Yakuza Like a Dragon [PS4, Xbox One, Xbox Series X, PS5]
Verfasst: 13 Nov 2020 14:13
Neuste Teil us de Ryu ga Gotoku aka Yakuza Serie.
S game isch losglöst vode bisherige story um de Kiryu Kazuma und dreiht sich um de Ichiban Kasuga, wo für sind Yakuza Patriarch 18 Jahr in knast gange isch. D story isch bis jez solid, wenn au nid überragend. s chunt nid a di beste teil us de serie (m.E. Kiwami 1+2 sowie Zero) ane.
Komplett neu isch au s kampfsystem, rundebasierts RPG. de main charakter schwärmt s spiel dure immer wieder chli vo dragon quest. so verwandled d gegner sich au in monster und s chömed dragon quest jingles vor bim ufelevle etc. Zerst han ichs neue kampfsystem richtig doof gfune. jez gfallts mir mega. es git verschiedeni jobs oder klasse, wo d charakter chönd lerne. je nach job händs anderi waffe und attacke. d waffe und rüstig chan meh chaufe und ufelevle. je nach gegner bruchts e unterschiedlichi strategie. gwüssi gegner sind schwach geg messer, anderi gege magie (wasser, füür, elektrizität, heilung, etc.).
zudem spielts s erst mal in yokohama. kenne yokohama leider zwenig guet, aber git durchus parallele zum reale yokohama. so gseht de hafe und china town wirklich us wie echt.
bin jez bi chapter 12 vo insgesamt 15, nach ca. 35h spielziit. es git no sehr viel a sidequests etc. zum mache. bi zwei mal im spiel stah bliebe. einmal muess meh 3 mio. yen ha, das gat es ziitli. jez bin ich am 10 lvl ufelevle damit ich en boss besiege chan, wenn denn das langet. so sache nerved mich a rpgs immer. es guets rpg isch so balanciert, damits ka überrisses grinde brucht.
spiels ufere ps4 slim. grafisch machts jez kann sprung zu kiwami & co. nimmt mich wunder, wies denn uf de next gen usgseht.
S game isch losglöst vode bisherige story um de Kiryu Kazuma und dreiht sich um de Ichiban Kasuga, wo für sind Yakuza Patriarch 18 Jahr in knast gange isch. D story isch bis jez solid, wenn au nid überragend. s chunt nid a di beste teil us de serie (m.E. Kiwami 1+2 sowie Zero) ane.
Komplett neu isch au s kampfsystem, rundebasierts RPG. de main charakter schwärmt s spiel dure immer wieder chli vo dragon quest. so verwandled d gegner sich au in monster und s chömed dragon quest jingles vor bim ufelevle etc. Zerst han ichs neue kampfsystem richtig doof gfune. jez gfallts mir mega. es git verschiedeni jobs oder klasse, wo d charakter chönd lerne. je nach job händs anderi waffe und attacke. d waffe und rüstig chan meh chaufe und ufelevle. je nach gegner bruchts e unterschiedlichi strategie. gwüssi gegner sind schwach geg messer, anderi gege magie (wasser, füür, elektrizität, heilung, etc.).
zudem spielts s erst mal in yokohama. kenne yokohama leider zwenig guet, aber git durchus parallele zum reale yokohama. so gseht de hafe und china town wirklich us wie echt.
bin jez bi chapter 12 vo insgesamt 15, nach ca. 35h spielziit. es git no sehr viel a sidequests etc. zum mache. bi zwei mal im spiel stah bliebe. einmal muess meh 3 mio. yen ha, das gat es ziitli. jez bin ich am 10 lvl ufelevle damit ich en boss besiege chan, wenn denn das langet. so sache nerved mich a rpgs immer. es guets rpg isch so balanciert, damits ka überrisses grinde brucht.
spiels ufere ps4 slim. grafisch machts jez kann sprung zu kiwami & co. nimmt mich wunder, wies denn uf de next gen usgseht.