Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von thaeye »

kei asprüch z ha, de zeitgiist vo hüüt. scho guet ribit, wiiter so!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von thaeye »

agestuffer hat geschrieben:Würd mich jetzt wunder nä wohär de Ribit weiss das er Fruchtbar isch.....
Hesch mal en Samätescht gmacht oder hesch scho 20 Frau gschwängeret (okay, de 2te Teil vo minnerä Uusag isch wohl klar dases nid das isch... )
Also, du Fruchtbarä Ribit..... Wohär weisch Du das? Nämtmi wunder.

agestuffer
er haet ebe s gfühl das sin körper supertop zwäg isch und damit natürli au sini qualität vo sine spermie ( allgemein nimmt die körperlich konstitution ab 25gi ab, da d natur eigentlich vor gha haet, das mir ois bis ca. 25 wiiterpflanzet und nöd bis 50gi) . chan en grosse trugschluss siiii. aber ebe, mit so tüüüf indoktrinierte lüüüt chasch nix meh diskutiere. die verneinet biologie und genetik.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Ribit X Titan »

Herr Rossi hat geschrieben:
Ribit hat geschrieben:ich glaube wir sind fast alle einfach neurotische Haufen unzufriedener und im Anspruch versinkende Menschen.
Die erschte beide Wort sind bezeichnend.

Anmassend da de Plural zwähle.
Gruess vom glückliche liebende und gliebte Maa.
Ach jemine, das haben schon viele Männer gesagt, auf einmal machte es Peng und alles ging in die Brüche. Dann können sie ja noch damit kommen dass sie auf Zeit geliebt wurde und die Liebe so frei wie ein Weiberfurz ist.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von thaeye »

ja er haets dir halt nah chli muesse ums müüli schmiere, das er gliebt wird und selber liebt. er haet chli vill wiiblichi hormon. vill fraue machet so posts au uf ihrere facebooktimeline.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Ribit X Titan »

agestuffer hat geschrieben:Würd mich jetzt wunder nä wohär de Ribit weiss das er Fruchtbar isch.....
Hesch mal en Samätescht gmacht oder hesch scho 20 Frau gschwängeret (okay, de 2te Teil vo minnerä Uusag isch wohl klar dases nid das isch... )
Also, du Fruchtbarä Ribit..... Wohär weisch Du das? Nämtmi wunder.

agestuffer
Ich habe ein eigenes Mikroskop hier und habe so gut wie alles untersucht, bin einem "DIN Format Test" auch nicht abgeneigt. Finde ich persönlich nicht so populär weil aus meiner Sicht die Intensität der Liebe sogar wichtiger für die Fruchtbarkeit ist als die reine Beschaffenheit der Ei- und Samenzellen. Es ist schon so dass ich die allgemeine Gesundheit und die Tatsache dass ich in in meinem verwandtschaftlichen Umfeld keine Fruchtbarkeitsprobleme kenne ebenfalls als förderlich ansehe. Man kann auch nicht alles mit dem Mikroskop sehen, auch wenn Qualität und Quantität der Zellen etwas aussagen.

Mit Mikroskopen und Untersuchungen aller Art beschäftige ich mich übrigens schon seit der Kindheit.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 25 Jul 2019 11:20, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von thaeye »

rofl er wichst ufs gläsli und luegts aaa, mach das bim doktor !
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Ribit X Titan »

So krank oder impotent habe ich mich noch nie gefühlt als das ich jetzt schon vorsorglich beim Doktor Untersuchungen anstelle.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben:So krank oder impotent habe ich mich noch nie gefühlt als das ich jetzt schon vorsorglich beim Doktor Untersuchungen anstelle.
:groel: was für en dachschade. haet nix mit dem z tue. eifach so macht das au niemert. alli behinderet fängs? mir redet vo familieplanig mit ca. 40gi und da isches eventuell besser nöd nur eifach ufd natur z vertraue sondern klarheit z ha ob überhaupt nah was gat.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Ribit X Titan »

Wieso soll oder darf ich nicht alles begutachten? Ich war schon immer der Forscher, das gehört einfach zu mir.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 25 Jul 2019 11:28, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben:Wieso soll oder darf ich nicht alles begutachten? Ich war schon immer der Forscher, das gehört einfach zu mir.
bisch chli en gwundernase! jetzt söttsch amigs us de neugier nah gwüssi schlüss zieh.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Ribit X Titan »

Äh, Nein, Familienplanung habe ich noch keine, es fehlt ja eine Frau. Ausserdem kann Unfruchtbarkeit in jedem Alter auftreten, das Alter ist lediglich ein hoher Risikofaktor, der die Frau um einiges härter trifft.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Mastler(P) »

Ribit hat geschrieben:Wieso soll oder darf ich nicht alles begutachten? Ich war schon immer der Forscher, das gehört einfach zu mir.
Tatsujin hat geschrieben:werum isch de ribit eigentlich nanig en Univ. Prof. Dr. Ing. Phil. Dipl. Psych. Phys. ?
:?: :idea:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Ribit X Titan »

Ich finde das mit "Wichsen" einfach enorm primitiv. Die Ejakulation ist etwas völlig natürliches und auch alle anderen Körperflüssigkeiten. Bei mir oder Partnerin habe oder hätte ich überhaupt keinen Ekel davor, ich weiss ja dass wir gesund wären. Nur bei irgendwelchen fremden und häufig kranken Menschen, da verwende ich besser Handschuhe falls ich etwas untersuche. Allerdings mache ich das dort gar nicht weil ich mach es nur als Hobby und habe kein Interesse es kommerziell und bei Menschen die ich nicht mag auszuführen.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18399
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von agestuffer »

Em Ribit sini Spermieä sind so gross, die gsesch vo blosem Aug.. En Quaulkwappä isch en Scheiss degägä...
Sorry Ribit, vor 200-300 Jahr hättmer sonen Querdänker und Besserwüsser ufem Schiiterhuufä verbrännt...
Es gseht au so uus, als ob die höchä Temperaturä dim Hirn nid zuträglich sind....
Aber hey, egal - ich gang hüt wieder in Zugersee go Planschä... Huerä geil isches dett.... Parteeeeeeeeeeeeeeee
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Mastler(P) »

ja, mich interessiert au nöd dä fotzeschliem vo jederä. gaht glaub no villne so.

bi dene temperature söttsch dini eier uf iis lege, wenn momentan fruchtbar biebe wötsch :idea:
das muess mir au kenn artzt säge, das weiss ich instinktiv.

oder in zugersee go tünkle isch sicher au na fresh.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von thaeye »

agestuffer hat geschrieben:Em Ribit sini Spermieä sind so gross, die gsesch vo blosem Aug.. En Quaulkwappä isch en Scheiss degägä...
Sorry Ribit, vor 200-300 Jahr hättmer sonen Querdänker und Besserwüsser ufem Schiiterhuufä verbrännt...
Es gseht au so uus, als ob die höchä Temperaturä dim Hirn nid zuträglich sind....
Aber hey, egal - ich gang hüt wieder in Zugersee go Planschä... Huerä geil isches dett.... Parteeeeeeeeeeeeeeee
agestuffer
ach die eifachste gmuet sind eifach die beste. :herzli:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben:Ich finde das mit "Wichsen" einfach enorm primitiv. Die Ejakulation ist etwas völlig natürliches und auch alle anderen Körperflüssigkeiten. Bei mir oder Partnerin habe oder hätte ich überhaupt keinen Ekel davor, ich weiss ja dass wir gesund wären. Nur bei irgendwelchen fremden und häufig kranken Menschen, da verwende ich besser Handschuhe falls ich etwas untersuche. Allerdings mache ich das dort gar nicht weil ich mach es nur als Hobby und habe kein Interesse es kommerziell und bei Menschen die ich nicht mag auszuführen.
wer red vo ekel du habakuk? wichse isch de akt wo zum ejakuliere fuehrt imfall.
Zuletzt geändert von thaeye am 25 Jul 2019 11:54, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Ribit X Titan »

Ich habe momentan gar nichts an... pssst niemandem erzählen, OK? Bin ja alleine, sieht niemand.

Ich mag meinen Körper und meine Figur, bin deswegen häufig nackt. Im Schwimmbad könnte ich mich auch gut zeigen, ich finde mich von der Figur her schöner als fast alle gleichaltrige Männer.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 25 Jul 2019 11:54, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben:Ich habe momentan gar nichts an... pssst niemandem erzählen, OK? Bin ja alleine, sieht niemand.
das muesch einere schribe und nöd ois im forum. bringt nix.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von thaeye »

tip : gang jetzt an see oder schwimmbad mit dim adoniskörper und riibsch ihn vorere gruppe huuusfraue iii!
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Ribit X Titan »

agestuffer hat geschrieben: Aber hey, egal - ich gang hüt wieder in Zugersee go Planschä... Huerä geil isches dett.... Parteeeeeeeeeeeeeeee
agestuffer
Ja OK, musst es nicht mehrmals erwähnen, schöne Abkühlung noch, besonders unten und oben.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben:das muesch einere schribe und nöd ois im forum. bringt nix.
:idea: :!: :lol:

ich bin au gern nackt, aber hauptsächlich nachm dusche bitz. bin ebe au recht behaart, denn isch grad guet das alles no chli schön ah dä luft ganz tröchne cha.
langsch dich denn gern au mal eifach so ah, oder bisch eifach nackt dis züg am mache? bim nackt choche würdi aber ufpasse :!: tipp vo mir.
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 25 Jul 2019 12:03, insgesamt 1-mal geändert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11821
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von turntablism »

ich han emal e fründin gha wo im reformhus d'lehr gmacht hät. diä isch mer denn wie de ribit inechoo und ich han ere en schueh gäh
:vortex:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von thaeye »

turntablism hat geschrieben:ich han emal e fründin gha wo im reformhus d'lehr gmacht hät. diä isch mer denn wie de ribit inechoo und ich han ere en schueh gäh
:groel: hey nod so verallgmeinere imfallll
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Mastler(P) »

turntablism hat geschrieben:ich han emal e fründin gha wo im reformhus d'lehr gmacht hät. diä isch mer denn wie de ribit inechoo und ich han ere en schueh gäh
bin rasch mitm kolleg ih eim dinne gsi und so ne lehrtochter hät sin brüeder kennt und isch go hoi säge. die hät deht aber voll nöd inne passt. sie so: "alles so tühr, ich kenn die produkt gar nöd" etc.
ich glaub die isch au nöd lang deht bliebe. gitt aber au dennig wos durreziehnd und trotzdem privat kenn figg uf das züg gebät. glaub mer.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 31 Gäste