Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Herr Rossi »

De understrichnig Text. Gseht us wie en Link, suscht macht die Formatierig ja kei Sinn. Statt langwilig privats Züg vo ire z zitiere chasch ja mal e gueti Line vo ire inehebe.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Ribit X Titan »

Der Spruch ist nicht von ihr, doppeltes Zitat.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Herr Rossi »

Drüfachs!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16571
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von thaeye »

chasch mir id chappe schisse imfall.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Mastler(P) »

gah doch eifach in aldi, wie all arme lüht und bis ruhig. ¯\_(ツ)_/¯
vae otiosi.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Ribit X Titan »

Jemand den ich kenne hatte eine dreijährige Internetbekannschaft, jetzt nach drei Jahren möchte er sie endlich treffen und plötzlich möchte sie nichts mehr von ihm wissen. Ich hatte etwas ähnliches erlebt, da haben wir uns zwar schnell getroffen aber als ich bei ihr war gabs plötzlich aus heiterem Himmel ein Ultimatum. Nachhaken und rausfinden was genau los ist kann ich nicht, weil dann wäre ich ja ein Stalker. Es ist wirklich hart was manche Männer heute so alles erleben, sorry dass ich es so offen aussage, darf man ja nicht weil dann ist man ziemlich schnell als Frauenhasser abgestempelt, schlimm diese Welt.

Eine Frau (wichtig das zu erwähnen weil ansonsten wäre es ein Frauenhasser) meinte dazu, was ich hart finde:
Zuerst bla bla bla... dann stimmt auf einmal was nicht und dann Amen Aus. Ohne Bemühung usw. Es ist eigentlich wie eine virtuelle Beziehung, die dann beim ersten Scheiss auseinandergeht. Vielleicht steuert die Menschheit ja in Richtung Single und Babys werden eines Tages im Reagenzglas gezeugt. Es kommt eine andere Welt.

Ich antwortete ihr:
Immer möglichst schnell treffen, kein grosses Bla Bla machen.

Ja die Ansprüche sind heute himmelhoch weil es gibt etwa 1000 Gründe wieso sie finden dass etwas nicht "passen" kann. Dann meinen sie noch dass sie tolerant und geistig frei seien, dass ich nicht kichere...
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Mastler(P) »

la donna e mobile. fraue hasse isch liecht, sie liebe aber au.
was das mit reformhüser ztue hät, weisch aber mal wieder nur du.

mach neue titel: mehr als internetbeziehungen kann ich mir nicht leisten!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5411
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Vyse »

Mastler(P) hat geschrieben:hausch du eich mitm pimml ufd meditationsschale?
:lol:
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5411
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Vyse »

Weisch was Ribit, die meischte Fraue wännd eifach en ganze en normal Dude. En uusglichene Typ, i däm siine Gsellschaft sie am liebschte wür uuschreie: "Ändlich mal en Normale Ma!". Känn gruusige Schliimer, keine, wo blödi Ahmachsprüch uuselaht, keine wo versuecht beiidrucke, keine wo sie vo hinde mit siim Pimmel ahtanzt, keine wo verchrüppled schüüch isch und keis Worte uusebringt, usw.
Eifach eine, wo ganz normal Schwätze chann, nöd uuf sie ahgwiese isch aber gärn mit öpperem chli gmüetlichi Ziit verbringt, usw.
Ich vermuete (chönnt au falsch ligge), dass du eifach zu speziell würke willsch, dass sGfühl häsch, diini übertriibe Uufmerksamkeit uuf Alles Sinnliche und Spirituelle müesst vo dä Fraue als öppis höchscht Wertvolls anerchännt werde. Du chasch innere Beziehig immer no speziell gnueg si, muesch ja aber nöd grad vo 0 uuf 100 i dä erschte Begägnig.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18399
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von agestuffer »

Gsee ja nur üchi Antwortä, de Ribit isch ja unsichtbar für mich. Aber wenni nur scho das bitz verfolg, sorry, de Typ het einä a de Wafflä.....
Hütt hettemer en älteri Frau (62) gseit was Frau suechet... SICHERHEIT..... Da mönder jetzt all mal drüber nachädänkä. Haut eim fascht abem Stüheli die Uusag
Schönä heissä nami no, hütt Gumpi denn wieder i Zugersee. Geil
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Mastler(P) »

Zugersee. Geil.
mastler
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben:
Mastler(P) hat geschrieben:hausch du eich mitm pimml ufd meditationsschale?
:lol:
Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Herr Rossi »

D Cousine vomene Kolleg sim Hundesitter sinere Tante hed verzellt dass sie mol miteme Typ es Date gha het wo si mit Theme zuetextet het womer natürlicherwiis vilicht nach es paar Wuche nöcherem kennelerne in Erfahrig bringt. Si hed itz mal iri Kalendersprüchli vo irem Tinderprofil glöscht.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Mastler(P) »

Bild langed doch völlig.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Ribit X Titan »

Vyse hat geschrieben:Weisch was Ribit, die meischte Fraue wännd eifach en ganze en normal Dude.
Schick mir mal eine "normale" Frau, d.h. keine welche so schnell wie möglich in den Kongo auswandern will, keine die mit todkranken Hunden knutscht, keine die wegen Katzen nicht mehr verreisen kann und grundsätzlich immer sesshaft ist, keine welche mindestens die halbe Zeit am reisen ist und das fast nur in Korea wenn sie nicht wegen der Arbeit reist, keine welche am kiffen ist und musizieren will...

Also bei einer wo nichts davon ist, dann reden wir mal drüber.

Der Typ welcher abgeblitzt ist war übrigens einer der "normalsten" Typen denn ich kenne, ich kenne nichts normaleres aber vielleicht bist du ja noch normaler.
agestuffer hat geschrieben: Hütt hettemer en älteri Frau (62) gseit was Frau suechet... SICHERHEIT.....
Ja das suchte Trumps Frau auch, da hat sie mit Sicherheit das grosse Los gezogen.
Mastler(P) hat geschrieben:la donna e mobile. fraue hasse isch liecht, sie liebe aber au.
was das mit reformhüser ztue hät, weisch aber mal wieder nur du.

mach neue titel: mehr als internetbeziehungen kann ich mir nicht leisten!
:roll: Eine Beziehung findet immer noch zwischen 2 Menschen statt, Internet kann höchstens Distanzen überbrücken und aufzeigen wer am suchen ist, denn es steht keinem auf der Stirn geschrieben, noch nie vorgekommen.

Abgesehen davon, weder hassen noch lieben fällt mir leicht, beides ist ein schwieriges Ding.
Herr Rossi hat geschrieben:Si hed itz mal iri Kalendersprüchli vo irem Tinderprofil glöscht.
LOL Tinder! Eher Ficktreff als seriöse Beziehung.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 24 Jul 2019 16:38, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16571
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben:Jemand den ich kenne hatte eine dreijährige Internetbekannschaft, jetzt nach drei Jahren möchte er sie endlich treffen und plötzlich möchte sie nichts mehr von ihm wissen. Ich hatte etwas ähnliches erlebt, da haben wir uns zwar schnell getroffen aber als ich bei ihr war gabs plötzlich aus heiterem Himmel ein Ultimatum. Nachhaken und rausfinden was genau los ist kann ich nicht, weil dann wäre ich ja ein Stalker. Es ist wirklich hart was manche Männer heute so alles erleben, sorry dass ich es so offen aussage, darf man ja nicht weil dann ist man ziemlich schnell als Frauenhasser abgestempelt, schlimm diese Welt.

Eine Frau (wichtig das zu erwähnen weil ansonsten wäre es ein Frauenhasser) meinte dazu, was ich hart finde:
Zuerst bla bla bla... dann stimmt auf einmal was nicht und dann Amen Aus. Ohne Bemühung usw. Es ist eigentlich wie eine virtuelle Beziehung, die dann beim ersten Scheiss auseinandergeht. Vielleicht steuert die Menschheit ja in Richtung Single und Babys werden eines Tages im Reagenzglas gezeugt. Es kommt eine andere Welt.

Ich antwortete ihr:
Immer möglichst schnell treffen, kein grosses Bla Bla machen.

Ja die Ansprüche sind heute himmelhoch weil es gibt etwa 1000 Gründe wieso sie finden dass etwas nicht "passen" kann. Dann meinen sie noch dass sie tolerant und geistig frei seien, dass ich nicht kichere...
merksch au scho das oisi individualismus durd globalisierig und de konsum oisi familie immer meh underwanderet....guet.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16571
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von thaeye »

agestuffer hat geschrieben:Gsee ja nur üchi Antwortä, de Ribit isch ja unsichtbar für mich. Aber wenni nur scho das bitz verfolg, sorry, de Typ het einä a de Wafflä.....
Hütt hettemer en älteri Frau (62) gseit was Frau suechet... SICHERHEIT..... Da mönder jetzt all mal drüber nachädänkä. Haut eim fascht abem Stüheli die Uusag
Schönä heissä nami no, hütt Gumpi denn wieder i Zugersee. Geil
agestuffer
waend leider villi nömm wahrha (au manne), fraue haend es sicherheitsbedürfnis (igimpft siit de uurziiit). dörfsch aber hüt au nömm sege, den fraue sind ja soooooooooooooooooo eigeständig hüüüt. wahrschinlich verschwindet das wenns so wiiter gat nach es paar hunder jahr, aber jetzt haend das villi fraue nah. leider au soen trend hützutags genetik (böses nazi züügs) und biologie welle verneine.
Zuletzt geändert von thaeye am 24 Jul 2019 16:44, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16571
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben: Schick mir mal eine "normale" Frau, d.h. keine welche so schnell wie möglich in den Kongo auswandern will, keine die mit todkranken Hunden knutscht, keine die wegen Katzen nicht mehr verreisen kann und grundsätzlich immer sesshaft ist, keine welche mindestens die halbe Zeit am reisen ist und das fast nur in Korea wenn sie nicht wegen der Arbeit reist, keine welche am kiffen ist und musizieren will...
:groel: :groel: :groel: keis wunder i dem milieu wo du "willsch" verchehre findsch nur behaarti und bekiffti musikerinne, borderline-kandidatinne und den nah digital nomads, super sozialarbeiterinne miteme dachschade wills drealität nömm chönd wahrneh und de ganz körper mit hässliche "lebenssituatione" tattooos verziert haend (weisch so verarbeit ich mini schwierige ziite und so) und alles vom herzli gstüürt isch. selber schuld. du wählsch dis umfeld selber uus.

widrmal härt gsproche aber isch so.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16571
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von thaeye »

Vyse hat geschrieben:Weisch was Ribit, die meischte Fraue wännd eifach en ganze en normal Dude. En uusglichene Typ, i däm siine Gsellschaft sie am liebschte wür uuschreie: "Ändlich mal en Normale Ma!". Känn gruusige Schliimer, keine, wo blödi Ahmachsprüch uuselaht, keine wo versuecht beiidrucke, keine wo sie vo hinde mit siim Pimmel ahtanzt, keine wo verchrüppled schüüch isch und keis Worte uusebringt, usw.
Eifach eine, wo ganz normal Schwätze chann, nöd uuf sie ahgwiese isch aber gärn mit öpperem chli gmüetlichi Ziit verbringt, usw.
Ich vermuete (chönnt au falsch ligge), dass du eifach zu speziell würke willsch, dass sGfühl häsch, diini übertriibe Uufmerksamkeit uuf Alles Sinnliche und Spirituelle müesst vo dä Fraue als öppis höchscht Wertvolls anerchännt werde. Du chasch innere Beziehig immer no speziell gnueg si, muesch ja aber nöd grad vo 0 uuf 100 i dä erschte Begägnig.
fraue sind so underschiedlich wie mir, git au fraue wo uf ufschniiider stönd, es git au fraue wo en versorger waend, es git fraue wo uf eso fritze stönd, du muesch halt zerst scho mal selber wüsse wer du überhaupt bisch und au z büüüte häsch (ja es isch halt scho au chli en markt ob mir das waend oder nöd, je älter wirsch, je schwieriger wirds), um din gegepol z finde.
Zuletzt geändert von thaeye am 24 Jul 2019 16:49, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Ribit X Titan »

thaeye hat geschrieben: :groel: :groel: :groel: keis wunder i dem milieu wo du "willsch" verchehre findsch nur behaarti und bekiffti musikerinne, borderline-kandidatinne und den nah digital nomads, super sozialarbeiterinne miteme dachschade wills drealität nömm chönd wahrneh und de ganz körper mit hässliche "lebenssituatione" tattooos verziert haend (weisch so verarbeit ich mini schwierige ziite und so) und alles vom herzli gstüürt isch. selber schuld. du wählsch dis umfeld selber uus.

widrmal härt gsproche aber isch so.
Darum gehts gar nicht, sondern darum dass Frauen genausowenig per se "normal" sind wie Männer.
thaeye hat geschrieben: fraue sind so underschiedlich wie mir, git au fraue wo uf ufschniiider stönd, es git au fraue wo en versorger waend, es git fraue wo uf eso fritze stönd, du muesch halt zerst scho mal selber wüsse wer du überhaupt bisch und au z büüüte häsch (ja es isch halt scho au chli en markt ob mir das waend oder nöd), um din gegepol z finde.
Das ist so...
Er hat einfach seine eigenen Präferenzen aufgesagt, mit Frauen hat das nichts zu tun.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16571
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: :groel: :groel: :groel: keis wunder i dem milieu wo du "willsch" verchehre findsch nur behaarti und bekiffti musikerinne, borderline-kandidatinne und den nah digital nomads, super sozialarbeiterinne miteme dachschade wills drealität nömm chönd wahrneh und de ganz körper mit hässliche "lebenssituatione" tattooos verziert haend (weisch so verarbeit ich mini schwierige ziite und so) und alles vom herzli gstüürt isch. selber schuld. du wählsch dis umfeld selber uus.

widrmal härt gsproche aber isch so.
Darum gehts gar nicht, sondern darum dass Frauen genausowenig per so "normal" sind wie Männer.
thaeye hat geschrieben: fraue sind so underschiedlich wie mir, git au fraue wo uf ufschniiider stönd, es git au fraue wo en versorger waend, es git fraue wo uf eso fritze stönd, du muesch halt zerst scho mal selber wüsse wer du überhaupt bisch und au z büüüte häsch (ja es isch halt scho au chli en markt ob mir das waend oder nöd), um din gegepol z finde.
Das ist so...
Er hat einfach seine eigene Präferenzen aufgesagt, mit Frauen hat das nichts zu tun.


er isch halt de normali dude, sölls au geh, au die schaffets. au du häsch nah chance, eifach mal überlege was dini stärchene sind und dir bewusst werde, was en frau für dich söll mitbringe (nöd materiell oder eventuell au, dini sach). d liebi uf de ersti blick isch en absoluti usnahm und passiert nur ca. 1-2 x im lebe. entweder bisch eine vo de glückliche wo sie chan festhalte oder halt au nöd. normal.

zum vögle chan dir badoo empfehle, muesch eifach drablibe (isch muehsam) aber chasch eigentlich wenn chli gas gisch, abzügle. evtl. verwütschisch zwüschet ine mal en pimmelfrau, aber das isch hüt halt au normal. die sieche lüget sogar zum teil.

min bitrag fürs :herzli: für hüt.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:
Ribit hat geschrieben: Schick mir mal eine "normale" Frau, d.h. keine welche so schnell wie möglich in den Kongo auswandern will, keine die mit todkranken Hunden knutscht, keine die wegen Katzen nicht mehr verreisen kann und grundsätzlich immer sesshaft ist, keine welche mindestens die halbe Zeit am reisen ist und das fast nur in Korea wenn sie nicht wegen der Arbeit reist, keine welche am kiffen ist und musizieren will...
:groel: :groel: :groel: keis wunder i dem milieu wo du "willsch" verchehre findsch nur behaarti und bekiffti musikerinne, borderline-kandidatinne und den nah digital nomads, super sozialarbeiterinne miteme dachschade wills drealität nömm chönd wahrneh und de ganz körper mit hässliche "lebenssituatione" tattooos verziert haend (weisch so verarbeit ich mini schwierige ziite und so) und alles vom herzli gstüürt isch. selber schuld. du wählsch dis umfeld selber uus.

widrmal härt gsproche aber isch so.
Du bisch kei Dreck besser wie de Ribit. Es isch absolut nüt gäge en bekiffti Musikerin izwände solang si unabhängig und zfride isch. Ihr sind mer zwöi luschtigi Brüedere. So chli Waldorf und Statler Style lol
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Ribit X Titan »

Du versteh mich nicht falsch, mir ists ja egal, ich hätte jede davon genommen wenn sich Liebe entwickelt hätte, es sind aber bestimmt keine besonders "normale" Frauen, das war die einzige Aussage die ich machen wollte.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16571
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
Ribit hat geschrieben: Schick mir mal eine "normale" Frau, d.h. keine welche so schnell wie möglich in den Kongo auswandern will, keine die mit todkranken Hunden knutscht, keine die wegen Katzen nicht mehr verreisen kann und grundsätzlich immer sesshaft ist, keine welche mindestens die halbe Zeit am reisen ist und das fast nur in Korea wenn sie nicht wegen der Arbeit reist, keine welche am kiffen ist und musizieren will...
:groel: :groel: :groel: keis wunder i dem milieu wo du "willsch" verchehre findsch nur behaarti und bekiffti musikerinne, borderline-kandidatinne und den nah digital nomads, super sozialarbeiterinne miteme dachschade wills drealität nömm chönd wahrneh und de ganz körper mit hässliche "lebenssituatione" tattooos verziert haend (weisch so verarbeit ich mini schwierige ziite und so) und alles vom herzli gstüürt isch. selber schuld. du wählsch dis umfeld selber uus.

widrmal härt gsproche aber isch so.
Du bisch kei Dreck besser wie de Ribit. Es isch absolut nüt gäge en bekiffti Musikerin izwände solang si unabhängig und zfride isch. Ihr sind mer zwöi luschtigi Brüedere. So chli Waldorf und Statler Style lol
:groel: ich muess kein dreck besser sii als de ribit. doch ich han öpis geg bekiffti musikerinne als partnerin, wenn dich das stört dis problem (was zum tüüfel gönd dich eigenlich mini vorliebene aa?, wer bisch du um da was uszetze?). weisch was isch lol, en iq vomene hirnamputierte z ha. im ernst den nah lieber de brueder ribit als en asperger kandidat.

wahrscinlich grad persönlich betupft , anderst chan ich mir so chopfschiss nöd erchläre. aber hüt isch en wunderbare tag!
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Reformhaus teuer, kann ich mir nicht leisten!

Beitrag von Ribit X Titan »

Herr Rossi hat geschrieben:Du bisch kei Dreck besser wie de Ribit. Es isch absolut nüt gäge en bekiffti Musikerin izwände solang si unabhängig und zfride isch. Ihr sind mer zwöi luschtigi Brüedere. So chli Waldorf und Statler Style lol
Wenn er nicht ab und zu solche komische Ausrutscher hätte wäre ich ja längst bei ihm gewesen, ich frage mich einfach was das eigentlich soll, mich so zu denunzieren.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 22 Gäste