Geocaching

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Geocaching

Beitrag von Sylvara »

http://www.geocaching.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

öppert schomal gmacht :?:
irgendwie e gspässigi idee, aber glaub mittlerwiile scho wieder seich, eifach zviel lüüt überall wo's nid checket und verderbet.
bi scho bitz erstuunt gsi, wieviel dasses allei i miner nachbarschaft het :lol:

(wer nid weiss was das isch - http://de.wikipedia.org/wiki/Geocaching" onclick="window.open(this.href);return false;)
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Re: Geocaching

Beitrag von O_O »

het sogar bi mir eis.
I don't believe in orange
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Pandemonium »

krass mis halbe quartier macht ja da mit. eigentli no e lustigi idee, hät aber glaub würkli scho zviel idiote unterwegs :lol:
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Beitrag von Marco_in_motion »

Schiintmer no rächt Sinnlos z'sii...
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

rächt guet. aso ich kenns nöd aber erinnert mich anen tv-quizshow im ch-tv vor laaaaaaaaaaaaanger ziit mit em bernhard russi und em günter jauch wo imne helikopter live dur d'schwiiz gfloge sind, gschtüürt bzw avisiert per funk vomne kandidat (sälber glaubs vo dihei us am telifon) wo se äbe zumne schatz probiert z'lotse. ah da: http://www.fernsehserien.de/index.php?serie=921" onclick="window.open(this.href);return false; und natürlich super will kei GPS und firlefanz, sondern alles hysterisch per telifon mit nur ungefähre panische beschriebige unter ziitdruck.

edit, oh ganzundgarnöd nur dur d'schwiiz gfloge. :shock: da hett me halt no gern gebühre zahlt.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 27 Okt 2011 13:49, insgesamt 2-mal geändert.
I speeled my drink!
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

Pandemonium hat geschrieben:krass mis halbe quartier macht ja da mit. eigentli no e lustigi idee, hät aber glaub würkli scho zviel idiote unterwegs :lol:
tumm isch eifach, wenns es überall machet, am gschidste no im naturschutzgebiet. oder die idiote, wo's lustig findet es fuuls ei driiztue oder andere grüsel... :roll:
Provo, Utah
"A bomb squad detonated a suspicious package outside the Provo Police Station..." The cache was destroyed the same day it was published.
http://www.geocaching.com/bookmarks/vie ... 1be68a772b" onclick="window.open(this.href);return false;
o nid schlächt :groel:
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Es gitt ja überall versteck und Zügs. Und denn scho huere viel lüt wo mitgmacht hei. LOL.

Aber eiegntlich totale Schwachsinn und numme für Lüt wo vermuetlich Pfadi und Militär verpasst hei.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Meine Schwester hat das vor n paar Jahren mal gespielt. Und ihre Mitspieler auf die Palme gebracht, indem sie es konsequent "Geo-Catching" genannt hat. :lol:

Ist wohl ganz lustig, wie Schnitzeljadg und man ist viel ander frischen Luft.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Beitrag von Marco_in_motion »

ich würd glaub lieber mit irgendwelche Nerds im Wald go Live Rpg's mitmache als Tupperware jage und im Internetz zeige dasi en silbrige Hosechnopf uusgrabe han.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

Marco_in_motion hat geschrieben:ich würd glaub lieber mit irgendwelche Nerds im Wald go Live Rpg's mitmache
:shock:
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

zwirrlibatz hat geschrieben:tv-quizshow im ch-tv vor laaaaaaaaaaaaanger ziit mit em bernhard russi und em günter jauch wo imne helikopter live dur d'schwiiz gfloge sind, gschtüürt bzw avisiert per funk vomne kandidat (sälber glaubs vo dihei us am telifon) wo se äbe zumne schatz probiert z'lotse. ah da: http://www.fernsehserien.de/index.php?serie=921" onclick="window.open(this.href);return false; und natürlich super will kei GPS und firlefanz, sondern alles hysterisch per telifon mit nur ungefähre panische beschriebige unter ziitdruck.
Rätselflug
D 1982-1983
Shit, isch das scho so lang här ?? :shock:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

sonen brunz
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Tatsujin hat geschrieben:sonen brunz
Das isch diä richtig Antwort.
blackraini
Mungg
Mungg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
73
Trading points minus
0

Beitrag von blackraini »

http://www.foxtrail.ch" onclick="window.open(this.href);return false; :help:
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0

Beitrag von chind »

Marco_in_motion hat geschrieben:ich würd glaub lieber mit irgendwelche Nerds im Wald go Live Rpg's mitmache als Tupperware jage und im Internetz zeige dasi en silbrige Hosechnopf uusgrabe han.
word. irgendwie findi geocaching voll tumm, aber ich weiss nöd wieso und hans no nie gmacht. vlt. will es so reduziert isch. oder wills uf koordinate basiert.
ich han aber ähnlich mal über orientierigslauf dänkt, jetzt findi OL glaubs cool (aber glaubs au numme, will die schwiizer meischterin da mich es bitz aturnt). UND WILL CHARTE IM SCHPIEL SIND. CHARTE = SEX :herzli:

*cuz schnitzeljagd isch zb toll.

oder geocaching - aber mit kryptische beschriibige & suechtipps ("wenn der schatten fällt auf die zwei zinnen grün...etc" und ohni gps & koordinate.
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Min Kolleg macht das liideschaftlich gern: in Glarus und Graubünde chunsch denn an Ort hane, wod würklich e tolli Ussicht häsch oder es sust zimli gmüehtlich isch, meint er. Er gaht halt sowieso gern go wandere, und denn isches so en nette Bonus.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

vor jahre mal gmacht. isch no guet zum bits umenand cho.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Uriel hat geschrieben:in Glarus und Graubünde chunsch denn an Ort hane, wod würklich e tolli Ussicht häsch oder es sust zimli gmüehtlich isch, meint er.

Chaschem usrichtä dass diä zum Glück nid für Lüt reserviert sind wo Geocaching mached, und er det au eifach so herädörf :idea:

Und wenn nid immer uf sones Grät muesch luege, hesch i de Regel meh vo de Ussicht und gmüetlicher ischs glaub au.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

Uriel hat geschrieben:Min Kolleg macht das liideschaftlich gern: in Glarus und Graubünde chunsch denn an Ort hane, wod würklich e tolli Ussicht häsch oder es sust zimli gmüehtlich isch, meint er. Er gaht halt sowieso gern go wandere, und denn isches so en nette Bonus.
für lüüt, wo eh gern wandere und züüg entdecke, isches sicher no e glatti sach. :idea:
chönnt mir jetz nid vorstelle extra dernah gah ds sueche, aber i verstah scho was dr reiz isch dran.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Acid hat geschrieben:
Uriel hat geschrieben:in Glarus und Graubünde chunsch denn an Ort hane, wod würklich e tolli Ussicht häsch oder es sust zimli gmüehtlich isch, meint er.

Chaschem usrichtä dass diä zum Glück nid für Lüt reserviert sind wo Geocaching mached, und er det au eifach so herädörf :idea:

Und wenn nid immer uf sones Grät muesch luege, hesch i de Regel meh vo de Ussicht und gmüetlicher ischs glaub au.

Allefalls findsch ebe no schöni Sache wo die eine wott druf ufmerksam mache. Chani mer itz schono vorstelle.

Aber irgendwie isch e reini Suech-Challenge ziemlich doof. Zumne Punkt wo dr ds Navi zeigt häredslaufe isch ja genau 0 Herusforderig. Die Combos wos allerdings hett, wo de a Hand vo Gländemerkmal die neue Koordinate zämebousch (no mitmne code Schlüssel), das isch hingege 'na witzig. Das chönt meh au mit Chind mache.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

logisch macht me nur die wome bits mues rätsle. und d'erfahrig zeigt: me findet sä nid immer und das machts o bits interessanter.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

emP hat geschrieben:
Aber irgendwie isch e reini Suech-Challenge ziemlich doof. Zumne Punkt wo dr ds Navi zeigt häredslaufe isch ja genau 0 Herusforderig. Die Combos wos allerdings hett, wo de a Hand vo Gländemerkmal die neue Koordinate zämebousch (no mitmne code Schlüssel), das isch hingege 'na witzig. Das chönt meh au mit Chind mache.
e zuesätzliche reiz isch sicher o, dass ja nie weisch was im Cache drin isch. vieli Caches funktioniere so bitz wie "Wichtele" - du nimmsch öppis use und legsch öppis neus drii für die nächst person. sone interaktion zwüsche lüüt, wo sich nid kennet und nie werde treffe, het halt öppis spannends.
git ja o lüüt, wo ganzi schatz-sammige hei vo ihrne cache-abentüür; isch also chuum e unterschied zu games, wo genau gliich umereisisch und entdecksch und achievements sammlisch oder items - nur halt ebe live verusse. :)

vo dere grundidee uus (wo inzwüsche sicher nümm unbedingt überall ghä isch) find ich Geocaching eigentlich recht super. wer geit scho nid gern uf 'schatz-suechi'.

http://seattletimes.nwsource.com/html/o ... he230.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Ich will nid beschtritä dases en gwüssä Reiz chan ha. Ich finds eifach fäng verruckt dasses aschinend für viel Lüt nüm möglich isch, eifach mol in Wald oder uf e Berg, und ebä z gnüssä wases ded hed. Isch jo nid so als gäptis nüt z enteckä, chasch überall öpis findä.

Und de Drang us allem es Game zmachä, isch ebä au en Teil devo (am beschtä no mit irgendwelchnä High Tech grät oder was weiss ich).

Also Geocaching got jo no. isch relativ Harmlos wemers demit verglicht, wiä gwüssi meined mer mües jetzt all de Unbewohnt Bodä trotzdem au verbauä, will schinbar d Lüt ohni Erlebnispark nüm i d Natur gönd (d Lüt i d Natur holä indemmersi zerstört... sältä so en Schwachsinn ghört) Seilpark det, Hängebrugg do, Hüpfburg wieder noimed andersch, und optimalerwis e Autobahn dra herä, mer will jo schliesslich nid z lang bruchä vo dehei us.

Aber immer wenn so Züg richtig Trendig wird, unds e hufä Lüt eifach mached wills ander mached, stäubts sich es bitz i mir. Wiä wenn plötzlich alli meined sie müesed mit Schneeschuä uf de Bergä umäseklä, ohni dassi würklich e Ahnig händ, wiä sich d Natur verhaltet, und dass d Alpä ebä eigentlich nid Noherholigsruum oder gar Park vo de Stadt Züri sind.
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Ich glaub du lisisch da einiges zviel dri.
- Du gahsch oft ga wandere.
- Du entdecksch Geocaching
- Du stellsch fescht, dass au uf dir sust bekannte Routene irgend e Waldliechtig oder e Ussichtspunkt oder irgend e mini Höhli (oder au irgend es "Bluemägärtli") verpasst häsch. Bi de Geocaches isch ja oft no was versteckt. Und irgend es Glarner Gedicht läse, währenddem du grad ufnen Alpesee luegsch isch no rächt e geili Sach.

That's it. Wo genau söll da öppis problematisch si? Und ich glaub als Glarner kenned mer üs scho es "biz" uus, wie me sich mues ufere Wanderig verhalte.
Mich würd würklich male wunder nee, weshalb du da grad greizt druf reagiersch: es handelt sich ja nüd um ne Dichotomie: "Entweder mit Geocaching oder gar nüt".
Das mit der Autobahn etc. hät mit Geocaching überhaupt nüt ds tue.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

de acid isch glaub eifach bits beschränkt.

no offense!
Antworten