s zwei war nachem lima level durchaus noch ziemlich gut geworden. de anfang war halt sau scheisse, weil se gemeint hamn da lauter so "over the top"-momentfark reinmachen zu müsse, wo irgendwelche vollweiche denken dass sie en spiel besser machen würden (durchn einstürzendes gebäude schießen my arse). jede mit verstand weiss das so dummbatzelei film wie spiel nur recht dumm macht.bwohl en konzession ans michael bay-publikum... nach dem verkackten anfang wurds dann aber gleich wieder en recht schönes erlebnis mit wunderbarer szenerie, super charakteren und nettem plot.O_O hat geschrieben:es gseht wieder glich scheiss langwillig us wies 2.
Uncharted 3
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Uncharted 3
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
normal bi dir oder?O_O hat geschrieben:kA ich han irgendwenn nach 2h glangwillet abgstellt.

- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Hä? Was verzellsch? Wo isch im 2 äch Peru vorcho? Und wo schiesstme am Afang dürnes istürzends Gebäude?BrainBug hat geschrieben:s zwei war nachem lima level durchaus noch ziemlich gut geworden. de anfang war halt sau scheisse, weil se gemeint hamn da lauter so "over the top"-momentfark reinmachen zu müsse, wo irgendwelche vollweiche denken dass sie en spiel besser machen würden (durchn einstürzendes gebäude schießen my arse). jede mit verstand weiss das so dummbatzelei film wie spiel nur recht dumm macht.bwohl en konzession ans michael bay-publikum... nach dem verkackten anfang wurds dann aber gleich wieder en recht schönes erlebnis mit wunderbarer szenerie, super charakteren und nettem plot.O_O hat geschrieben:es gseht wieder glich scheiss langwillig us wies 2.
Dervo abgseh isch gad der Afang rächt super gsi, me tötet quasi die erschti Stung vom Spiel ke einzige Gägner. Zug uechechlättere -> Museum ir Türkei --> Betäubigspistole. Nachher setzt spilerisch das ih wo der Sidu seit, eifach alli Gägner abschüssle. Aber ebe, d Schauplätz sind derfür super gsi, d Story belanglos aber aständig und d Dialög richtig guet. Sicher öppis vom beschte uf der PS3. Und drum fröienimi extrem ufs 3

ja war glaubs lhasa. natürlich nid lima... s gebäud stürzt ein nachdem der heli druf schießt... muss ich jetzt s video von suche?Sephi hat geschrieben:
Hä? Was verzellsch? Wo isch im 2 äch Peru vorcho? Und wo schiesstme am Afang dürnes istürzends Gebäude?
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Agso, ja Nepal. Aber glaub Kathmandu.BrainBug hat geschrieben:ja war glaubs lhasa. natürlich nid lima... s gebäud stürzt ein nachdem der heli druf schießt... muss ich jetzt s video von suche?Sephi hat geschrieben:
Hä? Was verzellsch? Wo isch im 2 äch Peru vorcho? Und wo schiesstme am Afang dürnes istürzends Gebäude?
Hätt das jetz scho ehner zum Mittelteil vom Spiel zellt. Zug/Schnee -> Türkei -> Borneo -> Nepal.
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
ds einzige würklech negative am spiu si würklech die unmänge a shootouts wos git.. i meine me bringt me lüt um aus imene COD 
wes chli meh so ala bübbi raider wäri = epic win!

wes chli meh so ala bübbi raider wäri = epic win!
shubidu
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
De Unterschied zwüsched de Uncharted Schüssereie und em Tomb Raider isch, dass bim Unkartografiert d'Schüssereie au geil sind!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
es isch total super so wies isch, wuss!
Uncharted 3, perhaps for the first time, represents what we all hoped games would eventually evolve into.

I don't believe in orange
lüt wo sowas meine sin die gliiche wo transformer 3 als best film aller ziite bezeichne, sich die neuscht single vom usher kaufe und öffentlich in ed hardy klamotte umme laufe.
vo dem her wayne
vo dem her wayne
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
fingsch no guet guet, masse a lüt umbringe? lieber tierli wie im 1. tömbiSupersonic hat geschrieben:De Unterschied zwüsched de Uncharted Schüssereie und em Tomb Raider isch, dass bim Unkartografiert d'Schüssereie au geil sind!
shubidu
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich töte lieber mensche als tigerli
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Guet, dass isch tatsächlich FarkO_O hat geschrieben:Uncharted 3, perhaps for the first time, represents what we all hoped games would eventually evolve into.![]()
![]()

Aber ich find d'Uncharted Serie öppis vom beste. Mer mues ganz klar säge dases in erster Linie weg de Inszenierig isch und s'Gameplay sekundär isch.
Im Gegesatz zu vielne andere Blender findi aber s'Gameplay trotzdem solid und passend. Uncharted chunnt für mich viel meh an en interaktive Film ane wie
Heavy Rain wil mer hett trotz ewigem geballere immer s'Gfühl hett en Film z'luege oder ebe imene Film z'sii. Spielerisch isches eher lauwarme Kafi, s'cineastische
macht das Spiel und es huere guets pacing wo zuegebenermasse einigi aber verzeihbari Iebrüch hett.
Und btw. find ich d'Zug Szene im Uncharted 2 in extrem vielne Hiisichte öppis vom beste wo ich je gspielt und gseh han uufere Konsole.
Was Games im Chern sötted ha isch Gameplay und alles andere sött sich druff iestelle. Genau wie Form follows Function und Nintendo hett die Formle
zumindest i ihrne Triple A Titel so zimli monopolisiert mit es paar wenige andere Uusnahme. Aber wie Uncharted zeigt isch das nöd de einzig Approach
zum grandioses chönne z'entwickle.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Hett doch nüüt mit dem z'tue, aber am 3 Meter hööche hii und her gumpe zum Yetis, Tiger und anderes Gschmois verballere, ziehn ich d'Pistole- und Fuustkämpf usem Uncharted ganz klar vor.sidusson hat geschrieben:fingsch no guet guet, masse a lüt umbringe? lieber tierli wie im 1. tömbiSupersonic hat geschrieben:De Unterschied zwüsched de Uncharted Schüssereie und em Tomb Raider isch, dass bim Unkartografiert d'Schüssereie au geil sind!
Einigi Stelle usem Uncharted triefed nume so vo Indiana Jones (1-3) und trotzdem paltets ä eigeni Identität. Sorry wenni nomal uuf Zug Szene zrugg chum, aber eini vo mini Lieblingsactionszene aller
Ziite isch die vom Indy ufem Panzer wo er und sin Dad d'Nazis abeboxed. Die gaht vo Aafang bis Schluss ca. 10 Minute aber wenn mer sie luegt öppe 30 Sekunde wil ei Awesomeness vo de andere übertroffe wird und viel Iefallsriichtum drin vorchunt (über d'Machart wotti nöd mal aafange). D'Zugszene im Uncharted gaht vilicht 30 Minute und ich find das es i keim Game ä Szene gäh hett wo nöcher
a die unfassbari Indy Szene häre chunnt!
Und s'Settings vo dem Spiel chönnted fascht nöd besser uuf mich zuegschnitte sii

- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
S'Spiel würd uf em PC um Wällllllllllteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee besser usgseh als uf de PS3. IM FALL! :typej:

Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Das Spiel ISCH s Videospiel-Äquivalent zumene Chino-Summerblockbuster. Und d Entwickler sind sich desse völlig bewusst, dass das nid die einzigi Art isch es Videospiel z mache (evtl. chamesech druf einige dasses i de meischte Fäll sogar e rächt dummi Idee isch wenn sech Spieli an Film orientiere). Aber genau das wends mit Uncharted ebe und interessanterwiis isches es Spiel wo das hervorragend klappt. Aber besser goht immer, dasch klar - ich finde zum Bispil Szene wie z Tibet oder im 3 denn wennme gäge d Wüeschti kämpft wäsentlech interessanter als s ewige geballere.
@ Sonigg, je nach Spiel müesstme das mitem Gameplay als Elemänt wo vom Räscht unterstützt wird relativiere. I würd ehner säge dass im Idealfall alli Elemänt vom Spiel (und s Gameplay isch ebe nur eis devo, wenn au es zentrals) uf das sötted hischaffe wo s Spiel im Endeffekt wott erreiche, oder d Messätsch wos wott vermittle. Vilfach isches denn aber ebe scho so, wie du seisch, dass probiert wird eifach primär guets Gameplay z biete - aber würklech grandiosi Spiel mache ebe glaub scho meh als "nur" das. Au i Nintendo First-Party-Spil isch e usgriifti Spielmechanik meischtens eifach nur eis Zahnrad im grosse Ganze.
@ Sonigg, je nach Spiel müesstme das mitem Gameplay als Elemänt wo vom Räscht unterstützt wird relativiere. I würd ehner säge dass im Idealfall alli Elemänt vom Spiel (und s Gameplay isch ebe nur eis devo, wenn au es zentrals) uf das sötted hischaffe wo s Spiel im Endeffekt wott erreiche, oder d Messätsch wos wott vermittle. Vilfach isches denn aber ebe scho so, wie du seisch, dass probiert wird eifach primär guets Gameplay z biete - aber würklech grandiosi Spiel mache ebe glaub scho meh als "nur" das. Au i Nintendo First-Party-Spil isch e usgriifti Spielmechanik meischtens eifach nur eis Zahnrad im grosse Ganze.
- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
sidusson hat geschrieben:fingsch no guet guet, masse a lüt umbringe? lieber tierli wie im 1. tömbiSupersonic hat geschrieben:De Unterschied zwüsched de Uncharted Schüssereie und em Tomb Raider isch, dass bim Unkartografiert d'Schüssereie au geil sind!

Drum han ich au nöd gern FPS, wo uf Mensche tuesch schiesse. Lieber uf Mönschterli!
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
seit de SVPler.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Söll das en witz si?sidusson hat geschrieben:fingsch no guet guet, masse a lüt umbringe? lieber tierli wie im 1. tömbiSupersonic hat geschrieben:De Unterschied zwüsched de Uncharted Schüssereie und em Tomb Raider isch, dass bim Unkartografiert d'Schüssereie au geil sind!