Seite 1 von 2

Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 08 Mai 2011 16:02
von meo
Mache mit em kolleg es puzzle game.

Bruche betateschter. Bitte lüt wo gärn puzzle game hei (also puyo puyo & puzzle fighter, magical drop etc...)

bitte is toppic schribe was de username söll si. Beta phase startet sobald mer de sinleplayer + / - spielbar hei. (isch web-basiert, also JS & HTML5, gseht aber us als wärs uf em sfc )

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 08 Mai 2011 17:01
von damian
bin debi. username: hanf

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 08 Mai 2011 17:07
von Reinforced
ich wotts au teschte: reinforced

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 08 Mai 2011 18:42
von damian
mis feedback:

guets spielprinzip, sehr näch bi puyopuyo und puzzle fighter. isch aber nüt bahnbrechends. und isch alles no chli schlicht und alpha, aber das weisch ja sicher sälber.

gameplay isch sehr ähnlich wie puzzle fighter, mit dä usnahm, dass di "zündende" blöck sehr oft chömet will + und - uusgliche sind. d.h. wänn du combos wilsch boue häsch es problem, wills gar nöd gnueg platz git zum für alli farbe jewiils en + und en - pool zfinde. drum würds ev helfe s'spielfeld chli breiter zmache und denn luege öb mer denn besser chan combos bastle.

wämmer grad bi combos sind: es wäri sehr schön, wänn d'blöck nachenand würdet verschwinde und jewiils dä score womer demit gmacht hät i dä entsprechende farb wür uuflüüchte. so chunt mer bim spiele s'feeling für combos über, was au i de beta phase sehr wichtig isch. im moment isches sehr schwer nahvollzieh wie warum weli blöck verschwunde sind... das wär eigentli bsunders fürd testphase wichtig.

ä gueti berechigsgrundlag würd ich übrigens finde: aazahl blöck weg x dä combo wert. also z.b. wänn i eim zug 3 gääli, nachher 2 roti und am schluss no 4 grüeni weggönd wäret das 1 x 3 + 2 x 2 + 3 x 4. oder ev au anstatt dä combo wert d'aazahl vo de bisher besiitigte stei +1, also: 1x3 + 4x2 + 6x4.

en gegner uf dä rechte siite wär natürli au geil, das isch aber sehr schwierig zum programmiere, vergliiche mit em eigentliche spielprinzip...

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 08 Mai 2011 20:34
von meo
es isch nüt bahnbrächends klar, aber es het d'forteile vo puyo puyo und die vo puzzle fighter, me chas online spilä, und es isch gratis. (Chunnt übrigens o uf iPhone/iPad & android)

Das problem wird behobe in däms weniger farbe git, desdo schwärer das es wird, desdo meh farbe giz und d'steindli chöme schnäller abe. Mir fielä grad no a de spielphysik.

Das mit em verschwinde wird definitiv so, das mues me zersch programmierä, es geit würkli nume ums spielprinzip im momänt. Aber das wird gloub als nächschts gmacht.

Das mit em highscore luege mer i de letschte phase a. Im momänt ischs efach en combo + azahl muliplyer

De gägner giz scho, aber är isch no nit integriert. AI isch nit so easy zum programmierä, demits spass macht.

Merci fürs probirä. Säge, sobalds meh zum teschte git.

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 09 Mai 2011 09:26
von geosnow
hauptsach uf itunes oder android und viel geld demit mache. YES.

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 09 Mai 2011 09:30
von damian
meo hat geschrieben: De gägner giz scho, aber är isch no nit integriert. AI isch nit so easy zum programmierä, demits spass macht.
ich weiss, das isch sehr schwer... vermuetli tuusig mal ufwändiger wies eigentliche spiel wod scho gmacht häsch...

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 09 Mai 2011 09:34
von geosnow
wobi die grafisch gstalltig au sehr aspruchsvoll isch. den guete fründ vo mir hät s Funtowers ufs android portiert. git ebbe keis copyright druf und er verdient demit öppe 1000chf pro monat sit öppe 5 jahr, isch aber uf shareware basis. jetzt wird er aber mit emene grafiker es optisch schöns usebringe und verlangt denn en chline batze.

http://www.androidpit.de/de/android/tes ... Fun-Towers

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 09 Mai 2011 09:37
von damian
und irgendwie hani eifach keis geils feeling bim combobastle. ich glaubs das liegt dra, dasses zu eifach isch d'chlötz wegzbringe. z.b. wänn eifach gar nüt machsch verschwindet trotzdem immer sehr viel blöck. es isch wie z'eifach dass d'blöck verschwindet. bim combo mache nervts will di ganz ziit blöck verschwindet wo häsch welä en combo drus mache und wänn in bedrängig bisch ischs z'eifach zum wieder drus use cho... ich glaubs es müest wie namal ä bedingig me ha demit d'blöck verschwindet. versuechs mal demit, dasses 2x es + und 2x es minus mues ha, und ev au no dass d'spannig uusgliche mues si, also 4 x + und 3 x - verschwindet nöd, nur 3x + und 3x -. Im moment ischs als ob sich di ganz ziit willkürlich blöck in luft uflöse würdet...

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 09 Mai 2011 12:40
von meo
@geosnow s'ziel isch nit kohle z mache demit. Maches efach zum spass. Aber wenns mahl kohle git, why not. 1.10.- pro app oder so

@hanf. Hei mer üs o scho überleit, und o scho teschtet. Aber denn isch es z schwär farbe ufzlöseä... :(
Mer hei üs aber überleit blöck dri z nä wo gar nüt bringe wo aber muesch blöck derum zerschtörä, das er wägg geit. Merci für de input

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 09 Mai 2011 15:18
von geosnow
ja er häts au zerscht nur für sich gmacht und halt gratis ahbote. das aber scho meh als 100k mal abbeglade worde isch, warum nöd verdeale. git ja nüt geilers.

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 09 Mai 2011 15:30
von damian
meo hat geschrieben: @hanf. Hei mer üs o scho überleit, und o scho teschtet. Aber denn isch es z schwär farbe ufzlöseä... :(
Mer hei üs aber überleit blöck dri z nä wo gar nüt bringe wo aber muesch blöck derum zerschtörä, das er wägg geit. Merci für de input
anderi möglichkeite wäret die, han aber au nöd gad di ultimativ idee parat...

meh verschiedeni farbe mache (wird denn ev chli unübersichtlich. es git eigentli nur di 3 grundfarbe rgb, di 3 2er mischige mit dene 3 grundfarbe also magenta, cyan und gääl. sowie schwarz und wiiss. also total 8) mal luege öb das besser funzt mit so viel farbe.

nur gradi linie sind erlaubt, also wie columns, aber nöd wie puyopuyo.

es brucht namal öppis zuesätzlichs zum d'blöck zünde.

2er blöck verschwindet erst wänn en benachbarte mindestens 4er block zündet wird.


das sind spontan so mini idee...

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 09 Mai 2011 16:59
von meo
das wird gloub für de otto normalspiel chli kompliziert.
De asatz, das es z.B. 2+ und 2- brucht zums uflöse findi no guet, aber es isch i de praxis z schwär zum spielä...
was w$r wenn me seit ok du chasch zwar 20- & 1+ ha es wird sech aber nume eis minus uflöse. Richtig viel pünkt oder schade bim gägner giz aber erscht wenns glichviel si.

was meinsch genau mit: "2er blöck verschwindet erst wänn en benachbarte mindestens 4er block zündet wird." ?

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 09 Mai 2011 16:59
von meo
geosnow hat geschrieben:ja er häts au zerscht nur für sich gmacht und halt gratis ahbote. das aber scho meh als 100k mal abbeglade worde isch, warum nöd verdeale. git ja nüt geilers.
voll... wosch ou chli teschtle?

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 09 Mai 2011 19:13
von damian
meo hat geschrieben: was meinsch genau mit: "2er blöck verschwindet erst wänn en benachbarte mindestens 4er block zündet wird." ?
dass es + und es - erst dänn verschwindet, wänn direkt näbetdra ä kombination mit mindestens 2 + und 2 - verschwindet.

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 10 Mai 2011 22:05
von meo
@hanf: ha mer grad überleit, mit em zeifachi combos...
was wenn neutrali teili gäb wo aber e farb hei, si bechöme diä glich ladig wis erschte vo de gliche farb wo e ladig het.

also chunnt z.B. es blaus neutrals uf es grüens plus, passiert nüt, chunnts aber gäge es blaus + wirds ou positiv. So wirds schwärer combos z mache und es chunnt no e dimension zu de combos wo ni no nie i me ne puzzler ha gse...

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 10 Mai 2011 22:15
von meo
@Reinforced findsch guet?

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 11 Mai 2011 09:42
von damian
meo hat geschrieben:@hanf: ha mer grad überleit, mit em zeifachi combos...
was wenn neutrali teili gäb wo aber e farb hei, si bechöme diä glich ladig wis erschte vo de gliche farb wo e ladig het.

also chunnt z.B. es blaus neutrals uf es grüens plus, passiert nüt, chunnts aber gäge es blaus + wirds ou positiv. So wirds schwärer combos z mache und es chunnt no e dimension zu de combos wo ni no nie i me ne puzzler ha gse...
ich han etz wäg dem grad di ultimativ idee gha: mer chönt neutrali stei (also weder plus no minus) mache wo eifach zuesätzlich chönd inere kombination si, verschwinde tüends denn erst wänn sowohl es plus wie au es minus i de kombination drin sind...

isch halt nöd so innovativ, aber würd glaubs es ganz guets gameplay mache...

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 11 Mai 2011 18:14
von meo
hmmm sorry aber chönsch mer e zeichnig mache oder so wil töne tuets guet, aber i cha mer nüt drunder vorstelle :)

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 12 Mai 2011 11:00
von damian
zeichne magi nöd, aber ich mach der ä skizze mit [+][-]und[o] Chlötz, wobi [o] ebä di neue neutrale chlötz sind, vo welere farb au immer:

es brucht inere kombination eifach immer mindestens ein plus und ein minus stei und es chan beliebig viel neutrali stei drin ha.

d.h. [+][-] verschwindet nach wie vor. aber au [+][o][-] und [+][-][o][o] verschwindet.

nöd verschwinde tüend [o][o][o][+] oder au [-][o][o]. will jewils keis [+] resp. keis [-] drin isch.

dur das dass ganz viel neutrali stei werdet abegheie werdet d' [+] und d' [-] seltener. wieviel % dass sinn macht neutrali stei zbruche muesch denn no uusteste, ev au je nach schwierigkeitsgrad.

ischs jetzt klar wie ichs meine?

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 12 Mai 2011 13:49
von meo
ah ok! tönt super. Aber denn chans ou grad:

[+][o][o][o][o] zu [+][+][+][+][+] wärde. Wenn ja ou [+][-][o][o] verschwindet.

Denn chame eifach die neutrale öfter la vorcho wie die polarisirte.

Cooli idee das mache mer gloub.

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 12 Mai 2011 14:14
von geosnow
ich teschte scho, was brucht mer dezue?

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 12 Mai 2011 15:02
von damian
meo hat geschrieben:ah ok! tönt super. Aber denn chans ou grad:

[+][o][o][o][o] zu [+][+][+][+][+] wärde. Wenn ja ou [+][-][o][o] verschwindet.

Denn chame eifach die neutrale öfter la vorcho wie die polarisirte.

Cooli idee das mache mer gloub.
dä unterschied isch, dass wänn du ganz viel [+] und nur sehr wenig [-] machsch entspricht s'gameplay 1:1 am puzzlefighter mit viele kristallstei und wenige zündende flammestei.
oder häsches du ä so gmeint?:
mer chönt mache, dass di neutrale d'polarität vo sine farbliche nachfebre aanimmt, also z.b. wänn es [+] und [o] näbetenand sind wirds zu [+][+]. das isch aber nur ä designtechnischi frag und macht gameplaymässig kein unterschied.
wänns jedoch [+], [-] und am meiste [o] git, denn häsch immer 2 zündendi element wo no muesch aafüege, das isch denn chli aaspruchsvoller und vielsiitiger vo de möglichkeite.

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 12 Mai 2011 15:06
von geosnow
gits scho feuf oder sechs eggigi puzzlers
'

Re: Puzzlegame betateschtler

Verfasst: 12 Mai 2011 16:25
von damian
ja, mit 6 egg, sgameplay hät sich jedoch nöd bewährt, drum spielts au niemert...