Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Verfasst: 02 Okt 2013 16:12
von PlanetHarrieR
4 mille, nicht schlecht
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Verfasst: 26 Jan 2014 11:47
von PlanetHarrieR
erste screens aus der alpha
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Verfasst: 26 Jan 2014 15:01
von Uriel
es gseht unfassbar schlecht uus. filicht wirds ja no besser, nachem obligatorische pledge-rage
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Verfasst: 26 Jan 2014 15:18
von NRG
Uriel hat geschrieben:es gseht unfassbar schlecht uus.
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Verfasst: 26 Jan 2014 15:34
von PlanetHarrieR
Uriel hat geschrieben:es gseht unfassbar schlecht uus. filicht wirds ja no besser, nachem obligatorische pledge-rage
musste auch grad dran denken, das sogar die meisten billigspiele für ios besser aussehen als die bilder da
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Verfasst: 26 Jan 2014 18:36
von NRG
General Schaden hat geschrieben:
Uriel hat geschrieben:es gseht unfassbar schlecht uus. filicht wirds ja no besser, nachem obligatorische pledge-rage
musste auch grad dran denken, das sogar die meisten billigspiele für ios besser aussehen als die bilder da
Du gsesch hüt doch au besser us als im Buch vo dire Mueter.
Aso bi däm Dreamteam en Alpha-Version kritisiere isch wie bim Gerhard Richter im Atelier go drirede, währed er pinsled.
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Verfasst: 26 Jan 2014 19:04
von PlanetHarrieR
Ich finde die Ausrichtung der Kampagne auch etwas seltsam. Inafune denkt sich: Hey, Capcom hat über 50 Mega-Man-Spiele rausgebracht. Jetzt starte ich mal eine Kickstarter-Kampagne, um endlich mal etwas anderes, eigenes zu wagen...zum Beispiel ein Mega Man!
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Verfasst: 26 Jan 2014 20:59
von Uriel
NRG hat geschrieben:
Du gsesch hüt doch au besser us als im Buch vo dire Mueter.
Aso bi däm Dreamteam en Alpha-Version kritisiere isch wie bim Gerhard Richter im Atelier go drirede, währed er pinsled.
Es isch ja nüd so, dass das die erschti Alpha wär, wo me nachere Kickstarterkampagne gsee würd. Wenn z.B. vergliichsch, we Shadowrun usgsee hed...
Mal abgse drvo, dass bereits die Artworks, wos zeiged hend, eifach nur hässlich gsi sind? Findet das würklich irgendöpper schön? Sorry. Das Game het 0 Charisma.
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Verfasst: 26 Jan 2014 23:01
von NRG
Charisma isch en Eigeschaft, die hani no nie ime Game oder ame Computer gsuecht. De Inafune häd Charisma!
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Verfasst: 26 Jan 2014 23:20
von PlanetHarrieR
Nur mal nebenbei: Ich fänd's cool, wenn der Inafune eine Ina Fune heiraten würde und sie dann einen Doppelnamen annehmen würde: Ina Fune-Inafune.
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Verfasst: 27 Jan 2014 09:34
von Uriel
NRG hat geschrieben:Charisma isch en Eigeschaft, die hani no nie ime Game oder ame Computer gsuecht. De Inafune häd Charisma!
Willsch du jetzt tatsächlich behaupte, dass fiktivi Figure nüd chänd Eigeschafte ha we «frech», «schlau», «boshaft» etc.?
Selbstverständich het en Mario Charisma. Genauso we en Kevin us em Home Alone «frech» und «clever» isch. Aber ich gang jetzt mal dervo uus, dass du was anderes meinsch, oder?
Die Figure us Mighty No. 9 hend no genau gar nüt. Sie würked we en billige Mega Man abklatsch
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Verfasst: 27 Jan 2014 17:36
von NRG
Uriel hat geschrieben:Die Figure us Mighty No. 9 hend no genau gar nüt. Sie würked we en billige Mega Man abklatsch
Es sind ja au nur Bilder vo Concept und Alpha: en billige Abklatsch vome unfertige Game.
Apropos Mario und Charisma: de Keiji Inafune (Usbildig als Grafikdesigner) isch für de Mega Man vom Mario und em Osamu Tezuka inspiriert wurde.
Er verstaht also sehr guet, um was es gaht. Er häd bi Capcom sicher mehr als Charisma bewiese (au bi sine Werk), sonder au grossi Erfolg wie Onimusha als Produzent. Jetzt über Mega Man spotte, wenn es sones Dreamteam öppis neuis macht, und dafür sogar 3 Mio. sammle chan, zeigt das äbe wie wenig das du vo däre Leistig en Ahnig hsch und dass gschitter öppis anders machsch, als so lächerliche Kommentar.
Ich find die Zeichnige zu Mighty No. 9 schön und das Team vielversprächend, aber meh chamer iz au noni säge zume unfertige Spiel.
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Verfasst: 27 Jan 2014 18:39
von Uriel
:oberlaulen: ich glaub, du willsch mich trolle!
nrg hat geschrieben:Es sind ja au nur Bilder vo Concept und Alpha: en billige Abklatsch vome unfertige Game.
Was? vo was?
1. Ich han gseid, es würkt we en billige Mega Man Abklatsch.
2. impliziert dini ussag, dass es tatsächlich schlecht uusgseht, aber dass me no abwarte söll. Das heisst: du gisch mir recht und es gseht schlecht us? verstahn ich dich richtig? Mee seg ich ja nüd, ussert dass es bisher eifach zimli durchwachse usgseht.
nrg hat geschrieben:Apropos Mario und Charisma: de Keiji Inafune (Usbildig als Grafikdesigner) isch für de Mega Man vom Mario und em Osamu Tezuka inspiriert wurde.
Warum hesch du dr Iidruck, du muesch üs da dr Inafune vorstelle?
nrg hat geschrieben:Er häd bi Capcom sicher mehr als Charisma bewiese (au bi sine Werk) […]
Charisma bewiist me nüd, me het Charisma. Ich verstaa bim beste wille nüd, für was du argumentiere willsch?
nrg hat geschrieben:Jetzt über Mega Man spotte, wenn es sones Dreamteam öppis neuis macht, und dafür sogar 3 Mio. sammle chan, zeigt das äbe wie wenig das du vo däre Leistig en Ahnig hsch und dass gschitter öppis anders machsch, als so lächerliche Kommentar.
Wer genau spottet über Megaman? Ich red über Mighty No. 9 Wer spottet da inne über irgendwas???
Nur will sich eine vo irgendwas inspiriere laht, macht das sis Werch irgendwie super? Vo was zum Geier redisch du?
Dr Inafune und das Team sind sicher zu einigem ide Laag. Aber was ds Design vom Game betrifft, gsehts jetzt immer no gliich schlecht uus we zu Beginn vode Kickstarter Kampagne.
Wenn me de Inafune en Künschtler will nänne, denn ischer eine, wo sich selber grad zitiert. Das chan mer mache, aber für mich gsehts halt im Moment immer noch nach «leftover concept art for Mega Man 9&10» uus.
Ah, und um noch uf dr «Du bisch en Ignorant» Vorwurf ds reagiere, wod so herrlich mit ere komplett überflüssige Information iigleitet hesch (wil jede da inne dr Inafune kennt):
mümümü selber ignorant!
Aber ja: filicht wird ich ja überrascht. Sie hend ja no über es Jahr ziit (söll ja erscht im Füehjahr 2015 usecho?)
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Verfasst: 27 Jan 2014 19:02
von NRG
Um min Punkt nach däne Unklarheite iz namal klar stelle: Du verkennsch de Inafune und sis Team, und schiinsch zudem kein blasse schimmer vo Game-Entwicklig z'hah, wenn jetzt ab Charakter-Konzept-Zeichnige und Alpha-Screenshots meinsch, es gsächi so schlächt us, will das z'mitzt drin isch, dadefür sicher nid schlächt usgseht (de charakter gseht scho ziemlich beta us) und am End es Action Game mit hoffentlich neue Ideen usechunt, wo no keine vo euis bisher je häd chöne spiele. selbst wenn das jetzt hüt so fertig wäri, würdis gern aluege und denn beurteile, wil das äbe vom Inafune sim userwählte Team chunt und nöd vo irgend äme unbekannte Indie-Studio.