ich han schtarchi bedänke:
-ob ich riif gnueg bin (ich bin sehr chindisch. sogar meh als das, ich würd mi nämli sogar als ernschthaft wahnsinnig bezeichne).
-ob ich finanziell abgsichered bin (ich han ghöört, dass me im todesfall vo de eltere für d'erziehig vom chind verantwortlich wär).
-ich will en grossteil vo mim läbe mit reise, kunscht, musig verbringe. ab und zue exzäss. was isch wänni z.b. mal 8 jahr in oschtasie und sibirie verbringe will? wänni irgendwänn emal eifach reise, ohni gäld, vo de hand is muul. ich würd au gern 2-3 jahr im wald in alaska oder skandinavie läbe. channi das als götti? wänni mal is gfängnis chum? falls ich doch bisexuell bin und en maa hüürate tuen? (bin 30 und han no nie e beziehig gha).
-ich han angscht, dass ich als götti i de schwiiz gfesselt bin und verantwortig übernäh muen. muemmer das als götti?
-anderersiits isch es sicher öppis tolls. ich han gern chind. und eigentlich han ich mer vorgnoh, zu allem (fascht allem) im läbe "ja" z'säge. s'läbe isch so einzigartig und so churz! und me chan so viel tolli & neui sache erläbe. es isch's beschte mmorpg ever! en subquest i mim mmorpg isch z.b. jetzt götti z'werde hahaha. SÖLLI DE QUEST AANÄH? ISCH EN GRÖSSRE SUBQUEST. LOL.
wiener mir konkret hälfe chönd: folgendi frage beantworte (ich bin inere wahnsinnige familie ufgwachse, ich han k.a. was en götti isch).
Hauptfrag: WIE ISCH ES BI DIR GSI?
was macht en götti? schpaziergäng, usflüüg, babysiite, gschänkli, sackgäld, 1000 frenng @ reformation?
wie oft trifft me sich mitm göttichind? wie isch es bi dir gsi? 1x all zwei mönet en schpaziergang? s'chind hüete falls d'eltere mal en abig weg wännd?
choschtet das viel?
was isch, wänn ich mal 4-5 jahr uf sibirie will und mit de nomade zieh will? oder in skandinavie als eremit läbe will?
was isch, wänn ich in sibirie mini traumfrau kännelern? was passiert us mim göttichind? bin ich dänn en raabegötti? <-- alles ernschthafti frage (au das mit sibirie und so, also bitte mich nöd belächle, au wänns schwierig isch. :>)
ihr känned mi zwar nöd würkli, aber händ bitz en iidruck vo mir. ich wär trotzdem froh um eure input. :>
wie wüüred ihr persönlich reagiere uf sone aafrag?
wie wüüred ihr reagiere, wänn ihr sone person wie ich wäred?
bitte lakritz nöd schlüsse, schuscht wird ich hässig (srsly). :>
es isch wie i mim topic wonni gfrögt han, ob ich en hund halte söll. jetzt ischs eifach schtatt en hund es chind. LOL. de häxxor hät mi damals mit emene killerpost toll berate und ich han mich gäg d'haltig vomene hund entschiede. jetzt bruch ich wieder eui beratig.
scho churzi biiträg mit gedankeaaregige (z.b. "häsch scho bedänkt, dass als götti _______________?") würded mir wiiterhälfe.
help me gforum or suffer like g did!!