Android Topic

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Re: Android Topic

Beitrag von Jones »

ja! :lol:
apple het d'hose voll! softwarepatent isch scho dumm gnue aber sorry... abgrundeti ecke! als ob apple das erfunde hätt! es isch trurig, dass sie sich nüme anders z'häufe wüsse, da ihne android-grät längscht dr rang abgloffe hei!

MS machts andersch und kassiert geld, wenn anderi firme ihri patentierte programm bruche! apple wott sich am markt nid stelle und d'konkurränz usschalte! :vortex:
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

naja momentan muss sich apple nid gross sorge mache, es geit starch ufwärts :lol: da wird jede android hersteller niidisch.
July 19, 2011—Apple® today announced financial results for its fiscal 2011 third quarter ended June 25, 2011. The Company posted record quarterly revenue of $28.57 billion and record quarterly net profit of $7.31 billion, or $7.79 per diluted share. These results compare to revenue of $15.70 billion and net quarterly profit of $3.25 billion, or $3.51 per diluted share, in the year-ago quarter. Gross margin was 41.7 percent compared to 39.1 percent in the year-ago quarter. International sales accounted for 62 percent of the quarter’s revenue.

The Company sold 20.34 million iPhones in the quarter, representing 142 percent unit growth over the year-ago quarter. Apple sold 9.25 million iPads during the quarter, a 183 percent unit increase over the year-ago quarter. The Company sold 3.95 million Macs during the quarter, a 14 percent unit increase over the year-ago quarter. Apple sold 7.54 million iPods, a 20 percent unit decline from the year-ago quarter.

Das sich Android "insgesamt" bi de Handys meh verchauft isch ja logisch, stöh viel meh Hersteller dehinter.
Bi Tablets het Apple aber no es Ziitli d'Nase vore.
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

O_O hat geschrieben:
Jones hat geschrieben:e rächti frächheit, dass offesichtlech gfälschti bzw. manipulierti bewisbilder no zu apples gunste usgleit wärde! :typej:
meinsch die wo si gstreckt worde? das isch nid gfaket gsi, es isch e UI verglich gsi. wiiter unde si denn die richtige bilder gsi. meinsch wükli d richter/apple si so dumm?
Ken normale Mänsch dänkt das. Aber Lüüt, wo der Ganz Taag sich nur uf "Blick", "Daily Tech" und anderem Trash -Niveau beweged glaubed das. Will sie tatsächlich meined, d Wält funktionieri nachemene eifache Chindergarte-Prinzip.
Jede, wo die Fäll au nur es biz beobachtet und d Originaldokument aalueget (sie sind ja im Netz verfüegbar) und nüd jede Blödsinn a der gnannte Kategorie vo Journalismus blind glaubt, het gschnalled, dass d Präss sertigi Rächtsfäll immer uf Sensatione will abebräche. Sälbstverständlich hend z.B. d Richter die Gräät au ide Hand gha, bevor sie d Verchaufssperri verfüegt hät.

Jede, wo es Galaxy Pad 10.1 i de Hand gha hät, merkt, dass es nüd nur um "rundi Ecke" etc. gaht. Samsung het sich mee als nur a de Oberflächi am iPad orientiert (Sogar d Verpackig isch vo de Dimensione am iPad nachempfunde).
Motorolas Xoom z.B. hebt sich in einige Pünkt stärcher vom iPad ab.

Ah ja: möged ihr üüch nuch erinnere, wo Samsung ds Galaxy Pad vorgstellt het? Reklamiert händs, dass ihres Gräät ds Dick und ds Schwär isch, gegenüber em iPad2, wo es paar Täg zuvor vorgstellt worde isch:
Originalartikel
En Artikel uf düütsch
Sie hend damals im ne sehr schnelle Tempo ds Galaxy Pad am iPad aapasst und händs jetzt offebar an ds vielne Stelle kopiert. So eifach isch das. Das gliiche chönnt ne übrigens au wegem Galaxy Ace winke: das Ding gseht uus we e chinesischi iPhone 4 Kopie. Motorola, Sony Ericsson, HTC, LG... jede Hersteller bringts hane, eigeständigi Designs ds entwärfe. Samsung imitiert ja sogar der Holzton bim eBook "Gstell". Wo ich das Züüg zum erschte mal gseh han, ha ich zerscht gmeint, es sig en Witz vo de Programmierer. Wer jetzt chunnt mit "ja, aber hät Apple denn der Holzton xy erfunde?" Wiederholt der genau gliichi Dänkfähler, we bim iPad /Galaxy Tab vergliich: Nei, hends nüd und das behauptet au niemert. Wer glaubt, es gaht um irgendwelchi abgrundeti Ecke, der tuuscht eifach ei Rhetorik geg die ander uus; er folgt der überzeichnete Darstellig vo Apples Forderig, genau wes Samsung postuliert und damit vor de Richter abblitzt isch. (simpler uusdruckt: er schnurrt eifach Samsung nache und orientiert sich nüd a de Fakte /am Fall).

Ah ja, und geg das "Apple macht Android kabutt" gejammere: Scho mal was vo Oracle ghört? Wenn die durechömed (und bis jetzt hend Richter scho einiges duregwinkt) denn het d Android Plattform es Problem.

Edit: En ebefalls läsenswerte Gedanke zum Thema.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Uriel = schlau. Gseht me vor allem a de Links wo er immer us em Huet zauberet. Und sooo direkt cha me der Android ou nid mit em ios vergliiche. Der Android isch scho uf jehnsti anderi Plattforme knallt worde (Netbook und Settop-Box). Schön für d Verbreitig, weniger schön wenn Updates brucht werde.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

Bild
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

lol
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0

Beitrag von chind »

@sg2-bsitzer: mit em sg2 en forrbiitrag svhriibe = schwirig.
Bruched ihr en schpezielle browser zum poste? isch ja obermuesam.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Jede het tapatalk
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

wahr.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

tapatapler, einisch bruche und scho verzichtisch nüme druf.
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0

Beitrag von chind »

Ok merci, wird kauft!
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

i bruch tapatalker nie. browse immer so druff.
I don't believe in orange
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

Avenger hat geschrieben:tapatapler, einisch bruche und scho verzichtisch nüme druf.
um was ghats bim tabakler?
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Forums app! Möchti nüme misse!
Egal ob ufem handy oder tablet...
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

wär holt sich z'nexus prime mit ICS (android 4) ?
i bi huere gspannt uf das ding! :sabber:

evtl gits für SGSII ja es update! vo de technische date här null problem!
mis desire het nach ca. 20 mönet itz de gloub würklech usdient! o wenn's geng no chli dr liebling vor community isch und viu ROMS bzw udates usechöme!
i meine... chouf mau z'neuschte grät u du hesch version 2.3.4 oder viellech 2.3.5! die neuschte ROMs hei scho 2.3.7! fürs 4.0 wirds aber wohl z'langsam si... darum: neuchouf! :herzli:
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Chäller »

Ich han am Weekend chli mitm Galaxy Tab vom Kolleg umegspillt. Gar nöd so schlecht.

Nur Öppis hät mich enorm gstört: Es rucklet. Egal ob ich uf de Oberflächi nach links/rechts wüsche oder im Internet ufere Siite scrolle, es stocket merklich. Und das macht mich wahnsinnig....merksch es einisch, gsesch es immer. Drum isches gar nix für mich :lol:
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Chäller hat geschrieben:Ich han am Weekend chli mitm Galaxy Tab vom Kolleg umegspillt. Gar nöd so schlecht.

Nur Öppis hät mich enorm gstört: Es rucklet. Egal ob ich uf de Oberflächi nach links/rechts wüsche oder im Internet ufere Siite scrolle, es stocket merklich. Und das macht mich wahnsinnig....merksch es einisch, gsesch es immer. Drum isches gar nix für mich :lol:
hmm... wahrschinlech hei sie z'ruckle ibout, dass es nid so flüssig louft wie es ipad und sie nid verchlagt wärde! :vortex:
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

möglech :lol:

mis transformer ruckled nöd! und s'galaxy tab vom kolleg au nöd..
:lol:
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

schön wenn du die miniruckler nid siesch blindfisch
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

O_O hat geschrieben:schön wenn du die miniruckler nid siesch blindfisch
findsch guet langwielig si?
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

TypeJ hat geschrieben:möglech :lol:

mis transformer ruckled nöd! und s'galaxy tab vom kolleg au nöd..
was hesch? mit dock oder slider? oder weder noch? :arnold:
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

heiter d specs gse vom Galaxy S3. holy mouly.
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

- The specifications for the SGSIII are of course subject to change, but are Samsung-developed 2.0GHz quad-core CPU (no codename given), 1.5gb RAM, 32gb internal memory (with sd card slot), and a 4.65 inch screen. A new display called Super AMOLED III is being developed specifically for the phone (SGS had Super AMOLED, SGS II had Super AMOLED Plus, SGS III has Super AMOLED III) with 1280x1024 resolution, giving the phone a ppi of 352, which they emphasized that a 352ppi will make it the highest ppi mobile phone.
- The reason for no demo phone was that the screen technology was still in the final stages of design and production of them have not started.
- The device is 9mm thick, has a metal and glass body (a really clean, shiny look to it in the pictures), has a 2250mAh battery, 10 megapixel camera and is capable of shooting 1080p video at 60 frames per second.
- The phone will come with an inbuilt NFC chip.
- The phone will have Androids latest Ice Cream Sandwich software and an all new TouchWiz 5 which has been in co-development with Google during the development of the Galaxy Nexus, so according to the Samsung representatives, it isn’t as “intrusive to Android” as previous TouchWiz versions were. It seems TouchWiz will play a minor role and only have little improvements to ICS. It won’t control the user experience.
- One of the reasons why they’re not going with a full TouchWiz experience is for a few reasons, one being that the ICS experience is very user friendly already and also it will also Samsung to update software on their phones at a faster rate than they have in the past.
- Price wasn’t revealed, but for all the specs of the phone, I’m guessing it’ll be very expensive.
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

kauft :!: :sabber:
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

:shock:

Die Dinger hei bald meh Leistig aus mi PC. :lol:
Antworten