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Daylight: Warum sinds erst jetzt uuf die Idee cho?
Verfasst: 06 Jan 2014 15:44
von Supersonic
http://www.youtube.com/watch?v=GSYdvUaOsQs#t=56" onclick="window.open(this.href);return false;
Horrorgame vo Atlus miteme ähnliche System wie bi Spelunky wo sich d'Dungeons immer wieder verändered. Das hett Potential i mine Auge!
Re: Daylight: Warum sinds erst jetzt uuf die Idee cho?
Verfasst: 06 Jan 2014 15:59
von geosnow
zuefalls generator games sind mir sit falal labyrinth nöd so ghür.
Re: Daylight: Warum sinds erst jetzt uuf die Idee cho?
Verfasst: 06 Jan 2014 16:12
von Supersonic
Spelunky isch defür s'Lebe lang fantastisch! Es chunnt halt uuf d'Umsetzig druff ah!
Re: Daylight: Warum sinds erst jetzt uuf die Idee cho?
Verfasst: 10 Jan 2014 17:27
von damian
han au no nie es guets zuefalls generierts spiel gseh... ich meine was isch schöner: wänn öpper öppis us lego bout, oder wänn d'chlötz eifach ime huufe anegrüert werdet?
Re: Daylight: Warum sinds erst jetzt uuf die Idee cho?
Verfasst: 11 Jan 2014 09:17
von Supersonic
hanf hat geschrieben:han au no nie es guets zuefalls generierts spiel gseh... ich meine was isch schöner: wänn öpper öppis us lego bout, oder wänn d'chlötz eifach ime huufe anegrüert werdet?
Ich gsehn din Pünkt aber es git uusnahme. Puzzle Games im spezielle. Tetris, Dr. Mario, Mr. Driller, etc.
Und wie scho es paar Mal aadüütet, Spelunky isch perfekt i dem wos macht. Btw. wird Deep Down für PS4 ähnlich sii.
Re: Daylight: Warum sinds erst jetzt uuf die Idee cho?
Verfasst: 12 Jan 2014 13:31
von Trunks
Vor allem isch es vo dä Dead Island lüüt. Das spieli isch grossartig gsi, also im Coop. Obwohl mehr's mit em Nussli niä durägspielt händ, sicherlich zwüschet 25 - 35 Stund gspielt.