chind hat geschrieben:es git viel hundehalter
es git viel hundehalter schrägschtrich singles.
..schaffed dänn die meischte vo dene 100%ig? scho, oder?
zu mine frage:
wie mached die dänn das mit em hund während de abweseheit? hockt de hund allei diheime? :<
tuet me es herzigs meitli vo de nachbare ahüüre so dass sie mit em hund go schpaziere gat, 1x pro tag?
ich würd mer gern en hund aschaffe aber ich weiss nöd, obs für de hund so toll wär.
für eu sind die frag vlt. überflüssig und sälbschtverschtändli ("scho wieder en thread vomene mongo für mongos!!1"). viel vo eu läbed ja i chline gmeinde i eifamiliehüüser und händ oft mit hundebsitzer z'tue. ich aber weiss würkli nöd, wie das gat, ich känn niemert mit emene hund und han i mim läbe au erscht wenig lüüt, insbesondere singles mit hund kännt.
verzelled doch bitte es bitz. gern nimmi eue rat, eui tipps und anekdote entgäge.
optional reading:
ps: ich bin en chatzemännsch. de hund gseht dich als herr, ergo isch er under dir. ich lieb machtgefälle zwar i kunschtwerch, büecher, film, gschichte, usw, aber i mim privatläbe schätz ich ebebürtigkeit sehr (drum hanni au fraue nümme gern, wo devot sind und uf dominanz schtönd. fuck those fucking cunts. seufz
) trotzdem willi en hund, cuz er chan dich au use begleite. ODER ich chauf mer e savannechatz. siehe chatze-thread.
im Idealfall isch de Hund unter dir und luegt dich als Herr aa. Wenn Päch häsch und en falsch erziehsch (oder ebsser gseit nöd), denn bisch du de wo de Hund als Herr aaluegt.
pps: ich han tierhaar nöd gern. uf tierhaar häts bakterie und eier. die eier schlüpfed i dim darm => du chunnsch würm über. und dänn juckts e so geil det unne. au wänn dini tier entwurme lasch..händs irgendwänn wieder würm. und ich bin schuscht scho schlank, bruch nöd no parasite. :<
Pudel (au Königspudel) verlüred praktisch kei Haar und sind drum guet geignet für Alergiker. Chasch au so en mexikanische Nackthund chaufe, die sind aber no tüür. (Guet weniger als e Savannah, wo i sich selber scho e huere Sauerei isch.
ppps: au wänn de hund schläcke will (z.b. mis gsicht) findi das es bitz gruusig, amigs schtinkt de hund ja us de schnurre. aber wänn das soviel männsche chönd, dänn will ich das au lerne. vlt wirdi dänn so wienen punk wo sin hund küsst und so, ohni hygienischi bedänke. das wär toll, will ich will ja en hippie schrägschtrich punk werde.
Das isch chli wie Chind ha. Wenn en eigete Hund häsch vo Welpe aa, denn isch dir das alles glich. Du liebsch das Wese so wie's isch. Falls das nöd machsch chunnts nöd guet.
pppps: ich bin en männsch, wo sehr penibel, pedantisch, vorsichtig und exakt isch. ich han de charakterzug a mir nöd so gern
drum hanni 2003 agfange, d'grossschribig z'missachte und anglizisme z'verwände (peace yo, prolly, fucking, cuz, link, homepage). schuscht würdi wienen neonazis schriibe (lichtscheibe, heimseite, verweis). drum tunni a goa-festivals das ässe, wo anderi wegwerfed. drum bini in chreis 4 zoge. drum tunni sache wo uf de bode gfalle sind oft trotzdem ässe.
ich suech im alltag gern immer wieder ufgabe, zum mim penible charakter entgägeträte. drum willi u.a. au en hund (egoistisch, ne?). hund = überall haar und sabber und schissi = ich dörf lerne demit umz'gah., ok gnueg optional reading.
En Hund muesch erzieh, de schiisst und piss nöd wahlloos i de Gegend umenand. Öppe sowenig wie du. Wenn ganz super bisch, chasch em biibringe ufs WC zgah. Häsch uf alli Fäll sicher öppis ztue.
Generell: Wenn single bisch und schaffsch, würd ich abrate en Hund z'chaufe. Wenn es Welpe nimmsch, den chasch grad öppe 3 Wuche Ferie neh. I dene 3 Wuche muesch es druff vorbereite zum nachher 10 Stund älleige zsii, jede Tag, was miiner meinig nah Tierquälerei isch. Gitt anderi Meinige (mer seit, dass Hünd keis Ziitgfühl händ unds ihne drumm egal isch, ob du 5 Minute weg bisch oder 10 Stund. Drumm händs au so freud, wenn in Chäller gasch und wieder ufechunnsch.
Abgseh vo all dem: En Hund brucht extrem viel Ziit. Am Morge früeh uufstah go spaziere, am Abig wenn kaputt bisch go spaziere, diheime spiele, Suechspieli mache, Trickli üebe, Hundeschuel gah. Tüür isch er zu dem au no. Jetzt mal d'Aaschaffig nöd grechned, je grösser desto tüürer. En grosse Hund isch geil, chasch eifach alles grad no intensiviere. Niemerd will en 40kg Hund wo ufegumpt oder nöd Fuss lauft usw. Esse choschtet viel, Knabberspass choschtet, Tierarzt choschtet unter Umständ SEHR viel, am beschte machsch Chrankeversicherig,d as choschtet au no. Denn sötsch en überall mitneh, wenn is Kino gasch isch er statt 10 Stund, 14 Stund alleige. Sötsch en Lift ha suscht gönnd glenk kaputt bim Stegelaufe. Es Welpe muesch bis öppe 6 Monat ufe und abeträge. Im Tram zahlsch es halbs ticket, GA choschtet 600 Stutz pro Jahr. Es Auto chasch au uf das uuslegge, muesch Platz für e Box ha. Hünd wo mit Punks und Junkies umehänged sind meischtens die beschte Hünd wo'd so chasch ha, will sie genau all das immer überchömmed wo's bruuched. Zueneigig 24/7, Kontakt 24/7 und vor allem Bewegig, s'gfühl zha immer unterwegs zsi mit de eigete "Familie".
Vorteil: Wenn en Hund häsch bisch nöd lang single, wenn's dir uf das druffachunnt.