[??] hundbsitzer als single mit emene 100%-job

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Gesperrt
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

[??] hundbsitzer als single mit emene 100%-job

Beitrag von chind »

es git viel hundehalter
es git viel hundehalter schrägschtrich singles.
..schaffed dänn die meischte vo dene 100%ig? scho, oder?

zu mine frage:
wie mached die dänn das mit em hund während de abweseheit? hockt de hund allei diheime? :<
tuet me es herzigs meitli vo de nachbare ahüüre so dass sie mit em hund go schpaziere gat, 1x pro tag?
ich würd mer gern en hund aschaffe aber ich weiss nöd, obs für de hund so toll wär.

für eu sind die frag vlt. überflüssig und sälbschtverschtändli ("scho wieder en thread vomene mongo für mongos!!1"). viel vo eu läbed ja i chline gmeinde i eifamiliehüüser und händ oft mit hundebsitzer z'tue. ich aber weiss würkli nöd, wie das gat, ich känn niemert mit emene hund und han i mim läbe au erscht wenig lüüt, insbesondere singles mit hund kännt.

verzelled doch bitte es bitz. gern nimmi eue rat, eui tipps und anekdote entgäge.



optional reading:

ps: ich bin en chatzemännsch. de hund gseht dich als herr, ergo isch er under dir. ich lieb machtgefälle zwar i kunschtwerch, büecher, film, gschichte, usw, aber i mim privatläbe schätz ich ebebürtigkeit sehr (drum hanni au fraue nümme gern, wo devot sind und uf dominanz schtönd. fuck those fucking cunts. seufz :( ) trotzdem willi en hund, cuz er chan dich au use begleite. ODER ich chauf mer e savannechatz. siehe chatze-thread.

pps: ich han tierhaar nöd gern. uf tierhaar häts bakterie und eier. die eier schlüpfed i dim darm => du chunnsch würm über. und dänn juckts e so geil det unne. au wänn dini tier entwurme lasch..händs irgendwänn wieder würm. und ich bin schuscht scho schlank, bruch nöd no parasite. :<

ppps: au wänn de hund schläcke will (z.b. mis gsicht) findi das es bitz gruusig, amigs schtinkt de hund ja us de schnurre. aber wänn das soviel männsche chönd, dänn will ich das au lerne. vlt wirdi dänn so wienen punk wo sin hund küsst und so, ohni hygienischi bedänke. das wär toll, will ich will ja en hippie schrägschtrich punk werde.

pppps: ich bin en männsch, wo sehr penibel, pedantisch, vorsichtig und exakt isch. ich han de charakterzug a mir nöd so gern
drum hanni 2003 agfange, d'grossschribig z'missachte und anglizisme z'verwände (peace yo, prolly, fucking, cuz, link, homepage). schuscht würdi wienen neonazis schriibe (lichtscheibe, heimseite, verweis). drum tunni a goa-festivals das ässe, wo anderi wegwerfed. drum bini in chreis 4 zoge. drum tunni sache wo uf de bode gfalle sind oft trotzdem ässe.
ich suech im alltag gern immer wieder ufgabe, zum mim penible charakter entgägeträte. drum willi u.a. au en hund (egoistisch, ne?). hund = überall haar und sabber und schissi = ich dörf lerne demit umz'gah., ok gnueg optional reading.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [??] hundbsitzer als single mit emene 100%-job

Beitrag von Jones »

vergiss es! wenn single bisch, niemer hesch wo derzue cha luege und ihn nid zur arbeit (du hesch doch e job oder? :lol: ) chasch mitnäh, isches nüt miteme hund!
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [??] hundbsitzer als single mit emene 100%-job

Beitrag von chind »

hm. aber es git doch glaubs viel single hundbsitzer, oder nöd?
en alte tipp vo 1980 gat ja ungefähr e so: "holen sie sich einen hund, so lernen sie schnell leute kennen."

krass. isch das thema i dem fall scho erledigt?
SINGLE MIT JOB = NO HUND

bin würkli grad es bitz truurig. <- meins würkli ernscht. ich han mit dem thread ja eigentli welle, dass ihr mir bischpil zeiged, wo's doch gat. schad, muen bitz drüber schlafe, guet nacht. :<
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [??] hundbsitzer als single mit emene 100%-job

Beitrag von Acid »

chind hat geschrieben: bin würkli grad es bitz truurig. <- meins würkli ernscht. ich han mit dem thread ja eigentli welle, dass ihr mir bischpil zeiged, wo's doch gat. schad, muen bitz drüber schlafe, guet nacht. :<
Gosch uf d Alp go schaffä, denn chasch nid nur einä ha, den müsstisch sogar. D Frog blibt denn natürlich was i de Zit machsch wo nid uf de Alp schaffä würsch.
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [??] hundbsitzer als single mit emene 100%-job

Beitrag von Skeletor »

chasch du verblödets arschloch nöd eifach dis einte topic für all diä dämlichi scheisse bruche?


bis froh, dass ich so früeh am morge so fründlich und zrugghaltend bi.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [??] hundbsitzer als single mit emene 100%-job

Beitrag von Tatsujin »

de laggridds hed ja mal gseit was wird passiere.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [??] hundbsitzer als single mit emene 100%-job

Beitrag von h4xX0r »

ich fass es nöd, dass ich das mach, aber ich gib mal antwort:
chind hat geschrieben:es git viel hundehalter
es git viel hundehalter schrägschtrich singles.
..schaffed dänn die meischte vo dene 100%ig? scho, oder?

zu mine frage:
wie mached die dänn das mit em hund während de abweseheit? hockt de hund allei diheime? :<
tuet me es herzigs meitli vo de nachbare ahüüre so dass sie mit em hund go schpaziere gat, 1x pro tag?
ich würd mer gern en hund aschaffe aber ich weiss nöd, obs für de hund so toll wär.

für eu sind die frag vlt. überflüssig und sälbschtverschtändli ("scho wieder en thread vomene mongo für mongos!!1"). viel vo eu läbed ja i chline gmeinde i eifamiliehüüser und händ oft mit hundebsitzer z'tue. ich aber weiss würkli nöd, wie das gat, ich känn niemert mit emene hund und han i mim läbe au erscht wenig lüüt, insbesondere singles mit hund kännt.

verzelled doch bitte es bitz. gern nimmi eue rat, eui tipps und anekdote entgäge.



optional reading:

ps: ich bin en chatzemännsch. de hund gseht dich als herr, ergo isch er under dir. ich lieb machtgefälle zwar i kunschtwerch, büecher, film, gschichte, usw, aber i mim privatläbe schätz ich ebebürtigkeit sehr (drum hanni au fraue nümme gern, wo devot sind und uf dominanz schtönd. fuck those fucking cunts. seufz :( ) trotzdem willi en hund, cuz er chan dich au use begleite. ODER ich chauf mer e savannechatz. siehe chatze-thread.


im Idealfall isch de Hund unter dir und luegt dich als Herr aa. Wenn Päch häsch und en falsch erziehsch (oder ebsser gseit nöd), denn bisch du de wo de Hund als Herr aaluegt.

pps: ich han tierhaar nöd gern. uf tierhaar häts bakterie und eier. die eier schlüpfed i dim darm => du chunnsch würm über. und dänn juckts e so geil det unne. au wänn dini tier entwurme lasch..händs irgendwänn wieder würm. und ich bin schuscht scho schlank, bruch nöd no parasite. :<
Pudel (au Königspudel) verlüred praktisch kei Haar und sind drum guet geignet für Alergiker. Chasch au so en mexikanische Nackthund chaufe, die sind aber no tüür. (Guet weniger als e Savannah, wo i sich selber scho e huere Sauerei isch.

ppps: au wänn de hund schläcke will (z.b. mis gsicht) findi das es bitz gruusig, amigs schtinkt de hund ja us de schnurre. aber wänn das soviel männsche chönd, dänn will ich das au lerne. vlt wirdi dänn so wienen punk wo sin hund küsst und so, ohni hygienischi bedänke. das wär toll, will ich will ja en hippie schrägschtrich punk werde.
Das isch chli wie Chind ha. Wenn en eigete Hund häsch vo Welpe aa, denn isch dir das alles glich. Du liebsch das Wese so wie's isch. Falls das nöd machsch chunnts nöd guet.

pppps: ich bin en männsch, wo sehr penibel, pedantisch, vorsichtig und exakt isch. ich han de charakterzug a mir nöd so gern
drum hanni 2003 agfange, d'grossschribig z'missachte und anglizisme z'verwände (peace yo, prolly, fucking, cuz, link, homepage). schuscht würdi wienen neonazis schriibe (lichtscheibe, heimseite, verweis). drum tunni a goa-festivals das ässe, wo anderi wegwerfed. drum bini in chreis 4 zoge. drum tunni sache wo uf de bode gfalle sind oft trotzdem ässe.
ich suech im alltag gern immer wieder ufgabe, zum mim penible charakter entgägeträte. drum willi u.a. au en hund (egoistisch, ne?). hund = überall haar und sabber und schissi = ich dörf lerne demit umz'gah., ok gnueg optional reading.
En Hund muesch erzieh, de schiisst und piss nöd wahlloos i de Gegend umenand. Öppe sowenig wie du. Wenn ganz super bisch, chasch em biibringe ufs WC zgah. Häsch uf alli Fäll sicher öppis ztue.

Generell: Wenn single bisch und schaffsch, würd ich abrate en Hund z'chaufe. Wenn es Welpe nimmsch, den chasch grad öppe 3 Wuche Ferie neh. I dene 3 Wuche muesch es druff vorbereite zum nachher 10 Stund älleige zsii, jede Tag, was miiner meinig nah Tierquälerei isch. Gitt anderi Meinige (mer seit, dass Hünd keis Ziitgfühl händ unds ihne drumm egal isch, ob du 5 Minute weg bisch oder 10 Stund. Drumm händs au so freud, wenn in Chäller gasch und wieder ufechunnsch.
Abgseh vo all dem: En Hund brucht extrem viel Ziit. Am Morge früeh uufstah go spaziere, am Abig wenn kaputt bisch go spaziere, diheime spiele, Suechspieli mache, Trickli üebe, Hundeschuel gah. Tüür isch er zu dem au no. Jetzt mal d'Aaschaffig nöd grechned, je grösser desto tüürer. En grosse Hund isch geil, chasch eifach alles grad no intensiviere. Niemerd will en 40kg Hund wo ufegumpt oder nöd Fuss lauft usw. Esse choschtet viel, Knabberspass choschtet, Tierarzt choschtet unter Umständ SEHR viel, am beschte machsch Chrankeversicherig,d as choschtet au no. Denn sötsch en überall mitneh, wenn is Kino gasch isch er statt 10 Stund, 14 Stund alleige. Sötsch en Lift ha suscht gönnd glenk kaputt bim Stegelaufe. Es Welpe muesch bis öppe 6 Monat ufe und abeträge. Im Tram zahlsch es halbs ticket, GA choschtet 600 Stutz pro Jahr. Es Auto chasch au uf das uuslegge, muesch Platz für e Box ha. Hünd wo mit Punks und Junkies umehänged sind meischtens die beschte Hünd wo'd so chasch ha, will sie genau all das immer überchömmed wo's bruuched. Zueneigig 24/7, Kontakt 24/7 und vor allem Bewegig, s'gfühl zha immer unterwegs zsi mit de eigete "Familie".

Vorteil: Wenn en Hund häsch bisch nöd lang single, wenn's dir uf das druffachunnt.
Zuletzt geändert von h4xX0r am 22 Sep 2011 08:40, insgesamt 1-mal geändert.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [??] hundbsitzer als single mit emene 100%-job

Beitrag von h4xX0r »

Guet isch natürlich, wenn de Hund chasch mitneh zum Schaffe. Denn gasch eifach i de Mittagspause nöd is Reschti sondern go spaziere.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [??] hundbsitzer als single mit emene 100%-job

Beitrag von h4xX0r »

Und no zum Schluss:
Ich würd NIE im Kanton ZH en Hund ha, die sind komplett dureknallt mit de Gsetz. Zudem ane muesch no e halb stund tram fahre bis e wiese gsehsch, überall isch leinepflich usser ufem albisgüetli, wo alli arschlöcher mit ihrne gstöre hünd leinelos umerenned. nei danke.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [??] hundbsitzer als single mit emene 100%-job

Beitrag von Tatsujin »

HAHAHA
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [??] hundbsitzer als single mit emene 100%-job

Beitrag von Skeletor »

h4xX0r hat geschrieben:Und no zum Schluss:
Ich würd NIE im Kanton ZH en Hund ha, die sind komplett dureknallt mit de Gsetz. Zudem ane muesch no e halb stund tram fahre bis e wiese gsehsch, überall isch leinepflich usser ufem albisgüetli, wo alli arschlöcher mit ihrne gstöre hünd leinelos umerenned. nei danke.
sgliche isch glaub mittlerwiele au im kanton schwyz.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17339
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [??] hundbsitzer als single mit emene 100%-job

Beitrag von zeromeier »

h4xX0r hat geschrieben: Vorteil: Wenn en Hund häsch bisch nöd lang single, wenn's dir uf das druffachunnt.
wäge? und ich glaub, das liid ja wohl nöd nur am hund :idea:
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [??] hundbsitzer als single mit emene 100%-job

Beitrag von h4xX0r »

zeromeier hat geschrieben:
h4xX0r hat geschrieben: Vorteil: Wenn en Hund häsch bisch nöd lang single, wenn's dir uf das druffachunnt.
wäge? und ich glaub, das liid ja wohl nöd nur am hund :idea:
mich händ fraue mit eme lächle und Freud im Gsicht aagsproche uf de Strass, im Tram, im Zug, vor de Migros würklich überall, wo NIE au nur es Wort mit mir wechsle würdet ohni Hund.
:idea:

guet, de Hund muess au no Herzig sii, miteme Rottweiler passiert dir das wahrschiinlich weniger.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11821
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [??] hundbsitzer als single mit emene 100%-job

Beitrag von turntablism »

hünd stinked
vorallem wenns nass sind, wääh
:vortex:
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [??] hundbsitzer als single mit emene 100%-job

Beitrag von zwirrlibatz »

robidog bescht erfindig wo gitts und aber au eine vo vielne gründ werum ich kän hund han.

die regle in züri sind völlig richtig. isch schliesslich zivilisation da.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [??] hundbsitzer als single mit emene 100%-job

Beitrag von Avenger »

Hägsler +1
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Gesperrt

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 25 Gäste