Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von thaeye »

bard:
Das Sprichwort "Nicht der Wind, sondern das Segel bestimmt die Richtung" stammt aus China. Es ist in der chinesischen Weisheitsliteratur seit Jahrhunderten bekannt und wird in vielen verschiedenen Kontexten verwendet.

In seiner ursprünglichen Bedeutung bezieht sich das Sprichwort auf das Segeln. Es bedeutet, dass der Segler selbst entscheiden kann, in welche Richtung sein Boot fährt, unabhängig von den äußeren Umständen, wie z. B. dem Wind.

Das Sprichwort kann auch in einem übertragenen Sinne verwendet werden. Es kann bedeuten, dass jeder Einzelne selbst Einfluss auf sein Leben nehmen kann, unabhängig von den Herausforderungen und Schwierigkeiten, die er oder sie zu bewältigen hat.

Es gibt keine eindeutigen Belege dafür, wer das Sprichwort ursprünglich geprägt hat. Es wird jedoch oft Konfuzius zugeschrieben, der im 5. Jahrhundert v. Chr. lebte.

In der deutschen Sprache wurde das Sprichwort erstmals im 19. Jahrhundert verwendet. Es ist heute ein beliebtes Motiv in der Motivationsliteratur und wird oft als Inspiration für persönliches Wachstum und Erfolg zitiert.

Hier sind einige Beispiele für die Verwendung des Sprichworts in der deutschen Sprache:

"Nicht der Wind, sondern das Segel bestimmt die Richtung. Wir müssen selbst entscheiden, wie wir unser Leben leben wollen."
"In schwierigen Zeiten ist es wichtig, sich daran zu erinnern, dass nicht der Wind, sondern das Segel bestimmt die Richtung. Wir können selbst entscheiden, ob wir uns von den Herausforderungen unterkriegen lassen oder ob wir sie als Chance für persönliches Wachstum nutzen."
"Das Sprichwort 'Nicht der Wind, sondern das Segel bestimmt die Richtung' ist eine schöne Metapher für die Bedeutung von Selbstbestimmung."
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8119
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von Buccaneer »

Der Ursprung dieses Sprichworts ist nicht genau bekannt, da es sich um eine metaphorische Redewendung handelt, die im Laufe der Zeit in verschiedenen Kulturen und in verschiedenen Formen aufgetaucht sein könnte. Es ist jedoch ein Prinzip, das in verschiedenen philosophischen und literarischen Werken über die Jahrhunderte hinweg behandelt wurde.

Eine ähnliche Idee findet sich beispielsweise in der griechischen Philosophie. Der Philosoph Epiktet (ca. 55-135 n. Chr.) betonte die Bedeutung der inneren Einstellung und Kontrolle über unsere eigenen Handlungen, unabhängig von äußeren Umständen. Diese Idee wurde später von vielen anderen Denkern und Schriftstellern aufgegriffen.

In verschiedenen Kulturen gibt es ähnliche Konzepte, die auf die Idee hinauslaufen, dass unsere eigenen Entscheidungen und Handlungen unsere Richtung im Leben bestimmen. Das Sprichwort "Nicht der Wind, sondern das Segel bestimmt die Richtung" ist eine moderne Formulierung dieser zeitlosen Idee.
lol biz andersch.
Aber s Problem isch glaubs meh gsi usem Kontext use. Han mit ChatGPT en Präsi über mehreri Folie erstellt.
Zu jedere söll er es Zitat mache. Hed guet klapped und ein zwei Zitat sind chli "off" gsi.
Mir hend da scho über x Stunde zäme hind und här und öb er irgendwo denn verwirrt worde isch, das er eifach hed afa bschiesse.

Frag mich, öb
a) d Bezahlversion es bessers Ergäbnis erzielt hetti
b) warum er kreativ worde isch

Isch das Bard Bezahl oder Kratis-Version?
Frag mich wie de das zämebrösmeled hetti.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71950
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von Master(G) »

hütt wirds es EU gsetz gäh für KI ... wenn sie sich denn einige chönt.

es gaht aber nöd um de militärischi isatz, logisch.
mensche vollautomatisch vonere KI abballere lah isch in ordnig künftig. :lol:
Terminatore sind bald realität!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben: 06 Dez 2023 18:21
Quelle
scho afä krass die dinger... :shock:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von thaeye »

Master(G) hat geschrieben: 07 Dez 2023 07:08 hütt wirds es EU gsetz gäh für KI ... wenn sie sich denn einige chönt.

es gaht aber nöd um de militärischi isatz, logisch.
mensche vollautomatisch vonere KI abballere lah isch in ordnig künftig. :lol:
Terminatore sind bald realität!
de EU chan nix, sie haend jetzt en whistleblowerrichtlinie wo d undernehme verpflichtet anonym hiwiiiis ufzneh, es geils denunziantetumtool. ich chan eifach eine anonym als rassist betitle und s unterdehme isch zwunge dem vorwurf nahzgah. :groel:

andere fall, mir haend in DE en IT-ler gsuecht, Pflicht isch "Deutsch" gsi, en marokkaner haet sich den beworbe und mir haend dem abgseit willer kei dütsch chan, de isch vor gricht und mir muend jetzt 15k weg "diskriminierig" zahle.

ich han em cto gseit, ich wür mich usem dütsche markt zruggzieh.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71950
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von Master(G) »

wtf!? gahts na?? stasi LOL
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von Jones »

Chani mi o mit ungnüegende IT skills bewerbe und wenni wege dem abgsaget wirde, chlage? :lol:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von thaeye »

ich weiss nöd gnau wied formulierig gsi isch bi de uschribig, aber ebe, nur scho das sowas passiere chan, isch doch völlig dure. da muesch als undernehme langsam überall ressource abstelle um die gsetzt und alles chöne überhaupt irgendswie izhalte. und den wundemer ois in europa das d innovation immer us de usa chunt.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von Jones »

Wär scho no relevant...
Dütsch isch e Fähigkeite wie äbe IT skills...
Wenn ufgrund Nationalität ablehnsch, isch was anderes...

Inserat und urteil wär spannend z'gseh...
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von siralos »

wird äuä scho si grund ha, warum gricht em marrokaner rächt gäh het eventuel hetisch ihn nid als schtinker sölle bezeichne bi de bewärbigsgspräch. :kicher:

karma verfolgt em äugli uf schritt und tritt :vortex:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von thaeye »

wird äüa scho
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von Vyse »

thaeye hat geschrieben: 07 Dez 2023 17:24 de EU chan nix, sie haend jetzt en whistleblowerrichtlinie wo d undernehme verpflichtet anonym hiwiiiis ufzneh, es geils denunziantetumtool. ich chan eifach eine anonym als rassist betitle und s unterdehme isch zwunge dem vorwurf nahzgah. :groel:

andere fall, mir haend in DE en IT-ler gsuecht, Pflicht isch "Deutsch" gsi, en marokkaner haet sich den beworbe und mir haend dem abgseit willer kei dütsch chan, de isch vor gricht und mir muend jetzt 15k weg "diskriminierig" zahle.

ich han em cto gseit, ich wür mich usem dütsche markt zruggzieh.

WTF!? Völlig hirnamputiert. Nächschtens chann sich en muslimischi Putzfrau für e IT-Engnieer-Stell bewerbe und wänn ihre abgseiht wird, gilts dänn als Diskriminierig? Wobii, nei, sowas wär ja absurd, will ja, offsichtlich dStelleahforderige mit em Bewerbigisprofil nöd übereinstimmed.... oh wait.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von siralos »

lol de tüfel ad wand male...... :typej:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von Jones »

lol. Schönrede vo allem... :typej:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von Vyse »

Was meinsch demit? Söll en Arbetgeber nöd dörfe Ahforderige ahd Sprachkänntnis vo siine Bewerber und Mitarbeiter stelle?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5903
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von abyss »

Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von Jones »

Vyse hat geschrieben: 08 Dez 2023 13:57 Was meinsch demit? Söll en Arbetgeber nöd dörfe Ahforderige ahd Sprachkänntnis vo siine Bewerber und Mitarbeiter stelle?
Kennsch doch dr sira u sini asichte langsam... ;-)
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von siralos »

Vyse hat geschrieben: 08 Dez 2023 13:57 Was meinsch demit? Söll en Arbetgeber nöd dörfe Ahforderige ahd Sprachkänntnis vo siine Bewerber und Mitarbeiter stelle?
sicher darf me das, aber i gloube da isch chli mehr dahinter als dass er nid "dütsch" het chöne.

scho nume dass das gricht ihm rächt gäh het, spricht vieles dass da nid nume wäg de dütschi sprach i wort und schrift isch gsi.

usserdem würdi süsch jede für irgend a job sich bewärbe und dann ga klage...wievieli klage gibts ächt, wenn das möglech isch? das isch jetzt sehr überspitzt dargestellt dass dann schindluder wird passiere.....wird eh nid so si, usserd wenns würklech diskriminierend isch wie bim äugli sini bude. :lol:
ortegas
Frischling
Frischling
Beiträge: 1
Registriert: 01 Feb 2023 09:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von ortegas »

The Sheep hat geschrieben: 03 Jul 2022 19:52 Ob Text, Ton oder Grafik. Apps wo mit Hilf vo AI (künschtlicher Intelligänz), wasmer villicht nüchtern betrachtet au als statistisch errächneti Ergäbnis, basierend uf extrem grosse, durch Mensche erzügte Datemänge, übersetze chönnt, wärdet immer populärer. Ich möcht in däm Thread eigengtlich nit uf moralisch ethischi Betrachtige igo. Ich bin sälber Grafiker und ich find die Entwicklig mehr Fluech als Säge, aber leider isches nit ufhaltbar. Und um über d'Ängscht zrede, isch miner Meinig nach de Thread" okay, jetzt wirds langsam scary..." vom Master (G) besser geeignet.

Mich interessiert das Thema aber au praktisch. Ich möcht wüsse, was chann AI, wo sind im Momänt no ihri Gränze, und wie chann mir AI au als Grafiker nützlich si?

Es git im Momänt offebar zwei Platzhirsche im Berich Text zu Bild AI: "DALL-E 2" vo Open AI und "Imagen" vo Google. Bim erschtere hani mi im Mai fürs Beta Programm agmäldet, bin aber nonig iglade worde. Google Imagen hani kei Ahnig ob und wie mer das chann sälber teschte.

Wär sich unter däm Thema nüt chann vorstelle: Es goht ume Software wo usere x-beliebige Beschribig es Bild chann erzüge.

Als Alternative zu DALL-2 oder Imgen gits "Disco Diffusion", womer via Google Colab mehreri Stunde chann gratis teschte. Fürd Basics chani das Afängertutorial für die neuschti Version 5.4 empfähle: https://www.youtube.com/watch?v=3FVW3ewlTh0

Irgendwenn isch Google aber der Meinig gse, es seg jetzt guet mit der GPU wo sie mir bisher choschtelos zur Verfüegig gschtellt heige, und ich chönni mich ja für ColabPro (9.25$ pro Monat) oder Colab+ (42.50$ pro Monat) entscheide, wenn ich möcht witer mache. Das isch minere Meinig nach nit viel Gäld für sone Software, Disco Diffusion isch aber au weniger guet als DALL-E 2 oder Imagen. Disco Diffusion chann zwar wirklich cooli Resultat erzüge, aber mer sött wüsse, wasmer erwarte chann, und was ebe nit:

Disco Diffusion isch stark bi emotionelle Bilder wo nit der Realitet entspräche müend. Offebar verstoht die Software wie es Objekt usgseht, aber nit worum das Objekt so beschaffe isch. E Wand vome Huus mit Türe und Fänschter zB isch für Disco Diffusion ebe nur das. Es verstoht nit, dass e Wand muess sänkrächt sie wils Huus sunscht chönnt ischtürze, und e Türe muess unte sie demit Lüt chönne inelaufe. Wenn Disco Diffusion es Huus konschtruiert, chann das Huus am Schluss usgseh wie usme kafka-esque Alptraum, und es het trotzdäm alli visuelle Elemänt vomene Huus. Über Darstellige vo Mensche rede mir am beschte gar nit. Wenn nit uf groteski Missbildige stohsch, isches verschwädeti Zit.

Die meischte von dene Text zu Bild AI Apps taschte sich über dutzendi vo Arbeitsschritt ans Ändresultat ane. Wieviel Schritt notwändig sind, beschtimmsch aber nur Du. Solang du die Software nämlich mache losch, füegt sie immer mehr Details dezue. Und glaub nit, dass mehr gleich besser isch. Oft luegt mehr sich die Zwischeresultat a am Schluss, und findet en Punkt für sich, wos optimal isch gseh. Alles wo die Software nachhär produziert het, schiesst übers Ziil use.

s'wichtigschte isch aber de "prompt", dä Satz wo beschribt, was d'Software mache söll. da gits vieli DOs und DON'T's. Empfehle für Disco Diffusion channi da es Youtoube video mit viele guete Idee:
https://www.youtube.com/watch?v=w7VFkU1zM30
https://www.youtube.com/watch?v=PpX9kgTA5vk

Au ganz hilfrich:
Uf dere Website het eine 662 mol die gliche zwei Bilder rächne lo, aber jedesmal im Stil vome andere Künschtler:
https://weirdwonderfulai.art/resources/ ... t-studies/

Es paar Resultat us de erschte paar Tag woni mit Disco Diffusion umegspielt han:
Es scheint, als ob du dich über die zunehmende Verwendung von KI (Künstlicher Intelligenz) im Bereich der Text-zu-Bild-Anwendungen austauschen möchtest. Es ist interessant zu sehen, wie sich die Technologie entwickelt und neue kreative Möglichkeiten eröffnet. Die diskutierten Plattformen wie "DALL-E 2" von Open AI und "Imagen" von Google zeigen die Fortschritte auf diesem Gebiet. Während diese Tools beeindruckende Ergebnisse erzielen können, betonst du auch ihre Grenzen, insbesondere in der Darstellung von komplexeren Objekten oder emotionalen Bildern, bei denen die Realität verzerrt werden kann.

Es ist wichtig zu verstehen, dass solche KI-Tools oft mehrere Schritte benötigen, um ein Endprodukt zu generieren, und dass nicht unbedingt "mehr" besser ist. Manchmal führen zusätzliche Details zu einer Verschlechterung des Endresultats. Deine Erfahrungen und Einblicke in die Nutzung solcher Software sind hilfreich, um die Grenzen und Möglichkeiten von KI-basierten Bildgeneratoren besser zu verstehen.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71950
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von Master(G) »

en KI-bot im Forum! :shock:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von The Sheep »

Die Zeit der Russenbots ist vorbei. Oder sie haben sich evolutioniert :groel:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von The Sheep »

Bi Synthesia IO woni vorme Johr gnutzt han um Objekt us minere Waffe- und Foltersammlig z'vertone, gits jetzt e neui Generation vo Sprächer, und die chönne au Emotione überebringe.

Interssant debi isch, dass sie sich nüm so eifach kontrolliere lön wie die alte. Friener hani falschi Betonige mit Verändere vo Interpunktione und absichtlichem Falschschribe vo Wörter chöne optimieire bis es für mi tönt het wies ebe muess töne. Bim Verwände vo neue Sprächer "luegt" sich d'Software aber offebar grösseri Passage im Text a, und Sprochusgab verändert ihre Usdruck mängisch ufgrund vo Informatione, wo sich nit mol im gliche Satz befinde.

Das ischmer am Afang denn doch es bitz unheimlich vorcho.

Zwei Files zum Verglich alt/neu. s'erschte isch no mitme erschtgeneration sprächer gmacht. Scho sehr natürlich wie ich find, aber halt wie en usglichene, neutrale Sprächer:
www.vsa-ag.ch/public/dresden.mp3

Bim zweite File gohts um es anders, ähnlichs Objäkt. Das hani mitme neue Zweitgenerationsprächer gmacht, und mehr merkt wie är Spannig versuecht ufzbaue durch unterschidlichi Schwindigkeite und Betonige, und an einige Stelle regelrächt emotionell wird. Subtil überraschend, wie er gege Schluss fascht belächelnd betont, dass mer das halt glaubt het damals:
www.vsa-ag.ch/public/2.RichtbeilDresden.mp3

da no es Bischpil mit em gliche Zweitgenerationsprächer. Inhaltlich völlige nonsens, aber defür wird no dütlcher was emotionell möglich isch demit:
www.vsa-ag.ch/public/Rex.mp3

All die Audios passiere lediglich uf Text wo ich ufeglade han, ohni spezielli Inschtruktione wie mer sie spräche söll. Die AI Stimme vo Synthesia IO wärde vermuetlich mit reale Sprächer generiert, wo e grossi Azahl Text igschproche händ. Mit der künschtliche Intelligänz wärde die Audios denn am Inputtext (prompt) entsprärchend zämegsetzt.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von siralos »

lol rächt geil was nun möglech isch :groel:

keis wunder hei autore so schiiss.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71950
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Künschtlichi Intelligänz Apps: Text zu Text, Ton, oder Bild

Beitrag von Master(G) »

tönt scho afe sehr guet.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 23 Gäste