Konsolen SCART RGB liefern:
- ein zu schwaches Signal
- ein zu unsauberes Signal
- und zu guter Letzt sogar zu wenig Signale
um sie mit low cost scaler ordentlich zu VGA aufarbeiten zu können. Wenn es denn überhaupt funktioniert. Wahrscheinlich sind sie deswegen auch so günstig
Also habe ich nun eine Schaltung entworfen, die Abhilfe schaffen soll.
Reinforced hat geschrieben:bruchi nid han de XRGB 3
I find the lower resolutions in the XRGB's B0 mode quite unsatisfying. B0 gets better the higher the output resolution get. While the SLG's ideal input resolution is 480p, this is really the XRGB's weak point in B0
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
vowo hesch das quotet ? Im B0 Mode gitts gar kei scannlines output
und sowieso wie schliessisch en RGB SCART quelle a dem Ding ah ? muesch zersch no en vga konverter ha.
aber ich gibe zu das de XRGB 3 leider nid perfekt isch. Grad im B1 (Scannline mode) han ich es sync problem mitem LCD monitor bi PCE , diverse PCBs und MVS.
isch aber perfekt für megadrive, sfc, psx, saturn, n64 platine gönd au isch aber es teschte...
ich wär trotzdem a dem Teil mal interessiert. 50$ isch ja gschänkt.
ich han de jochen agfröged, weg dem teil. er häts ja produziert. eigentlich händs das teil nur für de mame welle mache, aber er funktioniert au mit em reschte. isch aber chli kompliziert. uf jede fall hät er gmeint, dass er mir en adapter für der rgb2vga converter baschtle würd. er mues es aber zerscht teschte. http://www.arcadeshop.de/Audio-Video-Wa ... A_778.html das teil mitme negative SCART stecker umlöte. denn de SLG3000 annehänke und mer hät uf native 480p/60hz scanlines.
ich finde grad für beamer bringets so scanline generatore. dänn chasch 50% scanlines iistelle und das chunt recht näch anen originale röhremonitor ane. ich benutze aber nüt sättigs.
aber wie dass mer bime 720p bild vo de xbox360 nachträglich no söll passendi scanlines für es 240p bild iifüege blibt mir es rätsel. ich glaubs nöd dass säb würkli guet funktioniert.
NERV hat geschrieben:Mal en Frage: Was bringe Scanlines? Ich findes eher gruusig.
es isch eigentlich es abfallprodukt vode signal, aber mer chan defür s pixel besser unterscheide.
Für das gits doch Kanteglätig etc. wer wott scho Pixel gseh.
scanlines machet ebä dass s'bild schärfer uusgseht, was mit em weichzeichner nöd häsch... im direkte vergliich schniedet z.b. mame mit 15khz ohni weichzeichner viel besser ab als 31khz mame mit weichzeichner...
m.o.terra kaesi hat geschrieben:ond was esch wemmer das zeugs öber en beamer laufe loht hanf?
hanf hat geschrieben:ich finde grad für beamer bringets so scanline generatore. dänn chasch 50% scanlines iistelle und das chunt recht näch anen originale röhremonitor ane.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
m.o.terra kaesi hat geschrieben:ond was esch wemmer das zeugs öber en beamer laufe loht hanf?
hanf hat geschrieben:ich finde grad für beamer bringets so scanline generatore. dänn chasch 50% scanlines iistelle und das chunt recht näch anen originale röhremonitor ane.
merci tatsu, hani verpasst
geil, dä muss i au sö öpis ha...aber das erschtgnannte teil bringts wörkli nor, wenn mer of scart chond demet. sosch muss i xrgb3 nä, wo halt aber vell türer esch.
ufem beamer hani zwar amel au retro gspielt, aber det ischs mer nie so wichtig gsi scanlines zha, han defür amel chli unscharf iigstellt mit em fokus. mit xrg wär aber scho besser...