Gnau so wie gwüssig Bugs. Chunnt mir zumindest so vor. Aber die huere Beta hed d Vorfreud halt scho pervers agstachled. Wünsche mir jede Tag es wär endlich Ändi Oktober! Viellicht zieh mer als Lückefüller no schnell s Crysis 1 abe... muess d Zyt umebringe :typej:Master(G) hat geschrieben:ich glaub äbe, dass die extra en so grüseligi version als beta gno händ.
demit nachhär voll wägblase wirsch, wennd retail drin hesch.
Battlefield 3
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Battlefield 3

- blackraini
- Mungg
- TRADINGPOINTS:
-
730
s' wär z'begrüesse...
D' Beta stimmt mi aber wieder pessimistisch, was Fahrzüg abelangt... Hoffentli gits mal wieder a paar Maps mit richtig viel Flugzüg, Helis, Panzer, Jeeps und Schiff - so wia damals bim Mod Dessert Combat oder minetwega BF Vietnam.
D' Beta stimmt mi aber wieder pessimistisch, was Fahrzüg abelangt... Hoffentli gits mal wieder a paar Maps mit richtig viel Flugzüg, Helis, Panzer, Jeeps und Schiff - so wia damals bim Mod Dessert Combat oder minetwega BF Vietnam.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
de mit de x-bei hani sälber au erläbt, was hani glacht!! 

- Sale
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1360
btw. nur no 10 täg 

naja immr dra dänke wie alt dhardware vor aktuelle konsolegenaration ish :typej:
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
voll egal. lueg rage ah.
true abr bi bf3 ish gloubs dr pc leadplattform drum wirds dört sho vill shnittigr usgseh, abr egal. für en 6 jährigi konsole passt dgrafik eh... 

Wie aut bisch du? 14i? Oder werum gnau shribsch du so shampar sheisse?
in sms schribi 'sch' au oft eifach als 'sh'. allgemein kürzi so viel ab wies goht. super text gits amigs. SUPER!
just for you: SHön chunts bf3 SHo nächSHt wuche useAstroboy hat geschrieben:Wie aut bisch du? 14i? Oder werum gnau shribsch du so shampar sheisse?

hahahahaha.... sorry biSH du SHo so alt das müeh dermit heSH
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ähm ich hoffe nöd, dass diä tennie sms sprach da im forum sich au no muäss duresetze. scheusslich.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
Skeletor hat geschrieben:ähm ich hoffe nöd, dass diä tennie sms sprach da im forum sich au no muäss duresetze. scheusslich.

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
lov u min shadz!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
händ ihr evtl. frage ad entwickler vo battlefield?
ich han am friitig abig es interview mit DICE!
stelled eui frage!
ich han am friitig abig es interview mit DICE!
stelled eui frage!
Warum si sich entschiede hei, uf Konsole nume 12 vs. 12 z mache? Han mal gläse, well d XBox Community das nie agfraged hetti. isch das so well 90% vo mine XBox Live Spielkumpane wo sich durend d Bire wägkiffed und de Arsch nie hochkrieged und sich über nüd Gedanke möched. Jetzt sind die am Mule aber was mache würeds nid...
Aber chunnt mer da nid sälber druff, dases no fätzig wär?
Han sogar im Chino BF3 Wärbig gseh. Bin fast abegange. Gids au eher sälte dasmer voreme Movie n Game-Trailer gsehd! Oh super, gad dei nöggst Frag:
Warum möche Sie so massiv Wärbig obwohl BF ja scho rächt bekannt isch? Isches zum MW3 usstäcke? Well vo dene hani biz weniger Wärbig gseh.
Aber chunnt mer da nid sälber druff, dases no fätzig wär?
Han sogar im Chino BF3 Wärbig gseh. Bin fast abegange. Gids au eher sälte dasmer voreme Movie n Game-Trailer gsehd! Oh super, gad dei nöggst Frag:
Warum möche Sie so massiv Wärbig obwohl BF ja scho rächt bekannt isch? Isches zum MW3 usstäcke? Well vo dene hani biz weniger Wärbig gseh.

warum mache si so viel coca cola wärbig obwohl jede mensch uf dem planet s scho kännt?Buccaneer hat geschrieben:Warum möche Sie so massiv Wärbig obwohl BF ja scho rächt bekannt isch? Isches zum MW3 usstäcke? Well vo dene hani biz weniger Wärbig gseh.
I don't believe in orange
- Sale
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1360
also han es paar interview gläse gha diä letschä mönet und es isch immer antwort gsi das es wäge de konsole leischtig nöd möglich isch meh spieler dri ztue das es denn no flüssig lauft...Buccaneer hat geschrieben:Warum si sich entschiede hei, uf Konsole nume 12 vs. 12 z mache?