Ich würd Grüen-Lieberal wähle. Oder Piratepartei - aber die sind irgendwie nöd so richtig wählbar. Eigentlich chönt ich mini Stimm s'nöscht mal au eifach verchaufe. An Lumengo oder so.emP hat geschrieben:besser Du wählsch nüt als ds Falsche...

Moderator: Avenger
Ich würd Grüen-Lieberal wähle. Oder Piratepartei - aber die sind irgendwie nöd so richtig wählbar. Eigentlich chönt ich mini Stimm s'nöscht mal au eifach verchaufe. An Lumengo oder so.emP hat geschrieben:besser Du wählsch nüt als ds Falsche...
:typej:G-ay-lien hat geschrieben:Wennmer mal so aaluegt was s Parlament i 4 Jahr zemebringt.. Es iigspilts Team macht da während eim Nomitag
isch ebe nid grüenemP hat geschrieben:Politik isch scho verloge. Nüt steit da vo Videospiel, TV, und Multimedia was ja ca. 90% usmacht.
findsch?SinGinSmith hat geschrieben:En sautumme Spruch.
SinGinSmith hat geschrieben:En sautumme Spruch.
Es git nöd immer für alles en Grund, me muess d Fakte so näh wie's sindemP hat geschrieben:SinGinSmith hat geschrieben:En sautumme Spruch.
Begründig?
Was zur Höll wetsch dadermit säge?SinGinSmith hat geschrieben:Es git nöd immer für alles en Grund, me muess d Fakte so näh wie's sind
Das mit em Multimedia hesch ja rächt. Das wird ich für d Kantonalwahle korrigiere.emP hat geschrieben:Freizeit
Kochen, Bücher, Kino, Velotouren, Reisen
Politik isch scho verloge. Nüt steit da vo Videospiel, TV, und Multimedia was ja ca. 90% usmacht.
und e "schöni" Krawatte vom Papi usgleht hett er.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 3 Gäste