DO WANT EVERYTHING EVERYTIME NAO!
Moderator: Avenger
Nid besser oder schlechter als "normali".Astroboy hat geschrieben:Und s'hett funktioniert?
hüt isch nid damals. und früecher hesch es höchstens no wenn sich eine nid an street date tuet halte.mr.raw hat geschrieben:Was söll das?!?!?!
Do fühlt me sich doch verarscht?!?! Me hett s Game nid wie damals zu MD,SNES Zitte vorhär oder besser gsseit...me hett denne eis uff sicher...
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
thaeye hat geschrieben:es vorstelligsgspröch gha
de 2. satz isch gsi vom direkte vorgsetzte." Wenn sie viel Geld verdienen wollen, bleiben sie bei Swisscom oder gehen sie zu einer Bank".
Ich bin den ufgstande und gange.
vollidiote, dütsche halt.
Maximum Respect.thaeye hat geschrieben:es vorstelligsgspröch gha
de 2. satz isch gsi vom direkte vorgsetzte." Wenn sie viel Geld verdienen wollen, bleiben sie bei Swisscom oder gehen sie zu einer Bank".
Ich bin den ufgstande und gange.
vollidiote, dütsche halt.
microspot, en doch immerhin 72mio franke umsatz unternehmig. isch krass im onlinebusiness haets würkli nur nah dütschi im azug wo nah nie gschafft haend. das isch jetzt sicherlich vo 10 gspräch s 7gsi wonen dütschi min vorgsetzte wär. logisch isch online marketing in dütschland einiges wiiter als da, trotzdem sie schnallet nöd das de schwiizer markt eifach anderst funktioniert, gwüssi instrument chasch da nöd awende. s lustige isch , im nachhinein haet er mich glaubs nur iglade will ich bi de konkurrenz gsi bin und vill vo ihne weiss.Sylvara hat geschrieben:rofl...hert
was isch das für e bude gsi?
:typej:thaeye hat geschrieben: "sind sie schwul?"
sam hat geschrieben:dä wixxer hat mich ganz genau verschtande!
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste