isch halt problem wemme wie du i so foreblabla prinzipiell mal viel zviel emotion driileit und daher au bi anderne useliest und sich i so en quark inesteigeret. verzwiiflet und hässig, ja ne is klar. und provokativ, ja schampar provokativ isch es gsi.Sephi hat geschrieben:De Zwirrli tönt irgendwie verzwiiflet und hässig.Es isch ja nid s erschte mou wo di völlig missverstande füehlsch. Isch aber gliich uffällig dass d Kommunikation unger vilne angere hie inne rächt guet funktioniert, du aber sofort s Gfüehl hesch me tüeg öppis i dini Wort ine interpretiere wo nid do isch. Wenn nid möchtisch dassme dini Wort ufne bestimmti Art tuet uslegge (was im Fall bim Läse die meischte Lüt zwangslöifig mache), denn chönntsch dini Ussage ou eifach bitz weniger provokativ formuliere. Mit so Phrase wie "im gägesatz zu de meischte da" distanziersch di halt vom vermeintleche Verhalte vo andere Lüt da inne und denn muesch mit Antworte und Nachfrage rächne - völlig normal, wiukomme in Kommunikation.

als sittenote ghörsch du zu de letschte wo anderne sött vorträg über kommunikation und interpretatione halte, will bi dir sind vieli poschts scho per se tendenziell und unterstellend, drum ignorier ich dich die meischte fäll.
da redsches es dir au wieder schön zrächt:
will falsch, zwüschine isch nämli de da gsi: http://www.thegforum.ch/posting.php?mod ... 3&p=102599" onclick="window.open(this.href);return false; wo imne chliine alles erchlärende sätzli dütlich macht worums gange wär. aber nei, me liest lieber chli selektiv drmit me chan "diskutiere" und will dänn argument und erchlärige ghöre. und wemme nöd mitmacht "göhnd eim d'argumänt us und me chräbst zrugg". ich chas nid glöibu.Und d Ussag wo mini durchuus ärnscht gmeinti Frog usglöst het isch nid die gsi wo du dobe quotet hesch sondern folgendi:
Denn hemmer diskutiert dass ebe "gueti" Chinos mit agmässniger Bildqualität i der Schwiz doch immer sältener sind. Darum die folgendi Frog:zwirrlibatz hat geschrieben: wenn ich super bild will, gang ich im im gägesatz zu de meischte da in chino.
Sephi hat geschrieben:Verzell doch mal chli weles dini Lieblingschinos si, wos die beschte Projektore, Soundalag, Atmosphäre het und wo s bild z dunkel isch. Teil dini Isichte zu "Erläbnisqualitäte" mitem unwüssende Pöbel!

oh und dänn de:
Au rächt provokativ, gibeni zue, aber e wichtigi Frog im Rahme vo dere Diskussion. Du bisch denn dä gsi wo sech us der "Kommunikation" zruggzoge het - vermuetlech will hässig bisch worde oder eifach ke Antwort parat hesch gha. Aber ebe, jetz bini schowider dis Verhalte am interpretiere und Sache am unterstelle.Immer mit der Rueh, gäll.

hm, vilech sött ich topics au nöd vo obe nach une läse sondern eifach querbeet nach beliebe und luune gradso chli passende quatsch uselah jensiits vo ziitlich linearem und inhaltlichem zämehang.

klar, wieso söll ich nach schier enere wuche nöd nomal s'gliiche, so eifache und alles erchlärende schriebe wie schomal, wenn de läsedänkfuul herr jetz en neustart wünscht?Lueg, probieremers nomou miteme Nöistart: Du seisch du gosch is Chino wenn es super Bild willsch. Was am Chinobild findsch denn so super und hesch nid ou s Problem dass d Projektore oft z schwach sind oder womöglech sogar no d Schärfi nid richtig igstellt? I goh drum ou viu und gärn is Chino, aber jetz rein in Sache Biudqualität (nid nur Pixel und Schärfi) bini immer öfter enttüscht worde und säb isch für mi nid der Houptgrund is Chino z goh.
zomg das hett mich jetz sicher e viertelstund koschtet wo ich zrugg will!
h4xX0r hat geschrieben:er meint es isch grooooooss

ah, immerhin de häxxr hetts kapiert.