GNET aka Mustang Döpic
Moderator: Avenger
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
http://www.specialtysales.com/1969-ford ... c-3424.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
de wär suscht no es schnäppli, wenn wieder mal eine wotsch
de wär suscht no es schnäppli, wenn wieder mal eine wotsch
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
wenn ich grad so 40 tonne hät umeligge:
http://www.specialtysales.com/1970-dodg ... c-3316.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
huren geil
http://www.specialtysales.com/1970-dodg ... c-3316.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
huren geil
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Re: GNET
Autos interessiere mi wahrlech nid (/nüm), aber das isch würklech e huere fätzige Schlitte
.

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
mis problem isch gsi: ich han en nume 1 1/2 jahr chöne halte. er isch eifach ztüür gsi und ich no jung mit sehr wenig stutz. ständig reparature und so. moscht. stüüre. versicherig. natürli hanis damals au voll geil gfunde und ich bin mit em joint ide schnurre durs zuger nachtläbe brätteret und ha dshow im sack gha (und ständig bulle-problem)
(ich ha damals no langi haar gha und rossschwanz ROLF!)... und darum bini schlussändlich doch recht froh gsi, hani de honda accord vom vatter chöne übernäh...

Re: GNET aka Mustang Döpic
Master(G) hat geschrieben:mis problem isch gsi: ich han en nume 1 1/2 jahr chöne halte. er isch eifach ztüür gsi und ich no jung mit sehr wenig stutz. ständig reparature und so. moscht. stüüre. versicherig. natürli hanis damals au voll geil gfunde und ich bin mit em joint ide schnurre durs zuger nachtläbe brätteret und ha dshow im sack gha (und ständig bulle-problem)(ich ha damals no langi haar gha und rossschwanz ROLF!)... und darum bini schlussändlich doch recht froh gsi, hani de honda accord vom vatter chöne übernäh...
Grosse Tenner

Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Chäller hat geschrieben:Master(G) hat geschrieben:mis problem isch gsi: ich han en nume 1 1/2 jahr chöne halte. er isch eifach ztüür gsi und ich no jung mit sehr wenig stutz. ständig reparature und so. moscht. stüüre. versicherig. natürli hanis damals au voll geil gfunde und ich bin mit em joint ide schnurre durs zuger nachtläbe brätteret und ha dshow im sack gha (und ständig bulle-problem)(ich ha damals no langi haar gha und rossschwanz ROLF!)... und darum bini schlussändlich doch recht froh gsi, hani de honda accord vom vatter chöne übernäh...
Grosse Tenner

hahaha, de böhme mit rosschwanz und joint im mustang! super..
en schnutz hesch au na ka?

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
1 mache

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
würklich mega isch dä gsiMaster(G) hat geschrieben:mis problem isch gsi: ich han en nume 1 1/2 jahr chöne halte. er isch eifach ztüür gsi und ich no jung mit sehr wenig stutz. ständig reparature und so. moscht. stüüre. versicherig. natürli hanis damals au voll geil gfunde und ich bin mit em joint ide schnurre durs zuger nachtläbe brätteret und ha dshow im sack gha (und ständig bulle-problem)(ich ha damals no langi haar gha und rossschwanz ROLF!)... und darum bini schlussändlich doch recht froh gsi, hani de honda accord vom vatter chöne übernäh...

aber so isches....mir hei e alte Jaguar gha für ca. 2 jahr, nonid allzu lang här. mega auto gsi, aber hesch gmerkt wie's immer mehr wird choste.
isch denn widr verchauft worde, bevor's richtig ins geld gange wär.

"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190

Sylvara hat geschrieben:mir hei e alte Jaguar gha
besser wär, wenn de ander wo de jaguar hett gah wieder mal im autotopic würd verbiluege oder mal chiem cho forza spiele!
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ja oder überhaupt mal wieder irgendwo ineluege UND WAS SCHRIIBE!
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Smørrebrød

- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
rofl....ich säg ihm wie sehr ihr ihn vermisset!
p.s. er hasst forza4.

p.s. er hasst forza4.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Sylvara hat geschrieben:p.s. er hasst forza4.
logisch. er hett au scho forza 3 ghasst.
es MUESS ja so si.

Zuletzt geändert von emP am 10 Nov 2011 13:16, insgesamt 1-mal geändert.
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
säg em ich bin im liebi mit ihm. hoffentli hett er mich nöd vergässe.Sylvara hat geschrieben:rofl....ich säg ihm wie sehr ihr ihn vermisset!![]()
p.s. er hasst forza4.

Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
bisch sicher daser s'4i au hasst? bi 3 häts em abglöscht, ich bin live däbi gsiSylvara hat geschrieben:p.s. er hasst forza4.

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
sie händ es paar fehler uusbaut? typisch microsoft
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
de steve isch en au gfahre:

- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
Schummelschumi hat geschrieben:bisch sicher daser s'4i au hasst? bi 3 häts em abglöscht, ich bin live däbi gsiSylvara hat geschrieben:p.s. er hasst forza4.drum nimi a dasers 4i gar nümä agluäget hät. was schad isch, wills paar fehler vom 3 usbaut händ. vor allem bim online-gaming.
Ja, o ds 4i. Er isch sehr nachtragend.

@lakritz
Das bezwiifli also

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
rofl, mit Schnauz, super wärsTypeJ hat geschrieben:Chäller hat geschrieben:Master(G) hat geschrieben:mis problem isch gsi: ich han en nume 1 1/2 jahr chöne halte. er isch eifach ztüür gsi und ich no jung mit sehr wenig stutz. ständig reparature und so. moscht. stüüre. versicherig. natürli hanis damals au voll geil gfunde und ich bin mit em joint ide schnurre durs zuger nachtläbe brätteret und ha dshow im sack gha (und ständig bulle-problem)(ich ha damals no langi haar gha und rossschwanz ROLF!)... und darum bini schlussändlich doch recht froh gsi, hani de honda accord vom vatter chöne übernäh...
Grosse Tenner![]()
hahaha, de böhme mit rosschwanz und joint im mustang! super..
en schnutz hesch au na ka?