Switch The Legend of Zelda: Link's Awakening

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderator: Master(G)

Re: Switch The Legend of Zelda: Link's Awakening

Beitragvon evo » 24 Sep 2019 09:08

S gameboy original hätte si also au no grad ufd cardridge könne packe. Grad in ahbetracht dasses e vollpriisspiel isch.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
 
Beiträge: 14549
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Tradingpunkte:
Trading points plus
52
Trading points minus
0

Re: Switch The Legend of Zelda: Link's Awakening

Beitragvon VJP » 24 Sep 2019 09:47

evo hat geschrieben:S gameboy original hätte si also au no grad ufd cardridge könne packe. Grad in ahbetracht dasses e vollpriisspiel isch.

hai. hani o dänkt wär schön wesäs würd freischpilen.
Sexy no Tschitsu.
www.freakers.ch
VJP
Gamer
Gamer
 
Beiträge: 809
Registriert: 23 Jun 2011 11:05
Tradingpunkte:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Re: Switch The Legend of Zelda: Link's Awakening

Beitragvon Herr Rossi » 24 Sep 2019 10:20

Dlc 1 lol
Benutzeravatar
Herr Rossi
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer
 
Beiträge: 7619
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Tradingpunkte:
Trading points plus
27
Trading points minus
0

Re: Switch The Legend of Zelda: Link's Awakening

Beitragvon mr.raw » 24 Sep 2019 13:23

Herr Rossi hat geschrieben:Ich schpile itz parallel s Original ufem Emu :)
Isch sicher no witzig zuezluege.
Leider ha ich damals überhaupt nüt mit Zelda könne aafange. Hett aber sin Grund kha. s Erschte Zelda wo ich in mine Finger kha ha isch Zelda 2 für de NES gsi. Nach SuperMario kei gueti Erfahrig gsi :kicher:
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
 
Beiträge: 9699
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Tradingpunkte:
Trading points plus
100
Trading points minus
0

Re: Switch The Legend of Zelda: Link's Awakening

Beitragvon onion » 25 Sep 2019 08:24

evo hat geschrieben:die verliere biz vom melancholisch bedrückende scharm vo dr original version.


jedes game boy game het de melancholisch bedrückend charme das isch ja z'geniale a dem grät.
scho als chind isch mer sogar mario land als krasse LSD-Trip inecho.
vo dem her unmöglich z'wiederhole usser sie hätte de game boy rereleased mit em zelda-bundle.
(was natürli geiler gsi wär als de PS5 und Busen Scarlett release zäme)
Benutzeravatar
onion
Gamer
Gamer
 
Beiträge: 600
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Tradingpunkte:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Re: Switch The Legend of Zelda: Link's Awakening

Beitragvon Ribit » 25 Sep 2019 09:15

Man kann es schon woanders reproduzieren aber das zaubert man nicht aus dem Ärmel da es auf neuer Grafik komplex ist, da hatte der Game Boy in der Tat eine besondere Gabe da es eine melancholische Basis hat, aufs Minimalistische reduziert.

Der grösste Anspruch ist, viel zeigen und dennoch minimalistisch bleiben, d.h. ständig ein Nebel des geheimnisvollen und undurchschaubaren bewahren. Das war früher einfach da diese dazu benötige fehlende Information nie da war. Heute wäre sie zwar da aber nur soweit dass es weder minimalistisch noch maximalistisch ist d.h. die ganze Kunst ist versaut da es nicht am Rande einer Vollendung ist, lediglich technisch limitiert.
Ribit
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer
 
Beiträge: 3968
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Re: Switch The Legend of Zelda: Link's Awakening

Beitragvon Mr. Heli » 01 Okt 2019 15:31

duregspielt, super spiel.
Mr. Heli
Gamer
Gamer
 
Beiträge: 669
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Tradingpunkte:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Re: Switch The Legend of Zelda: Link's Awakening

Beitragvon grappagott » 02 Okt 2019 08:02

Bin jetzt bim grosse ei.
Wiederspielwert? Hets es newgameplus?
Benutzeravatar
grappagott
VIP-Member
VIP-Member
 
Beiträge: 8480
Registriert: 04 Feb 2003 12:18
Tradingpunkte:
Trading points plus
239
Trading points minus
0

Re: Switch The Legend of Zelda: Link's Awakening

Beitragvon Mr. Heli » 09 Okt 2019 11:38

grappagott hat geschrieben:Hets es newgameplus?


wenn ich mich richtig erinnere nöd. aber all muschle oder herzteil sammle chan meh ja. oder nachher d gba Version spiele
Mr. Heli
Gamer
Gamer
 
Beiträge: 669
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Tradingpunkte:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Re: Switch The Legend of Zelda: Link's Awakening

Beitragvon grappagott » 09 Okt 2019 11:39

Hets nöd ja. Demfall uf de Luigi warte und herzli sammle!
Benutzeravatar
grappagott
VIP-Member
VIP-Member
 
Beiträge: 8480
Registriert: 04 Feb 2003 12:18
Tradingpunkte:
Trading points plus
239
Trading points minus
0

Re: Switch The Legend of Zelda: Link's Awakening

Beitragvon onion » 09 Okt 2019 13:38

bin au dure. ke vergliich zum spielerlebnis vor 25 jahr aber dennoch sehr guet.

super: ke tutorials, bin 2-3x tatsächlich nid witercho.
Benutzeravatar
onion
Gamer
Gamer
 
Beiträge: 600
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
Tradingpunkte:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Re: Switch The Legend of Zelda: Link's Awakening

Beitragvon rebornkid » 11 Okt 2019 07:04

Bin jetzt im Level 5-Dungeon. Spiel isch super, top das sie dStüürig so eifach wie uf em Gameboy ghalte hend. Für mich macht so es Zelda meh Spass wie es Breath of the wild. Klar, chan mer au noed vergliiche, aber ich liebe Games, woni in churze Ziit chan bewaeltige. Au de churze und chlini Umfang macht extrem Spass.
BildBild
Benutzeravatar
rebornkid
Gamer Advanced
Gamer Advanced
 
Beiträge: 1144
Registriert: 21 Nov 2010 19:28
Tradingpunkte:
Trading points plus
30
Trading points minus
0

Vorherige

Zurück zu Diskussion & News

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 9 Gäste