Battlefield 3
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Auf PC läufts aber auch nicht viel sauberer. Ca. 50% der Matches beende ich, beim Rest gibt's Spiel-Absturz oder Kicked. 

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
aso mini PC Stats sieht me ja ide sig...
XBox nach 1h:
K/D 1.89
Points pro Minute: 389

XBox nach 1h:
K/D 1.89
Points pro Minute: 389

- Parisienne
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
10
das game isch aber scho richtig arschloch uf konsole.
vorallem bi de xbox360 SLIM 4GB; Dete muesch der extra die 250gb hdd chaufe zum das scheiss HD-Texture pack druff installiere, uf de integrierte 4GB flash speicher funktionierts nit.
oder du nimmsch halt en stinknormal 2.5 HDD und duesch umformatiere und was weiss ich.. trotzdem, total arschloch.
vorallem bi de xbox360 SLIM 4GB; Dete muesch der extra die 250gb hdd chaufe zum das scheiss HD-Texture pack druff installiere, uf de integrierte 4GB flash speicher funktionierts nit.
oder du nimmsch halt en stinknormal 2.5 HDD und duesch umformatiere und was weiss ich.. trotzdem, total arschloch.

- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
komisch das sich da inne so wenig drüber ufregt... drum machts EA ja wills d Gamers nid stört. finds en absoluti Frächheit.Schummelschumi hat geschrieben:wäme das list durchus zurächt:Chäller hat geschrieben:http://www.amazon.de/product-reviews/B0 ... ewpoints=1
herti Bewertig wäg Origin...
http://www.n-tv.de/technik/Battlefield- ... 55521.html" onclick="window.open(this.href);return false;
geil, PCDoch das Tool schießt weit übers Ziel hinaus, wie unter anderem Videos von Origin-Nutzern auf Youtube zeigen. Denn sobald es installiert ist, scannt es offenbar die komplette Festplatte des Nutzers nach Raubkopien von EA-Produkten. Dazu zeichnet Origin aber auch auf, welche weitere Software auf dem Rechner installiert ist. Und der EA-Spion dringt sogar noch tiefer in private Daten vor. Youtube-Nutzer "Lukethetiger" zeigt in seinem Video, dass das Tool offenbar auch sein Steuerprogramm und seine synchronisierten SMS gescannt hat.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
mit junkies chasch alles mache, hauptsach si chömed a iren stoff.
Re: Battlefield 3
als ob das was neus wär. 11 million WoW spiler hen dem scho sit jahre zuegstumme.
(ich weiss jez nit im detail inwiefärn sich t bizzard spyware vo dem origins züg unterscheidet aber uf jede fall wird au di pc gscannt und gluegt was für drittprogramm laufe zum cheate zunterbinde etz.)
(ich weiss jez nit im detail inwiefärn sich t bizzard spyware vo dem origins züg unterscheidet aber uf jede fall wird au di pc gscannt und gluegt was für drittprogramm laufe zum cheate zunterbinde etz.)
Warden lueged doch nur welli Programm/Prozess im RAM z'finde sind, während du zocksch?evo hat geschrieben:als ob das was neus wär. 11 million WoW spiler hen dem scho sit jahre zuegstumme.
Origin luegt hingege au t Harddisk dure, isch imo scho nomal "biz" schlimmer.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
wayne?
gescht isches guet abgange! zersch uf de chotzgrusige xbox version, echt schlimm im verglich
naher ufem pc mit em gsicht und em pony, herte schaiss gsi
gescht isches guet abgange! zersch uf de chotzgrusige xbox version, echt schlimm im verglich

naher ufem pc mit em gsicht und em pony, herte schaiss gsi

Holy fuck bin ich schlächt... :typej: argl!
Aber es isch ebe scho uhuere super, obwohl ich mich massiv benachteiligt fühle mit mine chäpslipistole und alli gägner händ huere bums! D'shotgun isch rächt abgange i dä metro und in paris i dä gässli! :heble: aber meistens gang ich mit eme MASSIVE Minus us dâ Rundi
Aber es isch ebe scho uhuere super, obwohl ich mich massiv benachteiligt fühle mit mine chäpslipistole und alli gägner händ huere bums! D'shotgun isch rächt abgange i dä metro und in paris i dä gässli! :heble: aber meistens gang ich mit eme MASSIVE Minus us dâ Rundi
- blackraini
- Mungg
- TRADINGPOINTS:
-
730
gestert au no ganz kurz gamet - bös ufe Sack übercho >> 5 Jahr nüm am PC gamet 

PlanetHarrieR hat geschrieben:Auf PC läufts aber auch nicht viel sauberer. Ca. 50% der Matches beende ich, beim Rest gibt's Spiel-Absturz oder Kicked.
kann ich absolut nicht bestätigen. bi ca. 70 matchs genau 3 vom server gefloge und zweimal wars admin kick weil platz gemacht wurde.
außerdem dauerts genau 10sekunde bis de wieder in nem neuen match bist, von daher auch ziemlich wurscht das.
TypeJ hat geschrieben: naher ufem pc mit em gsicht und em pony, herte schaiss gsi
ich hab dich gestern abgeschießelt

provokantes statement: ich find es sieht gar nüd sooo gut aus (bisher nur multiplayer spielt)
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
BrainBug hat geschrieben:provokantes statement: ich find es sieht gar nüd sooo gut aus (bisher nur multiplayer spielt)

Ig installiere's ersch, we EA dä Origin-Seich chly überdenkt. Und wenn nid, halt nid.
ich han äxtra no es paar dateie uf "fifa 11 haxx0r rip" und "nhl 2012 p1r4t3 edition" umbennent.
I don't believe in orange
- President Evil
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
261
Für die wo en Nvidia GTX 560 Oc hend und mit Abstürze kämpfe hend: GPU Takt mit Overclocking Tool (z. B das vom Grafikkartenhersteller) auf 880 Mhz setze.
O_O hat geschrieben:![]()
spiels mal uf de büx.
geht mir hier nid ums vergleiche. ich find einfach s is visuell einfach nüd so der riese schritt vom z.b. BC2 bis dahin. karten n stück größer, texture n bissel höher ufgelöst, charaktere hamn chli mehr polygone, hier und dort n neuer postprocessingeffekt. hab ehrlich gesagt aber son "bam in ya face"generation leap erwartet.