles in planig.
zeromeier

Tradingpunkte:
Trading points plus
94
Trading points minus
0

Beitragvon Herr Rossi » 10 Okt 2019 15:14

Aug, natürlich bin ich gwüssne Theme und Mönsche gegenüber glichgültig, du ja au. Zfrideheit und Glück findi aber au wenn mi mit Lideschaft öpisem widme wo mer nid egal isch.
Wenn di öpis stört oder anderscht negativ beiflusst muesch d Situation oder dis Verhalte verändere. Das plagiersch ja selber au. Aber ja ich weiss, zöickle und so.
Herr Rossi
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
27
Trading points minus
0

Beitragvon Ribit » 12 Okt 2019 15:02

Mastler(P) hat geschrieben:das tut mir eher weh. muetter, grossmuetter, bescht kolleg und eh anderi kollegin sind mer scho ab.

Mit nur 32 J? Oha...

Zu dumm ist mir Liebe nicht mehr egal, ansonsten hätte ich ein super Leben wo es keine Bedeutung mehr hat.

Wenns so weitergeht werde ich es erst nach dem Tod noch erleben wie es ist, wie es sich wirklich anfühlt, dann allerdings in einer anderen Form und nicht mehr auf Erden. Für mich ist der Tod glücklicherweise nicht das Ende, weil Seele und Geist halte ich für unsterblich, aber ich habe dann eine andere Form. Das Irdische, die Erde... mitsamt ihrer Erfahrung, ist dann Geschichte. Wie ich bereits sagte, mein Körper ist lediglich eine Formgebung für meinen Geist und die Seele, diese Form wird mithilfe dem Herz im Innen und Aussen vereint und die Psyche ist das sensorische Konstrukt zwischen Geist, Seele aber auch Körper.

Der Tod ist insofern eine reine Beziehungssache, steht in Beziehung zu dieser Form, in diesem Falle Lebensform. Es ist das absolute Ende wenn man nur diese eine uns bekannte, d.h. greifbare, Form betrachtet und nur das als Real ansieht. Wenn man jedoch alles was wirklich ist betrachtet dann ist da, für mich, viel mehr als das und der Tod... der körperliche Tod... ist nur ein Formwechsel, ein Akt dieser Beziehung zu dem diese Form steht.

Ob ich danach ein Engel werde kann ich, ohne dass ich gläubig wäre, nicht mit Sicherheit sagen. Was ich aber für alle Leute fühle ist, dass sie in irgendeiner Form immer noch da sind, ob sie es glauben oder nicht. Sie kamen aus dem "nichts" und gingen ins "nichts", allerdings ist nichts nunmal nicht nichts. Vergleichbar mit dem Nirvana ist selbst dieses Nichts mit einer bestimmten Form wo niemand, ausser er glaubt an eine bestimmte Form, sagen kann was sich daraus formen wird.

Diese Form, der Körper der das Unsterbliche (da kein Formwechsel) trägt und bindet, kann natürlich sobald es vernetzt wurde miteinander massiv interagieren. Psyche, dessen Verbindung sehe ich nur zwischen den inneren Bewusstseinskräften d.h. Geist, Seele und Körper, sehe ich insofern als kraftvoll wenn diese Wechselbeziehung gut und harmonisch abläuft. Wenn es ins Stocken kommt oder es gewisse Asymmetrien aufweist, das geht auch wenn der Körper beschädigt ist mit direkter Auswirkung auf Psyche, Geist und Seele, dann wirds eng.

Dabei spielt es keine Rolle wie stark diese Kräfte effektiv sind um glücklich oder zufrieden zu leben. Im Gegenteil, je stärker diese Kräfte sind desto einfacher ist es dass Disharmonien entstehen welche psychisch krank machen können. Andererseits bieten diese Kräfte auch mehr Potential je stärker sie sind. Das Potential kann allerdings in alle Richtungen gehen, vorteilhaft oder auch zum Nachteil. Nichts ist gratis im Leben, je mehr man von etwas hat desto höher sind auch die Kosten oder das Risiko eines destruktiven Verlustes.

Herz, das ist für mich die Verbindung aller Energien, sämtliche Chakren, mit dem Zentrum... also der Ort wo alle Energien zusammenkommen. Wenn man so will ist das Herz eine energetische Verbindung. Der Clou ist einfach, dass das Herz absolut alles verbinden kann, sowohl innerlich wie äusserlich. Ob es die eigenen oder fremde Chakren sind spielt keine Rolle. Oft aber verhindert unser Geist oder Psyche dass unser Herz etwas im aussen, oder auch in uns selber, verbinden kann. Das Herz macht eigentlich nichts anderes als verbinden, das sehe ich als die ursächliche Basis der Liebe an. Was danach kommt... körperliche Hormonschübe und Liebesgefühle, das alles sind nur noch Symptome.

Nun ja, wenn man sich nicht richtig verbinden kann oder es nur einseitig auftritt, dadurch zwar eine Wirkung aber keine Wechselwirkung hat, dann wird daraus zwar eine bedinungslose rudimentäre Form vorliegen, aber die wirkliche Kraft entsteht erst in der Wechselwirkung dieser Verbindung, weil dann die Harmonie am grössten ist, anders gesagt "es klingt gleich". Es ist hier nicht wirklich die gleiche Länge einer Welle relevant sondern das was entscheident ist das ist eine harmonische Resonanz... nicht ob eine Gleichheit besteht, damit ist es genauer gesagt eine "Angleichheit" und ein Akt der "Achtsamkeit".
Ribit
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitragvon turntablism » 12 Okt 2019 22:43

Hesch en Läbens-Plan?
En marathon unter 2h :lol:
turntablism
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 14 Okt 2019 10:14

Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
23
Trading points minus
0

Beitragvon agestuffer » 16 Okt 2019 12:22

Ich hätt einä, aber da ich en bünzli bin verratichen nid.. haha
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/online-shop/agestuffer/?SellerNickName=agestuffer
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator

Tradingpunkte:
Trading points plus
513
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 16 Okt 2019 12:42

mir sitt hie ir schwiiz! das ischs läbens-plan gheimnis! das gaht oi gar enüht ah! dateschutz!!
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
23
Trading points minus
0

Beitragvon zeromeier » 16 Okt 2019 13:29

ide CH ret au niemerd über Gäld. verchlämmts Volch da.
zeromeier

Tradingpunkte:
Trading points plus
94
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 16 Okt 2019 13:35

zeromeier hat geschrieben:ide CH ret au niemerd über Gäld. verchlämmts Volch da.

s meer vo söck ih ärsch drin ini. :)

aber das wird ez langsam ändere, dank dIvErSiTy
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
23
Trading points minus
0

Beitragvon thaeye » 16 Okt 2019 14:07

fuck diversity, den bliebi lieber en bünzli und eine miteme stock im arsch. diversity mündet in anarchie und chaos.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 16 Okt 2019 14:26

thaeye hat geschrieben:fuck diversity, den bliebi lieber en bünzli und eine miteme stock im arsch. diversity mündet in anarchie und chaos.

Bild

aber mit dä ziit werded di neue generatione immer meh vo dä vorherige abwiche, und bi dere enticklig au immer schneller. uf das hani welle use. chasch gar nöd vill mache.
ich gsehsch ja scho bi däne schwizer us minere generation wo vorallem mit usländer im fründeschreis ufgwachse sind.
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
23
Trading points minus
0

Beitragvon thaeye » 16 Okt 2019 14:29

tja den wird halt de weste halt villi problems importiere (jetzt widr aktuell weg Kürde vs türke). selber schuld. es wird immer meh demos geh bis es irgendswaen i de städt wird explodiere. den wird den d landflucht afange. waend den alli widr ufs land wenns losgat. aber bis den gits d chueh schwiizer eh nömm.

s wort volk bedütet immer nah en gmeinschaft mit ähnlicher ethnischer zämäsetzig und ähnliche wert. nur das funktioniert als gsellschaft. alles anderi isch fürd füx.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 16 Okt 2019 15:19

thaeye hat geschrieben:s wort volk bedütet immer nah en gmeinschaft mit ähnlicher ethnischer zämäsetzig und ähnliche wert. nur das funktioniert als gsellschaft. alles anderi isch fürd füx.

richtig. islam leider unkompatibel. alles haram usser euses geld. ja klar. gah zrugg id wüeschti.
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
23
Trading points minus
0

VorherigeNächste

Zurück zu Off-Topic