Seite 1 von 1

[XOne] Dead Rising 3

Verfasst: 15 Nov 2013 11:38
von Master(G)
12.11.13 - Dead Rising 3 kann die von Capcom versprochenen stabilen 30fps nicht halten, wie Digital Foundry auf Eurogamer schreibt. In der vorliegenden Version des Spiels fiel die Bildrate in den Außen-Levels ständig auf 20fps.

Bei besonders großen Explosionen erreicht das Spiel vorübergehend nur noch 16fps. Die Auflösung beträgt 1080p (hochskaliert).
:lol: 16fps? really??

Re: Dead Rising 3

Verfasst: 15 Nov 2013 18:46
von Kretinou
Wtf :lol:

Re: Dead Rising 3

Verfasst: 16 Nov 2013 13:42
von Uriel
Sali!
Dafür gits scho es Topic und all hend scho drüber glolt.
->merge?

Re: Dead Rising 3

Verfasst: 16 Nov 2013 16:20
von BrainBug
will nid wisse bei wieviele ufm pc regelmäßig die framerate in ähnliche regione abkack, ohne dass es sie stört. :kicher:

Re: Dead Rising 3

Verfasst: 16 Nov 2013 20:15
von Gurgelhals
Da no en Artikel, wo us ere chli technische Sicht (aber nöd so, dass me als Nöd-Nerd nüt meh verstah würd) relativ plausibel erchlärt, werum das mit 1080p uf em Xbone grundsätzlich ehner schwierig wird: http://www.golem.de/news/xbox-one-die-v ... 02646.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Richtig hässlich und zwar im Bezug uf beidi Konsole isch aber eigentlich dänn de Näbedsatz am Schluss:
Schon bei den Last-Gen-Konsolen war es oft so, dass zugunsten einer besseren Grafik die Auflösung (also die Bildqualität) reduziert oder auf Multisampling-Kantenglättung verzichtet wurde. Da bei den Next-Gen-Konsolen von Beginn an MSAA durch Shader-basiertes Antialiasing ersetzt wird, müssen die Entwickler insbesondere bei der Xbox One neue Wege finden.
Shader-basierts Antialiasing aka verblurrti Texture frei Haus. Tümmer gaht's nüme :typej: Anisotrops Texturfiltering chunnt ja i de Spieli offebar ebefalls nöd zum Isatz, obwohl me das uf em PC sitt öppe 10(!!!) Jahr problemlos i so ziemlich jedem Spieli ohni en nännenswerte Performanceverlust chan aktiviere. Next Gen indeed :typej:


PS: De Artikel hätt no en chline Fähler, d'PS4 hätt ebenfalls en integrierte DSP für Soundberächnige.

PPS: Sie hetted das Ding konsequenterwiis halt doch besser Xbox720 sölle nänne :kicher:

Re: Dead Rising 3

Verfasst: 17 Nov 2013 11:36
von Goran
Hans Spiel gspielt und es hät mer gfalle. Isch mer nöd zlangsam inecho

Re: Dead Rising 3

Verfasst: 18 Nov 2013 14:44
von Master(G)
Bild

Re: Dead Rising 3

Verfasst: 19 Nov 2013 10:42
von Goran
Das Game wird so geil. De erscht Teil hät mer scho gfalle, aber isch zkrass gsi i de Nacht das zspiele und zschwär. De Teil isch genau richtig, easy zum spiele mer stirbt nöd so schnell, Grafik gfallt mer au.

Re: Dead Rising 3

Verfasst: 20 Nov 2013 09:04
von Supersonic
S'eis hani damals au fantastisch gfunde. Speziell mit de Motorsagene vom Gloon =)

Re: Dead Rising 3

Verfasst: 20 Nov 2013 16:08
von Goran
IGN Bewertig 8.4 :2finger:

sBescht Dead Rising ever.-)

Re: Dead Rising 3

Verfasst: 20 Nov 2013 17:48
von lakritz
Goran hat geschrieben:IGN Bewertig 8.4 :2finger:

sBescht Dead Rising ever.-)
ischs dasmol demfall nöd 100% scheisse? überraschend.

Re: Dead Rising 3

Verfasst: 20 Nov 2013 18:22
von Skeletor
genau 5 min witzig. und denn isch bi normale lüt dluft dusse.

Re: Dead Rising 3

Verfasst: 20 Nov 2013 19:33
von zeromeier
Skeletor hat geschrieben:genau 5 min witzig. und denn isch bi normale lüt dluft dusse.
1 & 2 hani fertig gspielt.

Re: Dead Rising 3

Verfasst: 20 Nov 2013 19:37
von Skeletor
häsch ä wett verlore?

Re: Dead Rising 3

Verfasst: 21 Nov 2013 07:39
von zeromeier
Skeletor hat geschrieben:häsch ä wett verlore?
ich has guet gfunde :vortex:

Re: Dead Rising 3

Verfasst: 21 Nov 2013 07:47
von TypeJ
BrainBug hat geschrieben:will nid wisse bei wieviele ufm pc regelmäßig die framerate in ähnliche regione abkack, ohne dass es sie stört. :kicher:
bi mir nöd will das isch total scheisse

Re: Dead Rising 3

Verfasst: 21 Nov 2013 07:49
von TypeJ
Supersonic hat geschrieben:S'eis hani damals au fantastisch gfunde. Speziell mit de Motorsagene vom Gloon =)
ja man!
und teil 2 hani naher glaub 3minute gspielt

Re: [Xone] Dead Rising 3

Verfasst: 27 Aug 2014 07:26
von Master(G)
alti topic fürehole! olool

de scheiss wo id em topic staht, unfassbar. sogar vo mir!? LOL fail böhme!

das isch game isch MEGA! :sabber:

alles was bi de alte dead rising scheisse gsi isch, isch jetzt behobe worde!

praktisch kei ladeziite meh!
kei ziitstress meh!
1.000.000 Zombies on-screen!
100 Combo-Weapons!
Super-Combo-Weapons!
Flächi vome DR1 und 2 kombiniert!
Jenschti Fahrzüüg!

ich han also grad e bitz Freud ab dem scheiss...

jänu... ich ha ja min co-op Partner bereits :herzli:

Re: [XOne] Dead Rising 3

Verfasst: 29 Aug 2014 07:53
von Trunks
:herzli: es isch uhuere super. Mit em Dejan zämer hämers
3 oder 4 mal duregspielt. 30 Stund super co-op fön - so viel glachet

Re: [XOne] Dead Rising 3

Verfasst: 29 Aug 2014 08:28
von Master(G)
morn gitts freinacht mit em litespec! isch freu misch! :herzli:

PS: de tittefall hani probiert... naja, bitz hektisch, und tearing hetts au, was mi scho bitz stört. gäg es BF4 chas leider ned astinke. em simon gfallts aber, wäg de roboter! :lol:

Re: [XOne] Dead Rising 3

Verfasst: 29 Aug 2014 09:02
von Trunks
Es isch abartig geil aber am afang wohl würkli bitz hektisch.. :lolz: