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Ninja Gaiden III

Verfasst: 05 Feb 2011 12:20
von Master(G)
"In Ninja Gaiden 3, you're going to experience something new regarding the feeling of cutting people. This is going to be new because you'll actually feel how it is to cut through someone; you'll feel the bones breaking. We're going to focus on the feeling of cutting someone more than dismembering them."
:shock: :sabber:

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 05 Feb 2011 14:47
von Sephi
Lol, Halleluja :lol:

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 05 Feb 2011 16:20
von Moff
ui sehr geil, vellicht muemer paar mal nahacke wenn de chnoche scho freighackt isch zumen na ganz dure bringe

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 05 Feb 2011 16:20
von falagar
Metal Gear Solid Rising lässt grüssen.

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 05 Feb 2011 16:25
von Sephi
falagar hat geschrieben:Metal Gear Solid Rising lässt grüssen.
Äbe nid, dört schnidsch ja genau problemlos dür aues düre! D.h. wie in NG 2.

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 05 Feb 2011 17:50
von nascarbryant
huere schnätzelte....

PS3 Sigma Version wird hoffentlich nid so "brutal".....

zviel isch eifach zviel......

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 28 Feb 2011 19:41
von Sephi

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 01 Mär 2011 10:04
von Bejita
nascarbryant hat geschrieben:huere schnätzelte....

PS3 Sigma Version wird hoffentlich nid so "brutal".....

zviel isch eifach zviel......
Je zviel desto besser! :wixer:

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 20 Sep 2011 14:00
von Master(G)
im ninja gaiden III chamer trotz viel bluet kei körperteil meh abtränne wie im 2... :heul:

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 20 Sep 2011 15:05
von Sephi
Master(G) hat geschrieben:im ninja gaiden III chamer trotz viel bluet kei körperteil meh abtränne wie im 2... :heul:
Das isch so. Und trotzdäm schwaflet der Hayashi witerhin munter vo "es gieng äbe grad meh als vorhär um d Gwalt und was das bedüti öpper z töte". Rolf. No säute si s Thema vomene Spiu und d Umsetzig so wit usnang gläge. Und wenn die spielbari Demo nid tüscht isches effektiv ou eifacher aus d Vorgänger.

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 20 Sep 2011 15:08
von Moff
naja teil 2 isch scho recht es gemetzel gsi, wenns das na würklich interessant anebringed mitem schlitze chönts trotzdem es befriedigends mass a brutalität inebringe

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 20 Sep 2011 15:13
von Sephi
Moff hat geschrieben:naja teil 2 isch scho recht es gemetzel gsi, wenns das na würklich interessant anebringed mitem schlitze chönts trotzdem es befriedigends mass a brutalität inebringe
Es isch nüt angers aus es unsichtbars mini-QTE. Wenn schnätzlisch hautet mängisch d Zit ah und d Klinge blibt im Gägner Stecke. Denn muesch nomol Y drücke dasser definitiv düreschnidt oder d Klinge usezieht. Luegsch, isch scho i zahlriiche Videos z gseh und i gloube meh aus das steckt nid derhinger. Bsunders störend isches aber ou nid.


Quelle

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 20 Sep 2011 15:48
von Moff
wieso unsichtbar? oder sinds ned die womer gross da im video gseht?
finds uf jede fall ned so schlecht rein vom konzept her, wies spielerisch denn isch, isch entscheidend

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 20 Sep 2011 15:55
von Sephi
Moff hat geschrieben:wieso unsichtbar? oder sinds ned die womer gross da im video gseht?
finds uf jede fall ned so schlecht rein vom konzept her, wies spielerisch denn isch, isch entscheidend
Ir Demo sisi nur i de erschte Minute sichtbar gsi, när muesme vo sälber drücke.

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 12 Mär 2012 09:46
von Parisienne
http://www.examiner.com/video-game-news ... ew-details" onclick="window.open(this.href);return false;
QTE’s can be turned off in the options menu, but are frequent throughout the game, from a slow- motion knee slide to slicing through enemies to using the Kunai climb.
Playing as Ryu makes you feel like a super hero as he is nearly unstoppable, meaning you won’t die as nearly as much as in previous games.
Five difficulty levels: Hero, Normal, Hard, Master Ninja and Ultimate Ninja.
Gone is every primary weapon save for Ryu’s single sword (You still have shurikens).
No yellow essence currency from killing enemies or opening chests.
You are stuck with a non-upgradable sword and Ryu’s health regenerates after each battle, so health restoring items have been excised.
Ninpo has become a use it or lose it perk that powers up during each encounter.
Limb removal is gone.
Campaign is split into eight days and the story runs circles around the other games.
Bosses are nowhere near as memorable or numerous as you’d expect from a Ninja Gaiden game.
Only one cameo from a Dead or Alive character, Ayane.
You can lower the difficulty at any point in the game.
Ninja Cinema returns.
:wut:

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 12 Mär 2012 11:06
von Asskicker
Ninja Casual III :wegguck:

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 19 Mär 2012 19:00
von Trunks
Ign git 3.0

:lol:

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 20 Mär 2012 07:02
von Master(G)
autsch! :lol:

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 20 Mär 2012 07:07
von Asskicker
ich has uf das abe gad abbstellt :lol:

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 20 Mär 2012 07:25
von Master(G)
ich spieles gliich... ich muess es gseh! :lol:

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 20 Mär 2012 07:30
von Asskicker
Ich hols mer dänn uf de Wii U mit de (chasch aber gift druf ne) überarbeitete bessere version :lol:

Team Ninja :wegguck:

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 21 Mär 2012 21:20
von nascarbryant
Itagaki-san lacht sich sicher is füschtli...

Bild

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 22 Mär 2012 10:49
von Tatsujin
werum bruuchets wieder die genau gliche näme?

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 04 Apr 2012 09:47
von sidusson
Bild

Re: Ninja Gaiden III

Verfasst: 04 Apr 2012 10:18
von Master(G)
Parisienne hat geschrieben:http://www.examiner.com/video-game-news ... ew-details
QTE’s can be turned off in the options menu, but are frequent throughout the game, from a slow- motion knee slide to slicing through enemies to using the Kunai climb.
Playing as Ryu makes you feel like a super hero as he is nearly unstoppable, meaning you won’t die as nearly as much as in previous games.
Five difficulty levels: Hero, Normal, Hard, Master Ninja and Ultimate Ninja.
Gone is every primary weapon save for Ryu’s single sword (You still have shurikens).
No yellow essence currency from killing enemies or opening chests.
You are stuck with a non-upgradable sword and Ryu’s health regenerates after each battle, so health restoring items have been excised.
Ninpo has become a use it or lose it perk that powers up during each encounter.
Limb removal is gone.
Campaign is split into eight days and the story runs circles around the other games.
Bosses are nowhere near as memorable or numerous as you’d expect from a Ninja Gaiden game.
Only one cameo from a Dead or Alive character, Ayane.
You can lower the difficulty at any point in the game.
Ninja Cinema returns.
1. tuet sichs schwert automatisch upgrade, mer chunt im verlauf vom spiel mehrmals es neus über mit ere tonne neue moves
2. lebensenergie tuet sich nur erneuere, wenn im kampf guet gsi bisch. mer sammlet ja ki-energie, womit mer entweder en megamove macht, oder sich heile tuet am änd vome bättl
3. mer hett au no en pfiilboge näb wurfstern und schwert
4. uf master-ninja stufe isch es genau so schwer wied vorgänger
5. ninja-challenges und de multiplayer sind MEGA!
6. de typ wo das review gschriebe hett dett obe hett kei ahnig vo tuten und blasen. trottl.

:yuno: