Was isch die allererst single gsi, wo du anno dazumal gchauft hesch?
okay ich weiss, paar vo euch sind z'cool gsi zum singles chaufe und hend nur vinyl albe und einigi sind z'jung zum singles gross kenne (oder für musig ds zahle lol) - aber i frage trotzdem mal!
mini...glaubs:
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
cools topic
mag mi nümm a di erscht erinnere..zählt au lp?
btw chammer vilicht grad öpper en usb plattespiller empfehle wo guet isch zum digitalisiere, numark ion??
wär no toll über de winter chli alte sound z`digitalise
turntablism hat geschrieben:
btw chammer vilicht grad öpper en usb plattespiller empfehle wo guet isch zum digitalisiere, numark ion??
wär no toll über de winter chli alte sound z`digitalise
also wenn denn würdi mit MK-II und mischpult ... real bassline
Sylvara hat geschrieben:Was isch die allererst single gsi, wo du anno dazumal gchauft hesch?
okay ich weiss, paar vo euch sind z'cool gsi zum singles chaufe und hend nur vinyl albe und einigi sind z'jung zum singles gross kenne (oder für musig ds zahle lol) - aber i frage trotzdem mal!
mini...glaubs:
super!
Meine war glaubs die hier auf 7" Vorher hatte ich aber schon diverse 12"-Alben und jede Menge aufgenommene Kassetten.
...gsi. ich han beid früeh gha und nachhär lang käni. bim einte Kiss hit han ich mit 12i grad s'ganze album - Dynasty - wele wo dänn mis erschte gsi isch und so han ich denn au wiiterhin meischtens ganzi platte poschtet. heisst, ich bin mit 12i scho zkuul für singles gsi. ich han eifach de sinn nöd gseh, ich han immer grad e ganzi platte wele wenn mir öppis gfalle hett und sächs franke für 2 lieder (mit sogenannte b-siite! ja die ganz junge unter euch, das wär es kapitel für sich) han ich au ztüür gfunde. lieber spare uf e ganzi platte. aber mittlerwiile han ich e riese Subpop 7" sammlig und kuuler als das gaht ja nüme.
ich han di meischte sache eh vom papi übernoh, also vinyl züügs (PF, oldfield, fusion züügs). drum chani gar nit gnau säge, wenni mini erschti eigete poschtet han.
mini erschti techno EP isch glaubs aber en HOS and Generator Rec. im endi 93 gsi.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.