kennsch wärmeschublade underem bachofe? :typej:zwirrlibatz hat geschrieben::2000-watt-typej:
Equipment / Chuchigrät!
Moderator: Avenger
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343

Re: Equipment / Chuchigrät!
chline zwüsche ischub: Ig hasse die Diskussione wo Lüt verzelle wieviel Watt das und das verbrucht. Isch die glichi Sippe wo Lüt mit wüsseschaftlich relevantem Hintergrund Technokratie vorwerfe.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
letzt wuche e kafimaschine becho
-

second-hand vo fründe. sehr wenig platz bruucht si!

"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Ha mir letzt Wuche au so es Kapselding postet. Kostet zwar meh, aber defür isch es bequemer als mit dem Filtertüte-Zügs.
Bequemlichkeit gege Geld tusche, fair.
Bequemlichkeit gege Geld tusche, fair.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
die hani oh, was fürne saudrecks maschine.Sylvara hat geschrieben:letzt wuche e kafimaschine becho-
I don't believe in orange
gits keh mountain dew kapsle derfür?O_O hat geschrieben:die hani oh, was fürne saudrecks maschine.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
lol werumO_O hat geschrieben:
die hani oh, was fürne saudrecks maschine.

ich ha ersch 3 kafi gha oderso, trinke nid soviel. het aber super funktioniert für dasses eh second hand isch.
also ds wasser isch schön heiss gsi (das stört mich süsch enorm), und si bruucht nid viel platz.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
emP hat geschrieben:gits keh mountain dew kapsle derfür?O_O hat geschrieben:die hani oh, was fürne saudrecks maschine.

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Chliin aber wichtig bi mir: E Chochthermometer. Vor allem zum d Temperatur vom Teewasser z mässe 

sone ding hani:

är isch wirklich super! 5min ufheize und mit wenig öl beschichte, fleisch und gmües druf -> 3-5min spöter isch fertig. dank de antihaft-beschichtig isches au super eifach zum putze. perfäkt für e chochfuule-single huushalt

är isch wirklich super! 5min ufheize und mit wenig öl beschichte, fleisch und gmües druf -> 3-5min spöter isch fertig. dank de antihaft-beschichtig isches au super eifach zum putze. perfäkt für e chochfuule-single huushalt

Gamertag / PSN: alphawezen
Ussert natürlich mer hed en Wasserchocher wo s Wasser uf diä gwünscht Temperatur bringt.Sephi hat geschrieben:Chliin aber wichtig bi mir: E Chochthermometer. Vor allem zum d Temperatur vom Teewasser z mässe
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
tee temperatur....was isch das, sone asie fetisch? 

Im Prinzip heds mit de Löslich- und Temperaturbeständigkeit vo Stoff ztuä... vor allem aber ersteres... je nach demm wiä heiss s Wasser isch, lösed sich gwüssi Stoff oder ebä nid. Drum machdmer Tee i de Regel au nid mit chaltem Wasser... 

- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
ja guet, er bruucht chuum dr thermometer zum luege, dasses nid chalt isch
wie heiss isch dr tee denn optimal, also gits es 'zu heiss'? je nach tee?
bi mir chocht ds wasser in dr regel..

Wiki meint zu grüentee:
Zubereitung
Blatttee sollte zuerst mit lauwarmem Wasser abgewaschen werden. Dabei werden, wie bei Obst, eventuell vorhandene Unreinheiten und Staub abgewaschen. Verbleibender Staub trübt den Tee. Beim Aufbrühen von grünem Tee sollte Wasser mit einer Temperatur von höchstens 90 °C verwendet werden, da zu heißes Wasser den Tee sortenabhängig bitter bis ungenießbar macht. In zu heißem Wasser zersetzen sich viele der im grünen Tee enthaltenen Stoffe, was Bitterkeit verursacht. Zugleich gehen viele der gesundheitlich wertvollen Wirkungen verloren. Kälter als 50 °C sollte das Wasser auch nicht sein. Mit steigender Temperatur verbessert sich die Löslichkeit der meisten Teebestandteile – ist das Ziehwasser zu kalt, dann können die wertvollen Inhaltsstoffe nicht in dem Aufguss gelöst werden. Für viele sind 70 °C die richtige Temperatur zur Teezubereitung. Letztlich ist es in dem genannten Bereich Geschmacksache.[15]. Die meisten Sorten grünen Tees sollten nicht länger als 30 bis 90 Sekunden ziehen.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
ah das erklärt einiges 

Tee-Nazis. Wow.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Grad bi Grüentee spilts äbe scho en enormi Rolle und s Wasser darf i de meischte Fäll nid siede. Vilfach isch so zwüsche 60 und 70 Grad empfohle (ja, meischtens vermerke Teeshops ihri Empfählig uf der Packig, aber umeexperimentiere isch sicher nid s dümmschte) . Merksch wenn vil Grüentee trinksch zum Bispil zimlech guet wenn nachher mal eis inere Beckerei (Glatz o. ähnlech) bstellsch. Dört keiesi eifach chochends Wasser drüber - der Tee wird verbrönnt, isch bitter und gruusig. Chasch ja wenn interessiert bisch mal de Tescht mache und e Tasse Grüentee mit 60° und eini mit 90° mache. Merksch garantiert e rächte Ungerschied.Sylvara hat geschrieben:ja guet, er bruucht chuum dr thermometer zum luege, dasses nid chalt isch![]()
Do dervo abgseh isch japanischi Chuchi aber sowieso kulinarisches Nazitum.

-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
TypeJ hat geschrieben:kennsch wärmeschublade underem bachofe? :typej:zwirrlibatz hat geschrieben::2000-watt-typej:
ah für das wär die