Reinfall vom Jahr und Film bash-döbbic
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Re: Reinfall vom Jahr und Film bash-döbbic
humor isch ja ziemlich gschmacksach. was findsch denn en ganz super tränelach film?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
ich hanen nöd schlecht gfunde. 3d bluray isch aber leider samsung exclusiv. wenn höreds endlich uf mit dem scheiss :typej:O_O hat geschrieben:Kung Fu Panda 2, gröscht müll woni je gseh ha. warum ich mir de abfall no atue weissi amigs au nid.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
logisch isch er das - ich säg ja nid, dass de film für alli unlustig isch.h4xX0r hat geschrieben:humor isch ja ziemlich gschmacksach. was findsch denn en ganz super tränelach film?
ich sägs mal eso, ich find nüt lustig wo in richtig adam sandler und ben stiller humor geit. ich hasses.
lieber tragikomisches mitem bill murray oder denn so öppis wie high fidelity mitem john cusack und jack black.
es cha o 'sinnfrei blöd' mal lustig sii (à la bill&ted zum bispil), aber horrible bosses het mir eifach nid gfalle. that's it.

ich stelle o grad fest, dasses mitem träne lache sit de 80er film-technisch eifach schlechter isch worde. d'american pie generation het ds comedy genre nid würklich verbesseret.... eher no bi serie, 2.5men oder My name is Earl würd ich da nenne - gits paar grossi highlights.
aber i truure scho bitz de zyte nah, womer no spies like us, uncle buck, ferris oder ghostbusters gha hend. die art vo komödie, mit viel herz und unsterbliche charaktere, sind wohl endgültig usgstorbe.

"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
Sylvara hat geschrieben:![]()
horrible bosses
:typej:
horrible bosses isch mindestens 9/10.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
und thor suxxt gwaltig.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
ritschi hat geschrieben: horrible bosses isch mindestens 9/10.
mer chönnt o mal dr spiess umdrehe und frage, wieso ihr de film so guet findet

"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
ich han dä hörribl böss (vilicht unfreiwillig) mit office space vergliche und da kackt er dänn ebe grad ziemli ab.
btw. green hornet hani jetzt richtig luschtig gfunde. nimmt sich sälber nöd so ernscht. green hornet isch für mich 8.5/10
btw. green hornet hani jetzt richtig luschtig gfunde. nimmt sich sälber nöd so ernscht. green hornet isch für mich 8.5/10
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
matter of taste. ich find Horrible Bosses dütlich mehrguet als Green Hornet
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
conan!
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
isch das nid +/- dini standard ratio?sidusson hat geschrieben:ca 90% woni gluegt ha das jahr suuuxxxxt
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
guet, bi dem zügs wo er amigs luegt.Mastler(P) hat geschrieben:isch das nid +/- dini standard ratio?sidusson hat geschrieben:ca 90% woni gluegt ha das jahr suuuxxxxt

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
lol, die kontroverse wo i dem topic herrscht isch überigens fabelhaft.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ich gsehns eigentlich au gnau e so. ok, nöd grad ubersiplermegen luschtiguet, aber sicher en guete lueg. de zahnarztghilf het mi chli a..Pandemonium hat geschrieben:h4xX0r hat geschrieben:horrible bosses isch mega! was isch genau nöd guet dra? de film isch uhuere luschtiggsehn ich genau glich!

errineret.. und das etz nöd nur vom uusgseh her

de fox und de farell hani chum erchänt gha...rolf. hueren guet gsi.
und den de wiebe

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
:harold ramis:Sylvara hat geschrieben:aber i truure scho bitz de zyte nah, womer no spies like us, uncle buck, ferris oder ghostbusters gha hend. die art vo komödie, mit viel herz und unsterbliche charaktere, sind wohl endgültig usgstorbe.
aber de ben stiller isch nöd immer nume schlächt. de Dodgeball zbsp isch grandios und die erschte 2 Focker film find ich super (dritt nöd gseh) grad au vo wäge mit härz und charaktere. hoffmann und streisand als alts hippie paar sind da hammer. dr de Niro sowieso. und de Starsky und Hötsch au.
klar, d'US comedy wird sit längerem vonere mafia dominiert, d'gäng um Stiller, Wilson, Vaughan etc wo die sach halt rächt eisiitig macht und wenn eim das nöd gfallt, gitts nüme viel. dank em Will Ferrell gitts no en bitz andere ton wie Stranger Than Fiction und Bewitched, die sind grandios.
nb: ich han There's Something About Mary immer unfassbar unluschtig gfunde usser de Matt Dillon, er rettet de film grad no.
will de 08/15 dudebro humor au da ine immer beliebter wird bzw d'lüüt sich darum au immer weniger schämed, drzue z'stah.Sylvara hat geschrieben:mer chönnt o mal dr spiess umdrehe und frage, wieso ihr de film so guet findetritschi hat geschrieben: horrible bosses isch mindestens 9/10.
I speeled my drink!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
dodgeball würklich grandios!zwirrlibatz hat geschrieben:aber de ben stiller isch nöd immer nume schlächt. de Dodgeball zbsp isch grandios und die erschte 2 Focker film find ich super (dritt nöd gseh) grad au vo wäge mit härz und charaktere.
und zu dä focker film: lueg teil 3 nöd. unfassbar schlächt. und teil 1 und 2 händ mir au gfalle gha.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
logisch isch ramis 80er humor absolut unvergliichlich zu schier allem wo mer hüt hend. macht aber einigi filme trotzdem nöd schlächt wäge dem.

- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
@vortex
logisch gits immerno ds einte oder andere guete, ha ich ja o bispil gmacht.
aber es het sich grundsätzlich eifach verschobe, vo abentüürliche gschichte zu "hihi, i ha dis sperma im haar".
zudem het sex sells o i dem genre stark zuegnoh, lahm und langwilig.
logisch gits immerno ds einte oder andere guete, ha ich ja o bispil gmacht.
aber es het sich grundsätzlich eifach verschobe, vo abentüürliche gschichte zu "hihi, i ha dis sperma im haar".

zudem het sex sells o i dem genre stark zuegnoh, lahm und langwilig.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
wieder mal en klassische mongo post, gratz.zwirrlibatz hat geschrieben::harold ramis:Sylvara hat geschrieben:aber i truure scho bitz de zyte nah, womer no spies like us, uncle buck, ferris oder ghostbusters gha hend. die art vo komödie, mit viel herz und unsterbliche charaktere, sind wohl endgültig usgstorbe.
aber de ben stiller isch nöd immer nume schlächt. de Dodgeball zbsp isch grandios und die erschte 2 Focker film find ich super (dritt nöd gseh) grad au vo wäge mit härz und charaktere. hoffmann und streisand als alts hippie paar sind da hammer. dr de Niro sowieso. und de Starsky und Hötsch au.
klar, d'US comedy wird sit längerem vonere mafia dominiert, d'gäng um Stiller, Wilson, Vaughan etc wo die sach halt rächt eisiitig macht und wenn eim das nöd gfallt, gitts nüme viel. dank em Will Ferrell gitts no en bitz andere ton wie Stranger Than Fiction und Bewitched, die sind grandios.
nb: ich han There's Something About Mary immer unfassbar unluschtig gfunde usser de Matt Dillon, er rettet de film grad no.
will de 08/15 dudebro humor au da ine immer beliebter wird bzw d'lüüt sich darum au immer weniger schämed, drzue z'stah.Sylvara hat geschrieben:mer chönnt o mal dr spiess umdrehe und frage, wieso ihr de film so guet findetritschi hat geschrieben: horrible bosses isch mindestens 9/10.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
guet das isch eher 90er gsi. het sich schier chli verbessered sit denSylvara hat geschrieben:hihi, i ha dis sperma im haar".![]()

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Humor ist, wenn man trotzdem lacht.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
das isch de farkling charlie day. de kennt mer.Tatsujin hat geschrieben: ich gsehns eigentlich au gnau e so. ok, nöd grad ubersiplermegen luschtiguet, aber sicher en guete lueg. de zahnarztghilf het mi chli a..
I don't believe in orange
horrible bosses isch also wükli luschtig gsi, besser isch aber bridesmaids i dem jahr im ähnliche genre.
I don't believe in orange
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Green Hornet. Monate lang drauf gefreut und dann wars stinklangweilig.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it