nebem subsilver dänk

Moderator: Avenger
Master(G) hat geschrieben:isch phpbb3 standard.
ja voll geil
Tatsujin hat geschrieben:wie scho im alte gseit (jetzt ja leider nüme ersichtlich) ich wott en dunkle analog em (G)classic. und vor allem eine wo avatler und profil uf de linke und SICHER nöd uf de rächte siite aazeigt![]()
wähl eifach de ander stil a, sind ja beid online.Acid hat geschrieben:Also au wenn ich
interessiert (ussert grad dich) genau niemerts daAcid hat geschrieben:Also au wenn ich wahrschindlich einä vo de wenigä bin, und mini Meinig dezuä nid soo vil Lüt interessiert: Ich find de Avatar etc. rächts tsha nid s tümmscht...
Brucht allerdings en gwüssi Igwöhnigszit, und diä hani ebä scho, will vor langem hed mol es anders Forum uf PHPBB3 gwächslet, und det hed de Admin au kei Bock oder kei Zit gha das z ändärä oder es ischem z kompliziert gsie oder... uf jedä Fall isches ist dänn det eifach so dases rächts isch, und nachdemer sich dra gwöhnt hed, isches gar nid s blödscht, will eim de Avatar nid iritiert, wemer ein Bitrag nachem anderä list.
Allerdings gits je nach dem wiemer gern list natürlich au gueti Gründ dasser links söti si.
enRchi hat geschrieben:hesch du din bildschirm falsch häre gstellt?
oder wart evtl chasch es so besser läse:
¿ʇllǝʇsƃ ǝɹǝɐɥ ɥɔslɐɟ ɯɹıɥɔsplıq uıp np ɥɔsǝɥ
ja so isches am beste
enRchi hat geschrieben:hesch du din bildschirm falsch häre gstellt?
oder wart evtl chasch es so besser läse:
¿ʇllǝʇsƃ ǝɹǝɐɥ ɥɔslɐɟ ɯɹıɥɔsplıq uıp np ɥɔsǝɥ
Ja voll... wenn das so eifach got... aber mir isch au glich wenns links isch... han nur welä echli experimentierfreud aregä.zeromeier hat geschrieben: wähl eifach de ander stil a, sind ja beid online.
Ja eh... hani jo gseit.Tatsujin hat geschrieben: interessiert (ussert grad dich) genau niemerts da
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 7 Gäste