de HELM!!!!

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Re: de HELM!!!!

Beitragvon OlDirty » 31 Mai 2019 11:33

I wart definitiv uf d'HP Reverb. Pronomässigi Uflösig und für mich als Simracer isch de Rest (im Ruhm umegwaggle) eh recht zweitrangig. Spiel vll 5% vo de Ziet Games mit de Touch Controller im Rum.


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Re: de HELM!!!!

Beitragvon The Sheep » 31 Mai 2019 13:08

Super Uflösig und so guet wie kei Fliegegitter sind fetti Plus. 114 Grad FOV isch mir aber zwenig als Chaufargumänt. Und de Räscht isch unterdurchschnittlich. Aber ebe, wemer Roomscale eh nit brucht, isches bestimmt kei schlächte Huet. vor allem für Games wie Elite Dangerous und gwüssi Racer.
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Re: de HELM!!!!

Beitragvon Drachenherz » 03 Jun 2019 11:50

So, han am Weekend es bitzeli bastle chöne.

1.) ALVR: Han's easy uf de Quest und em PC installiere chöne. Han nonig tüüfgehend mit de Settings umespiele chöne, han aber es sehr guets Bild i de Brülle ohne Judder mit enere (spielbare) Latenz von ca. 60 ms here bringe chöne. Elite: Dangerous hät optisch so guet uusgseh wie uf de Samsung Odyssey, nume das d'Quest no echli besser isch, will sie en grössere Sweetspot hät (find ich...) als d'Samsung Odyssey. Ganz grosses Kino für mich als Elite-freak.

2.) Pavlov VR alpha (pre release version, momentan noch chostenlos, weil Alpha): Installation isch bubi-eifach gsi, hät es batch-file kha wo die ganz installation selber gmacht hät uf de Quest anstatt dass ich's via ADB hans manuell müesse installiere.

Das Game isch quasi Counterstrike in VR. D'Alpha Version lauft scho sau guet. Grafik ohni Ruckler, und es funktioniert grössteteils alles wie's söll. Scheisse, das Game chönt en echte System-Seller werde, wenn's dänn offiziell im Oculus Shop chunt. Und prislich sölls gmäss em Entwickler nöd meh als 10 Stutz choschte!!!

3.) RetroArch Emulator installiert mit emene SNES, NES und Mega Drive core. Nur ganz churz dri glueget, schient z'laufe.

Quest macht Spass! Und jetzt, woni sie au als PCVR brülle ziemlich guet nutze chan, isch sie derzit mini perfekt Brülle!
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Re: de HELM!!!!

Beitragvon Drachenherz » 05 Jun 2019 06:51

Okay, d'Quest isch offiziel de Hammer!

Es git es tool für de PC, wo Sideloading vo inoffizielle Software furz-eifach macht: Sidequest!

https://www.reddit.com/r/OculusQuest/co ... rt_is_out/

Eifach uf em PC installiere und d'Quest in Entwicklermodus setze, dänn chan mer via Sidequest uf em PC ganz eifach nöd offizielli Software sideloade. Quest via USB C kabel am PC aaschlüsse und via Sidequest nöd offizielli APKs installiere.

Han gester Quake VR (mit 6DoF motion controls!) installiert und uf de Ques gspielt - hammer geil!

https://www.reddit.com/r/OculusQuest/co ... t_i_think/

Hoffentlich sperrt Facebook de Entwicklermodus nöd und macht so d'Türe für Homebrew und Bastelprojekt zue!
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Re: de HELM!!!!

Beitragvon OlDirty » 05 Jun 2019 16:54

Soo mer chan jetzt d'HP Reverb vorbstelle bi Digitec für 649Fr. Grad eini in Warechorb gleit. Das Ding mues de Hammer si vo de Uflösig her. Au scho Simracing Lüt hend sie und sind begeisteret.

Do nomol es review

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Re: de HELM!!!!

Beitragvon The Sheep » 05 Jun 2019 18:22

Das mit em Tragekomfort isch fein. Speziell für Simulatione wo möglicherwis stundelang unterwägs bisch.
En grosse Minuspunkt für mi persönlich isch die fählendi physischi IPD Korrektur. Min Augeabstand isch nit grad durchschnittlich. Ufem Oculus DK2 hani das Problem mit custom 3D prints womer zwische Huet und Linse gschteckt het chönne löse, und de CV1 het sich zum Glück physisch ischtelle lo, so dass es für mi grad no passt het.

mal so ganz generell:
Chunnts mir nur so vor? Die wo vo afang uf PC basierti VR Hüet gsetzt händ, sind debi blibe oder händ mittlerwile sogar besseri kauft.
Die wo uf PS4 VR gsetzt händ, zocke hüt wieder am Bildschirm?
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Re: de HELM!!!!

Beitragvon Drachenherz » 06 Jun 2019 08:01

Also eine vo dene, wo uf PCVR gsetzt händ, bruuched hüt es standalone headset und nutzed PCVR jetzt damit kabellos.
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Re: de HELM!!!!

Beitragvon The Sheep » 13 Jun 2019 14:21

Oculus het agfange sich geges Streame ufem Quest zwehre:
https://www.vrnerds.de/oculus-fordert-s ... lus-quest/

Betroffe sind vorerscht nur 3rd party Apps wo im Store abote wärdet. Virtual Desktop zB.
ALVR söll no funktioniere. Lauft ja über de Entwickler Modus und nit über Virtual Desktop oder de Shop.
De Entwickler Modus chönntets aber jederzit zuemache. Hoffemer dass das nit passiert.

Warum tüends plötzlich so blöd?
Sie wärde halt gmerkt ha, dass en Oculus Quest + Streaming de Oculus Rift S überflüssig macht. Und zwar so richtig überflüssig, denn de Quest isch im Gegesatz zum S kabellos, het bessers Display, und Linseabstand chamer verstelle...
Games mit voller PC Power isch glaub s'einzig Argumänt gseh für de Rift S....
Und denn chömet so frächi Hacker wo nahezue sgliche ufem Quest möglich machet. Autsch...
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Re: de HELM!!!!

Beitragvon Drachenherz » 14 Jun 2019 13:35

GGodin, de Programmierer vo Virtual Desktop, hät jetzt en APk vo VD via sideloading im Aagebot, wo SteamVR drin hät, mit em Sege vo Oculus. Oculus will sötigi sache nöd im store, isch aber iiverstande, dass es über Sideloading verfüegbar isch und wird au nüt gege Sideloading underneh, also au ALVR und co werdet wiiterhin via sideloading verfüwgbar sii.

Gueti lösig: offizielle Store mit technisch uusgriifte Apps (grössteteils) für d‘Masse, sideloading für technisch versierti user und für Experimentels.

Edit:

https://www.reddit.com/r/OculusQuest/co ... r_feature/

The Sheep hat geschrieben:Oculus het agfange sich geges Streame ufem Quest zwehre:
https://www.vrnerds.de/oculus-fordert-s ... lus-quest/

Betroffe sind vorerscht nur 3rd party Apps wo im Store abote wärdet. Virtual Desktop zB.
ALVR söll no funktioniere. Lauft ja über de Entwickler Modus und nit über Virtual Desktop oder de Shop.
De Entwickler Modus chönntets aber jederzit zuemache. Hoffemer dass das nit passiert.

Warum tüends plötzlich so blöd?
Sie wärde halt gmerkt ha, dass en Oculus Quest + Streaming de Oculus Rift S überflüssig macht. Und zwar so richtig überflüssig, denn de Quest isch im Gegesatz zum S kabellos, het bessers Display, und Linseabstand chamer verstelle...
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Re: de HELM!!!!

Beitragvon Drachenherz » 14 Jun 2019 13:46

Ah ja, zum Thema VR streaming: es isch okayish, aber via normalem WLAN kein Vergliich zumene kabel gebundene headset, da bruchts ca. 40ms latenz weniger. Geil isch es, aber no lang nöd perfekt, und macht es rift s no lang nöd obsolet. Für freaks wie mich de Hammer, für otto-normal user nonig guet gnueg.
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Re: de HELM!!!!

Beitragvon The Sheep » 15 Jun 2019 01:39

Ich glaub eher nit dra, dass oculus wirklich iverstande isch demit. Ihri erschti reaktion isch ja gseh, dass sie kei streaming apps möchtet ha ufem quest. das blabla wäge nit usgrifter software in ihrem shop isch, wennis richtig verstande han ersch später nachegschobe worde, nachdem die übliche reddit petitionsmöngel uf barrikade sind.

Mir isch klar, die ganzi gschicht isch für oculus natürlich e gratwanderig zwische chundezfriedeheit, und de eigete gschäftsinträsse. Sit das mit em streame bekannt isch, froge sich chunde natürlich zu rächt, wie chann en Rift S wo en gaming PC brucht glich tür sie wie en Quest, wo de Rächner scho ibaut het ?

bin jedefalls gspanne wie sich das entwicklet. wenn ALVR blibt und villicht sogar perfektioniert chann wärde, wär das natürlich super.
Ich bin eh kei Fan devo dass es x verschiedeni Hardware Modäll muess gä wo fascht sgliche mache. Das regt mi scho uf bi Apple
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Re: de HELM!!!!

Beitragvon Drachenherz » 15 Jun 2019 06:57

Jason Rubins statement zu de ganze gachicjte:

https://mobile.twitter.com/Jason_Rubin/ ... 7781551104

Er gaht churz uf alli gschehniss ih.

Bin zueversichtlich, dass sideloading bliebt. Pavöov chunt. Virtual Desktop SteamVR stresming isch bi de sideloaded VD version (wo mer gliich s‘originsl ha muen, dass es funzt), bliebt. Mit em sege vo Oculus.

Oculus loset. Mer dörf ihne aber eifach nüt dure gah lah.
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