Simlock ich bruch hilf, ev technik forum
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Fuck ich bin en huere mongo! Ich han es iphone 3gs mit swisscom simlock und han das mit mim orange abo zum laufe bracht mit em jailbreak dingsbums! Jetzt han ich mongochopf aber s'update ufs 4.3.2 oder so zoge und jetzt kauft mis handy natürlich nüme!! Fuck! Weiss eine vo eu was ich jetzt chan mache? Telefoniere isch mir no wichtig mit em handy.. :lolz:
Ich würd gern wieder downgrade aber das isch irgendwie uf em mac nöd gange! Wänn ich alt und muustaste drucke bi wiederherrstelle chunt ä fehlermäldig, ich chan also keis alts ios druff schwöre... Argl ich bin verzwiiflet u nd tumm wer chan hälfe?
Ich würd gern wieder downgrade aber das isch irgendwie uf em mac nöd gange! Wänn ich alt und muustaste drucke bi wiederherrstelle chunt ä fehlermäldig, ich chan also keis alts ios druff schwöre... Argl ich bin verzwiiflet u nd tumm wer chan hälfe?
Du musst über Cydia noch ultrasn0w installieren, dann das iPhone neustarten und es sollte mit dem iPad BB 06.15.00 unlocked sein.
Ich hab den Thread ins richtige Forum verschoben.
CU
Ich han ultrasnoe druffe, bringt eb fucking scheiss
Ich hab den Thread ins richtige Forum verschoben.
CU
Ich han ultrasnoe druffe, bringt eb fucking scheiss
http://www.faq4mobiles.de/forum/apple-f ... drauf.html
Nöd wahr? Chan mehr nöd downgrade? Gits doch nöd chan doch nöd sie das mehr die alti huere software nöd druff bringt??? hallo?
Nöd wahr? Chan mehr nöd downgrade? Gits doch nöd chan doch nöd sie das mehr die alti huere software nöd druff bringt??? hallo?
Ipad basecamp machrs ev. Möglich aber ev gaht au alles kaputt! Fuck u scheiss arschloch apple und ich huete mongi
Re: Simlock ich bruch hilf, ev technik forum
Registered users: Google [Bot], Yahoo [Bot]
Ihr zwei huerä möngis chöntet mehr ja hälfe..
Ihr zwei huerä möngis chöntet mehr ja hälfe..
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Warum willsch du die alti software wieder druf tue?
nimm doch eifach d jailbreakti Version vom nüüschte iOS.
chip aaleitig
chip aaleitig
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Sali uriel, problem isch doch jailbreak ungleich simlock; nöd? Ich hans unterdesse wieder chöne jailbreake sogar ohni wiiteri problem aber er frisst mini orange sim immer nonig
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
du chasch ja bim jailbreak uuswähle, was alles wotsch unlocke
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
What? Ich han bim ferkling jailpimmel eifach dä cydian chöne druffschwöre und dä ultrasnow, aber es staht immer no keine sim. Lol mir bringt dä cydian scheiss ebe nix ich chauf mini apps alli, kostet ja nix... Aber was ich würklich will isch chöne telefoniere mit mim handy, klingt komisch is aber so
Bi dem link staht ja ebe das:Uriel hat geschrieben:Warum willsch du die alti software wieder druf tue?
chip aaleitig
Ein Unlock, also das Entfernen einer SIM- oder Netzsperre, wird nicht unterstützt. Nutzer, die auf einen Unlock für das iOS 4.3.1 warten, oder Ihr Handy bereits mit einem anderen Jailbreak- bzw. Unlock-Tool unter einem früheren OS geöffnet haben, sollten vorerst von einem Update auf 4.3.1 oder 4.3.2 und einem Jailbreak absehen.
Argl fuuuuck, wieso han ich das update gmacht! Scheissescheisse scheisse
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ziit für es iphone 4
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Lol hani ja jetzt sit gester au, aber das isch ja au simlock.. Muss warte bis ich ändi juni bi swisscom ändlich freigschalte wird mit mim neue abo, dänn sind alli problem glöst. Bis dete here sötti aber ä lösig ha susch mussi mit. Im alte nokia umeschwöre
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Um der Simlock ds entferne bruchsch ds pwnage tool.
und das isch sit em 24 erhältlich underem Link, wo ich postet han. Sorry, han nüd gseh, dass der Chip artikel ufemene alte Stand isch.
und das isch sit em 24 erhältlich underem Link, wo ich postet han. Sorry, han nüd gseh, dass der Chip artikel ufemene alte Stand isch.
Ich chan mit dem pwnage tool ja au diä neui .ipsw Datei generierä und mit dem Moove au mis Grät entsprächend Wiederherstelle alah, aber wänn ich dänn diä uf em Desktop abgleiti Datei wot is Iphone inäspiise (Alt und Wiederherstellen drucke) dänn git er mir ä Fehlermäldig... FUCK.
Ich han's jetzt wieder normal "Wiederhergstellt" und jetzt isch es natürlich nöd mal meh Jailbreaked.. :typej:
Was für en absolute abfall, ich will ja verfiggtnomal numä chönä telefonierä, so schwer chan das doch nöd sie.. Aber die verdammti anderi huerä ipsw. Datei bring ich eifach nöd uf das Mongo grät
Was für en absolute abfall, ich will ja verfiggtnomal numä chönä telefonierä, so schwer chan das doch nöd sie.. Aber die verdammti anderi huerä ipsw. Datei bring ich eifach nöd uf das Mongo grät
Kartoffel, jetzt isch dä Quatsch wieder jailbreaked, aber ich brings au mit dem huerä ultrasnOw nöd herä.
Ich han ebe glaubs diä falschi huerä baseband, ich han:
$
Modem-Firmware: 05.16.02
und ebe Version 4.3.2 (8H7)
Isch glaub öppe s'tümmste wo chasch ha,.
LULz und ich verstah au nöd ganz, was mir das PwnageTool bringt. Es flüüget so chlini viereggigi Bilder in en grosse Karton us Silber wo ä Ananas druff isch.
Sache gits
Ich han ebe glaubs diä falschi huerä baseband, ich han:
$
Modem-Firmware: 05.16.02
und ebe Version 4.3.2 (8H7)
Isch glaub öppe s'tümmste wo chasch ha,.
LULz und ich verstah au nöd ganz, was mir das PwnageTool bringt. Es flüüget so chlini viereggigi Bilder in en grosse Karton us Silber wo ä Ananas druff isch.
Sache gits
Ah ja d'Fehlermäldig wo chunt wänn ich das vo Pwnage generierte File inäziähe zum Wiederherstelle heisst:
Das Iphone "Ipohne" konnte nicht wiederhergestellt werden. This device isn't eligible for the requested build.
Hilft wahnsinnig viel diä Info, du huerä scheiss Firma
Das Iphone "Ipohne" konnte nicht wiederhergestellt werden. This device isn't eligible for the requested build.
Hilft wahnsinnig viel diä Info, du huerä scheiss Firma
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
übrigens: 3gs vertrag isch wahrsch. abgloffe, chasch bi swisscom alüte mit de IMEI Nummere und sie tüend dä Simlock unlocke... (sofert d'vertragsduur abgloffe isch)... hani scho paar mal gmacht. 

Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Ebe leider nöd, s'3Gs isch no nöd mal 2 Jahr i dä Schwiiz und so lang gaht's biss die dä Simlock tuänd unlocke... Lol ich han absolut alles probiert, jedes Froum gläse uf dem planet und jedes Mongovideo gluäget uf Youtube. Es gaht effektiv genau mit derä Firmware wo ich druff han nöd.Shadow hat geschrieben:übrigens: 3gs vertrag isch wahrsch. abgloffe, chasch bi swisscom alüte mit de IMEI Nummere und sie tüend dä Simlock unlocke... (sofert d'vertragsduur abgloffe isch)... hani scho paar mal gmacht.
Mir chönd uf dä Fucking Mond flüüge, aber das gaht nöd. Was für arschlöcher.. FUCK.,. aber ich han jetzt alles vo Apple und find's uhuerä geil, alles. Aber nur wänn's lauft, susch find ich's höchstens okay... LOL guät jetzt halt 1 monat mit mim alte NOkia umeschwöre. LOL
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
gang doch eifach in apple store und chauf das telifon. 769chf uf d chralle. paff.
Dä Mousch schaffet doch bi dä Swisscom, er söll mir säge was ich mache chan anstatt diä ganzi Ziit liigstütz mache