Disney wirft die Gelddruckmaschine an! Nach dem Erfolg von König der Löwen in 3D, entdeckt das Studio den Hype um die neue Technologie als bequeme Möglichkeit der Profitsteigerung, und bringt einige seiner Animationsklassiker wieder auf die Leinwand.
„Große Geschichten und großartige Charaktere sind zeitlos, und wir bei Disney haben das große Glück, eine Fundgrube voll mit Beidem zu haben“, sagte der Präsident der Walt Disney Studios, Alan Bergmann, bezüglich der Pläne des Studios einige seiner größten Kassenschlager in 3D-Versionen, erneut in die Kinos zu bringen. Den Anfang machte die Neuveröffentlichung von „Der König der Löwen“.
Knapp einen Monat nach seinem Start spielte die neue Version des Löwenkönigs alleine in den USA 80-Millionen Dollar ein (Der König der Löwen ist der König der Kinocharts). Das weckt natürlich Begehrlichkeiten und die große Hoffnung den riesigen Disney-Fundus auf neuem Wege auszuschöpfen. So ist es wenig erstaunlich, dass bis Ende 2013 gleich vier Filme, mit 3D-Technologie aufgepeppt, anlaufen sollen.
Den Anfang macht der Film „Die Schöne und das Biest“, der im Januar in die US-Kinos kommen soll. Es folgen im September 2012 „Findet Nemo“, im Januar 2013 „Die Monster AG“ und im September 2013 „Arielle, die Meerjungrau“. Ob noch weitere Neuveröffentlichungen geplant sind, ist nicht bekannt. Auch ob Disney in diesem Fall den ambitionierten Halbjahresrhythmus beibehalten wird, bleibt abzuwarten. Was denkt Ihr über die erneuten Veröffentlichungen?
Sylvara hat geschrieben:Disney hei ja scho immer bitzli ihri marketingmasche abzoge; früener hesch d'VHS jewiils nur e limitierti zyt lang becho und denn wieder nümm.
disney vault. findi aber no cool irgendwie usegäh und denn isperre bis e neui generation do isch unds a die verchaufe. denn hend alli die gliche filme als chind gseh.
Lol, ariel isch glaubs min letschte disney woni wuerkli gluegt han, pixar sache uusgschlosse.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Tatsujin hat geschrieben:Lol, ariel isch glaubs min letschte disney woni wuerkli gluegt han, pixar sache uusgschlosse.
Bis auf König der Löwen habe ich überhaupt keinen gesehen, der im Thread genannt wurde. Und den fand ich nur mittelmäßig. Den Dschungelbuch-Hype habe ich als Kind auch nicht ganz nachvollziehen können. Tron fand ich aber super.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Sylvara hat geschrieben:yeah, Nemo und Monsters AG isch voll classic.. söllets bitte Robin Hood, Alice und Cap'n Capper etc. bringe, ohni 3D-gschmois.
Disney hei ja scho immer bitzli ihri marketingmasche abzoge; früener hesch d'VHS jewiils nur e limitierti zyt lang becho und denn wieder
nümm.
warum Nemo und Monschtler AG eher choeme in 3D isch ja wohl klar. wills render pfilm sind. Die uf 3D zadaptiere isch kei Arbeit: Zweiti Kamera setze und neu raechne lo.
Handzeichneti Film hingege waerde vo Hand 3D konvertiert, was je nach Szene Arbeite im Einzelbildberich beduetet.
Klar, die meischte waere scho mit ere 2D Blaustrahl Version gluecklich, aber die waends vermuetlich wie bim Lioner Koenig glichzitig mit de 3D Versione uselo.
Sylvara hat geschrieben:dr punkt isch, niemert bruucht das 3D gschmois - viel schöner wär's sie würde eifach die würkliche classics ev. remastere und uf d'liinwand bringe.
vo mir us choenntets die handzeichnete au in 2D lo. De Lion King isch zwar guet umgsetzt in 3D, aber es isch nid wirklich en Bericherig fuer de Film und es brucht bim luege es bitz Nachsicht. Will bi de viecher vo naechem gseht mers halt scho dass sie volumetrischi Koerper hinterlegt haend wo sich in Bewegig nid immer exakt so verhalte wiemers erwarte wuerd.
Es isch naett ums mol zgseh, aber ich wuensch mir eigentlich au nid dass sie jetz anegoehn und alli ihri Film adaptiere.
Bi Renderfilm hingege findis je nachdaem e Bericherig, will die uf Grund vo der Technik scho vo Hus us dynamischer sind. Grad Nemo in 3D stell i mir supler vor.
Sylvara hat geschrieben:dr punkt isch, niemert bruucht das 3D gschmois - viel schöner wär's sie würde eifach die würkliche classics ev. remastere und uf d'liinwand bringe.
isch das so? isch de lion king mal no so wie jetzt wieder is chino cho aber ohni 3D und het weniger erfolg gha?
oder anders gfragt: wenn du jetzt de lion king (nomal) im chino geisch/bisch go luege, wärs/ischs wäg em 3D oder wäg em film an sich, wo im chino eifach besser übere chunnt und drum det nomal wetsch gseh? (oder mit em chind go luege)
Scheiss Disney, sit Jahre wart ich uf DVD version vo "Insel am Ende der Welt", sit 738373838 vergriffe... ich han dä film als chline bueb immer und immer wieder glueget..
Trunks hat geschrieben:Scheiss Disney, sit Jahre wart ich uf DVD version vo "Insel am Ende der Welt", sit 738373838 vergriffe... ich han dä film als chline bueb immer und immer wieder glueget..
mues es uf düütsch sii?
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."