[Movie] The Hobbit

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Re: The Hobbit

Beitrag von O_O »

git e ganz gueti erklärig defür.
I don't believe in orange
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

verzell.
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

...They had tried direct intervention in the destiny of the Elves in the Years of the Trees by leading the Eldar into the West, but this resulted in many bloody wars and confrontations. In the struggle against the Dark Lord, they hoped instead to help Men achieve their own destiny. Thus Gandalf and the other wizards were meant to use their great wisdom to persuade Men to courses of action which would achieve Men's own goals, rather than trying to dominate them. Saruman failed in this when he tried to set himself up as a commander in opposition to Sauron, but Gandalf remained faithful to his charge.
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

du chasch de gandalf nid als 'mensch' gseh wo eifach zauberer isch worde. er isch vo obe gschickt worde als 'halbgott'.

ich hoff es chunt jetzt kei lotr nerd und korrigiert mich. ich weiss ich weiss ich machs nur simpel.
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

Sylvara hat geschrieben: öppe so wie "d'5minute version", wo's direkt mitem Gwahir dr ring in Mt.Doom schmeisse.
au das isch guet erklärbar und berueht ufem gliche prinzip wie d gandalf erklärig.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

O_O hat geschrieben: ich hoff es chunt jetzt kei lotr nerd und korrigiert mich. ich weiss ich weiss ich machs nur simpel.
lol...du weisch genau, dass mer eigentich garnüt meh cha säge uf das, ohni dass mer es totals nerd-gspräch füehre :P

i würd säge die version isch ei möglichi erklärig. i finds ganz ok eso, aber es biisst sich denn mit andere sache, wo dr Gandalf gliich direkt iigriift; denn isch grundsätzlich d'fraag zwüsche Gandalf the Grey vs. Gandalf the White, wo ganz anderi "kompetenze" hei. zudem tönt's eifach sehr riskant, dass er sich solang extra zrügghaltet, damit d'mensche und dr Aragorn ihres schicksal erfülle - also bi dr letzte schlacht vorem Tor vo Mordor, het mer eigentlich dr klari iidruck, dass dr plan fehlgschlage isch und dr Gandalf het sich im prinzip "verspielt", resp. o er het zu dem zytpunkt nümm gwüsst, dass dr Frodo no lebt. sie sind ja um es haar gstorbe dert.
hätt er sini chräft sogar zrüggbhalte, wenns dr weltuntergang bedütet hätt? oder het er würklich alles voruus gseh, sogar dert no?

aber ebe. d'fraag vom Gandalf isch öppe scho vo 27352653834 nerds ufem internetz ufe und abe diskutiert worde - ich würd säge es git keini, und dr Tolkien isch dr einzig gsi, wo's genau weiss. :lol: mir isches total egal - wer so frage ernst nimmt, mues kei fantasy lese.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

und 'halbgott' stimmt im prinzip scho; oder e art engel. dr Gandalf isch rein technisch gseh e Olorin, kei 'zauberer'.
git ja sogar im zweite film die szene, wo er als Gandalf the White 'wieder erweckt' wird und es isch klar e aaspielig druuf, dass er dert bi de götter isch und zrügg gschickt wird.

übrigens wenn ich mich recht erinnere, uf gliicher stuufe mitem Balrog in Moria, wo ebefalls e engel isch vo dr böse siite. was o erklärt, warum sie solang kämpft hei gegenand.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

als reine filmgucker bechunnt me äbe nid so mit was de gandalf cha, darf und isch. er wird eifach als grosse wizard präsentiert - wo aber nie würklech gross was zauberet und sogar/vorallem melee kämpft :lol:
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

also meh en gschide alte maa wo bits mit tier cha rede.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

was mich immer vielmeh gnervt het, isch die szene uf dr brügg; er gheit eifach abe :lol: im film isches no komischer, als im buech.
aber es "het alles e grund"...vilicht!
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

uf das freu ich mich sooo -

Bild

dr Smaug mues fantastisch werde! :herzli: i erwarte nüt als dr besti filmdrache bis dato!
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

es gitt in mittelerde kei zauberer im übliche märli fantasy sinn.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Sylvara hat geschrieben:er gheit eifach abe :lol:
er laht sich gheie will er de balrog will vermöble.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

ritschi hat geschrieben:also meh en gschide alte maa wo bits mit tier cha rede.
:idea:
I speeled my drink!
randy
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
182
Trading points minus
0

Beitrag von randy »

chli tech mambo jambo http://www.youtube.com/watch?v=gHF536TJ0iE" onclick="window.open(this.href);return false; red 3d 5k blabber blubb 128gb ssd
Bild
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:de balrog
Bild
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Sylvara hat geschrieben:was mich immer vielmeh gnervt het, isch die szene uf dr brügg; er gheit eifach abe :lol: im film isches no komischer, als im buech.
nicht ganz, im buch wie auch im film faengt ihn der balrog mit der flammenpeitsche und reisst ihn somit auch in den abgrund!
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

siralos hat geschrieben:
Sylvara hat geschrieben:was mich immer vielmeh gnervt het, isch die szene uf dr brügg; er gheit eifach abe :lol: im film isches no komischer, als im buech.
nicht ganz, im buch wie auch im film faengt ihn der balrog mit der flammenpeitsche und reisst ihn somit auch in den abgrund!
Nö, im Film bringtne d Flammepeitsche nur zum stolpere und denn hebter sech am Abgrund (der Balrog isch scho abekeit). I däm Momänt hättne d Fellowship guet wider chönne uechezieh. Stattdesse seiterne "fly, you fools" und loht los. Aber ebe, er wird sin Grund ha.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Sylvara hat geschrieben:und 'halbgott' stimmt im prinzip scho; oder e art engel. dr Gandalf isch rein technisch gseh e Olorin, kei 'zauberer'.
Gandalf ist ein Gabber!

Quelle
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Sephi hat geschrieben:
siralos hat geschrieben:
Nö, im Film bringtne d Flammepeitsche nur zum stolpere und denn hebter sech am Abgrund (der Balrog isch scho abekeit). I däm Momänt hättne d Fellowship guet wider chönne uechezieh. Stattdesse seiterne "fly, you fools" und loht los. Aber ebe, er wird sin Grund ha.
sag ich ja, der balrog zieht ihn mit runter in den abgrund(ok, er kann sich noch halten)....und falls ich mich nicht irre, stand die gemeinschaft nicht gerade in der naehe um gandalf unter unter nem pfeilhagel(die zudem noch vergiftet sind) heraus ziehen zu koennen, aber er springt oder faellt auf jedenfall nicht einfach so in die tiefe.

Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

siralos hat geschrieben:
Sephi hat geschrieben:
siralos hat geschrieben:
sag ich ja, der balrog zieht ihn mit runter in den abgrund(ok, er kann sich noch halten)....und falls ich mich nicht irre, stand die gemeinschaft nicht gerade in der naehe um gandalf unter unter nem pfeilhagel(die zudem noch vergiftet sind) heraus ziehen zu koennen, aber er springt oder faellt auf jedenfall nicht einfach so in die tiefe.
äh nei und nei. dr Sephi het alles scho gseit.
und die 'gemeinschaft' isch 10 meter wiiter rechts, FYI :lol:
Astroboy
Cowboy
Cowboy
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitrag von Astroboy »

Nur churz:
Dr Tom Bombadil isch übrigens mit Abstand dr bescht Charakter im Lotr-Universum, vilech no näbe Beren/Luthien.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Sylvara hat geschrieben: äh nei und nei. dr Sephi het alles scho gseit.
und die 'gemeinschaft' isch 10 meter wiiter rechts, FYI :lol:
ich glaube es sind mehr als 10 meter gewesen und die orkfpeile zischen auch nach ganalfs fall :!:

aber ja, gandalf faellt einfach so hinunter....olol

http://www.youtube.com/watch?v=Rg4rftkotv8" onclick="window.open(this.href);return false;

Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

nomal für dich -
er wird nid abezoge - er laht sich lah gheie. die andere luege zue. :idea:
alles andere isch interpretation; im film chunnts eifach bitz komisch übere, vorallem wenn mer ds buech nid kennt. und die diskussion isch eigentlich o nid ume film gange, sondern um d'fraag warum er sini chräft mal iisetzt und mal nid. :lol:

schön heimer drüber gredet.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Sylvara hat geschrieben:nomal für dich -
er wird nid abezoge - er laht sich lah gheie. die andere luege zue. :idea:
alles andere isch interpretation; im film chunnts eifach bitz komisch übere, vorallem wenn mer ds buech nid kennt. und die diskussion isch eigentlich o nid ume film gange, sondern um d'fraag warum er sini chräft mal iisetzt und mal nid. :lol:

schön heimer drüber gredet.
ich habe dch tatsaechlich nochmals die stelle im buch aufegschlagen und da gehts relativ schneller.
er schwankte und fiel, griff vergebens nach dem stein und glitt in den abgrund. "flieht ihr narren!" schrie er und war weg
meiner meinung nach passiert das alles innert einpaar sek. somit haette weder aragorn noch boromir zu ihm eilen koennen, die anderen standen ja am ende der halle mit dem ausgang aus minas moria.

was haette da gandalf noch machen koennen, er kann ja keinen levitation zauber und irgend nen batarang hat er ja auch nicht....ich bin mir nicht mehr so sicher, aber jeder zauberer hatte sein fach. saruman spezialisierte sich ja auf die magische ringe und der braune zauberer auf die tiere und gandalf begnuete sich ja mit den halblingn....keiner der zauberer konnte fliegen oder schweben.

Antworten