Sylvara hat geschrieben:e spezielle kerli. het aber o nid mit allem unrecht.
Er schlaht eifach i die glichi Kerbe wie de David Cage:
a) Gross go klage, dass fascht alli Videospieli debil sind...
b) ...sich sälber dänn als de grossi "Auteur"-Pionier produziere, wo Aspruch, Intellektualität und Kunscht i s'Medium Videospieli bringt...
c) ...tummerwiis da dra scheitere, dass de eigeni "intellektuelli" Gägeentwurf nöd über Poesiealbumniveau usechunt...
...und d) das in ere für so Fäll typische totale Sälbstverbländig natürlich überhaupt nöd wahrnäh (was dur die Hype-afälligi Präss, wo konsequenterwiis so Hagiographie wie die uf em Link verfasst, natürlich nume no gförderet wird - also eigentlich nüt anders als die Vorgäng, wo me im Kunstmärt scho sitt Ewigkeite kännt).
Fallt churz gseit i d'Kategorie artsy-fartsy. Oder Neudüütsch: Hippiekacke.
Das heisst natürlich nöd, dass s'andere Extrem - die hirnverbrännte Michael Bay-Spieli - die besseri Alternative darstelled, aber das isch halt immer s'Problem vo dene viel z'eifache schwarz/wiis-Darstellige. Die ganz Gschicht sött me nöd eifach als e Wahl zwüsched Michael Bay oder pseudokünstlerischer Hippiekacke à la Braid und Heavy Rain aluege. Das wird ja nume scho dur d'Tatsach beleit, dass beidi Asätz i.d.R. Spieli produziered, wo uf ihri eigeni Art unriif sind.
S'Ideal sind ja ebe dänn doch die Entwickler, wo en Art Spagat schaffed: Spieldesigner, wo einersiits i dem Sinn "erwachse" sind, dass sie mit eme höche Aspruch a ihren Job anegönd, dass sie ihres Handwerk meischterhaft beherrsched und das au mit eme gwüsse Stolz usüebed, anderersiits sich aber glich nöd z'ernst nähmed, es Bewusstsii für d'Absurdität vo dem wo sie mached bhaltet und nach wie vor en usgeprägte, gsunde Sinn für "teh LULZ" händ. Das isch wahri Meischterschaft. Und da landet me dänn halt eifach wieder bim Shigeru Miyamoto, wo de Typ Spieldesigner eifach besser als alli andere personifiziert. Also effektiv alles Schnee vo Geschter.