Forza Motorsport 4

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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von Schummelschumi »

TypeJ hat geschrieben:roli, hesch eigentlich min geist ufem nürburgring gschlage? :lol:
leck, 22 runde hani brucht bis i di gha han!
und ja, schalte mit eignerm kupple bringt sehr viel, ca. 1 wagelängi pro schaltvorgang! was han ich gflueched wills ca. 10 mal a dem glege isch.....en riese witz i ziete vo sequentielle und dsg getriebe :groel:
ha gad agfange gescht, da isch de kolleg cho nach 1,5 runde... geile siech ischer, uf di 8i hämmer abgmacht, denn lütet er mal a er chäm so uf di 9i ... am halbi zähni isch er dänn itrudlet. het also doch no chöne mit eu game.

nacher sind denn d'server wider mal down gsi, also nix rivalerenne - däfür hani season 5 i de worldtour no fertig gmacht.


vo wäge schalte mit kupplig. mini herre, es isch no immer es game. de entwickler belohnt diä wo de erhöht ufwand uf sich nemed mit eme chline beschlünigungsvorteil. isch scho immer so gsi.
btw: es git hützutags, im zitalter vo sequentielle getriebe wo automatisch schalte chönd, au kein grund me warum automatik söt längsämer si, zumindest natürlich bi dene autos wo das original ibaut händ. mit manuell häsch nur no de vorteil, das würkli i dem gang bisch wod au bruchsch.
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von emP »

wie Kupplet meh? muess meh glichzit zum schalte drücke oder wie? Ig has nie gschafft glaubs bim 3.
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von Schummelschumi »

emP hat geschrieben:wie Kupplet meh? muess meh glichzit zum schalte drücke oder wie? Ig has nie gschafft glaubs bim 3.
genau so.
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von emP »

Also X[oder wo meh au immer schaltet] + Kuppligsknopf at the same time, also nid de eint chli vorher nacher irgendwas?
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von Schummelschumi »

wele teil vo "genau so" häsch nid verstande?
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von Camel »

ich finds ok, das so öppis "belohnt" wird. muesi au mal probiere.
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von emP »

Schummelschumi hat geschrieben:wele teil vo "genau so" häsch nid verstande?

:bussi:

ig hoffe ig ha poscht hüt. Du weisch scho. :zwinker: :zwinker:

höhöhö
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von Schummelschumi »

eine im man!ac-forum hät mal ufgschriebe wiä das mit de einzelne hilfene so isch:
Jede NICHT aktivierte Hilfe bringt dir in Forza gewisse Vorteile aber auch Nachteile die Du durch eigenes Geschick egalisieren mußt.

Ohne ABS kann man z.B. weitaus stärker verzögern aber auch nur wenn Du es schaffst die Räder nicht blockieren zu lassen. Blockieren die Räder rutschst Du nur noch geradeaus und wenn Du zu wenig bremst verpaßt Du den Einlenkpunkt.

Bei manuellem Gangwechsel kannst Du die Gänge meist 500-800 Umdrehungen höher ausdrehen lassen. Paßt Du allerdings nicht auf, kommst Du in den Begrenzer und verlierst wiederrum wertvolle Zeit.

Mit Kupplung erfolgt der eigentliche Gangwechsel erheblich schneller, denn die Automatik läßt die Kupplung erheblich länger schleifen und verhindert den direkten Vortrieb.

Die Stabilitätskontrolle bremst in Kurven einzelne Räder ab um ein Ausbrechen des Fahrzeugs weitesgehend zu verhindern. Fährt man die Kurve allerdings sauber, ist man ohne diese Hilfe deutlich schneller durch die Kurve und nimmt den Schwung mit auf die nächste Gerade/Kurve. Fährst Du allerdings nicht sauber kann es auch erheblich langsamer sein.

Bei aktivierter Traktionskontrolle werden wiederrum die angetriebenen Räder abgebremst um Schlupf zu verhindern. Bei warmen Reifen (nach spätestens einer Runde) ist man aber ohne Schlupfregelung wieder etwas im Vorteil. Nachteilig ist der Start wenn man es nicht schafft den Schlupf zu begrenzen oder man am Kurvenausgang zuviel Gas gibt und deswegen das Heck ausbricht. Allerdings gibt es hier eine Ausnahme, denn selbst geübte Fahrer benötigen die Traktionskontrolle ab einer gewissen PS Zahl. Driften ist bei aktivierter Traktionskontrolle ebenfalls nicht möglich.

Die Lenkung auf "Normal" hat ebenfalls aktivierte Helfer die das Fahrzeug weiter einbremsen. Dort werden auch einzelne Räder abgebremst oder aber Lenkkorrekturen automatisch vorgenommen. Fährt man auf "Simulation" hat man die volle Kontrolle aber muß dann auch das Fahrzeug jederzeit selber kontrollieren.



Das sind meist nur 1/1000 bis 1/10 Sekunden pro Kurve die man ohne Hilfen gewinnen kann aber hat man alles deaktiviert und bringt das Fahrzeug unter perfekter Kontrolle, kann daraus auch schon mal 1-2 Sekunden pro Runde werden.
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von emP »

Fährt man auf "Simulation" hat man die volle Kontrolle aber muß dann auch das Fahrzeug jederzeit selber kontrollieren.

aha. deepe shit.
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von TypeJ »

i fahr uf normal...wieso sell i sim spiele? das es schwieriger wird es usbrechends heck ufzfange? OMG :typej:
:lol:
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von Skeletor »

wills geil isch zum fahre :wixer:
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von TypeJ »

Skeletor hat geschrieben:wills geil isch zum fahre :wixer:
ääähm...ebe uf normal isches geil ;)
i ha beides gspielt und das mit em uffange isch de einzig underschied wo ich merke...etz chani fascht jedes usbreche guet kontrolliere=meh fun
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von Skeletor »

ich finds ebä uf simulation geil. mir machts, trotz em verlüre, eifach mega spass zum fahre so.
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von Master(G) »

emP hat geschrieben:Fährt man auf "Simulation" hat man die volle Kontrolle aber muß dann auch das Fahrzeug jederzeit selber kontrollieren.

aha. deepe shit.
:groel:
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von TypeJ »

gang go nfs spiele :vortex:
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von Master(G) »

ICH SPIELE BATMAN!!! :wixer:
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von emP »

TypeJ hat geschrieben:i fahr uf normal...wieso sell i sim spiele? das es schwieriger wird es usbrechends heck ufzfange? OMG :typej:
Die Lenkung auf "Normal" hat ebenfalls aktivierte Helfer die das Fahrzeug weiter einbremsen.
wenni das uf öppis verständlichs versueche ds übersetze heisst das: Es würkt bitzeli wie nes ESP. Und mit ESP bisch tatsächlich langsamer.
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von Chäller »

TypeJ hat geschrieben:i fahr uf normal...wieso sell i sim spiele? das es schwieriger wird es usbrechends heck ufzfange? OMG :typej:

Ich au...han zerst au uf Sim gstellt gha.

Bis B-Klass fahri aber uf Sim, nachher normal.
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von TypeJ »

emP hat geschrieben: wenni das uf öppis verständlichs versueche ds übersetze heisst das: Es würkt bitzeli wie nes ESP. Und mit ESP bisch tatsächlich langsamer.
i han ufem nürburgring rivals gege de rolihoni gspielt! ich han s'schalte gmerkt..leider!
de rescht merk i nid! i bremse voll i kurve ine, han bits schlupf kurveusgang..ziemlich glich wie er.. ;)
:lol:
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von Schummelschumi »

TypeJ hat geschrieben:i han ufem nürburgring rivals gege de rolihoni gspielt! ich han s'schalte gmerkt..leider!
de rescht merk i nid! i bremse voll i kurve ine, han bits schlupf kurveusgang..ziemlich glich wie er.. ;)
wäni snächscht mal däzuä chum pulverisiär ich dini ziiit :wixer:
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von TypeJ »

Schummelschumi hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben:i han ufem nürburgring rivals gege de rolihoni gspielt! ich han s'schalte gmerkt..leider!
de rescht merk i nid! i bremse voll i kurve ine, han bits schlupf kurveusgang..ziemlich glich wie er.. ;)
wäni snächscht mal däzuä chum pulverisiär ich dini ziiit :wixer:
liegt sicher na was dine, ganz klar! aber pulverisiere...hmmm :vortex:
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von Samurai 01 »

wie zum hänker bechomi s bmw 1m coupe :head2wall:
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von Skeletor »

ich hans :wixer:
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von Samurai 01 »

Skeletor hat geschrieben:ich hans :wixer:
wie übercho??
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Re: Forza Motorsport 4

Beitrag von Skeletor »

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