Mouschs Mac Mania

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5903
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von abyss »

Isch ja eigentlich ou zimli chli dr Neu Mac Weinkühler Pro. 64 Gb Ram!!! :wixer: :lol:

Bi gspannt uf Priise, da er ja in USA hergstellt wird. Aber z Design isch schono goil. :happy:
Zuletzt geändert von abyss am 06 Jul 2013 22:16, insgesamt 1-mal geändert.
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5903
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von abyss »

Voll tunen und bis a dis Läbensändi bruche... :sabber: :wixer:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von Supersonic »

Jede wo weiss en Computer mit so viel Power znutze isch au fähig zum mit Windows z'schaffe. Geld usem Fenster isches, suscht nüüt.
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von Supersonic »

Olol!
http://kabumatome.doorblog.jp/archives/65751038.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Bild
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5903
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von abyss »

:auslach2: Windoof :auslach:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von Acid »

Supersonic hat geschrieben:Jede wo weiss en Computer mit so viel Power znutze isch au fähig zum mit Windows z'schaffe. Geld usem Fenster isches, suscht nüüt.
Die Botschaft hör ich wohl, allein mir fehlt der Wille (oder so...).


aber was isch de Punkt? au Lüt wo en Computer mit sehr viel weniger Power znutzä wüssed sind fähig zum mit Windows schaffä...
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von Shadow »

Ja mit 32gb wo nuemm so tuer isch chan meh wuerklich au no was usehole und so lönd sich video besser schniide und animatione schneller rendere. Han kei geld fuer en Höllemaschine, brucht meh huet aber nuemm zwingend imho
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von Supersonic »

Acid hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:Jede wo weiss en Computer mit so viel Power znutze isch au fähig zum mit Windows z'schaffe. Geld usem Fenster isches, suscht nüüt.
Die Botschaft hör ich wohl, allein mir fehlt der Wille (oder so...).


aber was isch de Punkt? au Lüt wo en Computer mit sehr viel weniger Power znutzä wüssed sind fähig zum mit Windows schaffä...
Fähig ja. Ich bevorzuge Mac persönlich aber dur das das ich en leistigsfähigere PC für halb so viel Geld bechum isches mir das nöd wert. Ich han sit 3/4 Jahr wieder en PC und bin sehr z'friede und han meh Geld im Sack. Ich finds ganz eifach völlig Birreweich was die defür verlanged.

Mis Macbook würdi aber nüm anegeh.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von Acid »

Supersonic hat geschrieben: Fähig ja. Ich bevorzuge Mac persönlich aber dur das das ich en leistigsfähigere PC für halb so viel Geld bechum isches mir das nöd wert. Ich han sit 3/4 Jahr wieder en PC und bin sehr z'friede und han meh Geld im Sack. Ich finds ganz eifach völlig Birreweich was die defür verlanged.

Mis Macbook würdi aber nüm anegeh.

Fair. allerdings bezwifli halt scho fascht bitz, dass es so mir nix dir nix möglich isch sich schnell en PC z Kaufä wo de Power vom neuä MacPro hed, d Hälfti choschtet, und es ähnlichs Konzept demit chasch verfolgä. Ich verstand au z wenig devo.

Natürlich sind Mac Computer scho sit längerem hoffnigslos übertüürt, und vor allem im obere Segment, tuet das am Gäldbütel rächt weh (oder ebä, mer gid sich mit weniger z fridä willmers sich eh nid chan oder will leischtä). Es gid aber natürlich au Lüt wo 2-3000.- über es paar Johr usä gseh nid grad so wahnsinnig viel usmacht (Das isch jo früener au en Punkt gsi...lüt mit Windows händ sich irgendwiä ständig en neuä kauft, währendmer mit Mac im Verglich doch rächt lang de glich bhaltet hed. Öb de Unterschied no do isch, bzw. so drastisch isch weisi nid. Miteme aktuelle Mac Pro dörfmer aber scho devo usgeh dasmer in so manchem Bereich für so manches Johr usgsorgt hed).

Zudem isch de neu MP eifach nur scho useme eifachä Grund erfreulich: Es zeigt dassi all diä Lüt wo Macs nid wägem IPhone und als Modetrend bruched, sondern tatsächlich zum Schaffä nid eifach ganz vergässä händ, was jo d Entwicklig i verschiedene Bereich doch eher vermuete loh hätti. Schliesslich isch au miteme sehr tüürä MP weniger Cholä z machä, wiä mit irgendwelchnä Mode Grät wos gnueg gid wo sichs eifach chaufed wills neu usächo isch.

S Modularä Konzept schiintmer no toll z werdä. En chlinä guet überlegtä Chern, mit em nötigschtä wo en Computer brucht, und eifach chasch meh Rams inä machä. (zudem schints thermisch überleit z si... bim letschtä händs jo glaub sehr vil Problem gha it de Hitz... isch ständig abgraucht das Teil, will zu vil uf zu ängem, nid guet gnueg kühältä Ruum). Und denn vili, und schnelli aschlüss, zum dra zhänkä wasmer brucht, und wiä vil mer brucht, und beliebig ustuschbar...(grad bi de Feschtplattä isch das extrem Sinnvoll).

Klar, wenn nid irgendöpis passiert, wird das es Träumli vo mir blibä, ich chan mir so öpis au nid eifach Leischtä... mit oder ohni nocher meh oder weniger im Sack z ha. Das heisst aber no lang nid dasses wäg dem en Seich isch.

(PS es gid denn defür au wider Sachä wo Windows dütlich tüürer isch als Mac... z.B. ischs OS öpä 10 mol so Tüür. Klar, MS verdient au kei Cholä mit tüürä Compis :ugly:)

Werum MBP? Werum nid es vil billiger Windows Teil? Wiä machsch zämäarbet zwüsched denä Grät?





PS: Hesch du scho mol Lightworks probiert? Das wär en Grund für Windwos. Will Mac und Linux chömed nid so würklich, au wenns scho ewig vor händ...

Mit all dem Seich wo abgohd bini eh immer meh am überlegä wiämer chli vo de grossä chönt weg (z.B. apple oder adobe)... s Problem isch diä grossä macheds eim so eifach, und macheds so guet. Verfluecht aber au.
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von Supersonic »

Ähmmm, MacPros sind bestimmt gueti Grät aber es git für mich viel Gründ wo degege spreched. Zum einte zahlsch extrem viel Geld fürs Design. Besseri Chüehlig, konzipiert für besseri Leistig my ass. Am Schluss zahlsch d'Form vo dem Ding. Und die neu Form gfallt mir nöd mal. En andere Grund isch de lächerlichi Support vo Apple im Bereich MacPro. Ich han soooo viel Lüüt chlöne ghört wil Apple sit x-Jahr kein Kommentar zu MacPros useglah hett und mer hett scho vermuetet das Apple sich nume no uuf Laptops konzentriere wird. Uus dem Grund sind sich viel Kollege verarscht vorcho wils scho lang es neus Grät hend wele aber nöd mal d'Möglichkeit gha hend zum eis chaufe. VIel sind umgstiige, ander schniidet uuf veraltete Chiste. Jetzt grad hock ich inere Produktionsbude und schniide ufeme alte MacPro wo langsamer isch als mis Macbook. Juhu.
Jetzt im Schnitt und Animationsbereich entdeck ich vor allem au no immer meh Vorteil a Windows. After Effects hett bispiilswiis ä Vielzahl meh Plug-Ins uuf Win als uuf Mac.

Und denn isch no das Ding mitem unmöglich mache vom uufrüste. Es git ja Komponente womer chan verbessere aber Apple schweisst ihre Scheiss no gern so ine das mers nüm chan uusboue. Du häsch recht das sich Windows-User sich schneller en neue PC chaufed aber es isch en Luxus und meistens nöd nötig. Im Gegesatz zu Apple chamer sich de Luxus aber au leiste.

Ich han es MBP wils s'stabilste, schönste und schnellste Notebook isch wo ich bis jetzt demit gschaffet han. Mag sii das HP oder Sony au gueti Produkt hett aber dem bliibi treu wili bis uuf de Akku nie schlechti Erfahrige gmacht han. Zämearbet zwüsche de Grät isch easy, Creative Suite funktioniert Cross Plattform und miteme Progi chasch ufem PC alli Mac Harddrives Mounte oder chliineri Dateie ziehni eifach id Cloud.

Lightworks tönt sehr interessant aber Premiere Pro hett mir sit ich vo FCP umgstiige bin kein Grund gliiferet zum umstiige und hett mit Abstand (au vor Avid) s'beste Zämespiel mit andere Programm das ja en Teil vo de Creative Suite isch. AE, Audition, Lightroom, Photoshop und Illustrator lönd sich problemlos verchnüpfe und memal sogar live verlinke. Sonen Workflow chan dir keis anders Schnittprogramm aabüüte, speziell nöd mit somene stetige Support. Git ja Updates en Masse!

Verstah nöd ganz warum du vo Adobe weg wottsch. Apple hetts verkackt i dem Bereich, soviel isch klar aber Adobe isch min Guru und ich lueg nüm zrugg :grin:
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von Gurgelhals »

Adobe = 100% Arschloch. Jede Tag närved die mich mit gfühlt 93847987324 oberpenetrante Updatemäldige :x :x :x
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von Acid »

Supersonic hat geschrieben:Besseri Chüehlig, konzipiert für besseri Leistig my ass. Am Schluss zahlsch d'Form vo dem Ding.
Das isch ebä eifach scho nid ganz richtig. Natürlich zahltmer au s Design. Aber das isch nid alles was gschaffed wordä isch. Es schlüssigs Konzept brucht au Lüt und Zit, und will au zahlt sii. En anderi Frog isch öbs es guets isch, oder öbs gar für eim sälber wichtig isch.

Supersonic hat geschrieben:En andere Grund isch de lächerlichi Support vo Apple im Bereich MacPro. Ich han soooo viel Lüüt chlöne ghört wil Apple sit x-Jahr kein Kommentar zu MacPros useglah hett und mer hett scho vermuetet das Apple sich nume no uuf Laptops konzentriere wird.
Ebä ja, hani jo au gschribä. Isch halt diä dumm "uhhhuhh" Secret Marketing Taktik... das funktioniert bi I Phones guet, will det nur diä druf wartet wo geil druf sind, und niemert würklich willer unbedingt es neuers brüchti. Bi Lüt wo schaffed demit, und uf e gwüssi aktualität oder zumindescht uf en Usblick druf dass tatsächlich irgendwenn öpis chund, und das ganzä nid eifach igstellt isch agwisä sind, chan das guet hinä usä go, und isch au suscht zimlich verschissä.

Und natürlich grad im Gebiet wo du schaffsch, händ sehr viel Lüt post FCP X zuäsätzlich en handfeschtä Grund für Mac verlorä.

Supersonic hat geschrieben:Verstah nöd ganz warum du vo Adobe weg wottsch. Apple hetts verkackt i dem Bereich, soviel isch klar aber Adobe isch min Guru und ich lueg nüm zrugg :grin:
Mir isch eifach Unwohl was diä neu Politik betrifft. Und i dem Zug isch eim au wieder eimol meh no bewusster wordä uf was füreme Monopol Dampfer dassmer sich befinded.

Ich will kei Software leasä, zumindescht sicher nid solang si nid unglaublich billig isch (und das sinds definitiv nid... ehnder je nach dem wiämer rächnet zimlich Tür). Und grad im Photi Bereich, also konkret Lightroom (guet, das gits im Moment no als chauf Version... aber wiä lang isch i de Sternä.) baut mer sich d Bibliothek au für zuäkünftigä Gebruch immer meh uf und uf... wenns denn i zwei Johr au das nur als Mietversion für 5 mio. im Monet abütet muemer denn glich de ganz Seich wächslä.. Und wenns nur no Lightroom isch, denn isch das mitem Workflow und de Verchnüpfigä sowieso au verbie, das gid jo nur musig wemer alles vo ihnä brucht.

Und je weniger dassmer no uf anderi Chartä setzt, desto meh gidmer inä d Möglichkeit ztuä und z loh was wänd.

Klar, im Workflow Bereich sinds absolut ungschlagä, das ischmer ebä au Bewusst, und dass isch jo au Teil vo mim Problem... ich finds vom Bruchä her absolut Super.
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von Supersonic »

Gurgelhals hat geschrieben:Adobe = 100% Arschloch. Jede Tag närved die mich mit gfühlt 93847987324 oberpenetrante Updatemäldige :x :x :x
Eimal Google und Chnopf drucke und denn häsch das nie meh :typej:
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von zwirrlibatz »

Bild
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von Acid »

"grenze"
Benutzeravatar
blackraini
Mungg
Mungg
Beiträge: 8231
Registriert: 06 Mär 2002 20:56
Wohnort: Langenthal/Davos
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
73
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von blackraini »

zwirrlibatz hat geschrieben:Bild
machends scho lang...
Ide USA sind glaubs 80% vom "Volksschuel-"Lehrplan durch Apple eBooks und Co. abdeckt.

MS luagt ide CH ja au guat, dass überall ihres Office installiert isch...
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von Acid »

so guat glaub au wider nid..han grad letschthin öparam aswas müesa helfa ufama Computer i da Schual... a ganza Ruum volla IMacs
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von Uriel »

Auch die Marktdominanz des Computerkonzerns ist dem Schulleiter-Verband ein Dorn im Auge. Von Apple mit seinem geschlossenen System gehe heute Monopolgefahr aus, warnt Baumann: «Schulen geben sich dabei in eine grosse einseitige Abhängigkeit»
Wow, eine vo de dümmste Artikel, wo ich jee i mim Lebe glese han. 1. Weli Marktdominanz? 2. Scho mal gse, was Microsoft z.B. alles macht? Denn isch sones Reisli en Witz. Die Type sind hochaggressiv und wenn dr für jede Quatsch so «Serviceverträg» unterjuble. Als Verantwortlichi Lehrperson chunnsch denn au no amigs an recht gueti MS Deals (Praktisch all Software gratis)

Ich bin mim Physiklehrer hüt no dankbar, dass er sich gegenüber de Microsoft Lüüt und de eigene Lehrer duregsetzt het und damals knallhert uf allne Chischte Suse Linux ineghaue het. D Supportaafrage und Schuelige hend mich zwar fascht in Wahn tribe, but we sticked it to the MAN.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
blackraini
Mungg
Mungg
Beiträge: 8231
Registriert: 06 Mär 2002 20:56
Wohnort: Langenthal/Davos
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
73
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von blackraini »

Acid hat geschrieben:so guat glaub au wider nid..han grad letschthin öparam aswas müesa helfa ufama Computer i da Schual... a ganza Ruum volla IMacs
mitem Office druf :vortex:
Benutzeravatar
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 1692
Registriert: 12 Okt 2010 13:16
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von Pandemonium »

Wot mer es neus MacBook Air chaufe. S Pro hät nach fasch 4 Jahr langsam aber sicher sin Zenit überschritte. Tendiere zum 13 Zoll miteme i5 8GB RAM und 256 GB HD. Was händ ihr für Erfahrige gmacht? Bruches vorallem zum Surfe, E-Mails mache, Office sache und serie luege. 720p sache sötted ohni problem laufe oder?
Benutzeravatar
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 1692
Registriert: 12 Okt 2010 13:16
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von Pandemonium »

???
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5903
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von abyss »

Dänke scho das sötti länge. Hei ja gueti chips dinn hüt. Würd evtl. no 8GB Version näh, de machsch sicher nüt falsch. ;)
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5903
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von abyss »

Ah, hesch ja 8gb. De isch guet.
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 1692
Registriert: 12 Okt 2010 13:16
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von Pandemonium »

Man dankt :)
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Mouschs Mac Mania

Beitrag von TypeJ »

ha mim fraueli eis kauft, aber letschti Gen. und es lauft alles superguet!
720p, the lol, da mueser nidmal schwitze!
:lol:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 38 Gäste