1000/1000 Megabit Internetleitig^^

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Gurgelhals »

Da no Präsentation vom init7/Fiber7-Scheff zum Produkt (technischi und gschäftlichi Aspekt) für die wo's interessiert: https://drive.google.com/file/d/0B1dniA ... view?pli=1" onclick="window.open(this.href);return false;

No interessant: Die meischte Glasfaser-Abüüter mached Hardware/Infrastruktur-mässig genau gar nüt, sondern übernähmed da alles tutti quanti vo de Swisscom bzw. de Stadtwerk und verchaufeds a d'Enduser wiiter und drum sind die Agebott au alli öppe glich langsam. Fiber7 "funktioniert" i däre Form, will sie vo de Swisscom nume die "toti" Leitig zum Huus mieted (das da: http://www.swisscom.ch/en/wholesale/pro ... s/alo.html" onclick="window.open(this.href);return false; ) und sie dänn sälber betriibed. Sprich: i de Telefonzentrale hänkeds sie sie an en eigene Switch, wo mit em eigene Internet-Backbone verbunde isch.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Supersonic »

Ich bin au debii, han kündet bi de Cablecom und warte jetzt uufs Modem. Ich han überraschenderwiis sogar scho ä OTO-Buchse ide Wohnig gha. MEGA!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Gurgelhals »

:panik:

Viel Spass mit de Konfiguration vom Mikrotik :-D
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Supersonic »

Gurgelhals hat geschrieben::panik:

Viel Spass mit de Konfiguration vom Mikrotik :-D
chasch mer denn ja helfe :grin:
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Gurgelhals »

rolf, ich bin ja sälber meh schlächt als rächt am umeimprovisiere mit dem Ding :lol:

Port-Forwarding Regle z'erstelle isch scho mal nöd ganz eifach. Dänn mousch immer alles parallel für IPv4 und IPv6 mache, will Fiber7 IPv6 vollständig understützt (was ja eigentlich super isch, aber i die ganzi IPv6-Materie han ich mich trotzdem dörfe iiläse). Mit Firewall-Chains und Interface-Konfiguratione han ich mich bisher au nonig gross usenand gsetzt, aber da isch es au früehner oder spöter mal nötig, usw. Isch halt würklich nöd Plug & Play (sträng gno natürlich scho: Du chasch das Ding istecke und du häsch Internet, sowiit isch er vom Provider scho vorkonfiguriert. Aber ebe: Sobald chli meh bruchsch - statischi IPs für dini Clients, Port Forwarding für Torrents, usw. - gaht's ziemlich schnäll mal ap :nut:). Anderersiits sind d'Möglichkeite, wo dir das Ding ab Werk büütet, halt scho rächt beidruckend.

Rückblicked würd ich aber wahrschinlich statt em Router doch nume d'Optik + Mediakonverter näh, vorerst mit em alte Router wiiterfahre und druf warte, dass en Router für de Consumerbereich usechunnt, wo würklich alles schafft (also au 1Gbit/sec WAN<>LAN-Throughput).
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Xinobrax2 »

De Lerneffekt isch doch sowiso immer s beschte a neuem Technik-Spielzüg. Isch doch super, wemer sowas via Try & Error selber chan ufbaue. Ich wär beleidigt wenn die mir en Systemtechniker würded schicke :P Das isch chli als würdsch bimene neue Lego Bausatz amene Kolleg alüte demit ers für dich chan zemebaue...
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Mastler(P) »

Xinobrax2 hat geschrieben:De Lerneffekt isch doch sowiso immer s beschte a neuem Technik-Spielzüg. Isch doch super, wemer sowas via Try & Error selber chan ufbaue. Ich wär beleidigt wenn die mir en Systemtechniker würded schicke :P Das isch chli als würdsch bimene neue Lego Bausatz amene Kolleg alüte demit ers für dich chan zemebaue...
trial and error, isch dä üblich usdruck. nur so am rand. bi sprach bini mängisch bitz empfindlich, au wenni wie en chrüppel schrieb.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Xinobrax2 »

Mastler(P) hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:De Lerneffekt isch doch sowiso immer s beschte a neuem Technik-Spielzüg. Isch doch super, wemer sowas via Try & Error selber chan ufbaue. Ich wär beleidigt wenn die mir en Systemtechniker würded schicke :P Das isch chli als würdsch bimene neue Lego Bausatz amene Kolleg alüte demit ers für dich chan zemebaue...
trial and error, isch dä üblich usdruck. nur so am rand. bi sprach bini mängisch bitz empfindlich, au wenni wie en chrüppel schrieb.
Spillt doch kei Rolle...
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Mastler(P) »

ja eh, mind never.

im not implying your arent playing with a filled deck, nor am i playing satan's advocate.
i actually think we're seeing eyeball to eyeball on this one.

just take my advice with a granulate of salt. :)
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich merks mir jetzt für de Rest vom Lebe...merci.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Mastler(P) »

lol...bitte^^

aber ja, super agebot. machi vilich au irgendwenn. schriebed wieter, will eich nöd stöhre.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Supersonic »

Hans jetzt also dihei und es isch wahnsinnig schnell. Aber mit de Konfiguration hani no chli Müeh. Momentan chumi nume per Wireless is Internet und mitere Wired Connection bini zwar mitem Router verbunde, aber er laht kei Internet dure. Usserdem funktionierts Wi-Fi Internet momentan nume uuf eim Grät gliichziitig. Sobaldi mis Natel mit Wi-Fi au no verbinde gheit entweder s'Handy oder de Laptop use. Han s'Modem am Aafang müese resett wil es Passwort verlangt worde isch, aber das hett au nüüt ghulfe.
Chume nöd ganz drus :nut:
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Gurgelhals »

Wänn'd en Factory-Reset gmacht häsch, sind evt. wichtigi Istellige verlore gange (womöglich isch die ganze IPv4-NAT-Konfiguration usegheit, dänn isch natürlich klar, dass immer nume eis Grät gaht). Am beschte tousch z'allererscht mal s'Konfigurationsfile vom Provider neu ispiele: https://www.fiber7.ch/fiber7-support/" onclick="window.open(this.href);return false; (Obacht: d'WLAN- und Admin-Passwörter wärded da au neu gsetzt; die stönd i de dezugehörige Aleitig).
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Supersonic »

Das hani natürli gmacht und denn ischs immer nonig gange. Gester znacht ischs mer jetzt aber glunge und jetzt schiint alles problemlos z'funktioniere. Nume bi Torrents chumi nonig so uuf d'Höchi. Über 2Mbit bini nonig übere cho. Häsch vilicht ä gschiidi Liste für Torrent und Gaming Ports? Bzw. checki s'forwarding uuf dem Router nonig so gnau. Das wirdi aber schono chönne usefinde. S'GUI vom Router isch chli gar Advanced und das machi weiss Gott nöd zum erste Mal :lol:
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Gurgelhals »

Port Forwarding machsch under IP > Firewall > NAT.

Det neui Regle erstelle und zwar mit folgende Agabe:
a) d'Kriterie für s'Forwarding:
- Chain: "dstnat" (= d'Afrag chunnt vo usse a d'WAN-IP und sött a e bestimmti LAN-IP)
- Protocol: 6 (tcp) (oder udp bzw. no e zweiti Regle für en udp-Port, falls din Torrent-Client de brucht)
- Dst. Port: [Portnummere wie im Torrent-Client spezifiziert]
- In Interface: sfp1 (= s'Interface, wo dini Glasfaser-Optik drin isch, also effektiv de WAN-Port)

b) d'Forwarding-Regle:
- Action: dst-nat (= Afrag witerleite a die folgendi IP-Adrässe/Port)
- To Adresses: [IP-Adrässe vom Rächner, wo din Torrent-Client druf lauft]
- To Port: [Portnummere wie im Torrent-Client spezifziert]

Vorher setzisch am beschte no e statischi IP-Adresse für din Client, das gaht under IP > DHCP-Server > Leases. Det de entsprächendi Host aklicke und obe uf "Make Static" klicke und das wärs au scho und zuedem ohni müehsams MAC-Adresse abtippe. Nachher chasch det problemlos au en anderi statischi IP-Adresse für die jewiilige Grät bestimme.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
Beiträge: 29024
Registriert: 12 Mai 2002 17:23
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von ritschi »

Gurgelhals hat geschrieben: Rückblicked würd ich aber wahrschinlich statt em Router doch nume d'Optik + Mediakonverter näh, vorerst mit em alte Router wiiterfahre und druf warte, dass en Router für de Consumerbereich usechunnt, wo würklich alles schafft (also au 1Gbit/sec WAN<>LAN-Throughput).
i üsne tests hei de D-Link DIR-880L und DIR-868L immerhin 900-950Mbit/s gschafft.

es isch denn eher client siitig schwierig worde zum de speed usreize.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Gurgelhals »

Meh als 940Mbit/sec netto liit afaik sowieso nöd drin. De ganzi Overhead frisst um die 50-100Mbit/sec, entsprechend sind das sehr gueti Wert.

Bezüglich Routerfrag chunnt bi mir halt au no dezue, dass ich dene Consumer-Modäll vo Asus, Linksys, DLink, Netgear, usw. nach über 10 Jahr 3rd Party-Linux Firmwares nöd würklich über de Weg traue was Stabilität, Zueverlässigkeit und Konfigurationsmöglichkeite betrifft. Es gitt erfahrigsgemäss immer irgendöppis, wo die Dinger mit de proprietäre Firmware ab Werk nöd chönd und/oder sie zum abstürze bringed, und für das han ich eifach kei Geduld meh. Und was die verschiedene Highend-AC-Router betrifft, han ich au ghört, dass die rächt heiss wärded. Da würd ich drum wohl doch ehner uf d'Ubiquiti-Lösig wächsle (will "Prosumer"-Hardware) und in chauf näh, dass es dänn halt näbed em Media Converter au no en extra Switch und en Access Point brucht.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Uriel »

Bi dene AC Router ghör ich vor allem extrem Unterschiedliches:
dr Netgear R7000 het bereits exzellente Support vo dd-wrt. En Typ namens Kong macht sich recht um das Gräät bemüeht. Allerdings: nach gwüsse Teschts ischer dr schnellscht Router ever, nach andere ischer eher im Mittelfeld, wenn im 2.4Ghz Bereich bisch. Hetti mee Geld, ich würds eifach mal waage und das Ding chaufe.
Router müend bi mir sowieso nüd soo viel chönne, wil ich es pcengines Board verwende, wo mit OpenBSD bestückt isch, für alles, was Firewall, DHCP etc. betrifft
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Gurgelhals »

Hm, gemäss de Release Notes isch aber da offebar d'NAT-Hardwarebeschleunigung deaktiviert, will sie irgendwie no verböggt isch und entsprächend chunnt das Grät mit DD-WRT ebefalls nöd über 400Mbit/sec. Unsicherheite wie die sind ebe genau das, wo ich kei Luscht druf han.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Uriel »

Gurgelhals hat geschrieben:Hm, gemäss de Release Notes isch aber da offebar d'NAT-Hardwarebeschleunigung deaktiviert, will sie irgendwie no verböggt isch und entsprächend chunnt das Grät mit DD-WRT ebefalls nöd über 400Mbit/sec. Unsicherheite wie die sind ebe genau das, wo ich kei Luscht druf han.
Was? Ich han gmeint, das seg sitem letschte Kong release aktiviert?
Kong hat geschrieben:Build 24710 23. July 2014 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Update 07/24 8:28AM:

-fix privoxy rule file
-fix accept_ra value for native ipv6 without pd

New:

-DD-WRT Turboboost (NAT acceleration) with qos support. WAN-LAN routing speed in lab ~800Mbps
-minidlna update
-ipv6 implementation for native IPV6 and IPV6 with pd includes ipv6 dhcp client/server
-openvpn scramble integration to make it difficult for censors to detect openvpn traffic
-user password field for openvpn client. It is not neccessary anymore to create a password file through "Save Startup"
and add the auth-user-pass option to "Additional Config"

Fixed:

-openvpn with qos enabled
-openvpn status page
-sporadic upgrade failed when flashing (introduced in 24500)
-minidlna video stalls for some clients
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Gurgelhals »

Hm, wiiter obe i de Release Notes staht ja folgendes:
Build 25015 13. Sep 2014 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

HW NAT removed until we have fixed all known issues

[...]

Build 24865 15. Aug 2014 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

New:

-HW NAT option allow to switch HW NAT on and off (HW NAT is experimental and may not work for everyone, by default it is off)
-dnsmasq update 2.71
-update openssl 1.0.1i
-wireless TPC settings
-some wireless parameter optimizations (reset required)*
Oder isch das öppis anders? Chume nöd drus.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Uriel »

Nei, ich glaub du hesch recht. S git ke HW NAT fürs dd-wrt uf em R7000.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Gurgelhals »

So wie ich das verstahne isch s'hardwarebeschleunigte NAT uf dene Grät e proprietäri Lösig, wo fixfertig vo Broadcom a d'OEMs glieferet wird. Entsprächend gaht das nume via Hersteller-Firmware und chan nöd i eme Open Source-Projekt implementiert wärde (bzw. schiined d'Versüech, die Funktionalität irgendwie z'reproduzeire no nöd würklich z'fruchte). Isch chli fark, will mit Closed Source Firmware will ich uf dene Dinger ebe würklich nüt meh z'tue ha.

Edith: Ah, er erchlärt's no rächt guet: http://forums.smallnetbuilder.com/showt ... hp?t=18144" onclick="window.open(this.href);return false;
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Astroboy
Cowboy
Cowboy
Beiträge: 3126
Registriert: 04 Aug 2009 12:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Astroboy »

Mir hei hie ir WG e 60/60er Fiber vo iWay (via EWB), scho nur das macht Spass. Und ize hani ou no gad mit Flachband-Kabel die ganzi WG verkablet und dr Server vo mim Zimmer id Chuchi gsteut.

Gigabit-WG mit 7.5 Mb/s Internet (Ping: 4ms) für den Gewinn
:wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer:
Plex
:wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer:
Synology
:wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer:
Glasfaser
:wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer:
Automation & Usenet
:wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer:
Passthepopcorn
:wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer:

Und ändlech Rueh im Zimmer!

Your message contains too many smilies. The maximum number of smilies allowed is 30.
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^

Beitrag von Avenger »

Ei Frog: für was brucht me de ultrakrassi Upload? Was Cha me schönes astelle mit dem?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 50 Gäste