Isch logischerwiis nume für die rächts:zwirrlibatz hat geschrieben:super, und dänn hebsch grad am gurgel sini mods drüber.Master(G) hat geschrieben:ich has hütt mittag gliich kauft :typej:

Moderatoren: Master(G), zeromeier
Isch logischerwiis nume für die rächts:zwirrlibatz hat geschrieben:super, und dänn hebsch grad am gurgel sini mods drüber.Master(G) hat geschrieben:ich has hütt mittag gliich kauft :typej:
Merci viumau, wirdi sofort mache. (Chume aber äuä ersch nach Wiehnachte zum Spile..)Gurgelhals hat geschrieben:Mods
Isch sehrwahrschinlich sowieso gschider so, bis dänn gitt's no viel meh Mods und Patches. Im Grund gno sött me jedes Bethesda-Spieli konsequent erst drü Mönet nach em Release spieleAstroboy hat geschrieben:Merci viumau, wirdi sofort mache. (Chume aber äuä ersch nach Wiehnachte zum Spile..)Gurgelhals hat geschrieben:Mods
Das isch ja s'Beschte dran.Master(G) hat geschrieben:Es tauchten Gegenstände aus dem Nichts auf, Spielfiguren steckten ineinander fest, Charakteren brach der Kopf ab, Hunde liefen rückwärts, uvm.
Wort. Aber sowas vo!Moff hat geschrieben:sobaldmer id nöchi vo vegas chunnt wirds immens besser, krass. mer wird überschwemmt vo nebequests wo teils enorm guet gschriebe sind. han sogar recht glachet teilwis
Holy Shit: me chönnt ja meine, Du häsch wieder mal Freud am ne nüüe Spiel!Gurgelhals hat geschrieben:Viel Text
Ich han im Fall a viele neuere Spieli Freud, öb's jetzt de Körby am einte Ändi oder de New Vegas am andere Ändi isch. Es mues halt eifach mine Asprüch gnüege. New Vegas schafft das i de wichtige Bereich inzwüsche ganz souverän, so dass mich au die technische Problem vo däre Chrüppelengine nüme gross störed.Uriel hat geschrieben:Holy Shit: me chönnt ja meine, Du häsch wieder mal Freud am ne nüüe Spiel!Gurgelhals hat geschrieben:Viel Text
for ever in our heartsGurgelhals hat geschrieben: Starfox Adventures
ich mach beides MUAHAHAGurgelhals hat geschrieben:Ich mach glaubs House bzw. Independent. Er isch nämlich eidüütig de bescht:
[img
findsch? es git chum quets? mer füehlt sich zu keim zitpunkt als teil vode legion, mer bechunnt nedmal armor oder waffe.h4xX0r hat geschrieben:du möff, de legion strang isch aber nöd so schlecht, isch sogar ziemlich super findi. guet ich kenn de ncr strang nöd, viellicht isch er 100x besser
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 3 Gäste