esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
wesperados
Gamer
Gamer
Beiträge: 86
Registriert: 12 Okt 2010 19:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von wesperados »

@thaeye und @Rossi: sind ihr chli agspannt weg Corona? Aspannige könne zu heftige Überreaktione füehre. Es isch wichtig, i solch Zyte en kühle Kopf z bewahre und d Energie für was Bruchbares z nutze und ned a de Mitmensche uszlah. Z.B: chönd ihr euchi Energie nutze zum go Hamsterkäuf mache und Notvorrat azlegge.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14755
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von evo »

Gäll. Die sölle sich mol zämme imne stripschuppe besuffe, wärde sicher no best frens
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von resuscitation »

https://www.watson.ch/!152637538?utm_me ... gn=fb_news

Ich bin nöd für Panikmache aber wenn mr das Thema nöd ernscht nimmt, nöd ernscht näh will, dänn isch würklich nüm z'helfe
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von onion »

resuscitation hat geschrieben:https://www.watson.ch/!152637538?utm_me ... gn=fb_news

Ich bin nöd für Panikmache aber wenn mr das Thema nöd ernscht nimmt, nöd ernscht näh will, dänn isch würklich nüm z'helfe
ich schwör bin uf das resultat scho vor 2 woche cho ohni irgendwas z'läse. nid wel ich es genie bin, sondern weli paar hirnzelle igschalte ha.
und 65i isch nid alt und es sind au nid nur alti.

ebe, wie d'engländer gester wo 3000 spanier dur europa löhnd la reise direkt iz stadion. eifach nid ernst neh, uf de arbet eine uf lustig mache.
no chli is kino, fitness und evlt. chratzt wäg dir öpper ab, nid so schlimm. am beste jedem wo jetzt nid dihei blibt, ferie abseit und in usgang gaht
grad direkt eis id frässe haue.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16664
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

resuscitation hat geschrieben:https://www.watson.ch/!152637538?utm_me ... gn=fb_news

Ich bin nöd für Panikmache aber wenn mr das Thema nöd ernscht nimmt, nöd ernscht näh will, dänn isch würklich nüm z'helfe
scheiss watson chunt au scho mit ihrne 20jährige meme journaliste. das sind gnau die wo alles nur schlimmer machet. isch imfall de bricht vom arzt won ich postet ha.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16664
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

wesperados hat geschrieben:@thaeye und @Rossi: sind ihr chli agspannt weg Corona? Aspannige könne zu heftige Überreaktione füehre. Es isch wichtig, i solch Zyte en kühle Kopf z bewahre und d Energie für was Bruchbares z nutze und ned a de Mitmensche uszlah. Z.B: chönd ihr euchi Energie nutze zum go Hamsterkäuf mache und Notvorrat azlegge.
was i na schlimmer find als doppelmoraliste sind die wo striiitgspräch waend beschwichtige :2finger:
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von resuscitation »

thaeye hat geschrieben:
resuscitation hat geschrieben:https://www.watson.ch/!152637538?utm_me ... gn=fb_news

Ich bin nöd für Panikmache aber wenn mr das Thema nöd ernscht nimmt, nöd ernscht näh will, dänn isch würklich nüm z'helfe
scheiss watson chunt au scho mit ihrne 20jährige meme journaliste. das sind gnau die wo alles nur schlimmer machet. isch imfall de bricht vom arzt won ich postet ha.
Ja, das isch mir klar gsi.. nur chan ich kei Italienisch
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

resuscitation hat geschrieben:https://www.watson.ch/!152637538?utm_me ... gn=fb_news

Ich bin nöd für Panikmache aber wenn mr das Thema nöd ernscht nimmt, nöd ernscht näh will, dänn isch würklich nüm z'helfe
Ich nime, wie jede Winter, s Risiko vom ne Infekt ernst indem ich mich so verhalte wie s BAG das aktuell empfiehlt. Natürlich sowiit machbar und vernünftig isch. Panik oder Angst hani wäg dem nid und wenn wägem covid-19 chronisch chranki Lüt sterbed find ich das nid bedenklich. Gid momentan tragischeri Ereignis uf de Welt. Gseh s Problem nid wo vil Lüt im Moment impliziered.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:
resuscitation hat geschrieben:https://www.watson.ch/!152637538?utm_me ... gn=fb_news

Ich bin nöd für Panikmache aber wenn mr das Thema nöd ernscht nimmt, nöd ernscht näh will, dänn isch würklich nüm z'helfe
scheiss watson chunt au scho mit ihrne 20jährige meme journaliste. das sind gnau die wo alles nur schlimmer machet. isch imfall de bricht vom arzt won ich postet ha.
!!!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:
wesperados hat geschrieben:@thaeye und @Rossi: sind ihr chli agspannt weg Corona? Aspannige könne zu heftige Überreaktione füehre. Es isch wichtig, i solch Zyte en kühle Kopf z bewahre und d Energie für was Bruchbares z nutze und ned a de Mitmensche uszlah. Z.B: chönd ihr euchi Energie nutze zum go Hamsterkäuf mache und Notvorrat azlegge.
was i na schlimmer find als doppelmoraliste sind die wo striiitgspräch waend beschwichtige :2finger:
!!!!!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16664
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:
resuscitation hat geschrieben:https://www.watson.ch/!152637538?utm_me ... gn=fb_news

Ich bin nöd für Panikmache aber wenn mr das Thema nöd ernscht nimmt, nöd ernscht näh will, dänn isch würklich nüm z'helfe
Ich nime, wie jede Winter, s Risiko vom ne Infekt ernst indem ich mich so verhalte wie s BAG das aktuell empfiehlt. Natürlich sowiit machbar und vernünftig isch. Panik oder Angst hani wäg dem nid und wenn wägem covid-19 chronisch chranki Lüt sterbed find ich das nid bedenklich. Gid momentan tragischeri Ereignis uf de Welt. Gseh s Problem nid wo vil Lüt im Moment impliziered.
"chronisch chranki" recht makaber vomene linke z ghöre (sind ja nur alti wiisi manne wot erde kaputt gmacht haend wo jetzt dra verrecket oder?). aber ebe.......du redsch ines paar wuche anderst...wenn ja jetzt de unterschied zwüschet de mortalitätsrate vo de gripp und covid nöd kennsch.

imfall au en 66 jährige chan nah mit asthma eigentlich 88 werde. bedenklich dis denke. sehr. schad. aber so sind villi "guetmensche" ja. ich han dihei öper mit chemotherapie (de haet sich de hirntumor natürli usgsuecht will karma und so oder , haemer ja au scho diskutiert..?), nöd schön z ghöre dases lingi giit wo so wie du denket. d hubachers sind würkli usgstorbe :(

was isch tragischer momentan? die arme chind in griecheland wahrschinlich...

ich schiebs mal uf fehlinformation gwürzt mit grossem ego.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11843
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von turntablism »

Lol. Ha eine vo eusne kunde i de news gseh. Sis chind isch da spreitebach oder wo im chindsgi gsi und jetzt quarantäne. Geschter staht er bi mir im büro. Hani gfrögt häsch corona. Er seit nei, aber s chind :-D
:vortex:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16664
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

:groel: und d idiotie zieht na grösseri bahne.....
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
resuscitation hat geschrieben:https://www.watson.ch/!152637538?utm_me ... gn=fb_news

Ich bin nöd für Panikmache aber wenn mr das Thema nöd ernscht nimmt, nöd ernscht näh will, dänn isch würklich nüm z'helfe
Ich nime, wie jede Winter, s Risiko vom ne Infekt ernst indem ich mich so verhalte wie s BAG das aktuell empfiehlt. Natürlich sowiit machbar und vernünftig isch. Panik oder Angst hani wäg dem nid und wenn wägem covid-19 chronisch chranki Lüt sterbed find ich das nid bedenklich. Gid momentan tragischeri Ereignis uf de Welt. Gseh s Problem nid wo vil Lüt im Moment impliziered.
"chronisch chranki" recht makaber vomene linke z ghöre (sind ja nur alti wiisi manne wot erde kaputt gmacht haend wo jetzt dra verrecket oder?). aber ebe.......du redsch ines paar wuche anderst...wenn ja jetzt de unterschied zwüschet de mortalitätsrate vo de gripp und covid nöd kennsch.

imfall au en 66 jährige chan nah mit asthma eigentlich 88 werde. bedenklich dis denke. sehr. schad. aber so sind villi "guetmensche" ja. ich han dihei öper mit chemotherapie (de haet sich de hirntumor natürli usgsuecht will karma und so oder , haemer ja au scho diskutiert..?), nöd schön z ghöre dases lingi giit wo so wie du denket. d hubachers sind würkli usgstorbe :(

was isch tragischer momentan? die arme chind in griecheland wahrschinlich...

ich schiebs mal uf fehlinformation gwürzt mit grossem ego.
Alti wissi Manne lol
Danke für de Lacher
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16664
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

gerngscheh du menschefründ.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Ich bin nid öiche Rossi, ich bin dine Trigger und du mine.
Aber wenn mer vo humaniäre Krise reded chömmer mal über die me als 10 Millione Nigerianer diskutiere. Oder d Libyekrise? Oder die 700 Saisongrippetote Italiener bisher?

C'mon Aug, das chasch besser
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16664
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

schöne whataboutism....jetzt ischs hirni würkli uf chnütüüfi geit. hauptsach wiiit weg helfe gaell?
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von onion »

verzelled mal dene chli vo afrika wo nid in spital chömed wel überfüllt und wäg dem abchratze.

oder umgekehrt wenn ihr vorem spital sind und nid ine chömed mit atemnot (jede wo scho mol atemnot gha het weiss, es gaht nid lang bis de angst hesch das de verrecksch, und zwar richtig angst) und de chunnt eine wo vo afrika verzellt. isch sicher no geil.
und öppis darf me nid vergässe: wenn das sauding mutiert gahts erst richtig los. eifach nid afe mutiere bitte.

und genau us dem grund isch jede ide verantwortig d'spitäler so wenig wie möglich z'belaste. dh. dihei blibe ir freizit und wenn dis chind corona het und du gasch go schaffe setsch di freiwillig la verschiesse lah.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16664
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

ich bin sogar fürd istellig vo de övs. aber ebe. au das chunt zspat. am afang grad 3-4 wuche shutdown muesse mache (nur nah notfall dienstleistige) und den wiiter luege, jetzt wirds ganz härt. das gechüngele wird tüürer als en shutdown, und zwar vill und leidr wirds au menschelebe choste. (haets au sust, aber jetzt na es paar meh)
Zuletzt geändert von thaeye am 12 Mär 2020 19:10, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:alti wissi Manne... whataboutism...
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16664
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

es sind aber die alte wiise manne wo jetzt vorallem verrecket oder ? so die chronisch chranke wo du gschribe häsch? oder irr ich mich da?
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Polemiker irred sich no oft, muesch der d Frag selber beantworte.

Apropos Whataboutism; da eine als Steilvorlag. Fass Bello!
https://www.nzz.ch/wissenschaft/die-gri ... ld.1542390" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16664
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

ja meh kennt die grippeverglich (hallo beda stadler), die werdet bald verschwinde. aber blib wiiiterhin dumm. de covid stamm isch unerforscht, dödl.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

ihr chönd eu wieder beruhige.

ich han hüt wc rolle aktion im chline coop, statt em city gfunde. vo demher isch wieder alles in ordnig. :1thumb:
32 rolle, man.

Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

evo hat geschrieben:Gäll. Die sölle sich mol zämme imne stripschuppe besuffe, wärde sicher no best frens
voll! säged wenn, ich chum gern mit. :heart2:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: thaeye und 2 Gäste