Für die wenige wos filich no nit wüsse. Zweifel het nach mind 10 Jahr t Onionrings wider use Märt brocht und das wegere facebook gruppe

ich gib es solides 8/10

Moderator: Avenger
evo hat geschrieben:Chips sin super, weiss jede. Drum gits au e Chips Topic.
Für die wenige wos filich no nit wüsse. Zweifel het nach mind 10 Jahr t Onionrings wider use Märt brocht und das wegere facebook gruppe![]()
ich gib es solides 8/10
choschte si dopplet soviel wie anderi und ds Salz gitts numme bi iChips.com?Schummelschumi hat geschrieben:wahrschinlich schafft bi zweifel dä glich marketingfuzzi wiä bi apple.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
zwirrlibatz hat geschrieben:prizzel sour cream.
aber ich ernähr mich vorallem vo:
10min/büchs
Dito, nur han ich anstatt Chäs lieber mit Paprigga Gschmack..mousch hat geschrieben:Ich ston extrem uf Corn Chips, entweder vo Zweifel oder Chio. Am beschte die mit Chääas Gschmack. Dezue die pikanti Dip-Sauce vo Chio (im Glas, logisch) und em orale Orgasmus stot nüt me im Weg...![]()
sicher? Hani letscht wucheend mal en päggli kauft und di stöhnd no nebed mir, denn chani mi ja richtig druff pfroieSephi hat geschrieben:Salt & Vinegar! Immer mega, und d Zweifel si ebe erstuunlech guet für die wo Salt & Vinegar kennet und schätzed!
So richtig suur
Pringels = fake Gaggi ChipsG-ay-lien hat geschrieben:sicher? Hani letscht wucheend mal en päggli kauft und di stöhnd no nebed mir, denn chani mi ja richtig druff pfroieSephi hat geschrieben:Salt & Vinegar! Immer mega, und d Zweifel si ebe erstuunlech guet für die wo Salt & Vinegar kennet und schätzed!
So richtig suur
In Kreta hani mal Pringles salt & vinegar gha, sind au sehr guet gsi
Jelmoli hät immerSpielautomat hat geschrieben:ich lueg in jedere fucking coop fillllllllliallllle aber ich find die scheiss SNYDERS nieneds.
Shadow hat geschrieben:hät no 30 Packige Onion Rings vu Zwiifel.... 10.-/Pack chasch ha
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
Wohoa, ich nimm grad alles.Shadow hat geschrieben:hät no 30 Packige Onion Rings vu Zwiifel.... 10.-/Pack chasch ha![]()
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 0 Gäste