emP hat geschrieben:chäller= Käpt'n slow
Ich fass das als Kompliment uf

Moderatoren: Master(G), zeromeier
emP hat geschrieben:chäller= Käpt'n slow
si händ tatsächlich s'starte mit de heckler chli eifacher gmacht. allradler ziänd aber immer no devo, kei frag. und wänd mal fahrsch sind zwar d'4WDs eifacher im handling, di guäte heckler aber schneller - wämmes im griff hät zumindest.TypeJ hat geschrieben:Skeletor hat geschrieben:d'stürig mit hecktriebler isch mega. vorallem A klass muäsch di huere konzentriere. schad häsch mit dänä online kei chance, sobald eine allrad ninnt![]()
so falsch!
95% vode renne günni bis jetzt..gege kollege oder au fremdi!
voll im ernscht, vo mir us chöntemer hüt abig au C&B mache.Chäller hat geschrieben:Mir macht s'Spiel mit B-,C- und D-Autos am meiste Spass...die geilste und engste Fights häsch
Chäller hat geschrieben:emP hat geschrieben:chäller= Käpt'n slow
Ich fass das als Kompliment uf
wenn DUUU volldepp i eusem club wärsch, denn wär das sehr super!Schummelschumi hat geschrieben:oder - was au fair wär, eifach all mit em genau gliche wage
das stimmt. für das wärs würkli super. tia, päch gsi, müämer halt standardchäre näh.TypeJ hat geschrieben:wenn DUUU volldepp i eusem club wärsch, denn wär das sehr super!Schummelschumi hat geschrieben:oder - was au fair wär, eifach all mit em genau gliche wage
:typej:
Jones hat geschrieben:zumal d'games ir CH ja o massiv günstiger worde si! i meine... vor nid allzulanger zyt hesch 89.-- füres game zahlt! itz gits die dinger oft neu ab 65-70.--
Schummelschumi hat geschrieben:das stimmt. für das wärs würkli super. tia, päch gsi, müämer halt standardchäre näh.TypeJ hat geschrieben:wenn DUUU volldepp i eusem club wärsch, denn wär das sehr super!Schummelschumi hat geschrieben:oder - was au fair wär, eifach all mit em genau gliche wage
er isch de einzig wo nid im clöb isch, er isch ebe was bessersChäller hat geschrieben:Schummelschumi hat geschrieben:das stimmt. für das wärs würkli super. tia, päch gsi, müämer halt standardchäre näh.TypeJ hat geschrieben:wenn DUUU volldepp i eusem club wärsch, denn wär das sehr super!Schummelschumi hat geschrieben:oder - was au fair wär, eifach all mit em genau gliche wage
Im Ernest jetzt? :typej:
Schummelschumi hat geschrieben: über en längere zitrum
Schummelschumi hat geschrieben:
im ernscht, who cares? wänner eui ränne wänd clubintern mache - easy, bini halt nid däbi.
.
aja, will ich nid selber kupple bini unrealistisch?Schummelschumi hat geschrieben:. eigentlich bin ich ja sogar de einzig da wo das so wet.
ich red vo dä brämsliniä. s'kupple ischmer scheissegal wänns du nid machsch. ich ha s'gfühl das me schnäller isch dämit, also machis. und dasses no chli schwiriger isch passt mer au. usserdem bini au scho im 3 villfach mit kupplig gfahre, fallses vergässe häsch. ich verstah nid warum du jetzt da so druf umeriitisch.TypeJ hat geschrieben:aja, will ich nid selber kupple bini unrealistisch?Schummelschumi hat geschrieben:. eigentlich bin ich ja sogar de einzig da wo das so wet.![]()
Skeletor hat geschrieben:ich gwünn nie. fahre immer a-klass bmw oder merc. sOper!
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 10 Gäste