verschwörigs topen

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderatoren: Uriel, Avenger

Re: verschwörigs topen

Beitragvon Xinobrax2 » 01 Jun 2018 08:31

geosnow hat geschrieben:ohni action bilder isches chli langwilig zwei alte Manne zue zluege.

Bim zuelose gats amigs eher um s lose.
Xinobrax2
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitragvon Acid » 01 Jun 2018 10:09

geosnow hat geschrieben:Es paar animatione i gueter Qualität wäre doch no nett gxi.

Ja eh...Cool wär au grad a hochwertig Produziarti Doku zum Thema, mit guete Ufnahma/Animationa, zu allem wos drüber redand, oder dia verschiedena Lüt wos erwähnend no öpis dazua sägend etc. pp. Nur brucht das denn halt kli meh als 3 Lüt wo sich 3h Zit nähmand, und wär au öpis völlig anders. JRE isch immerno en Podcast, wo eigentlich dia allermaischta Lüt losand...drum isches oft scho kritisch wenns mol en Episoda lang zu viel Videos oder Bilder zeigend, au wenns i gwüssna Fäll halt en Mehrwert bütet für dia wos luege chönd. Mer kann aber natürlich scho dr Meinig sii, dass das nid so es tolls Format isch (oder konkret nid so toll für das Thema)...ich finds guet.
Acid
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitragvon Xinobrax2 » 01 Jun 2018 12:34

Langi Gspröch sind doch s Bescht im Internet! 2 Stund, 3 Stund...je länger desto besser. Wer das nid vertreit het glaubs chli es Problem mit de Ufmerksamkeit...
Xinobrax2
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitragvon thaeye » 01 Jun 2018 17:02

ich bin mich au widr chli meh as "gspröch" am gwöhne, mit em izug vo storytelling und schöne verzierigsmöglichkeite isch halt s eigentliche "gspröch" in hindergrund grutscht. ufmerksamkeitsspanni isch halt scho recht zrugg dur oises mediekonsumverhalte i de letschte 10 jahr. natürli chan aber en gueti illustration/animation es gspröch au nah chli ufpeppe.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon BrainBug » 26 Aug 2018 09:55

BrainBug
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 12 Jan 2019 15:13

ich has, wie jede natürli eh furtz idee gfunde. bis ich halt uf einigi unstimmigkeite gstosse bin..

churz:

Quelle

sehr guete zämmeschnitt vo pünkt usere sändig. empfihli jedem:

Quelle

d'science seid mir sind stationär:

Quelle

wie wötsch mit raketeatrieb voracho ohni luft?

Quelle

mir chönd nümme zum mond. mir händ technologie vo vor 50 jahr nümme. :groel:

Quelleich hät vom ne nasa heini echt glaubwürdigeri lüge erwartet. :typej: gitt vill so dummi ussage. gönd ma go luege.
The mind is the friend of those who have control over it, and the mind acts like an enemy for those who do not control it... es ist eine Form der geistigen Gewalt.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Seid reich im Geiste und warmherzig. Peace ihr crack niggas.
BildI love sleep and find joy at staring at the sky.Bild
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitragvon Acid » 12 Jan 2019 15:53

Mastler(P) hat geschrieben: gönd ma go luege.

Bild
Acid
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitragvon Vyse » 12 Jan 2019 19:54

Houuuly, wieso funktioniert ächt en Ventilator nöd im Vakuum? :lol: Wieso ächt? Wär doch cool, chönnt me mitme Propellerflugi uuf dä Mond :groel: :groel:
Vyse
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Vyse » 12 Jan 2019 20:19

Die zwei schwärwiegendschte Fähler, wo Verschwörigstheoretiker vo däm Schlag mached, isch dä Mangel a grundlegendem Wüsse und sfählende Vertraue. Es git nur zwei Möglichkeite. Entweder vertraut me Experte imene bestimmte Fachgebiet oder me investiert sälber enorm viel Ziit und Energie iis Erarbeite vo Wüsse und uuf em Wäg döthi chasch ja minutiös, Schritt für Schritt jedi Chliinigkeit nomal überprüefe und falls dier öppis schepps vorchonnt, chasch ja bestehendi Theorieä in Frag stelle und sogar villicht wiederlegge. Videos vo irgendwelche Schwachchöpf konsumiere, isch keine vo dänne beidne Wäg.
(...oder die dritt Möglichkeit: Es isch eim scheiss egal).
Vyse
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Xinobrax2 » 12 Jan 2019 21:13

Mastler(P) hat geschrieben:ich has, wie jede natürli eh furtz idee gfunde. bis ich halt uf einigi unstimmigkeite gstosse bin..

:typej:
Xinobrax2
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitragvon Vyse » 12 Jan 2019 21:15

Ragete funktioniered nöd im Wältruum

Quelle
Vyse
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Herr Rossi » 12 Jan 2019 22:22

Itz also au no de Mastler, ja denn halt. Zvil Ziit oder zvil Thaischeisse gfrässe?
PRO: JA
CONTRA: NEIN
Neutral: JA und NEIN
Dagegen: Option 3
Stark dagegen: NEIN und Option 3
Herr Rossi
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitragvon abyss » 13 Jan 2019 09:09

I gloub d Erde isch es Dreieck... :panik: :vortex:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
abyss
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 14 Jan 2019 12:41

Bild

Herr Rossi hat geschrieben:Itz also au no de Mastler, ja denn halt. Zvil Ziit oder zvil Thaischeisse gfrässe?

das töhnt gföhrlich xenophobisch :idea:
Bild
The mind is the friend of those who have control over it, and the mind acts like an enemy for those who do not control it... es ist eine Form der geistigen Gewalt.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Seid reich im Geiste und warmherzig. Peace ihr crack niggas.
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitragvon Herr Rossi » 14 Jan 2019 12:50

"Zlang im Sozistudium gsii? " wahrschinlich au irgendwie
PRO: JA
CONTRA: NEIN
Neutral: JA und NEIN
Dagegen: Option 3
Stark dagegen: NEIN und Option 3
Herr Rossi
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitragvon Xinobrax2 » 14 Jan 2019 15:15

Look into it...

Weisch, ich finde d Idee an sich nid mal so dumm. Ich denke wemer 100 Lüt uf de Strass würdi fröge ob d Erde flach oder rund isch, denn würded öpe 100 vo dene mit "rund" antworte, aber höchstens eine devo chänti dir tatsächlich erkläre warum er das so gset. Das ghört halt zu dene Sache wo di überwiegend Mehrheit eifach als gegebe hinimt oni au nur es einzigs Mal drüber nazdenke. Insofern haltis für legitim wemer das mal hinterfragt. Gwüssermasse sind ja eher die dumm wo über d Flacherdler lached obwohl si di rundi Erde selber gar nid chönd erkläre. Bis dahi also keis Problem.

Wasi denn allerdings nüm chan navollzieh isch, wiemer sich demit chan befasse und denn trotzdem na dra glaubt. Wer sich gern mit Verschwörigstheorie beschäftigt seti i de Lag si das Zügs effektiver z debunke als d Debunker. Im Fall vo de flache Erde isch das erstunlich eifach was denn wiederum bedüted, dass die Lüt wo dra glaubed keis einzigs Mal versuecht hend das Modell z hinterfrage...und das obwohl si sich für psunders kritisch halted.

Ich gibder mal es simpels Gedankeexperiment mit uf de Weg. Nemedmer mal a du stasch am Äquator....am beschte imne asiatische Land. Segedmer mal Indonesie. Det luegsch i de Nacht nach Süde an Sternehimmel. Jetzt stellder mal vor en anderi Person würdi s Gliche uf de gegenüberligende Site vo de Erde, also in Ecuador oder so ebefalls mache. Ufere flache Erde wäri Süde de Rand....das würdi wiederum bedüte, dass ihr beidi in entgegegsetzti Richtige lueged. Tatsach isch aber, daser beidi di gliche Sternbilder gsend...um 180° verdreit. Mit anderne Wort, ihr befinded euch ufere Chugle. Kei Schibe, kein Würfel, kein Zillinder, kei Halbchugle.....das simple Experiment zeigt dir, dases e Chugle isch. Simpli Geometrie Dude, ganz oni NASA. Chasches ja mal miteme Software Planetarium wie z.B. Stellarium teste fallsd nid bis zur nöchste Sunnefinsternis magsch warte.

...und ja, ich kenne einiges vom Dubay, ich lose au gern mal em Eddie zue und selbst bim Toni Mahoni güxli mengisch mal dri wemer susch nüt bessers ifallt. Ich kenne die mehrstündige Pseudo-Dokus. Isch ja nid so als heti es Problem mit Verschwörigstheorie. Ich denk mi gern i völlig abstrakti und abstrusi Weltbilder ine....vo Aliens bis zur hohle Erde. Ich denke sonig Üebige sind ideal um di eigni Perspektive um es paar Facette z erwitere...nur setmer debi halt ufem Bode blibe. Interessant sind doch letztendlich eher die Theorie womer nid chan zerlege selbst wemers versuecht. Isch ja nid so als gäbs en Mangel a relevante und begründete Verschwörigstheorie....
Xinobrax2
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitragvon turntablism » 14 Jan 2019 15:50

nur no tuble uf de chugle
turntablism
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 14 Jan 2019 15:58

danke! da muess ich mal ini luege.
Bild
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitragvon Xinobrax2 » 14 Jan 2019 16:14

Gang gschider mal chli uf minere Site go umestöbere: https://www.kalliste.tv

Chasch ja mal "Flache Erde" id Suechi tippe :kicher:
Xinobrax2
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitragvon Vyse » 14 Jan 2019 17:37

Xinobrax2 hat geschrieben:Look into it...

Weisch, ich finde d Idee an sich nid mal so dumm. Ich denke wemer 100 Lüt uf de Strass würdi fröge ob d Erde flach oder rund isch, denn würded öpe 100 vo dene mit "rund" antworte, aber höchstens eine devo chänti dir tatsächlich erkläre warum er das so gset. Das ghört halt zu dene Sache wo di überwiegend Mehrheit eifach als gegebe hinimt oni au nur es einzigs Mal drüber nazdenke. Insofern haltis für legitim wemer das mal hinterfragt. Gwüssermasse sind ja eher die dumm wo über d Flacherdler lached obwohl si di rundi Erde selber gar nid chönd erkläre. Bis dahi also keis Problem.

Skeptizismus isch immer ahbracht und am eheschte döt, wo wesentlichs uuf em Spiel staht.
Wieso, dass me sich dagäge streubt, Tatsache ahnerzkänne, wo tuusigmal prüeft worde sind, wär eigentli no spannend zerfahre.
Wieso eigentli? Was isch em Flacherdler jez so wichtig drah, dass er so sehr druff beharre muen. Gits dadezue e klari, nahvollziehbari Antwort? Falls ja, würi die gärn ghöre.

Dass nur en Bruchteil vo dä Mänsche dier es bestimmts Phänomen genau erchlärche chönnt, isch ja grad dä Punkt. Entweder vertraut me em Astrophysiker, wo uufs gliiche Resultat chonnt, wie millione vo andere Experte im gliiche Fachgebiet oder me setzt sich drah häre und erarbeitet sich verdammt nomal sResultat sälber (anstatt irgend en Bullshit im Internet sich go innezieh, vo eim, wo nöd mal es Oberstufe-Phsyik-Grundwüsse hät)
Dä Verschwörigsthoretiker aber mistraut em Experte und isch überzüügt, dass er entweder vo dä Nasa (oder suscht äre Institution) kontroliert wird oder er liiht schlichtwäg falsch (ohni, dass ers chönnt nahwiese) und i siine Verbländig ebbe kein Zugang zur "Wahrheit" hät und drum au nie Kontakt mit dä Annunaki wird ha oder was au immer.
Aber ja, häsch rächt, Uuslache isch eigentli falsch, es isch bestürzend und erchreckend und eigentli müsst me so Mänsche irgendwie hälfe chönne.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Xinobrax2 » 14 Jan 2019 17:51

Vyse hat geschrieben:Skeptizismus isch immer ahbracht und am eheschte döt, wo wesentlichs uuf em Spiel staht.
Wieso, dass me sich dagäge streubt, Tatsache ahnerzkänne, wo tuusigmal prüeft worde sind, wär eigentli no spannend zerfahre.
Wieso eigentli? Was isch em Flacherdler jez so wichtig drah, dass er so sehr druff beharre muen. Gits dadezue e klari, nahvollziehbari Antwort? Falls ja, würi die gärn ghöre.
Isch en guets Gfühl wemer glaubt e Wahrheit entdeckt z ha, wo vor allne andere verborge blibt.

Vyse hat geschrieben:Dass nur en Bruchteil vo dä Mänsche dier es bestimmts Phänomen genau erchlärche chönnt, isch ja grad dä Punkt. Entweder vertraut me em Astrophysiker, wo uufs gliiche Resultat chonnt, wie millione vo andere Experte im gliiche Fachgebiet oder me setzt sich drah häre und erarbeitet sich verdammt nomal sResultat sälber (anstatt irgend en Bullshit im Internet sich go innezieh, vo eim, wo nöd mal es Oberstufe-Phsyik-Grundwüsse hät)
Du hesch recht....und dennoch isch di entgegegsetzt Position genauso korrekt. Es isch nid all zu lang her, da het d Chile na s Weltbild vo de Flache Erde propagiert. Stellder mal vor da chunt denn sonen Kauz deher wo mit somene komische Rohr de Himmel beobachted und dir seit, dass d Erde rund isch. Was seisch dem? "Dude, de Pfarrer seit si isch flach...oder glaubsch ernsthaft vom Bischof bis zum Papst würdid sich alli irre? Si chönd Latein. Si sind Experte i dem Gebiet.". Das isch natürlich es plumps Bispiel und mer chent ez sege, dass de Verglich zwüschet de Chile und de hütige Wüsseschaft extrem hinkt....aber genau das isch halt min Punkt. I 100 Jahr werdedmer e Wüsseschaft ha wo di hütig Wüsseschaft genauso primitiv erschine lat. Sich uf Experte z verlah isch also immer es zweischnidigs Schwert.

Vyse hat geschrieben:Dä Verschwörigsthoretiker aber mistraut em Experte und isch überzüügt, dass er entweder vo dä Nasa (oder suscht äre Institution) kontroliert wird oder er liiht schlichtwäg falsch (ohni, dass ers chönnt nahwiese) und i siine Verbländig ebbe kein Zugang zur "Wahrheit" hät und drum au nie Kontakt mit dä Annunaki wird ha oder was au immer.
S isch en ziemlich spezielle Schlag vo Verschwörigstheoretiker wo sonig sache glaubt. Ich würd mal sege weniger als 1%, oft na vermischt mit religiöse Asichte und Psychose. De Umstand dass d NASA und anderi Institutione tatsächlich hüfig lüged macht die Sach denn au nid grad eifacher...

Vyse hat geschrieben:Aber ja, häsch rächt, Uuslache isch eigentli falsch, es isch bestürzend und erchreckend und eigentli müsst me so Mänsche irgendwie hälfe chönne.
:1thumb:
Xinobrax2
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitragvon Vyse » 14 Jan 2019 18:20

Xinobrax2 hat geschrieben:Isch en guets Gfühl wemer glaubt e Wahrheit entdeckt z ha, wo vor allne andere verborge blibt.

Ja, das stimmt, aber das isch die allgemein Antwort, ich würs gärn vom jewiils einzelne Wüsse. Genauso, wie z.B. öpper ah die oder en anderi Religion glaubt. Die allgemein Antwort git mier nüüt, die e persönlich Stellignahm vom einzelne interessiert mi wänn überhaupt.

Xinobrax2 hat geschrieben:Du hesch recht....und dennoch isch di entgegegsetzt Position genauso korrekt. Es isch nid all zu lang her, da het d Chile na s Weltbild vo de Flache Erde propagiert.

Genau, da isch wesentlichs uuf em Spiel gstande, es ganzes Wältbild, e enormi Machtposition, wo u.a. s alte Wältbild als Grundlag gha hät und duur die neu Wahrheit gfährdet worde isch.
Was staht aber jez uuf em Spiel im Zämmehang mit däm exakte Bispiel (Form vo dä Erde)? Es dörf sich gärn en Flacherdler dezue üssere.

Xinobrax2 hat geschrieben:Stellder mal vor da chunt denn sonen Kauz deher wo mit somene komische Rohr de Himmel beobachted und dir seit, dass d Erde rund isch. Was seisch dem? "Dude, de Pfarrer seit si isch flach...oder glaubsch ernsthaft vom Bischof bis zum Papst würdid sich alli irre? Si chönd Latein. Si sind Experte i dem Gebiet.". Das isch natürlich es plumps Bispiel und mer chent ez sege, dass de Verglich zwüschet de Chile und de hütige Wüsseschaft extrem hinkt....aber genau das isch halt min Punkt. I 100 Jahr werdedmer e Wüsseschaft ha wo di hütig Wüsseschaft genauso primitiv erschine lat. Sich uf Experte z verlah isch also immer es zweischnidigs Schwert.

Damals, wahrschiinli ja, aber nümm hüt. Dä wesentlich Underschied isch ja dä, dass damals eme okkulte "Wüsse" häsch muesch ahteil ha (z.B. häsch nur ah dä Wahrheit teil, wännd em innere Chreis vom Vatikan ahghörsch, em Uussestehende ischs also verunmöglicht worde, das Wüsse überhaupt chönne zprüefe, wills em unzuegänglich gmacht worde isch).
Hüt stahts jedem offe fascht alles zerforsche und zprüefe und in Frag zstelle. Klar, mueme Experte hinderfröge (viel stönd under Druck, möglichscht viel Publikatione uusezlah, anderi sind evtl. korrupt usw.) aber bi so grundlegende Frage, was für e Form dass dErde hät, dörf me sich uuf die aktuelle Erkänntniss beruefe. (und falls die uus irgende eme Grund würed wiederleiht werde, würs duur die gliich Wüsseschaft passiere, wo sie etabliert hät).
Vyse
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Xinobrax2 » 14 Jan 2019 18:29

Gseni au so. Es isch ez halt chli blöd dasmer das usgrechnet im Kontext vo de flache Erde diskutiered :lol:

Min Punkt isch eigentlich nur gsi, dass s Hinterfrage an sich nie dumm isch. Was ich dumm finde sind Lüt wo drüber lached obwohl sis selber au nid besser wüssed UND Lüt wos hinterfraged und denn öpis anders glaubed obwohlmers zwifelsfrei chan belegge. Beides dumm. Beides menschlich.
Xinobrax2
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitragvon Vyse » 14 Jan 2019 19:06

Ok, iiverstande.

Aber abgseh dadevo, ich vermuete ja, dass viel Mänsche sich vo dä wüsseschaftliche Methode no immer bedroht fühled, insofern, dass ihres individuelle Verhältnis zum Dasi irgendwie gföhrdet gsehnd. Ich meine, die wüsseschafltich Methode wiist tatsächlich e gwüssi Brutalität uuf. Jede Gedanke, wome konsequänt zänd muen Dänke, zersetzt öppis vo dä Wält, wie me sie vorhär gseh/verstande hät.

Die eigeni Läbensfüehrig chann aber trotzdem völlig eigetümlich bliibe. Kei Ahnig, ha mal öppis vomene Stamm ghört, wo ihre gsamt Tagesablauf nach dä Träum vo dä Stammesmitglieder gstaltet. Niemert hindert eim z.B. drah, das au hüt no genauso zpfläge. Chamme mache, jede Morge Träum uufschriibe und dä eigeni Tag nach äre eigene Interpretation gstalte. Bitz wirrs Biispiel, aber whatever, zeigt uuf, dass beides vereinbar isch, en aktuelle Erkäntnnistand mit äre ganz eigentümliche Läbensfüehrig.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Xinobrax2 » 14 Jan 2019 19:56

Ich setze ziemlich viel Vertraue i di wüsseschaftlich Methode. Ich würd mal sege d Wüsseschaft isch eis vo de beschte Instrument wo d Menschheit jemals hervorbracht het. Mis Vertraue id Wüsseschaftler hingege isch ziemlich beschränkt....wobi das natürlich je nach Disziplin variiert. Ironischerwis isches genau das Vertraue id Wüsseschaft wo vili vo de Wüsseschatler erblinde lat. Usgrechnet das was em Dogmatismus seti entgegewürke wird selber zum Dogma.

Hesch das mit de Gender-Studies mitkriegt? Die hend über Monate hinweg erfundeni Papers igreicht und einigi devo sind agnoh und veröffentlicht worde...

Quelle

Bi dem Bispiel isches zum Glück selbst für Nicht-Wüsseschaftler erkennbar, dases eigentlich nid um Tatsache, sondern um Ideologie gat. Wie gsets denn aber i anderne Bereich us? Weli Bereich sind ideologisch verblendet und weli nid? Söllmer sich als Ussestehende überhaupt dezue üssere?
Xinobrax2
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

VorherigeNächste

Zurück zu Off-Topic